Ristorante Pizzeria La Famiglia

Meer informatie over restaurant Ristorante Pizzeria La Famiglia

7,2
Regine A.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wij komen erg graag bij La Famiglia. De bediening is bijzonder vriendelijk. We bestellen altijd de pasta della nonna. Een heel lekker gerecht met zeevruchten, verse spaghetti, tomaten en een dakje van pizzadeeg. Gewoon een fijn avondje uit. Zeker als je met kinderen bent.
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Op zich helemaal geen slecht restaurant, maar als je bij binnenkomst gelijk wordt gesommeerd de buitendeur dicht te doen en er komen nog meer gasten aan en je dit zegt tegen de bediening en ze geërgerd dan maar zelf de deur dicht doet noem ik niet bepaald een gastvrij ontvangst.
Pizza's waren lekker en rijkelijk belegd maar onderkant een beetje te hard. Verder prima! Jammer genoeg waren wij nagenoeg alleen en toch kon de bediening niet snel genoeg onze tafel afruimen. Een minpunt zeker omdat ik niet elke week uit eten ga!! Al met al is onze ervaring niet super positief en dat is jammer want het zit er wel in maar het komt er niet uit!!
Rooiesas .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
We hebben goede ervaringen bij dit restaurant, vandaar dat we hier weer heen gingen. Met 4 kinderen en 9 volwassenen. Na een hele lange tijd kregen we eindelijk ons eten. De pizza's waren ontzettend zout en zeer zuinig belegd. Daarnaast vroegen ze ook nog eens geld voor gefilterd kraanwater. Bij extra vragen naar kraanwater (gratis) kregen we gewoon weer de flessen waar we voor moesten betalen. Nou begrijp ik dat er, als men alleen water drinkt, betaald moet worden, maar als er door de groep ook nog eens 4 flessen wijn besteld worden, voel ik me bekocht door dit dure kraanwater. En als daarnaast de pizza zo zout is dat je er mega dorst van krijgt, schiet dat helemaal in het verkeerde keelgat. Nadat we ook nog eens een half uur op onze rekening moesten wachten, waarna we maar naar de kassa zijn gelopen om daar af te rekenen, en ook nog eens het pinapparaat weigerde en iedereen de stad in moest om geld te halen, was de maat helemaal vol. Helaas. We gaan onze pizza ergens anders eten vanaf nu.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Italiaans restaurant vlak achter de markt in hartje delft. De inrichting standaard, hier en daar nogal donker, maar kindvriendelijk met zelfs een speeltafel achterin. De bediening snel en vriendelijk. Ook het eten liet niet lang op zich wachten. Dan het eten zelf: op zich smakelijk, maar een aan de onderkant duidelijk te doorbakken (lees: verbrande) pizza is toch wat ondermaats. Wel vers, een voldoende.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Geprobeerd op aanraden van een collega. Vooraf gereserveerd op een vrijdag maar was eigenlijk niet nodig. Uiterst vriendelijke jonge bediening. We beginnen beiden met de vitello tonato en die is prima. Had wat meer saus op gemogen en geen standaard brood erbij. Maar als je dat erbij bestelt krijg je een leuk vers bolletje met heerlijke kruidenboter. Als hoofdgerecht nemen we de pasta nonno. Een verrassende schotel die een beetje lijkt op een pizza calzone om binnenin pas de pasta (lekkere) tomatensaus en zeevruchten te ontdekken. Van de vongole zitten er meerderen dicht dus die eet je dan beter niet. Jammer. Maar het geheel is smakelijk en vers. De fles valpolichella (we hadden eigenlijk wit moeten nemen......) is prima en gaat helemaal op. Mijn tafelgenoot neemt tiramisu toe en smult. Ik heb ijs met koffiesaus en slagroom. Een smakelijke ervaring met vriendelijke en alerte bediening.
Hille D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Wat hebben wij heerlijk gegeten! Alles vers gemaakt. Ook zeer vriendelijk personeel, helemaal voor de kids. Ze mochten in de keuken kijken, er is een speelhoek, ze gingen buiten sterretjes aansteken (ivm kerst) en kregen ook nog een kerst cadeautje.
Echt een aanrader voor families!
Debby D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Afgelopen woensdag met een groep van 8 dames gegeten bij La Famiglia. Vriendelijk ontvangen door de obers en ook al waren we erg vroeg voor onze reservering, werd dit direct opgelost. Heel fijn, want wij hadden per ongeluk een uur te laat gereserveerd! We hebben heerlijke wijn gedronken en de pizza's waren zalig. Geen probleem om extra ingedriënten te bestellen op de pizza, zodat het naar eigen wensen ingevuld kon worden. We hebben allen heerlijk gegeten, de sfeer was goed, de obers vriendelijk, attent en goed getimed. Complimenten!
Barbeknoei .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Super gezelligreataurant. Een aanrader om met kinderen daar te gaan eten. Er is een kindermenu, speel hoek waar je van je tafel zicht op heb en al het personeel gaat leuk met de kinderen om. Het eten is goed en de hoeveelheid is ook prima
Basi73 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Wat een vreselijk restaurant. Het eten was gewoon slecht, de bediening zeer onvriendelijk en ook nog eens schreeuwende kinderen. Absoluut geen restaurant waar je lekker met z'n tweeën gaat zitten eten.
Frank_M .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
La famiglia is een Italiaans Restaurant waar het specifiek kindvriendelijk is.
Heel prettig met kinderen die van tafel lopen of willen spelen - ga dan achterin zitten.
Kinderen mogen ook in keuken kijken.

Als je rustig wil eten reserveer dan in "de bibliotheek"' voor in het restaurant.
Het is doorgaans vrij druk dus reserveren aanbevolen. Bediening ook vrij druk, met duidelijk een mix van studenten en professionals.

Eten is prima - bv Saltimboca wordt goed mals "geslagen, en op verzoek worden andere dingen door keuken bereid (aglio olio).

Leuke ambiance voor zowel gezinnen als stellen.

1Maria .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Als je binnenkomt word je niet echt begroet. Hetzelfde gebeurt als je weer weggaat. Ik voelde me dus niet welkom. Het eerste wat gevraagd werd was of je al had gereserveerd, nee dat hadden we niet, en dat bleek ook geen probleem, maar dat werd wel direct gesuggereerd.
Mijn man wilde toen eigenlijk al direct weggaan, alleen was er een bediende die wel vriendelijk lachtte bij aankomst. De wijn was okee, het eten is niet om over een huis te schrijven, het decor was redelijk. Waren we maar direct rechtsomkeert gegaan, ik vond het een teleurstelling.
Scrapelle .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Afgelopen donderdag liep ik met onze dochter naar de markt. Onderweg was onze looproute geblokkeerd voor de deur van Ristorante Pizzeria La Famiglia?. Een vrachtwagen takelde daar wat omhoog. De eigenaar zorgde ervoor dat ik aan de andere kant over het terras door kon lopen met de kinderwagen.

Vanmiddag vroeg ik op een facebookgroep "mama cafe Delft prikbord" naar een kindvriendelijk restaurant en kreeg ik als tip La Famiglia te horen.

Sja.. dan kan je niet anders als daar naar toe gaan natuurlijk!
En wat bleek. Een super restaurant. We hebben er met onze net 2 jarige dochter 2,5 uur gezeten!! Dat is ons nog nooit gelukt.
Verrukkelijk eten, kindvriendelijke bediening, Chefkok die onze dochter meenam ( onder toeziend oog van papa) om zelf een ijsje te gaan maken, en een hele grote hoek voor kinderen om lekker te spelen met duplo, blokken, tv met heel veel dvd's voor AL, en nog meer).

Wij zijn enorm onder de indruk en wij komen hier zeker regelmatig terug.
We hebben ons familie restaurantje gevonden!
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Als je achter in het restaurant zit word je niet gelukkig. Veel vals licht, speelruimte voor kinderen in de rug. Dus niet echt een plaats voor het optimale genietmoment (licht is super bepalend voor de sfeer in een restaurant). Ik vind dat je als klant je altijd als een koning zou moeten voelen.
We waren met 4 volwassenen en een peuter van 18 maanden. Als voorgerecht bestelden we twee bolletjes brood met smeersels. Nog geen 2 minuten na het uitserveren van dit voorgerecht werden de pizza's onder onze neus geschoven. Dat kan toch niet!! We waren nog bezig het brood te snijden. Toen ik hier een opmerking bij de bediende over maakte stelde hij als optie een doggybag voor. Moet niet gekker worden. 2 stukjes brood die je niet met fatsoen op kunt eten omdat anders je pizza koud wordt. (pizza was wel prima van smaak overigens)
De prijs voor deze bolletjes € 5.95 (per bol) is te gek voor woorden. Zeker gelet op het feit dat ze als voorgerecht niet genuttigd konden worden.Een restaurant met stijl en fatsoen had de broodjes niet in rekening gebracht en oprechte excuses aangeboden. Bediening was wel goed gemeend maar super rommelig en amateuristisch. Kortom, allemaal een beetje jammer en onvoldoende!
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2015
Ons eerste bezoekje aan dit Italiaanse restaurant. Simpele, traditionele kaart, niet echt spannend. Broodje vooraf was prima. De Ufo pizza is leuk verzonnen, maar véél te groot. Wat moet je met zo'n enorm ding? Mijn quattro stagioni was oké, maar niet bijzonder uitgesproken van smaak. Met de (overigens heerlijke!) pittige olie, goed op te pimpen. De bolognesesaus was een aanfluiting. Véél te zout en knalrood, er zat mijns inziens geen enkele echte tomaat in. Ik als Zeeuwse kan een betere bolognesesaus maken.
We zaten gezellig in de zogenaamde bieb, aan het haardvuurtje, niks mis mee.
Het meisje van de bediening was zeer vriendelijk, zelfs zó vriendelijk dat ze kwam vragen of het brood naar ons zin was. Lief, maar niet nodig. Omdat ze de focus een beetje verloren was, liep ze later op de avond nogal vast en had ze eea niet meer onder controle. Gevolg: wachtende mensen terwijl er maar 5 tafeltjes bezet waren...
Kortom: we hebben een prima avond gehad, maar ik denk niet dat we nog eens terugkomen. Er zijn plakjes zat in Delft waar ze het beter voor elkaar hebben, eerlijk gezegd.
M.P.C. K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Alweer voor de derde keer gegeten bij La Famiglia. Iedere keer een gezellige sfeer in het restaurant en het eten smaakt heerlijk. Deze keer hadden we vooraf soep. Als hoofdgerecht een lekker vleesgerecht (ossehaasreepjes). Goed medium gebakken. Als afsluiter van het diner genoten van panna cotta. De bediening is iedere keer heel vriendelijk. Het restaurant bestaat uit twee gedeelten. Geeft veel ruimte.
Kim M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Een heerlijk restaurant! Zeer kindvriendelijk door de kinderkamer met oppas! De eigenaar is een zeer hartige man: enthousiast en gedreven. Wij hadden de pech dat t heel deuk was, daardoor moesten we wat lang wachten op ons eten (1 uur), maar de maaltijden waren zalig!!!!!
Subui .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Prima vegan pizza gegeten! Maar ook de pizza met mozzarella was erg lekker. Zeer vriendelijke bediening. De ruimte is wat ongezellig, maar dit is niet anders dan ik gewend ben in Italie:-)
Vincent G.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Een beetje jammer, want het zou best wel wat kunnen zijn hierzo. Dit is een echt familie restaurant alleen ligt wat mij betreft wel een beetje te veel nadruk op kinderen. Ondanks dat er achter in de zaak een ruimte gereserveerd is waar kinderen kunnen kleuren, spelen e.d. vonden een aantal families het nodig om deze hoek uit te breiden met de rest van de zaak. Gevolg: een tent vol schreeuwend en hollen klein volk. Altijd jammer als daardoor ander gasten gestoord worden. Een uiterst vriendelijk meisje droeg zorg voor de bediening. Jammer dat ze niet zoveel verstand van zaken had. Mijn lamskoteletjes waren niet echt slecht alleen bijna koud. Het zal niet aan de drukte van die avond hebben gelegen, de zaak was slechts voor de helft gevuld met zoals al eerder opgemerkt families met kinderen. Hoogtepunt van dit diner: de fles wijn
Janneq .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Op tweede kerstdag gingen wij uit eten bij Famiglia. We kregen een tafel aangeboden in de kille hal, niet echt wat je in gedachten hebt wanneer je ruim van tevoren een reservering plaatst... Na dit gemeld te hebben kregen we een andere plaats toegewezen, naast de deur van de keuken. Het interieur was die van een kantine; waar doodgewoon papier dienst deed als tafelkleed. Het was niet heel druk maar het duurde een dikke twintig minuten voordat onze bestelling werd opgenomen. Na vijf minuten stonden de twee pizza's al op tafel. Ik had een pizza Famiglia. De ingrediënten die er op hoorden te zitten (mozzarella, paprika, knoflook, frisse rucola, cherrytomaten en parmezaanse kaas) waren echt ver te zoeken. De pizzabodem was een superdroge 'oude' (misschien gerecyclede!) pizza margherita compleet bedekt met rucola en parmezaanse kaas om de blamage nog wat te bedekken! Mijn man had een pizza vegetariana, en deze wijkte ook niks af van mijn pizza. Dit was echt afschuwelijk, het smaakte nergens naar... Bij het verlaten van het restaurant werd ons duidelijk; het ging hier om een veredelde Italiaanse snackbar, wat de naam restaurant niet eens zou mogen dragen... we zijn nog nooit zo slecht uit eten geweest!
Gjp1967 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
De schoonouders waren x-jaar getrouwd en dat wordt altijd gevierd met een etentje. Normaal in het Noorden van het land waar zij wonen, dit jaar bij ons in de buurt. Dit keer voor het eerst met kleinkinderen er bij en gezien de kindvriendelijkheid hadden wij goede ervaringen met La Famiglia
Ik weet niet wat er hand was, maar de bediening had er vandaag geen zin in. Ook de keuken liet wat steken vallen. Extreem lange tijd tussen de gerechten. Toppunt was wel het dessert. 4 koffie, 1 kinderijs en 1 tiramisu duurde zelfs meer dan 25 minuten, waarbij het laatste gerecht blijkbaar de oorzaak was van de vertraging. Harde lange vingers en een soort roomsaus verraadde dat de tiramisu schijnbaar op was en dat er 'snel' nog iets gefabriceerd moest worden.
Bij een forse rekening voor 8 personen verwacht ik in het kader van de feestelijke aangelegenheid een likeurtje van de zaak. Fijn dat de limoncello gewoon op de rekening stond (dit is niet de Italiaanse gastvrijheid die mij bekend is).
Eenmaal aan het dessert begon de setting op een reclame van Videoland te lijken, men wilde snel de deuren sluiten.
Extra zuur was dat door de lange wachttijden we een kwartier te laat bij onze parkeerplek kwamen waar uitgerekend net een paar parkeerwachters waren langs geweest (we hadden ruim gecalculeerd van 18:45 tot 21:35). Twee auto,'s een bekeuring van €60,00. Al met al daardoor een zuur gevoel aan dit feestelijke avondje. Ik ben bang dat La Famiglia een familie kwijt is als klant.