Ristorante pizzeria la bella storia

Asserstraat 6 9461 GC Gieten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ristorante pizzeria la bella storia

Jan_stout .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Prima pizzeria, misschien wel de beste waar ik ooit gegeten heb. Goed gevulde pizza, heerlijke tiramisu. De pizzas worden in de eetzaal bereif. Bij drukte stonden 4 man pizza's te maken als goed samenwerkend team. Ook de bediening was prima. Het voelt welkom als je bij het tweede bezoek herkend weordt
Vanthof .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Afgelopen week weer heerlijk gegeten bij La Bella Storia. Vooraf bruchetta met tomaat, lekker om mee te beginnen. Als hoofdgerecht had ik de pizza Parma. Hier weten ze hoe ze een pizza moeten beleggen. Precies de juiste hoeveelheid en geen overdreven dikke korst. Als nagerecht een klassieke tiramisu. Ik zal hier vaker terug komen, om te dineren of af te halen.
Frankkoorn .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij hebben onwaarschijnlijk goed en smaakvol gegeten. Scallopine al vino bianco voor mij en gamberi ala griglia voor mijn geliefde. Brood met olijven vooraf. Goede wijn. De ontvangst was zeer hartelijk. Het was druk, maar ik had gereserveerd op advies. Buitengewoon lekker genoten. De bediening was attent en humorvol. De interactie voelde men aan. Wij genoten en dat werd een wisselwerking. Ruim voldoende met salade en groente. De persoonlijke benadering, een plezierig gesprek met de eigenaars, espresso met een smaakvolle likeur...ach....what more can I say....soms zijn woorden te veel....of kun je ze niet vinden. Gewoon reserveren, gaan en genieten!
Robengerda .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Het menu biedt geen opzienbarende gerechten. Wel een goed belegde pizza. Er is alle ruimte voor de kok en zijn assisten, maar te weinig voor de gasten. Wie denkt spontaan (zonder te hebben gereserveerd) te kunnen aanschuiven loopt al gauw te kans te worden geweigerd. Het verbaasde ons , toen we om 5 uur binnen kwamen, dat alles tafels waren gereserveerd en we de uitbater moesten overtuigen dat we om half zeven weer weg zouden zijn. Twee dames die na ons kwamen lukte dit niet, die stonden weer buiten op staart in de regen op zoek naar een andere eetgelegenheid. Een doorsnee zaak als zou er geen moeite mee mogen hebben een tafeltje vrij te houden voor iemand die niet heeft gereserveerd. Dat zou de gastvrijheid ten goede komen
Ellen77 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Gezellig en net verzorgd restaurant. Zeer diverse kaart met pizza's.
Kleine pizza's speciaal voor de kinderen, keuze uit meerdere soorten beleg.
Zelf de ravioli besteld. Goede hoeveelheid, heerlijke saus, kortom een heerlijke maaltijd voor een goede prijs.
PeterCora .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Heerlijke pizza's gegeten in een gezellige ambiance. De pizza mista was overvloedig en heerlijk van smaak. Ook de Calzone speciaal was uitstekend! Restaurant is sfeervol ingericht met een goede en vriendelijke bediening en authentiek Italiaans eten. Een echte aanrader voor ook nog eens weinig geld!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Voortreffelijk gegeten. Zelden zo'n lekkere Pizza gegeten. Personeel ruim voorradig en erg vriendelijk. inrichting is wellicht simpel maar uiteindelijk gaat het om het eten.