Ristorante Pizzeria L'Italiano

Siciliëboulevard 706 3059 XT Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Pizzeria L'Italiano

Mediterrane gastvrijheid

Klaar voor een fantastische Italiaanse avond? Bij l’Italiano ervaar je de wonderen van de traditionele keuken. Inderdaad, zoals die van ‘la mamma’. Laat je meeslepen in mediterrane sferen en werp af en toe een blik in de open keuken, waar de chef druk bezig is om jouw maaltijd tot een daverend succes te maken. Hier spatten liefde en passie van je bord!

Meer informatie over restaurant Ristorante Pizzeria L'Italiano

• : Gratis parkeergelegenheid

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Pizzeria L'Italiano

Judith D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk 3-gangen diner op. Voortreffelijk voorgerecht met een proeverij van bruchetta, carpaccio en vitella tonnato, knapperige pizza en goed belegd, een super lekker nagerecht: verse tiramisu. Je kunt zien dat de eigenaar: Ivo barrista is want koffie is perfect!! Bediening: jong en onervaren. Italiaans-sfeer en decor. Aanrader ook qua locatie aan “de plas” met terras.
Wij komen Zeker nogmaals.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Beste Ivo, je werkt keihard in de keuken, maar zoals het nu loopt ga je het niet redden. De bediening is verre van professioneel. Heeft geen oog voor de klanten en communiceert niet goed met de keuken. Alles duurt veel te lang! Afgelopen zaterdag was de pasta koud toen het op tafel kwam, het brood wat allang op tafel had moeten staan, kwam tijdens het hoofdgerecht. Bovendien is er dame in bediening die alleen Engels spreekt, kan toch niet in een buitenwijk van Rotterdam?
Doe er wat Ivo, je raakt klanten kwijt op deze manier. We slaan voorlopig over.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heerlijk 3-gangen diner op. Voortreffelijke combi voorgerecht van carpaccio, vitella tonnato en een bruchetta, grote knapperige en goed belegde pizza en Tiramisu als toetje. De koffie is zoals uit een Italiaanse koffiebar! Bediening attent en vriendelijk. Prettige Italiaanse sfeer en decor.
Ook fijn dat je bij mooi weer op het terras kan zitten met uitkijk op de “plas”. Aanrader!
HansdeVroedt .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Prima gegeten en vriendelijk personeel en betaalbare italiaanse wijn .
We zijn niet zo van de pizza maar meer van de pasta en daar hebben ze ons echt positief mee verrast . Had ietsje meer mogen zijn !
Sumant C.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Goede service en lekker eten! Het is ook een hele mooie locatie. De pizza Piccante en lasagne waren overheerlijk. Ik kom zeker terug.
Sumant C.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Lars S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten voor een goede prijs, Leuk interieur. Vriendelijk personeel ik kom hier zeker nog een paar x terug. Ik heb zeker genoten van mijn avond
Lars S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Heerlijk gegeten, Voor een goede prijs, Leuke inrichting en vriendelijk personeel, Ik heb een perfect avondje gehad, Ik kom hier zeker nog een paar x terug
Lizzy B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Afgelopen weekend hier weer met het gezin gegeten. De pizza's waren heerlijk zoals een pizza hoort te zijn met een dunne bodem. Na de verbouwing veel gezelliger en warmer ingericht. Goede prijs/kwaliteitverhouding. We komen snel weer terug!
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Zo jammer, een paar maanden geleden in het restaurant gegeten, wat erg lekker was.
Vandaag pizza''s besteld, niet goedkoop voor afhalen maar we dachten het zijn lekkere pizza's dus vooruit maar.
Maar wat een tegenvaller , de pizza's waren ijskoud en je zag dat ze w.s al een poos stonden, de saus was helemaal droog, we hebben nog nooit zulke taaie koude pizza's gehad, en dat voor 49 euro voor 4 koude pizza's !!
Ontvangst bij afhalen was nou ook niet bepaald hartelijk te noemen. al met al een droevige ervaring !
El K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Duurde te lang, geen goede communicatie en de service was dit keer slecht. We hebben 50 minuten moeten wachten op 4 pizza's. Pizza was aan de onderkant aangebrand en niet voorgesneden zoals gevraagd. Vervelende beleving want normaal gaat het wel goed. Werd ons tijdens het wachten ook niet gevraagd of we iets wilde drinken.
karendeborst .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Begin september mijn verjaardag gevierd. De tafel stond niet klaar, hebben we een kwartier op moeten wachten. Het eerste rondje duurde 40 minuten alvorens dat op tafel stond. Tafelwater kennen ze idd niet en betaal je € 4,50 per fles. De tweede fles wijn was lauw. Mijn schoonvader heeft lang op een biertje gewacht. Het eten werd niet volgens bestelling geserveerd. Uit zenuwen een fles olie over tafel gegooid. Mandje brood hebben ze afgeschaft. Koffie kwam niet te gelijk. En dan... Dan mail je de eigenaar omdat je verjaardag ellendig is geweest en vraag je om een vergoeding en krijg je een reactie dat op de camera te zien was dat het iets drukker was en dat het daardoor wat langer duurde, Dossier gewonnen klant verloren.... Jammer, want het eten is niet verkeerd
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het enige Italiaanse restaurant ter wereld wasr je geen karaf water krijgt maar verplicht bent een fles van 5,50 te kopen. Ik kom hier al jaren lekker eten maar het was nu ronduit slecht. De bruschetta bevatte geen knoflook en het hoofdgerecht werd in delen bezorgd. Sommigen waren al klaar toen anderen hun eten nog kregen. Erg jammer.
Lekkereten23344 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prima lekkere pizza gegeten. Bij mooi weer soms even geduld hebben.

Interieur is een beetje kil, de bediening is vriendelijk.
Ina R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Jammer! Vroeger was dit restaurant gevestigd op een andere locatie waar wij altijd lekkere gerechten hebben gegeten en een zeer vriendelijke ontvangt hebben ervaren. Nu op de nieuwe locatie in Nesselande is het op alle gebied zeer verslechterd! De wachttijd was veel te lang en de kwaliteit ook niet oké. De service laat te wensen over en de bediening heet verzuimd om onze opmerking over de slechte kwaliteit door te geven aan de keuken. Hier gaan wij niet meer naar toe.
Dickvuik V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk gegeten vooor een prima prijs!!
Leo G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Met echtgenote, zwager en schoonmoeder (90 jaar en dovig) wezen eten. Het geluidniveau was voor mijn schoonmoeder niet goed, Het galmde maar dat had te maken met de inrichting en hoogte van het restaurant. Zij kon het gesprek aan tafel niet volgen. 3 personen kozen voor het 3 gangen verrassingsmenu 1* vlees en 2* vis de 4e persoon koos voor losse gerechten. Kwaliteit was prima. Leuk voorgerecht wat op een etagère met kleine hapjes uitgeserveerd werd. Bij het hoofdgerecht was het lang wachten, krappe bediening met een vol buitenterras was waarschijnlijk de oorzaak, maar we hadden geen haast. Toen het hoofdgerecht kwam bleek er slecht 1 vis hoofdmenu te zijn ipv 2. Dat was even een foutje van de keuken. De bediening was prima en excuseerde zich. Het werd redelijk snel opgelost. Alleen bleken de gebakken aardappels op te zijn, dus kregen we spaghetti erbij. Aan het eind bij de rekening stond de (Irish) koffie en cappuccino als geste niet op de rekening. Om de kwaliteit gaan we zeker een nieuwe poging wagen en kijken of het dan wel compleet is.
Ed W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
7-9 hier gegeten met 3 personen, nog nooit zo een vreselijk chagrijnige serveerster mee gemaakt, mevrouw had nagels van 6 centimeter maar normaal praten of de gasten aankijken of zelfs een lachje kon er niet vanaf, vreselijk gewoon dat ook het andere personeel zo is.
Over het eten kunnen we kort zijn 3 pizza's allemaal te koud en smakeloos, je ziet hier ook echt bijna hele pizza's retour gaan, en dan de prijs staat in geen enkele verhouding tot de kwaliteit.
Echt nooit mee, vreselijke bediening en smakeloos eten.
Salomé G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hadden ene lasagne en bolognese. Beide erg smaakloos in vergelijking met wat wij gewend zijn. Het was eenvoudig gemaakt met tometensaus de peperkorrels lagen tussen de lasagne daarnaast was het ook niet warm.

Pizza was wel lekker
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
De pizza's zijn over het algemeen goed hier. Het restaurant is redelijk prijzig, maar komt overeen met de kwaliteit. Binnen is het snel warm in de avondzon, maar op het terras zit je (als er tenminste plaats is) goed met uitzicht op de Zevenhuizerplas. Jammer dat er in dit restaurant geen glaasje water geschonken kan worden bij het diner (ook al drinkt de rest van het gezelschap een wijntje). € 2,50 voor een miniflesje Acqua Panna is flessentrekkerij!