Ristorante Pizzeria Karalis

Doezastraat 5 2311 GZ Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Pizzeria Karalis

Viva l'Italia!

Meer dan 40 jaar geleden heeft de familie Carta de Italiaanse keuken naar Leiden gebracht. Er is bij Karalis puur en alleen plek voor de Italiaanse keuken, waar lunch en diner geen aparte gerechten kennen, en er is altijd glutenvrije pasta in huis. Een cocktailsshaker maakt daar een perfecte drankje bij.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Top! Love de ouwe heer die daar begon in the 70's... ❤️
Els K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het was teleurstellend, kinderwens veel te veel zout op snitzel en slappe patat. Calamara niet krokant, veel te veel paneer erop en te dikke stukken, geen succes om te kauwen! Lasagne flauw gekruid en weinig vulling. Salade veel azijn en geen echte Italiaanse olijven enz. , zag er wel mooi opgediend uit! Personeel vriendelijk en behulpzaam.
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten met het gezin. Wij komen hier al jaren en het is door de jaren heen alleen maar beter geworden. Het is er vaak druk, maar je wordt snel geholpen. De pizza's zijn super lekker.
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Beste Italiaan van Nederland met producten geïmporteerd uit Sicilië
Barjheu V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
fijn gegeten bij karalis
Marenthe S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk voorgerecht, top pizza's, gezellige sfeer!
Alix V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Zeer aardig en meedenkend personeel. Restaurant houdt overal rekening mee indien mogelijk; zeer afgesteld op specifieke wensen. Uitstekend geschikt ook voor gezinnen met kinderen. Heerlijk eten, heerlijke cocktails, korte wachttijd. Persoonlijk vind ik de pizza's lekkerder dan de pasta's. Totaalcijfer: 9 out of 10.
Dorien S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Eten was goed en bediening aardig. Alleen jammer dat het ontzettend rumoerig was en je haast moet schreeuwen naar je tafelgenoten.
Ernst J.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima prijs-kwaliteitsverhouding
Pascal (geslaagd) B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wij hebben écht heerlijk gegeten!!
jenny S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig sfeervol Italiaans restaurant
wendy S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Je waant je echt in Italië!
mcastenmiller .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben als vanouds heerlijk gegeten bij Karalis. Er waren nieuwe gerechten die perfect smaakten. De bediening was aanwezig, maar niet opdringerig, we zaten prima, kortom de avond was zeer geslaagd. We komen zeker terug.
M_Domingus .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Zeer populair in Leiden, dus veel gasten, maar een attente bediening die snel en adequaat optreedt. Standaard pizza's op de kaart, maar ook voldoende variatie aan specialiteiten en wijnen voor de foodies. Bij goed weer ook buiten!
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Wij komen al jaren bij karalis en het eten is er altijd goed, en de bediening vriendelijke. Reserveer wel altijd want het is er altijd druk.
Crissan R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk Italiaans eten, puur, vers en passie klaargemaakt, dat is te proeven. De bediening is zeer vriendelijk. Bedankt voor een fijne avond!
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
De tagliatelle met eekhoorntjesbrood was erg lekker. Mijn vriendin had een andere pasta en het viel op dat de porties erg verschillend waren qua grootte. We hadden groenten en salade als bijgerecht besteld; deze werden echter pas veel later na nog een keer vragen geserveerd. De groenten waren niet denderend; ik zou het zelf beter doen. Ze werden ook in rekening gebracht terwijl op de menukaart vermeld staat dat de hoofdgerechten met een bijgerecht naar keuze geserveerd worden. Het was een lekker en gezellig restaurantbezoek, maar ik was niet overdonderd.
Tom523 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Karalis is voor mij een vaste stek als ik in Leiden Italiaans wil eten. Het is er altijd lekker druk en het eten is gewoon van prima kwaliteit. De pizza`s komen zowat over je bord heen, de huiswijn is heerlijk! Bij binnenkomst zie je meteen de pizza`s vers gemaakt worden, hou ik van! Leuk feitje is dat de bediening verschillende talen spreekt. Zo kan het voorkomen dat je op een avond drie verschillende talen spreekt, namelijk Nederlands, Engels en Italiaans! Handig als je je talenknobbel wilt ontwikkelen! Hier kom ik zeker weer terug, ga zo door!
Ivonne D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Lekker gegeten en een goeie sfeer
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017