Ristorante Pizzeria Karalis

Doezastraat 5 2311 GZ Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Pizzeria Karalis

Viva l'Italia!

Meer dan 40 jaar geleden heeft de familie Carta de Italiaanse keuken naar Leiden gebracht. Er is bij Karalis puur en alleen plek voor de Italiaanse keuken, waar lunch en diner geen aparte gerechten kennen, en er is altijd glutenvrije pasta in huis. Een cocktailsshaker maakt daar een perfecte drankje bij.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heerlijk gegeten prijskwaliteit prima
Vriendelijke bediening.
Kwaliteit????
Er werd i veel overleg wie wat moest doen heeft naar mijn idee te maken met inwerken van nieuwe collega's. Bleven echter vriendelijk en rustig .Kom er zeker weer terug morgen weer maar dan met vriendin
Elles B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Karalis, de echte pizzeria van Leiden. Heerlijke pizza vers belegd en lekker dun gesneden groenten en artisjokken. Frisse tomatensaus en een mooie dunne krokante bodem. Met een glas ijskoude rode Lambruscu erbij. Wij komen snel weer terug.
Laila A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Vriendelijke en vrolijke personeel, heel kindvriendelijk! Heerlijk gegeten en de de dame achter de bar zorgde voor een heerlijke virgin mojito met aardbeien en dit kwam ze persoonlijk brengen. Was heerlijk en echt een aanrader! Kortom wij hebben genoten samen met onze kinderen en zullen vaker terug komen!
Attie K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Geen
Vriendelijk dank voor uw recensie!
Wendela L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk familie restaurant.
Vriendelijk dank voor het compliment!
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Goede en vriendelijke ontvangst. Service ook erg goed vriendelijk personeel. Eten is ook altijd goed. Hebben weer een fijne avond gehad.
Vriendelijk dank voor de mooie woorden!
Dennis W.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Karalis is altijd, goed, snel en lekker. Je weet wat je krijgt.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Perfect eten! Bediening aardig en snel. Wij komen graag terug.
Vriendelijk dank voor de mooie recensie!
J. Nobel N.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Gegeten met onze kleinkinderen onze jongste kleinzoon bestelde een kinder pizza 2 sinas en een chocomel wij waren daar voor de eerste keer hij dacht dat hij een kinder menu had en vroeg om het ijsje een oude ober met bril zei is er het kinder menu besteld nee dus wel een kleine pizza en 3 drankjes hoe klein kan Italie zijn als het om de pegels gaat € 2.75 gewonnen minimaal €7.50 fooi misgelopen en ik ben daar voor de laatste keer geweest over kindvriendelijkheid gesproken slechte smaak in mijn mond aan deze pizzeria overgehouden J. De Nobel
Geachte Heer/Mevrouw de Nobel,

Dank voor uw recensie. Ik begrijp uw frustratie, het voorval had van onze kant anders opgelost moeten worden. Mijn excuses hiervoor. Wij proberen onze kleine gasten altijd extra aandacht te geven, maar klaarblijkelijk is dat dit keer niet gebeurt. Mocht u van gedachte veranderen en alsnog een keer terugkomen dan hoor ik dat graag van tevoren, zodat ik uw kleinkinderen een lekker ijsje aan kan bieden. Fijne dag en wellicht tot een volgende keer. Mvg, Orlando Carta
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
prima restaurant vriendelijk personeel. goede prijs/kwaliteit verhouding. gewoon gezellig
Vriendelijk dank voor de mooie recensie!
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten!
Angela C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Leuke bediening en lekker eten.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Snelle bediening!
Yvette H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten, personeel is super vriendelijk, gepassioneerd en behulpzaam. Alleen de inrichting vond ik erg tegenvallen. Als ze hier wat aan zouden doen is het een geweldig restaurant!
november .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
lekker gegeten, gezellige Italiaanse omgeving, goede prijs kwaliteit verhouding. Had een prima avond met mijn familie, zullen zeker nog een terug gaan.
mcastenmiller C.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het eten was zoals gebruikelijk erg lekker. Ik begrijp dat het bedrijf een zekere uitstraling zoekt met personeel dat geen of nauwelijks Nederlands spreekt, maar het werkt niet echt. De meeste obers/serveersters begrepen niet wat wij vroegen, we moesten het bijna spellen. Ook jammer dat het bedrijf kennelijk vroeg naar huis wil, als men maar half dacht dat wij uitgegeten waren, werd het servies onder onze handen weg gehaald. We waren van plan om nog wat langer te blijven en iets te drinken, maar daarvoor hebben we een andere gelegenheid opgezocht.
Theodora V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Lekkere pizza’s, messen zijn helaas wat bot
monique S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Lekker eten, vriendelijk personeel.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. We moesten wel wat lang op het eten wachten. Het is altijd erg druk
Aldo Q.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Een van de beste, zo niet de beste, plek om pizza te eten. Altijd ook hele vriendelijke bediening. Aanrader!