Ristorante Pizzeria Karalis

Doezastraat 5 2311 GZ Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Pizzeria Karalis

Viva l'Italia!

Meer dan 40 jaar geleden heeft de familie Carta de Italiaanse keuken naar Leiden gebracht. Er is bij Karalis puur en alleen plek voor de Italiaanse keuken, waar lunch en diner geen aparte gerechten kennen, en er is altijd glutenvrije pasta in huis. Een cocktailsshaker maakt daar een perfecte drankje bij.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima prijs-kwaliteitsverhouding
Pascal (geslaagd) B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wij hebben écht heerlijk gegeten!!
jenny S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig sfeervol Italiaans restaurant
wendy S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Je waant je echt in Italië!
mcastenmiller .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben als vanouds heerlijk gegeten bij Karalis. Er waren nieuwe gerechten die perfect smaakten. De bediening was aanwezig, maar niet opdringerig, we zaten prima, kortom de avond was zeer geslaagd. We komen zeker terug.
M_Domingus .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Zeer populair in Leiden, dus veel gasten, maar een attente bediening die snel en adequaat optreedt. Standaard pizza's op de kaart, maar ook voldoende variatie aan specialiteiten en wijnen voor de foodies. Bij goed weer ook buiten!
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Wij komen al jaren bij karalis en het eten is er altijd goed, en de bediening vriendelijke. Reserveer wel altijd want het is er altijd druk.
Crissan R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk Italiaans eten, puur, vers en passie klaargemaakt, dat is te proeven. De bediening is zeer vriendelijk. Bedankt voor een fijne avond!
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
De tagliatelle met eekhoorntjesbrood was erg lekker. Mijn vriendin had een andere pasta en het viel op dat de porties erg verschillend waren qua grootte. We hadden groenten en salade als bijgerecht besteld; deze werden echter pas veel later na nog een keer vragen geserveerd. De groenten waren niet denderend; ik zou het zelf beter doen. Ze werden ook in rekening gebracht terwijl op de menukaart vermeld staat dat de hoofdgerechten met een bijgerecht naar keuze geserveerd worden. Het was een lekker en gezellig restaurantbezoek, maar ik was niet overdonderd.
Tom523 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Karalis is voor mij een vaste stek als ik in Leiden Italiaans wil eten. Het is er altijd lekker druk en het eten is gewoon van prima kwaliteit. De pizza`s komen zowat over je bord heen, de huiswijn is heerlijk! Bij binnenkomst zie je meteen de pizza`s vers gemaakt worden, hou ik van! Leuk feitje is dat de bediening verschillende talen spreekt. Zo kan het voorkomen dat je op een avond drie verschillende talen spreekt, namelijk Nederlands, Engels en Italiaans! Handig als je je talenknobbel wilt ontwikkelen! Hier kom ik zeker weer terug, ga zo door!
Ivonne D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Lekker gegeten en een goeie sfeer
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Fantastische pizza's!
jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Het was erg druk. We zaten in het afhaal gedeelte. Iedereen liep en holde langs van de bediending, maar niemand die echt keek. Zeer luidruchtig waardoor je amper een gesprek kon voeren. Zeer lang wachten op onze drankjes. Helaas daardoor direct na het toetje weggegaan. Anders graag nog even blijven napraten met vrienden.
De pizza's waren voortreffelijk!!
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Het eten was erg lekker. De bezorging van het eten liep ook prima. Alleen de drankvoorziening was niet goed. Je moest erg lang wachten op je drankjes en er soms ook nog een keer om vragen. Dat is wel jammer, want het eten is echt goed.
cupcakeje .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Service goed, maar wel lastig dat een Italiaanse serveerster ons niet goed begreep. Daardoor kregen we een meerdelig groot voorgerecht voorgezet dat we echt niet besteld hadden. Maar goed, mijn man had het menu van de dag en vond het hoofdgerecht niet echt lekker (gewoon niet zijn smaak). Toen waren ze meteen bereid om iets anders klaar te maken! Pizza's van de kinderen waren erg lekker. Mijn spagetti carbonara vond ik niet bijzonder.
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Wij zijn hier al vaak geweest, het is er altijd druk. Niet echt intiem maar functioneel, kon wat gezelliger. Het eten is van goede kwaliteit.
Jac V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
prima gegeten in een goede sfeer
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Karalis blijft een fijne tent om betaalbaar en lekker te eten. De italiaanse taart mag van mij wel wat luchtiger, valt erg zwaar. Maar verder heerlijke sfeer, lekker eten (vooral de lasagna's). Aardig personeel.
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Verrassend goed gegeten in Karalis, wat voor ons bekend was als een pizzeria!
Ze hebben echter meer te bieden dan alleen pizza's en we hebben heerlijk gegeten.
Italiaanse bediening zou iets vriendelijker kunnen zijn (sommige v d oudere garde) voor meer sfeer.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Dit restaurant is een echte aanrader! Prettige ontvangst. Zeer vriendelijk personeel en uitstekende service.
We hebben hier 's-middags (6 januari 2017) heerlijk gegeten. We hebben niet lang hoeven te wachten. Een leuke bijkomstigheid was dat we door de open keuken konden zien hoe de kok bezig was met het maken van onze pizza (in de lucht gooien en weer opvangen!
Prima restaurant.
Fam. Mommers, Oosterhout (NB).