Ristorante Pizzeria il Punto

Meer informatie over restaurant Ristorante Pizzeria il Punto

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Pizzeria il Punto

Johan S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijke echte Italiaanse Pizza gegeten. Snelle vriendelijk service ondanks het erg druk was.
Rijk belegd en knapperige bodem.
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Na een warme stranddag heerlijk een pizza gegeten bij il Punto. Door de warmte waren alle schaduwplekjes op het terras bezet en zodoende op een zonnig plekje met het zweet op de rug onze pizza gegeten. Complimenten aan de bediening die ondanks de drukte en de warmte vriendelijk en correct was en ook snel serveerde! De pizza's smaakten zeer goed! Vanwege de warmte hebben we het nagerecht overgeslagen. Als het iets minder warm is gaan we zeker nog eens eten bij il Punto ;)
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Afgelopen zaterdag goed gegeten bij Il Punto met 4 personen. Niet een ontzettend luxe restaurant, maar gewoon een gezellige pizzeria met prima pizza's. Mijn pizza had een goede bodem, prima en voldoende beleg en was gelukkig niet te vet of zout, iets wat ik vaak het geval vind met pizza's. Mijn tafelgenoten waren ook tevreden over hun pasta en pizza. De desserts waren ook goed. Niets bijzonders, maar prima desserts voor een prima prijs. De huisgemaakte tiramisu was erg lekker, die heb ik absoluut slechter gehad.

De bediening maakte af en toe wat kleine foutjes, maar het was ook erg druk. Verder waren ze erg vriendelijk! Het terras zit op een leuke plek vind ik.

Al met al zeker voor herhaling vatbaar.