Ristorante Pizzeria Il Primo

Donk 2 Breda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ristorante Pizzeria Il Primo

Pibelly .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
De kwaliteit van het eten is goed in verhouding tot de prijs maar niet bijzonder. De salade die zowat bij ieder gerecht zit is niet echt lekker.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Ben een pastaliefhebber, vooral de spaghetti à la carbonara, maar de kebab is ook overheerlijk. De Turkse mezze zijn voor velen een leuke verrassing. De kippensoep is zo rijkelijk gevuld dat je moet oppassen met wat je erna nog gaat eten. De vriendelijke en oplettende bediening is voor mij een must; de helft van je fijne avond!
Voor ons een terugkomertje, elke keer weer. ..
John D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Gezellig klein restaurant op een wat ongezellige lokatie. Binnen echter mooie strakke inrichting. Zeer klantvriendelijke bediening. We zijn dol op de turkse voorgerechten en lasagne. Ook over de prijs niets te klagen, zoals een pizza of lasagna voor 7 euro !
Priester .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Is mij niet echt meegevallen, de pizza bodem smaakte wat karton achtig en de beloofde 4 kazen op de pizza waren er maar twee. Ik denk dat ik een offday van de kok heb mee gemaakt want ook het nagerecht was zonder de beloofde likeuren en bitterkoekjes
Merijn160304 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2013
Mijn partner genoot van een heerlijke lasagna. Ik trof het niet met mijn gevraagde medium biefstuk. Tot 2 x retour. Eerdere ervaring aldaar was wel beter.
Ystr .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2012
En gekke locatie zo op een winkelstrip mar super gezellig. Italiaanse pizza's, lekker dun en goed belegt, in combinatie met heerlijke Turkse gerechten. Een fijne bediening en sfeervol ingericht. Echt een aanrader in de Haagse Beemden. Ook om af te halen, maar dan mis je de heerlijke voorgerechten als mezze! Wij komen hier een paar keer per maand. Aanrader!