Ristorante Pizzeria Girasole

Sophiastraat 14 4811 EK Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Pizzeria Girasole

De wapperende vlag van Italië

Al meer dan tien jaar is Girasole, wat zonnebloem betekent, een begrip in Breda. De Italiaanse vlag wappert je tegemoet in de wind en zodra je binnenstapt zie je overal bloemen en elegant gedekte tafels. Zoals ze het in Italië doen, vouwen ze hier ook zelf de ravioli, komt de pizza met knapperige dunne bodem uit het vuur en serveren ze goede espresso. Bediening is top!

Glas champagne

• Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Pizzeria Girasole

Renée P.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Een absolute aanrader. Echte Italiaanse gerechten en een zeer persoonlijke bedeiening! Super!
hvdweele W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
heerlijk gegeten, flensjes waren super,vooral die heerlijke kaas.
marjon R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten, sommige onderdelen waren wat te zout naar onze smaak maar dat hebben we in bijna alle restaurants. Zeer vriendelijke bediening. Door de drukte en de zo te zien onervarenheid van een deel van het bedienend personeel af en toe wat lang wachten op drankjes, maar ach. Klein puntje: ik dacht me te herinneren dat hier vroeger naar goed Italiaans gebruik een goede fles olijfolie op tafel stond om zelf over brood en pizza's te sprenkelen, die misten we. Maar al met al zeker een aanrader voor echt goed Italiaans (Sardisch) eten.
A H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Verse ingrediënten en vol smaak bereid. Veel keuzes in het menu en ook nog speciale gerechten aan de muur. Vriendelijke, gastvrije bediening. Helaas was de tiramisu op dus we moeten nog een keertje terugkomen! Maar dat is geen enkel probleem. De zaal zat helemaal vol en daardoor lekker rumoerig, echt italiaans.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
wij hadden beide pasta en die vonden we allebei tegenvallen, wel 2 verschillende.
betalen voor karaf water vind ik toch wat vreemd.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Reeds diverse malen in dit restaurant gegeten en als altijd erg lekker. Blijven zeker terugkomen.
mark B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wederom hier super avond beleefd. Gastvrouw weet de gerechten subliem te presenteren zodat de verwachtingen hoog gespannen zijn. Tof is dan dat je niet wordt teleurgesteld maar dat deze eerder worden overtroffen. Echt een aanrader voor Breda!!!
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Erg goed
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Erg lekker gegeten!!
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een hele fijne bediening!
Yvette M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten en aardige bediening
Cris G.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Met een groepje collega's hier gaan eten. Het eten is echt superlekker. De wijn is ook uiteraard goed. Ik ben hier vaker geweest en het is altijd supergoed. De service is ook goed, zoals altijd. Voldoende aandacht, hoeft nooit lang droog te staan.
Het restaurant zat vol (zoals altijd). Ze hebben ze nu ook een ruimte tussen de bar de keuken. Hier zaten wij, was op zich prima maar gewoon iets minder gezellig/sfeer. Met een groep is dat prima. En nogmaals, complimenten voor het eten en de service.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gegeten en wat een super vriendelijke ontvangst en bediening! Ik ga hier zeker vaker eten!
Nikki K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Voor ons 2-jarig trouwjubileum een avondje uit gepland. Hebben hier geweldig genoten. Zeer vriendelijke gastvrouw en heerlijk gegeten.

Absoluut een aanrader. Voor ons geen andere Italiaan meer!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Fantastisch en heerlijk eten en gezellig!!!
S. S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heel tevreden, zeer vriendelijk personeel! Leuke ontvangst, gastvrij. Een aanrader.
Carlijn V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk eten, goede wijnkaart en hele vriendelijke bediening. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Een echte aanrader!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
leuke zaak net buiten het centrum. vriendelijke ontvangst. er werken veel leerlingen in de bediening waardoor de wachttijd tussen de gangen nogal oploopt. voorgerecht van verschillende antipasti, goede smaken carpaccio te koud maar verder prima. hoofdgerechten teleurstellend. kalfsentrecote flinterdun gesneden en vervolgens gegaard. Ik zie het graag andersom. zonde van het mooie vlees. pasta carbonara zo zout dat het tintelt op de tong. tevens een kleine portie. van het zoute hoofdgerecht hebben we een opmerking gemaakt en we waren niet de enige tafel die dit meldde. helaas werd dit veroorzaakt door de pancetta in het gerecht.. gebruik dan minder pancetta is mijn advies. overigens was dit geen pancetta maar dat terzijde. gevolg is echter dat ik de dessertkaart niet meer bekeken heb en we direct zijn vertrokken. gemiste kans.
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten!! Gelukkig waren we nog net op tijd met reserveren, want zonder reservering hadden we er niet meer terecht gekund. De zaak zat helemaal vol, en terecht! Naast het heerlijke eten ook nog super vriendelijke bediening. Een echte aanrader!
N A.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Het eten was erg goed, bediening was oké .