Ristorante Pizzeria Galtelli

Schuitendiep 78 9711 Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Pizzeria Galtelli

Italiaanse knusheid

Meer dan pasta en pizza alleen! Bij restaurant Galtelli krijg je het hele Italiaanse pakket, van heerlijke smaaksensaties, inclusief de Italiaanse ambiance en gastvrijheid. Niets is mooier om met uitzicht op water, de avondzon en mooie bomen te genieten van Italiaanse gerechten en heerlijke wijn.

Meer informatie over restaurant Ristorante Pizzeria Galtelli

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

7,2
6,7
B S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Het eten was oké, wij kregen alleen niet wat wij besteld hadden!!! Moesten daar wel voor betalen, nadat wij er iets over gezegd hebben werd het afgewimpeld.

De service was vreselijk! Er kon geen glimlachje vanaf!! Daarnaast vinden wij dat wanneer je iets niet meent je ook de moeite niet moet nemen het te vragen/ zeggen. Daarnaast moesten wij steeds super lang wachten, omdat het personeel druk was met het eigen sociale leven ipv de gasten in het restaurant!!
MarionWarringa .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Gezellig gisteravond gegeten. Eten was prima, alleen de wachttijden waren wat lang.
Gezellige locatie. Personeel vriendelijk.
Algri T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Klein pand, maar erg gezellig. Het eten is zoals de Italianen het klaarmaken: simpel en zeer smaakvol. We hadden het tafeltje bij het raam. Het bier stond helaas niet koud (Perona), maar dat kan gebeuren. Hoop dat dit de volgende keer wel het geval is!
Janine Z.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heel lang gewacht op een tafeltje terwijl er gereserveerd was.
Carolien K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Wij zijn hier gisteren letterlijk naar binnen gewaaid. De sfeer was prima, hadden een goede ontvangst. Hebben allebei een heerlijke pizza gehad, en een lekker glaasje wijn. Als nagerecht een kopje koffie met een likeurtje, heerlijk.
Dank je wel voor de gezellige avond, wij komen hier zeker weer.
Annemarie P.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Gisteravond per toeval hier terecht gekomen. Gezellig klein restaurantje.
We hebben als voorgerecht de antipasti Galtelli gegeten, een dikke tien!
Als hoofdgerecht een pizza en een pasta met heerlijke verse ingredienten. Als toetje de huisgemaakte tiramisu, echt een aanrader.
Hier komen we zeker een keer weer.
Rony K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Op Valentijnsdag hier weer eens wezen eten met mijn man. Super! Ik had gekozen voor het Valentijns verrassing menu. Ik kreeg als voorgerecht de carpaccio, heerlijk! Niks op aan te merken. Als hoofdgerecht kreeg ik de filetto marasala, supermals vlees met lekker veel saus (op zijn italiaans). Simpele warme groentes en aardappeltjes als side dish, lekker. Nagerecht lekker simpele bolletjes ijs.
Mijn man had als hoofdgerecht gekozen voor een pizza. Een echte Italiaanse pizza, lekkere krokante bodem. Voor het nagerecht had hij gekozen voor de huisgemaakte tiramisu, ook niks op aan te merken.
Service was uit de kunst, serveerster hield alle tafels goed in de gaten. Decor ook top. Gezellig, modern interieur.
chantalbot .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Leuk zaak met aardig bediening, het is gezellig sfeer, wij hebben een salade die ok was en een pizza die beter is dan vooraf al bij al niet bijzonder wel lekker
PJ J.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Zaterdag voortreffelijk gegeten bij ons favoriete restaurant Galtelli!
Warm onthaald door de gastvrouw.
Heerlijke voorgerechten waarbij we konden kiezen voor een heerlijke mix van antipasti gevolgd door een heerlijke ossenhaas en een pasta als hoofdgerecht. Top bediening en een heerlijke avond gehad!!!
R W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijke pizza en pasta hier gegeten!! Prima prijs kwaliteit verhouding. Vrolijk personeel en de kok bracht ons eten (leuk). Voor ons zeker een aanrader.
leo R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Absoluut geen aanrader! Bij galtelli gegeten samen met mijn vrouw, vooraf een broodje van het maandmenu gehad deze was prima. Jammer genoeg stond het hoofdgerecht al op tafel toen wij nog niet eens het broodje half op hadden.Een tongfilet voor mijn vrouw waarvan wij twijfelen of het tongfilet was. Het was in elk geval niet te eten hij was helemaal kapot gekookt, zelf had ik een Filetto deze was erg lekker aardappels en groenten daar in tegen zeer slecht maar dit allemaal was niet het ergste aangezien wij laat hadden gereserveerd. 9 uur zat het personeel al aan de bar ook de kok, er was alleen nog een jongen aan het schoonmaken in de keuken. de kok zette de muziek heel erg hard aan het was muziek uit de jaren 60 hij vroeg of wij dit erg vonden en de muziek leuk vonden, ja wat zeg je nou op zo iets. We dachten dit zal het wel zijn maar de volgende verassing was er al, de kok stak een sigaret aan en kwam bij ons aan tafel terwijl wij nog steeds zaten te eten en hij zei jullie kunnen nu ook roken. terwijl wij niet eens roken! Echter rookte het meisje en de jongen van de bediening wel mee aan de bar wij komen hier dus nooit meer!!!
roxanne27 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
3 gangen diner geboekt via het laatste tafeltje en voor 12.50 pp gegeten. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. 3 Gangen was qua posities erg veel, simpele en lekkere voorgerechten, prima rijkbelegde pizza. Lekker ijs, niet erg speciaal.
brinkmann .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Op 28-01-2017 hier gegeten via de AH actie. 6 volwassene en 4 kinderen. Lang moeten wachten op het voorgerecht en nog langer op het hoofdgerecht. Sommige producten niet op voorraad. Dessert volgde onmiddellijk op het hoofdgerecht waarbij het dessert van 1 persoon pas werd geserveerd toen alle anderen al opgegeten hadden. 3 uren over 3 gangen en dan ook nog slechte lucht door de niet goed werkende afzuiging in het kleine keukentje. Niet voor herhaling vatbaar!
Dethmer D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Geweldig!!! Wij hebben als echtgenoten ECHT genoten!!!! voor iedereen die van Pizza wil genieten kan daar heel erg goed terecht! Reserveren is wel belangrijk want dan kan men er rekening mee houden en je hebt natuurlijk een mooi plekje, wij hebben direkt bij de keuken kunnen zien en genieten van de bereiding!
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Paar weken geleden kregen we hier pizza met een verbrande onderkant (niet donker, echt zwart). Dat kan gebeuren, dus nu opnieuw geweest. Helaas was het vlees van 1 van ons verbrand (zwart, alle stukken). We kregen wel een nieuw bord maar slechts een sorry en verder geen compensatie (kopje koffie, extraatje) terwijl het wel erg vervelend was en dat bord had overduidelijk niet de keuken uit gemogen. Bovendien was het het duurste gerecht op de kaart, met 26 euro mag je wat goeds verwachten.

Een serveerder erg vriendelijk, maar de ander kon geen lachje vanaf en ze stond met overduidelijke tegenzin het menu uit te leggen. Later toen het personeel ging roken lieten ze de achterdeur daarvoor openstaan, waardoor de rook het restaurant binnenkwam en het erg koud werd en ging tochten. Niet erg klantvriendelijk dus.

De rest van het eten was verder oké, maar door 2x verbrand eten en de rest ga ik hier niet weer heen.
Rens I.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heel gerechten waren niet op voorraad, we moesten onze keuze twee keer bij stellen. De lasagne smaakte naar bloem en of het echte tongfilet was? Zeer te betwijfelen
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Klassieke Italiaanse kaart. Wij gingen voor de pasta's; de porties waren voldoende. Lekker gegeten. Vriendelijk bediening, die goed inspeelde op onze wensen. Bravo. Genoeg privacy. Open keuken, dus altijd wat te zien en te ruiken. Eenvoudig en gezellig.
Susan B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het eten was goed alleen bij het dessert duurde het een tijd voordat onze bestelling werd opgenomen.Dit was jammer.De pizza's waren prima dus daarvoor zouden wel weer terug komen.
Willemijn E.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Eten was redelijk, niet top maar wel lekker. Voor deze prijs hoef je ook niet veel meer te verwachten. Kok was erg aardig en had een goede service. Er was maar één meisje in de bediening aan het werk, ze was wel aardig maar dit kon beter. Wel een gezellige avond gehad.
Babette M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima gegeten en genoeg keuze op de kaart (op het teleurstellende dessert na),aantal dingen waren op. Aardige bediening.