Ristorante Pizzeria Galtelli

Schuitendiep 78 9700 Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Pizzeria Galtelli

Italiaanse knusheid

Meer dan pasta en pizza alleen! Bij restaurant Galtelli krijg je het hele Italiaanse pakket, van heerlijke smaaksensaties, inclusief de Italiaanse ambiance en gastvrijheid. Niets is mooier om met uitzicht op water, de avondzon en mooie bomen te genieten van Italiaanse gerechten en heerlijke wijn.

Meer informatie over restaurant Ristorante Pizzeria Galtelli

Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Susan B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het eten was goed alleen bij het dessert duurde het een tijd voordat onze bestelling werd opgenomen.Dit was jammer.De pizza's waren prima dus daarvoor zouden wel weer terug komen.
Willemijn E.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Eten was redelijk, niet top maar wel lekker. Voor deze prijs hoef je ook niet veel meer te verwachten. Kok was erg aardig en had een goede service. Er was maar één meisje in de bediening aan het werk, ze was wel aardig maar dit kon beter. Wel een gezellige avond gehad.
Babette M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima gegeten en genoeg keuze op de kaart (op het teleurstellende dessert na),aantal dingen waren op. Aardige bediening.
kok1975 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten!! De bruschetta vooraf en ossenhaas en vleesspies als hoofdgerecht waren beide zeer aan te bevelen.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Onze pizza's hadden te lang in de oven gestaan, zodat delen van de pizza's verbrand en erg droog waren. Mijn partner had pizza Quartre Fromaggi, waarvan de kaas na verloop van tijd hard werd. Tijdens het afruimen werd ons gevraagd of het eten goed gesmaakt had. We hebben toen eerlijk verteld wat we er van vonden. Bij het afrekenen heeft men dit netjes opgelost door ons maar één Pizza te laten betalen.
Werner H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Voorgerecht was heerlijk. Hoofdgerecht... veel producten niet op voorraad.
Zeetong was niet vers. En mijn tong kon niet proeven of dat inderdaad een tongetje was.
erikonie .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Eenvoudig maar smakelijk. Bediening was voorkomend. Het hoofdgerecht (we hadden beiden een pizza) liet wat lang op zich wachten maar we werden tussentijds wel op de hoogte gehouden door de kok.
Sjon H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Voorgerecht gedeeltelijk aangebrand, hoofdgerecht beetje flauw maar verder oké, nagerecht erg matig. Niet bepaald sfeervol
papoutsia .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Klein restaurant met gemoedelijke sfeer met open keuken. We waren iets verlaat en even gebeld. Vriendelijk ontvangen.
Na wat ciabatta broodjes met klruidenbotor als vooraf, kwam het hoofdgerecht. Voor mij Canelloni met groenten uit de oven. Voor mijn gezelschap pollo heerlijk gekruid met aardappeltjes in de schil en broccoli. Het was allemaal zeer smakelijk. Wij hebben genoten. Hettie & Wesley
Anneloes R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De verwarming deed het niet, dus het was erg koud. De sfeer was matig. Oogt niet gezellig, hangt niks aan de muren. Wel lekker gegeten voor een goede prijs!
fovie .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ontvangst was goed, als je voor in de zaak zit is het wel erg koud met de deur die steeds open gaat. Voorgerecht de bruchetta was erg simpel, een broodje met daarop een paar kleine stukjes mozarella en wat stukjes tomaat met daarover heen rucola en meer was het niet. Hoofdgerecht was redelijke, varkenshaasjerolletjes met ham/mozarella en die waren verstopt in een bord met pikante tomatensaus, zag er niet aantrekkelijk uit maar smaakte uiteindelijk redelijk, als bij gerecht krijg je een klein schaaltje met een paar aardappeltjes en een paar groene boontjes die zwemmen in een soort kaassaus. Toetje was ijs, drie bolletjes in een glas met een toefjes spuitbus slagroom. Ze doen niks aan opmaak en presentatie van hun gerechten. De smaak is redelijk maar daar blijft het ook bij. Voor ons geen gelegenheid waar we weer naar toe zullen gaan. Het personeel is vriendelijk maar helaas geen sfeer in de zaak.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
we hadden een leuke plaats bij het raam. De bediening was vriendelijk, maar (nog) niet professioneel. (was in opleiding).
Het eten was redelijk. de toetjes tiramisu en ijs was prima.
Al met al hebben we een gezellige avond gehad.
Jennka .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker maar niet heel bijzonder gegeten. Warme broodjes met oregano vooraf. Gegrilde spiesen lekker, vis was te gaar. Beperkte keuze in desserts. Bediening wat onervaren maar wel vriendelijk en charmant. Prijs-kwal verh. goed.
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bij Galtelli gegeten met de spaaractie van de Albert Heijn. Bij dit restaurant kun je een keuze maken uit het gehele menu. Dit was zeer zeker een pluspunt. Voorgerechten waren op zich prima. Hoofdgerecht viel ietwat tegen. Pizzabodems waren erg taai. En ook de smaak van de pizza was niet bijster bijzonder. Weinig verse groenten, taai vlees en van de extra gevraagde ansjovis, was er maar heel weinig te vinden. Als dieptepunt van deze avond was het dessert. Weinig keuze. ( 4 verschillende soorten ijs of Tiramisu ) 2 kleine bolletjes citroenijs. Met veel ijsschaafsel voor €4.00 is wel erg duur. Ook werkte de afzuiging niet prima. Waardoor het erg rokerig werd in het restaurant. En wij dus brandende ogen kregen. De zaak ademt ook geen mooie sfeer uit. Voor dit bedrag inclusief de kortingsactie van de Albert Heijn €77,- waren we liever ergens anders gaan eten.

Pluspunten.
Bediening was vriendelijk.
Keuze uit het gehele menu.
Niet te druk.

Minpunten.
Rokerige ruimte ( door niet goed werkende afzuigkappen )
Hoge prijs van Desserts zeer matige kwaliteit.
Taaie pizzabodems.
Hilde I.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met AH actie gegeten, konden kiezen uit de hele kaart!
Voorgerecht carpaccio: veel te dik gesneden, lag een kilo ossenhaas met pezen op het bord.
Hoofdgerechten waren best smakelijk, maar niet bijzonder.
Tiramisu leek meer op mokkacake. Lekker maar geen tiramisu te noemen.
Bediening vriendelijk, maar we moesten aandacht trekken voor extra drinken. Jammer.
Inrichting saai en veel te fel licht.
B. H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hadden het ons heel anders voorgesteld.
Wij hadden afgesproken met 6 personen om 19.30 uur.
Op dat moment waren de meeste gerechten op kaart niet meer te bestellen.
tussen de keuken en de bediening was een zeer slecht contact, de bediening wist een half na de bestelling pas dat er bepaalde gerechten niet meer leverbaar waren.
tot onze verbazing kregen wij na enkele wijzigingen in onze bestelling ook nog wat anders opgediend dan wij besteld hadden.
Susan B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Voorgerecht bruchette was niet smakelijk, hoofdgerecht gegrilde gamba's was redelijk en het tiramisu toetje was heerlijk.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gegeten met de AH actie, je kan gewoon van de kaart kiezen en dat is een ruime keuze! Lekkere pizzabroodjes en olijven.
Hoofdgerecht gamba's waren iets aan de droge kant en geserveerd met maar één groente. Tiramisu, een groot stuk maar wel lekker.