Ristorante Pizzeria Galtelli

Schuitendiep 78 9711 Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Pizzeria Galtelli

Italiaanse knusheid

Meer dan pasta en pizza alleen! Bij restaurant Galtelli krijg je het hele Italiaanse pakket, van heerlijke smaaksensaties, inclusief de Italiaanse ambiance en gastvrijheid. Niets is mooier om met uitzicht op water, de avondzon en mooie bomen te genieten van Italiaanse gerechten en heerlijke wijn.

Meer informatie over restaurant Ristorante Pizzeria Galtelli

R W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
leo R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Absoluut geen aanrader! Bij galtelli gegeten samen met mijn vrouw, vooraf een broodje van het maandmenu gehad deze was prima. Jammer genoeg stond het hoofdgerecht al op tafel toen wij nog niet eens het broodje half op hadden.Een tongfilet voor mijn vrouw waarvan wij twijfelen of het tongfilet was. Het was in elk geval niet te eten hij was helemaal kapot gekookt, zelf had ik een Filetto deze was erg lekker aardappels en groenten daar in tegen zeer slecht maar dit allemaal was niet het ergste aangezien wij laat hadden gereserveerd. 9 uur zat het personeel al aan de bar ook de kok, er was alleen nog een jongen aan het schoonmaken in de keuken. de kok zette de muziek heel erg hard aan het was muziek uit de jaren 60 hij vroeg of wij dit erg vonden en de muziek leuk vonden, ja wat zeg je nou op zo iets. We dachten dit zal het wel zijn maar de volgende verassing was er al, de kok stak een sigaret aan en kwam bij ons aan tafel terwijl wij nog steeds zaten te eten en hij zei jullie kunnen nu ook roken. terwijl wij niet eens roken! Echter rookte het meisje en de jongen van de bediening wel mee aan de bar wij komen hier dus nooit meer!!!
roxanne27 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
3 gangen diner geboekt via het laatste tafeltje en voor 12.50 pp gegeten. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. 3 Gangen was qua posities erg veel, simpele en lekkere voorgerechten, prima rijkbelegde pizza. Lekker ijs, niet erg speciaal.
brinkmann .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Op 28-01-2017 hier gegeten via de AH actie. 6 volwassene en 4 kinderen. Lang moeten wachten op het voorgerecht en nog langer op het hoofdgerecht. Sommige producten niet op voorraad. Dessert volgde onmiddellijk op het hoofdgerecht waarbij het dessert van 1 persoon pas werd geserveerd toen alle anderen al opgegeten hadden. 3 uren over 3 gangen en dan ook nog slechte lucht door de niet goed werkende afzuiging in het kleine keukentje. Niet voor herhaling vatbaar!
Dethmer D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Geweldig!!! Wij hebben als echtgenoten ECHT genoten!!!! voor iedereen die van Pizza wil genieten kan daar heel erg goed terecht! Reserveren is wel belangrijk want dan kan men er rekening mee houden en je hebt natuurlijk een mooi plekje, wij hebben direkt bij de keuken kunnen zien en genieten van de bereiding!
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Paar weken geleden kregen we hier pizza met een verbrande onderkant (niet donker, echt zwart). Dat kan gebeuren, dus nu opnieuw geweest. Helaas was het vlees van 1 van ons verbrand (zwart, alle stukken). We kregen wel een nieuw bord maar slechts een sorry en verder geen compensatie (kopje koffie, extraatje) terwijl het wel erg vervelend was en dat bord had overduidelijk niet de keuken uit gemogen. Bovendien was het het duurste gerecht op de kaart, met 26 euro mag je wat goeds verwachten.

Een serveerder erg vriendelijk, maar de ander kon geen lachje vanaf en ze stond met overduidelijke tegenzin het menu uit te leggen. Later toen het personeel ging roken lieten ze de achterdeur daarvoor openstaan, waardoor de rook het restaurant binnenkwam en het erg koud werd en ging tochten. Niet erg klantvriendelijk dus.

De rest van het eten was verder oké, maar door 2x verbrand eten en de rest ga ik hier niet weer heen.
Rens I.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heel gerechten waren niet op voorraad, we moesten onze keuze twee keer bij stellen. De lasagne smaakte naar bloem en of het echte tongfilet was? Zeer te betwijfelen
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Klassieke Italiaanse kaart. Wij gingen voor de pasta's; de porties waren voldoende. Lekker gegeten. Vriendelijk bediening, die goed inspeelde op onze wensen. Bravo. Genoeg privacy. Open keuken, dus altijd wat te zien en te ruiken. Eenvoudig en gezellig.
Susan B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het eten was goed alleen bij het dessert duurde het een tijd voordat onze bestelling werd opgenomen.Dit was jammer.De pizza's waren prima dus daarvoor zouden wel weer terug komen.
Willemijn E.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Eten was redelijk, niet top maar wel lekker. Voor deze prijs hoef je ook niet veel meer te verwachten. Kok was erg aardig en had een goede service. Er was maar één meisje in de bediening aan het werk, ze was wel aardig maar dit kon beter. Wel een gezellige avond gehad.
Babette M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima gegeten en genoeg keuze op de kaart (op het teleurstellende dessert na),aantal dingen waren op. Aardige bediening.
kok1975 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten!! De bruschetta vooraf en ossenhaas en vleesspies als hoofdgerecht waren beide zeer aan te bevelen.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Onze pizza's hadden te lang in de oven gestaan, zodat delen van de pizza's verbrand en erg droog waren. Mijn partner had pizza Quartre Fromaggi, waarvan de kaas na verloop van tijd hard werd. Tijdens het afruimen werd ons gevraagd of het eten goed gesmaakt had. We hebben toen eerlijk verteld wat we er van vonden. Bij het afrekenen heeft men dit netjes opgelost door ons maar één Pizza te laten betalen.
Werner H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Voorgerecht was heerlijk. Hoofdgerecht... veel producten niet op voorraad.
Zeetong was niet vers. En mijn tong kon niet proeven of dat inderdaad een tongetje was.
erikonie .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Eenvoudig maar smakelijk. Bediening was voorkomend. Het hoofdgerecht (we hadden beiden een pizza) liet wat lang op zich wachten maar we werden tussentijds wel op de hoogte gehouden door de kok.
Sjon H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Voorgerecht gedeeltelijk aangebrand, hoofdgerecht beetje flauw maar verder oké, nagerecht erg matig. Niet bepaald sfeervol
papoutsia .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Klein restaurant met gemoedelijke sfeer met open keuken. We waren iets verlaat en even gebeld. Vriendelijk ontvangen.
Na wat ciabatta broodjes met klruidenbotor als vooraf, kwam het hoofdgerecht. Voor mij Canelloni met groenten uit de oven. Voor mijn gezelschap pollo heerlijk gekruid met aardappeltjes in de schil en broccoli. Het was allemaal zeer smakelijk. Wij hebben genoten. Hettie & Wesley
Anneloes R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De verwarming deed het niet, dus het was erg koud. De sfeer was matig. Oogt niet gezellig, hangt niks aan de muren. Wel lekker gegeten voor een goede prijs!