Ristorante Pizzeria Galtelli

Schuitendiep 78 9711 Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Pizzeria Galtelli

Italiaanse knusheid

Meer dan pasta en pizza alleen! Bij restaurant Galtelli krijg je het hele Italiaanse pakket, van heerlijke smaaksensaties, inclusief de Italiaanse ambiance en gastvrijheid. Niets is mooier om met uitzicht op water, de avondzon en mooie bomen te genieten van Italiaanse gerechten en heerlijke wijn.

Meer informatie over restaurant Ristorante Pizzeria Galtelli

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

7,2
7,1
6,9

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Pizzeria Galtelli

Birgit L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
De naam ‘eetcafe’ doet iets anders vermoeden dan het is. Best prijzig voor de geboden kwaliteit. Tomatensoep was lekker. Prosciutto was niet smaakvol en de meloen was onrijp. De pasta met zeevruchten stond op de kaart als pittig, maar dat was het zeker niet. Waren de zeevruchten vers? Ravioli dreef in de saus, maar smaakte goed.
harm M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Veel te lang gewacht op ons drinken en eten ,stond maar 1(eigenaar)in de keuken en een meisje in de bediening die moest alles alleen doen van bedienen drinken inschenken telf.aannemen afruimen ijs klaarmaken ze had geen tijd om zelf te eten en drinken ,en wie zorgde voor de afwas?
ehofman .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vlotte ontvangst. Een ontspannen sfeer.Gerechten waren lekker en zagen er vers gemaakt uit. Voorgerechtjes iets te simpel.
Margriet T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gegeten met de AH actie. Goede keus! Het kan natuurlijk toeval zijn geweest maar onze bruchetta was minder goed gevuld als die van de dame naast ons. In mijn gerecht met spinazie zat weinig spinazie en het vlees op de pizza van mijn vriendin hield ook niet over. Verder gezellig gegeten en vriendelijk personeel!
Mijke S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De eerste indruk was goed: prima ontvangst, en een simpele inrichting, niet het oubollige dat je vaak bij pizzeria's ziet. Dat schepte de verwachting dat de gerechten ook van een net iets beter niveau zouden zijn. We kregen snel onze drankjes en de menukaart met een uitleg van wat we mochten bestellen. De bestelling werd snel opgenomen en het voorgerecht werd vlot bezorgd. Tot dan toe niks aan de hand.

Maar helaas, toen stokte het. De karaf water die we bestelden voor bij het hoofdgerecht is nooit gekomen. De paprika die op de pizza zou zitten (de enige groente) ontbrak. Verder was de pizza wel lekker, met een dunne bodem en knapperige korst, maar de spek was te dik naar onze smaak. De lasagna smaakte behoorlijk ééndimensionaal, alsof ze de kruiden waren vergeten, en af en toe kauwde je op een stuk taai en weëig stuk vlees van een soort die niet echt in bolognese hoort te zitten. Een vlaag misselijkheid bekroop me. Ook de pasta van een tafelgenoot was niet goed op smaak. Al met al was alles dus behoorlijk smaak- en zouteloos. Ook viel ons op dat er nergens echt groente te bekennen was. In feite at je gewoon vooral zetmeel.

Na het hoofdgerecht stagneerde de bediening. Hoewel het restaurant leger liep en ik de serveersters regelmatig met elkaar zag staan kletsen achter de bar leek het net alsof ze ons vergeten waren. We moesten zelf vragen om de toetjeskaart, en toen die kwam vervolgens ook weer zelf het toetje bestellen. Het toetje kwam vervolgens wel weer snel en was ook best lekker (al vielen de meeste toetjes op de kaart af vanwege slechte voorraad). Daarna vroegen we om de rekening waar we vervolgens ook weer vreemd lang op moesten wachten.

Eenmaal thuis werd ik getroffen door een zeer acute vorm van buikloop. Of dat door het restaurant komt is natuurlijk nooit met zekerheid te zeggen want mijn tafelgenoten hadden er geen last van, maar de link met het weëige stuk vlees in de lasagna vond ik op zijn minst opvallend.

Al met al was het gezellig vanwege mijn leuke gezelschap, maar het eten was matig en de bediening inconsistent. Gelukkig was het niet duur, hoewel ik voor deze prijs de volgende keer toch liever gewoon een pizza laat thuisbezorgen. Door een ander restaurant, uiteraard.
Tia M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat een aanfluiting! !!!!!
We hadden als voorgerecht Bruchetta, je moest de tomaten zoeken en er zat geen lak of smaak aan, als hoofdgerecht hadden we pasta salmone en een frutidimare!
Mijn man heeft het terug gegeven wat er zat totaal geen zalm in, en ik kon een paar garnaaltjes vinden en proefde ansjovis, verder niks was daardoor veel te zout, met de opmerkingen werd niets gedaan en moesten daar voor ruim €30,- neer tellen. ....
En we hadden ons er zo op verheugd. ..
Was een hele grote TELEURSTELLING!
Hier komen we dus nooit weer!
j.vanderweerd .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, plezierige bediening en redelijke prijzen.
Ook met AH bonnen een ruime keuze uit de kaart.
We zullen hier vast nog wel eens terug komen.
Johanna M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voorgerecht en hoofdgerecht waren heerlijk! Nagerecht was wat eenvoudig en er vielen twee aantrekkelijke keuzes af ivm noten.
Bediening was vriendelijk en de inrichting sfeervol. Zeker een aanrader!
L M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een rustige gezellige sfeer
De bediening was uitstekend
We komen hier zeker terug, ook zonder AH cheque
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ontzettend slecht! Ga hier nooit eten met een allergie. Ze hebben het hier zogenaamd goed voor elkaar met hun allergenenkaart, terwijl deze helemaal niet klopt, het voor- EN hoofdgerecht was beide met noten terwijl dit niet op de allergenenkaart stond! Daarnaast werden we erg slecht behandeld toen we hier iets van gingen zeggen , totaal niet serieus genomen en nemen geen verantwoordelijkheid voor de fout die ZIJ maken, terwijl dit voor mij een levensbedreigende situatie is. SLECHT dus
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Aardig personeel en lekker eten! In het begin duurde het een beetje lang met de bediening, maar uiteindelijk was het heel gezellig, knus en zeer smakelijk!
PennyB .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker gegeten: AH-restaurantactie. Goede Italiaan: heerlijke pizza, prima bodem, heerlijke vulling. Ruime keuze van de kaart. Vriendelijke bediening. Toetjes: kies maar uit, allemaal lekker.
Auke S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vriendelijk personeel en een goede kok
Gaan hier nu vaker heen . Ook niet duur zoals de meeste restaurants hier in Groningen
koosenhennie .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
galtelli bezocht in kader ah actie. Wij waren aan de vroege kant, maar konden binnenkomen.inrichting is leuk , wel is het een pijpenla.drankje werd vlot bezorgd evenals het hoofdgerecht.Al met al tevreden weggegaan.
Margreet N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Erg lekker gegeten! Aardige, vlotte bediening. Ruime keuze van de kaart met AH bon. Zeker voor herhaling vatbaar.
Enige minpuntje: we vonden het wat te licht in het restaurant.
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie open keuken, met kwaliteitskok. Daarnaast lekker rustige sfeer en inrichting waardoor je heel ontspannen kunt eten.
Caythy L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Bij binnenkomst mochten we zelf een tafel uitkiezen, dit was prima.
Er was maar 1 meid in de bediening, ze kwam heel onzeker over.

We moesten zelf om onze drankjes vragen, dit duurde ook erg lang. Het eten was matig, weinig beleg op de pizza en het dessert werd kant en klaar uit de vriezer geplukt. Ook was er veel van de kaart niet voorradig. (Verse jus d'organge, meerdere ijs soorten). Dit werd pas vermeld op het moment dat we dat wilden bestellen.

Voor ons is dit restaurant niet voor herhaling vatbaar.
Remco M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker eten. Goed menu, mooie duidelijke menukaart. Bediening snel en netjes, alleen moest zelf om nieuw drinken vragen (klein punt). Mooi restaurant van binnen, prettige sfeer. Nette presentatie, goede porties (voor mij wat te veel zelfs) en alles was brandschoon. Eten was uitstekend, vooral de lasagne met lekker veel courgette en paddenstoel. De champignonneonsoep was ook erg lekker, net als het brood. Alleen de dessert was wat matig, het ijs was wat vlak van smaak. Dit terwijl in het grootste deel van de desserts ijs zat. Had wat meer variatie verwacht qua desserts. Muziek was qua genre, sfeer goed maar constant van dezelfde artiest wat ook een beetje ging vervelen. Erg tevreden, prijs wat ook goed.
pietfrieda .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
1 x per jaar eten we hier van de restaurantactie AH , omdat we dan in Groningen zijn. Kleine pizzeria en het was niet druk. Misschien tijd van het jaar? Af en toe kwamen er studenten binnen van de keiweek om een pizza af te halen. De pizza was lekker. De kaart minder gevarieerd als vorige jaren, maar verder prima eettentje.
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Dit is de derde keer dat we hier hebben gegeten. Zoals de vorige keer voor herhaling vatbaar.
Uitstekend restaurant en goede en vriendelijke bediening.