Ristorante Pizzeria Galtelli

Schuitendiep 78 9700 Groningen Nederland Kaart

Over restaurant Ristorante Pizzeria Galtelli

Italiaanse knusheid

Meer dan pasta en pizza alleen! Bij restaurant Galtelli krijg je het hele Italiaanse pakket, van heerlijke smaaksensaties, inclusief de Italiaanse ambiance en gastvrijheid. Niets is mooier om met uitzicht op water, de avondzon en mooie bomen te genieten van Italiaanse gerechten en heerlijke wijn.

Meer informatie over restaurant Ristorante Pizzeria Galtelli

7,2
6,8
Anneloes R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De verwarming deed het niet, dus het was erg koud. De sfeer was matig. Oogt niet gezellig, hangt niks aan de muren. Wel lekker gegeten voor een goede prijs!
fovie .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ontvangst was goed, als je voor in de zaak zit is het wel erg koud met de deur die steeds open gaat. Voorgerecht de bruchetta was erg simpel, een broodje met daarop een paar kleine stukjes mozarella en wat stukjes tomaat met daarover heen rucola en meer was het niet. Hoofdgerecht was redelijke, varkenshaasjerolletjes met ham/mozarella en die waren verstopt in een bord met pikante tomatensaus, zag er niet aantrekkelijk uit maar smaakte uiteindelijk redelijk, als bij gerecht krijg je een klein schaaltje met een paar aardappeltjes en een paar groene boontjes die zwemmen in een soort kaassaus. Toetje was ijs, drie bolletjes in een glas met een toefjes spuitbus slagroom. Ze doen niks aan opmaak en presentatie van hun gerechten. De smaak is redelijk maar daar blijft het ook bij. Voor ons geen gelegenheid waar we weer naar toe zullen gaan. Het personeel is vriendelijk maar helaas geen sfeer in de zaak.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
we hadden een leuke plaats bij het raam. De bediening was vriendelijk, maar (nog) niet professioneel. (was in opleiding).
Het eten was redelijk. de toetjes tiramisu en ijs was prima.
Al met al hebben we een gezellige avond gehad.
Jennka .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker maar niet heel bijzonder gegeten. Warme broodjes met oregano vooraf. Gegrilde spiesen lekker, vis was te gaar. Beperkte keuze in desserts. Bediening wat onervaren maar wel vriendelijk en charmant. Prijs-kwal verh. goed.
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bij Galtelli gegeten met de spaaractie van de Albert Heijn. Bij dit restaurant kun je een keuze maken uit het gehele menu. Dit was zeer zeker een pluspunt. Voorgerechten waren op zich prima. Hoofdgerecht viel ietwat tegen. Pizzabodems waren erg taai. En ook de smaak van de pizza was niet bijster bijzonder. Weinig verse groenten, taai vlees en van de extra gevraagde ansjovis, was er maar heel weinig te vinden. Als dieptepunt van deze avond was het dessert. Weinig keuze. ( 4 verschillende soorten ijs of Tiramisu ) 2 kleine bolletjes citroenijs. Met veel ijsschaafsel voor €4.00 is wel erg duur. Ook werkte de afzuiging niet prima. Waardoor het erg rokerig werd in het restaurant. En wij dus brandende ogen kregen. De zaak ademt ook geen mooie sfeer uit. Voor dit bedrag inclusief de kortingsactie van de Albert Heijn €77,- waren we liever ergens anders gaan eten.

Pluspunten.
Bediening was vriendelijk.
Keuze uit het gehele menu.
Niet te druk.

Minpunten.
Rokerige ruimte ( door niet goed werkende afzuigkappen )
Hoge prijs van Desserts zeer matige kwaliteit.
Taaie pizzabodems.
Hilde I.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met AH actie gegeten, konden kiezen uit de hele kaart!
Voorgerecht carpaccio: veel te dik gesneden, lag een kilo ossenhaas met pezen op het bord.
Hoofdgerechten waren best smakelijk, maar niet bijzonder.
Tiramisu leek meer op mokkacake. Lekker maar geen tiramisu te noemen.
Bediening vriendelijk, maar we moesten aandacht trekken voor extra drinken. Jammer.
Inrichting saai en veel te fel licht.
B. H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hadden het ons heel anders voorgesteld.
Wij hadden afgesproken met 6 personen om 19.30 uur.
Op dat moment waren de meeste gerechten op kaart niet meer te bestellen.
tussen de keuken en de bediening was een zeer slecht contact, de bediening wist een half na de bestelling pas dat er bepaalde gerechten niet meer leverbaar waren.
tot onze verbazing kregen wij na enkele wijzigingen in onze bestelling ook nog wat anders opgediend dan wij besteld hadden.
Susan B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Voorgerecht bruchette was niet smakelijk, hoofdgerecht gegrilde gamba's was redelijk en het tiramisu toetje was heerlijk.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gegeten met de AH actie, je kan gewoon van de kaart kiezen en dat is een ruime keuze! Lekkere pizzabroodjes en olijven.
Hoofdgerecht gamba's waren iets aan de droge kant en geserveerd met maar één groente. Tiramisu, een groot stuk maar wel lekker.
Erik-st .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ontvangst vriendelijk, eten prima. Prijs,kwaliteit verhouding goed. ...............................

.....................................................
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Eten was prima, maar er zijn betere italiaanse restaurants. We zaten vlakbij de open keuken, waardoor erg rumoerig. Ambiance was weinig sfeervol. Teveel wit- en spotlicht.
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker gegeten met de ah actie. We mochten gewoon van de kaart kiezen. Heel veel keuze aan voorgerecht en hoofdgerecht. Nagerecht weinig keuze, maar dat heeft de tiramisu zeker goed gemaakt. Leuk restaurantje met vriendelijke mensen en heerlijk eten. Echt een aanrader!!
Ellenbrakel .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Iets meer sfeer elementen kunnen het restaurant veel warmte geven. Een open keuken is heel leuk maar tegelijkertijd ook heel lawaaierig als je pizza slaat of andere zaken met veel geluid.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Goed eten, ruime porties. Het hoofdgerecht was ons beide iets te veel, we hebben de rest netjes verpakt meegekregen. Op de dag dat wij er waren was het pinautomaat stuk, dit werd direct bij binnenkomst vermeld en toen een van ons halverwege even weg was om te pinnen werd daar rekening mee gehouden met de tijd tussen de gerechten. Kortom, heerlijk gegeten en goede service! Zeker een aanrader
Koopmansjelte .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Het is ons 2e bezoek aan het restaurant ingegeven door het goede gevoel wat er bij ons was blijven hangen. Naast de goed smakende Italiaanse gerechten was het vooral de Italiaanse sfeer die ons mede heeft besloten er weer te gaan eten. Wij bevelen dan ook dit restaurant met een goed gevoel aan bij onze vrienden en kennissen om kennis te maken met de enthousiaste en vakbekwame kok van Galtellie.
H.verdonschot .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Wij hebben absoluut kwantiteit kwaliteit verhouding gehad . Fijn lokatie en vriendelijke bediening. Alleen de dame in de bediening was alleen en kon het af en toe niet bijbenen
Nicole.scheepers .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Leuke sfeer en prima bediening. Het eten kan van wat betere kwaliteit. We mochten kiezen uit de volledige kaart, die was zeer uitgebreid, echter de dessertkaart bestond alleen uit bolletjes ijs of tiramisu
Dineke D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heel lekker gegeten en een fantastische bediening! Het enige nadeel voor mij was : de pizza was iets te groot. :) Een hele gezellige zaak.
Jdehaas_42 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was lekker er werd heel hard gewerkt om het iedereen naar de zin te maken. We konden uit het hele menu kiezen met de ah kortings bonnen. Wij komen zeker een keer terug.
Darcey_block .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Een gezellig restaurant. Respect voor de bediening dat ze alles alleen deed. Erg vriendelijk. Jammer genoeg viel het eten tegen. Ik had de pasta carbonara. Het was te machtig en te veel saus. Niet veel toetjes om uit te kiezen.