Ristorante Pizzeria Galtelli

Schuitendiep 78 9711 Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Pizzeria Galtelli

Italiaanse knusheid

Meer dan pasta en pizza alleen! Bij restaurant Galtelli krijg je het hele Italiaanse pakket, van heerlijke smaaksensaties, inclusief de Italiaanse ambiance en gastvrijheid. Niets is mooier om met uitzicht op water, de avondzon en mooie bomen te genieten van Italiaanse gerechten en heerlijke wijn.

Meer informatie over restaurant Ristorante Pizzeria Galtelli

PennyB .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Auke S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vriendelijk personeel en een goede kok
Gaan hier nu vaker heen . Ook niet duur zoals de meeste restaurants hier in Groningen
koosenhennie .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
galtelli bezocht in kader ah actie. Wij waren aan de vroege kant, maar konden binnenkomen.inrichting is leuk , wel is het een pijpenla.drankje werd vlot bezorgd evenals het hoofdgerecht.Al met al tevreden weggegaan.
Margreet N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Erg lekker gegeten! Aardige, vlotte bediening. Ruime keuze van de kaart met AH bon. Zeker voor herhaling vatbaar.
Enige minpuntje: we vonden het wat te licht in het restaurant.
Caythy L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Bij binnenkomst mochten we zelf een tafel uitkiezen, dit was prima.
Er was maar 1 meid in de bediening, ze kwam heel onzeker over.

We moesten zelf om onze drankjes vragen, dit duurde ook erg lang. Het eten was matig, weinig beleg op de pizza en het dessert werd kant en klaar uit de vriezer geplukt. Ook was er veel van de kaart niet voorradig. (Verse jus d'organge, meerdere ijs soorten). Dit werd pas vermeld op het moment dat we dat wilden bestellen.

Voor ons is dit restaurant niet voor herhaling vatbaar.
Remco M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker eten. Goed menu, mooie duidelijke menukaart. Bediening snel en netjes, alleen moest zelf om nieuw drinken vragen (klein punt). Mooi restaurant van binnen, prettige sfeer. Nette presentatie, goede porties (voor mij wat te veel zelfs) en alles was brandschoon. Eten was uitstekend, vooral de lasagne met lekker veel courgette en paddenstoel. De champignonneonsoep was ook erg lekker, net als het brood. Alleen de dessert was wat matig, het ijs was wat vlak van smaak. Dit terwijl in het grootste deel van de desserts ijs zat. Had wat meer variatie verwacht qua desserts. Muziek was qua genre, sfeer goed maar constant van dezelfde artiest wat ook een beetje ging vervelen. Erg tevreden, prijs wat ook goed.
pietfrieda .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
1 x per jaar eten we hier van de restaurantactie AH , omdat we dan in Groningen zijn. Kleine pizzeria en het was niet druk. Misschien tijd van het jaar? Af en toe kwamen er studenten binnen van de keiweek om een pizza af te halen. De pizza was lekker. De kaart minder gevarieerd als vorige jaren, maar verder prima eettentje.
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Dit is de derde keer dat we hier hebben gegeten. Zoals de vorige keer voor herhaling vatbaar.
Uitstekend restaurant en goede en vriendelijke bediening.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Niet zo duur, leuk uitzicht, muziek stond wel erg hard, op zich lekker gegeten alleen miste het hoofdingrediënt in mijn lasagne, wel excuses gekregen, maar geen nieuwe lasagne of iets dergelijks. Verder was de pizza erg vet. Zou niet zeggen dat het slecht was, maar ook niet voor herhaling vatbaar.
ietafaber .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We werden goed ontvangen en mochten zelf een plek uitzoeken.
Zeer aardige en vriendelijke bediening,die ons op ons gemak wist te stellen.
Christiaan K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekker gegeten, was wel een kort tijdsbestek, een dik uur na binnenkomst liepen we weer naar buiten. Eten was goed, zeker voor de prijs. Porties waren meer dan voldoende.
MarionM .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Nadat het voorgerecht geserveerd was, kregen wij acuut een campinggevoel. Het was nog net geen Mepal campingservies. Voordeel was wel dat we zo nog even in de vakantiestemming bleven ;-)
mariannef1 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Snelle vriendelijke service, lekkere pizza met mooie dunne en krokante bodem. Lang en smal restaurant en op dinsdagavond erg rustig?
T F.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en ook onze dochters vonden het lekker. De bediening was vriendelijk en correct. De sfeer sprak ons aan. We komen zeker nog een keer terug.
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten, met een grote groep, snelle en vriendelijke bediening.
Pizza's en pasta's waren super! Een echte aanrader!
Jeannet B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Galtelli is een gezellig klein restaurantje. Fijn dat er rustige muziek werd gedraaid. De service was prima en het eten van goede kwaliteit.
Wieneke D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het was weer heerlijk eten bij Galtel Li! Alleen viel het op dat er heel veel pizza's wren verdwenen op de kaart.

Maar wat wij aten was prima en de nagerechten
N zijn uitgebreider! De uiensoep is eruit gehaald en de championnesoep erin maar die was super!
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Volgens de site stond er ook uiensoep op het menu. Menukaart is gewijzigd dus helaas nu geen uiensoep meer te leveren. 2 Nagerechten waren niet te kiezen omdat dat niet besteld was? Erg jammer. Vreemde zaak. Stonden wel op de menulijst.
Mijn totaalbeoordeling wordt hierdoor een 6.
Aart M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vooropgesteld, het eten was goed. De bediening, jong, vriendelijk en maakt een ietwat onervaren indruk. De zaak lijkt ook niet echt superschoon. Ook de kleding van de kok zag er niet heel schoon uit en hij zit buiten te roken in het zicht van de klanten. De buitenkant van het restaurant (witte kunststof planken) , daar waar de klanten eten ziet er groezelig uit, er worden dingen in het zicht buiten opgeslagen, hetgeen het geheel rommelig maakt. Ook de open keuken maakt een wat onverzorgde indruk. Voor een zaterdagavond niet heel druk en ik had het idee dat veel mensen die daar komen eten dit met een Albert Heijn bon deden. Kortom er moet wat veranderen willen we hier weer gaan eten.
sappies1998 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, de huisgemaakte tiramisu was erg lekker!! Met de AH-actie ruime keuze met het hoofdgerecht en het nagerecht. Met het voorgerecht keuze uit 3 dingen. Prima avond gehad, leuk klein zaakje