Ristorante Pizzeria Galtelli

Schuitendiep 78 9711 Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Pizzeria Galtelli

Italiaanse knusheid

Meer dan pasta en pizza alleen! Bij restaurant Galtelli krijg je het hele Italiaanse pakket, van heerlijke smaaksensaties, inclusief de Italiaanse ambiance en gastvrijheid. Niets is mooier om met uitzicht op water, de avondzon en mooie bomen te genieten van Italiaanse gerechten en heerlijke wijn.

Meer informatie over restaurant Ristorante Pizzeria Galtelli

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

7,1
7,2
6,8
Christiaan K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekker gegeten, was wel een kort tijdsbestek, een dik uur na binnenkomst liepen we weer naar buiten. Eten was goed, zeker voor de prijs. Porties waren meer dan voldoende.
MarionM .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Nadat het voorgerecht geserveerd was, kregen wij acuut een campinggevoel. Het was nog net geen Mepal campingservies. Voordeel was wel dat we zo nog even in de vakantiestemming bleven ;-)
mariannef1 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Snelle vriendelijke service, lekkere pizza met mooie dunne en krokante bodem. Lang en smal restaurant en op dinsdagavond erg rustig?
T F.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en ook onze dochters vonden het lekker. De bediening was vriendelijk en correct. De sfeer sprak ons aan. We komen zeker nog een keer terug.
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten, met een grote groep, snelle en vriendelijke bediening.
Pizza's en pasta's waren super! Een echte aanrader!
Jeannet B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Galtelli is een gezellig klein restaurantje. Fijn dat er rustige muziek werd gedraaid. De service was prima en het eten van goede kwaliteit.
Wieneke D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het was weer heerlijk eten bij Galtel Li! Alleen viel het op dat er heel veel pizza's wren verdwenen op de kaart.

Maar wat wij aten was prima en de nagerechten
N zijn uitgebreider! De uiensoep is eruit gehaald en de championnesoep erin maar die was super!
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Volgens de site stond er ook uiensoep op het menu. Menukaart is gewijzigd dus helaas nu geen uiensoep meer te leveren. 2 Nagerechten waren niet te kiezen omdat dat niet besteld was? Erg jammer. Vreemde zaak. Stonden wel op de menulijst.
Mijn totaalbeoordeling wordt hierdoor een 6.
aart M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vooropgesteld, het eten was goed. De bediening, jong, vriendelijk en maakt een ietwat onervaren indruk. De zaak lijkt ook niet echt superschoon. Ook de kleding van de kok zag er niet heel schoon uit en hij zit buiten te roken in het zicht van de klanten. De buitenkant van het restaurant (witte kunststof planken) , daar waar de klanten eten ziet er groezelig uit, er worden dingen in het zicht buiten opgeslagen, hetgeen het geheel rommelig maakt. Ook de open keuken maakt een wat onverzorgde indruk. Voor een zaterdagavond niet heel druk en ik had het idee dat veel mensen die daar komen eten dit met een Albert Heijn bon deden. Kortom er moet wat veranderen willen we hier weer gaan eten.
sappies1998 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, de huisgemaakte tiramisu was erg lekker!! Met de AH-actie ruime keuze met het hoofdgerecht en het nagerecht. Met het voorgerecht keuze uit 3 dingen. Prima avond gehad, leuk klein zaakje
Roel F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten was zeer smaakvol en bereid met verse producten. Het personeel was zeer vriendelijk en zeker niet opdringerig. Geen lange wachttijden tussen de gerechten in.
roos211 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het nagerecht was het lekkerste van de avond, de tiramisu is erg lekker. Voorgerecht en hoofdgerecht waren matig en meer iets wat je zelf thuis klaarmaakt.
Taat H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
De championnesoep was heerlijk maar de rest hebben we laten staan en zijn weg gegaan. We vonden t niet zo lekker. En ze hebben lipton ijsthee glazen en verkopen nestea ijsthee
sietzeo .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Waren hier aan het eten met een kind van 8 jaar. Dat kon prima maar nadat het hoofdgerecht werd geserveerd hebben we de serveerder nauwelijks meer gezien en >2 uur met kind vonden wij lang genoeg.
rtjjnsn .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Nog nooit zulke lekkere champignonsoep gegeten! Geserveerd door de kok zelf. Pizza verrukkelijk, met heerlijke bodem! Huisgemaakte tiramisu, niet zwaar maar luchtig, prima!
Lianne K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
De gerechten waren heerlijk!
Het was echter erg koud in het restaurant. Helaas was het niet mogelijk om de deuren dicht te doen van het restaurant. Ik kwam redelijk verkleumd hier vandaan.
Sandra I.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Galtelli is een vrij klein maar knus restaurant. De keuken zit achterin waardoor je alles kan zien. Goed eten voor een betaalbare prijs en prettig personeel.
Leandra V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Hallo, gisteravond zijn we bij jullie geweest te eten met 6 personen, 18.30 uur). We zijn niet tevreden over de gang van zaken. Ten eerste zijn er 3 pizza,s niet geleverd met de ingrediënten erop die er volgens de menukaart op stonden. Geen ham en champions en paprika.
iemand had scallopa op de kaart staat word gereserveerd met aardappels, nooit gehad maar pasta erbij????

Bij de afrekening van het geheel hebben we 3 formulieren ingeleverd voor 3 gangen menu zodat we voor 3 personen niet hoeven te betalen. Echter bij de afrekening werden de duurste voorgerechten, pizza's en desserts in rekening gebracht . We hebben dit ook gezegd bij de afrekening dat we dit een vreemde gang van zaken vonden, maar hier kon niets aan worden gedaan want dit deden ze altijd zo. Wij vragen ons dat echter af. Want als wij bij de bestelling aan hadden gegeven wie van ons het gratis 3 gangen menu had dan waren we stukken goedkoper uit geweest. Er is ons ook niet gevraagd bij de bestelling terwijl we duidelijk hadden aangegeven dat 3 van ons het 3 gangen menu had. Wel is uitleg gegeven welke onderdelen van de menukaart onder het menu vallen. Uw reactie tegemoet ziend, met vriendelijke groet, namens de 6 personen ,
Hanscorina S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben gezellig op het binnen terras gezeten, en hebben heerlijk gegeten.
Het AH menu heeft voldoende keuze.
Het personeel was vriendelijk.
Chantal R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk eten, alleen een lange wachttijd op de gerechten. Tussen het voorgerechtje en het hoofdgerecht zat een uur. Dit vonden wij te lang.