Ristorante Pizzeria Galtelli

Schuitendiep 78 9711 Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Pizzeria Galtelli

Italiaanse knusheid

Meer dan pasta en pizza alleen! Bij restaurant Galtelli krijg je het hele Italiaanse pakket, van heerlijke smaaksensaties, inclusief de Italiaanse ambiance en gastvrijheid. Niets is mooier om met uitzicht op water, de avondzon en mooie bomen te genieten van Italiaanse gerechten en heerlijke wijn.

Meer informatie over restaurant Ristorante Pizzeria Galtelli

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

7,1
7,2
6,8
sappies1998 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, de huisgemaakte tiramisu was erg lekker!! Met de AH-actie ruime keuze met het hoofdgerecht en het nagerecht. Met het voorgerecht keuze uit 3 dingen. Prima avond gehad, leuk klein zaakje
Roel F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten was zeer smaakvol en bereid met verse producten. Het personeel was zeer vriendelijk en zeker niet opdringerig. Geen lange wachttijden tussen de gerechten in.
roos211 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het nagerecht was het lekkerste van de avond, de tiramisu is erg lekker. Voorgerecht en hoofdgerecht waren matig en meer iets wat je zelf thuis klaarmaakt.
Taat H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
De championnesoep was heerlijk maar de rest hebben we laten staan en zijn weg gegaan. We vonden t niet zo lekker. En ze hebben lipton ijsthee glazen en verkopen nestea ijsthee
sietzeo .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Waren hier aan het eten met een kind van 8 jaar. Dat kon prima maar nadat het hoofdgerecht werd geserveerd hebben we de serveerder nauwelijks meer gezien en >2 uur met kind vonden wij lang genoeg.
rtjjnsn .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Nog nooit zulke lekkere champignonsoep gegeten! Geserveerd door de kok zelf. Pizza verrukkelijk, met heerlijke bodem! Huisgemaakte tiramisu, niet zwaar maar luchtig, prima!
Lianne K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
De gerechten waren heerlijk!
Het was echter erg koud in het restaurant. Helaas was het niet mogelijk om de deuren dicht te doen van het restaurant. Ik kwam redelijk verkleumd hier vandaan.
Sandra I.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Galtelli is een vrij klein maar knus restaurant. De keuken zit achterin waardoor je alles kan zien. Goed eten voor een betaalbare prijs en prettig personeel.
Leandra V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Hallo, gisteravond zijn we bij jullie geweest te eten met 6 personen, 18.30 uur). We zijn niet tevreden over de gang van zaken. Ten eerste zijn er 3 pizza,s niet geleverd met de ingrediënten erop die er volgens de menukaart op stonden. Geen ham en champions en paprika.
iemand had scallopa op de kaart staat word gereserveerd met aardappels, nooit gehad maar pasta erbij????

Bij de afrekening van het geheel hebben we 3 formulieren ingeleverd voor 3 gangen menu zodat we voor 3 personen niet hoeven te betalen. Echter bij de afrekening werden de duurste voorgerechten, pizza's en desserts in rekening gebracht . We hebben dit ook gezegd bij de afrekening dat we dit een vreemde gang van zaken vonden, maar hier kon niets aan worden gedaan want dit deden ze altijd zo. Wij vragen ons dat echter af. Want als wij bij de bestelling aan hadden gegeven wie van ons het gratis 3 gangen menu had dan waren we stukken goedkoper uit geweest. Er is ons ook niet gevraagd bij de bestelling terwijl we duidelijk hadden aangegeven dat 3 van ons het 3 gangen menu had. Wel is uitleg gegeven welke onderdelen van de menukaart onder het menu vallen. Uw reactie tegemoet ziend, met vriendelijke groet, namens de 6 personen ,
Hanscorina S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben gezellig op het binnen terras gezeten, en hebben heerlijk gegeten.
Het AH menu heeft voldoende keuze.
Het personeel was vriendelijk.
Chantal R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk eten, alleen een lange wachttijd op de gerechten. Tussen het voorgerechtje en het hoofdgerecht zat een uur. Dit vonden wij te lang.
Wiebke S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wij waren met z'n vieren en hebben super lekker gegeten; de kok is fantastisch, hij maakt voortreffelijke lasagnes, en de tiramusi is goddelijk. Aardige bediening!
B S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Het eten was oké, wij kregen alleen niet wat wij besteld hadden!!! Moesten daar wel voor betalen, nadat wij er iets over gezegd hebben werd het afgewimpeld.

De service was vreselijk! Er kon geen glimlachje vanaf!! Daarnaast vinden wij dat wanneer je iets niet meent je ook de moeite niet moet nemen het te vragen/ zeggen. Daarnaast moesten wij steeds super lang wachten, omdat het personeel druk was met het eigen sociale leven ipv de gasten in het restaurant!!
MarionWarringa .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Gezellig gisteravond gegeten. Eten was prima, alleen de wachttijden waren wat lang.
Gezellige locatie. Personeel vriendelijk.
Algri T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Klein pand, maar erg gezellig. Het eten is zoals de Italianen het klaarmaken: simpel en zeer smaakvol. We hadden het tafeltje bij het raam. Het bier stond helaas niet koud (Perona), maar dat kan gebeuren. Hoop dat dit de volgende keer wel het geval is!
Janine Z.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heel lang gewacht op een tafeltje terwijl er gereserveerd was.
Carolien K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Wij zijn hier gisteren letterlijk naar binnen gewaaid. De sfeer was prima, hadden een goede ontvangst. Hebben allebei een heerlijke pizza gehad, en een lekker glaasje wijn. Als nagerecht een kopje koffie met een likeurtje, heerlijk.
Dank je wel voor de gezellige avond, wij komen hier zeker weer.
Annemarie P.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Gisteravond per toeval hier terecht gekomen. Gezellig klein restaurantje.
We hebben als voorgerecht de antipasti Galtelli gegeten, een dikke tien!
Als hoofdgerecht een pizza en een pasta met heerlijke verse ingredienten. Als toetje de huisgemaakte tiramisu, echt een aanrader.
Hier komen we zeker een keer weer.
Rony K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Op Valentijnsdag hier weer eens wezen eten met mijn man. Super! Ik had gekozen voor het Valentijns verrassing menu. Ik kreeg als voorgerecht de carpaccio, heerlijk! Niks op aan te merken. Als hoofdgerecht kreeg ik de filetto marasala, supermals vlees met lekker veel saus (op zijn italiaans). Simpele warme groentes en aardappeltjes als side dish, lekker. Nagerecht lekker simpele bolletjes ijs.
Mijn man had als hoofdgerecht gekozen voor een pizza. Een echte Italiaanse pizza, lekkere krokante bodem. Voor het nagerecht had hij gekozen voor de huisgemaakte tiramisu, ook niks op aan te merken.
Service was uit de kunst, serveerster hield alle tafels goed in de gaten. Decor ook top. Gezellig, modern interieur.
chantalbot .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Leuk zaak met aardig bediening, het is gezellig sfeer, wij hebben een salade die ok was en een pizza die beter is dan vooraf al bij al niet bijzonder wel lekker