Ristorante Pizzeria Da Peppino

6,3
5,2
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Dramatisch dit restaurant! Het enige wat lekker was, was het broodje kruidenboter vooraf. Pasta carbonara smaakte nergens naar, hele vette spek erin, ei was gestold. Ik maak het vaak zelf dus weet waar ik het over heb. Mijn pizza was ook onder de maat.
De (te ruime) hoeveelheid uien en paprika waren er omgegooid net voor het opdienen, misschien 30 seconden in de oven geweest om warm aan te laten voelen. Wat er dus gebeurde is dat het vocht uit de groente in mijn pizza trok...oftewel een pizza die zeiknat was. De rand was nog te doen, verder smerig.
Aangegeven bij de bediening, die ging het melden, verder geen reactie oid. Later koffie van het huis, dus was ook niet te drinken... nooit meer!
Cornu H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Hier komen we nooit meer! We kwamen met 4 personen en kregen gelijk al te horen dat er op dit moment geen vlees- en visgerechten geserveerd konden worden. Nou ja, dan maar een Pizza, spaghetti of lasagna. Na het drankje duurde het bijna een uur voor het eten (we hadden geen voorgerecht) op tafel kwam: 2x spaghetti carbonare en 2x pizza. Wat betreft de Spaghetti: Ze deden niet kinderachtig met de hoeveelheid spaghetti-slierten maar het was een behoorlijke klus om er zoveel ingrediënten tussen uit te pulken dat er bij een te nemen hap nog enige variatie te proeven viel. De droge verlepte slablaadjes zagen zagen er niet lekker uit en waren ook niet lekker. Ondertussen was mijn spaghetti behoorlijk koud geworden en na een paar happen deed ik iets wat ik zelden doe: Ik liet mijn bord staan! Ondertussen keek ik hongerig naar de Pizza van mijn vrouw. Niet zozeer naar de korst: Die vind ik sowieso niet lekker maar wel naar de stukken spek die ik ontwaarde. Mijn vrouw houdt niet zo van spek en ook nu schoof zij dit aan mij door. Verschrikkelijk! Het was een stel driligerig, niet uitgebakken slierten, niet voor consumptie geschikt.
De bediening liet het afweten. Niet een keer werd tussendoor gevraagd of alles naar wens was.
Lydiaderkse .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het enige pluspunt is dat we er wel erg om hebben kunnen lachen maar zoiets heb ik nog nooit mee gemaakt. We gingen op het terras zitten om iets te drinken en wilde nog even overleggen of we hier inderdaad wilde eten. Er werd meteen zonder iets te vragen een placemats neergelegd met bestek, dat vind ik niet horen, het eerste hoort een begroeting te zijn en de vraag of je iets wil drinken. Omdat we geen zin meer hadden om verder te zoeken naar een restaurant zijn we toch maar binnen gaan eten.
We wilden vooraf alleen een mandje met brood dus bestelden we dat, even later kwam er een andere serveerster het hoofdgerecht opnemen. We kregen hard, droog, plat brood, niet echt lekker. Maar toen het mandje er 1 minuut stond, stonden er 2 dames met pizza's voor ons neus, het was niet helemaal goed gegaan of we t erg vonden om de pizza nu al te krijgen. JA natuurlijk mijn man had nog soep en mijn dochter en ik hadden nog loei heet brood. De pizza's gingen terug, geen idee waar ze verbleven in de tussentijd maar ik denk al die tijd in de oven want de bodem was ondertussen behoorlijk hard geworden. Bij mijn pizza vroeg ik of er chardonnay was, soms is dat er in een italiaans restaurant, de serveerster vroeg of ik rode of witte wilde (sorry maar dat is echt iets wat je moet weten als je in de horeca werkt, chardonnay is wit) . Ze kwam terug met een wijntje wat ik mocht proeven of ik t lekker vond, uhhh nee, ik gok dat t een lambrusco was. De pizza's kwamen er dus aan, mijn man had een pizza zalm besteld, de serveerster vroeg voor wie de pizza tonijn was, dat is ook niet zo gek want het zag er uit als tonijn.
Pizza terug naar de kok, geïrriteerd hoorde we m zeggen dat t zalm is en we kregen m terug met een schaaltje koude zalmprut op een schaaltje als bewijs.
Ja het was zalm, uit blik. Nog nooit gezien maar wel lachen.
Jammer dat alleen ik bestek kreeg en we er weer om moesten vragen.
De pizza's waren op zich best nog te eten , ik ben toevallig dol op ui en dat was in ruime mate aanwezig.
Ik lijk nu echt een zeur, maar geloof mij, dat ben ik niet, ik vind het al snel oke maar dit was niet oke.
Misschien een idee om 1 serveerster per tafel te doen en de kennis iets op te krikken.
Gnn .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
De champignonsoep was heerlijk. De pizza was ook prima. De serveerster vroeg of we broodjes vooraf wilden bestellen. We zeiden 'ja'. Ze stonden wel op de rekening, maar we hebben ze nooit gezien.
Pwortman .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Vanavond heerlijk gegeten bij deze pizzeria. Bediening was goed evenals het eten. Het was teveel voor onze kinderen en restant werd meegegeven in pizzadoos voor volgende dag.
Nannedje .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Pizza's zijn oke...kruidenboter bij de broodjes vooraf lijken altijd bevroren. Dat van die ober herken ik, maakt rare opmerkingen. Een meneer dronk zijn biertje wat snel op en bestelde nog een nieuwe en toen maakte hij de opmerking van 'zo u heeft dorst'. En veel vaker van dit soort opmerkingen. Volgens mij is hij de bedrijfsleider, vind ik absoluut niet kunnen, is heel ongemakkelijk voor de gasten. Daar bij opgeteld een vreselijk interieur zoals hier onder al omschreven is en op het terras wordt het meubilair niet schoongemaakt. Veel spinnenwebben en alles rondom is vies. Voor ons niet weer!
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2013
Mooi gelegen Italiaans restaurant dat ons erg tegenviel: grote ruimte, grote koude tegels op de vloer, geen achtergrondmuziek, wel heel veel lawaai vanwege de slechte akoestiek. Pizza en voorgerecht waren slecht van smaak. De maaltijd werd te snel opgediend. Salade: veel, maar niet fijn bereid. Pizzabodem: geen smaak. Beleg van vis: koud!
Service: matig. Kortom: we gaan er niet nog 'ns naar toe.
Stefan L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Het eten was erg smakelijk en de porties groot! We kregen het niet allemaal op. De prijzen vielen erg mee! De verlichting in het restaurant was wat zwakjes, maar je zou het ook romantisch kunnen noemen :)
Huber .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2012
Pizza's zijn best wel groot dus eet niet teveel van dat lekkere warme brood met kruidenboter vooraf
Lekker, niet erg verfijnd, niet duur, aardige mensen.
Marlouxx .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
al een paar keer gegeten waren heerlijke pizza's er zat genoeg op en aardige bediening en was niet te duur wij gaan er zeker weer een keer eten