Ristorante Pizzeria Bellissima

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Eva C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heel hartelijk ontvangst door gastheer en -vrouw. Eigenlijk waren we te laat (de keuken was al dicht), maar er kon gelukkig nog een pizza voor ons worden gemaakt. We hebben gezellig en lekker gegeten!
Shirley B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Elk jaar als we op vakantie zijn eten we hier. Zeer vriendelijk personeel. En heerlijk eten. Ook met dieet wensen wordt rekening gehouden. Top!
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
We hebben heerlijk gegeten! De lendebiefstuk was lekker mals, pastagerecht was goed en de pizza's ook erg lekker! De dame in de bediening was heel vriendelijk en regelde het allemaal prima.
Caty B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Wat een gezellig restaurant is dit, klein maar fijn. Alles was klaar zoals telefonisch was afgesproken. De ontvangst en de service waren uitstekend. Het eten was heerlijk. De bediening was heel persoonlijk, men had alle tijd voor ons. Als ik weer in het zuiden zit kom ik zeker terug. Tot ziens !
Vogeltje21 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Wij hebben hier tijdens onze vakantie gegeten. De ontvangst was hartelijk. De inrichting netjes en schoon.
Mijn partner nam een voorgerecht. Ik gaf aan dat over te slaan, omdat ik anders het hoofdgerecht misschien niet op zou kunnen. Mijn partner nam artisjokharten in tomatensaus en we namen broodjes met kruidenboter. De 8 broodjes waren knapperig en warm. Bij het voorgerecht kreeg mijn partner weer broodjes erbij. Het voorgerecht was lekker van smaak, maar niet helemaal door en door warm.
Bij het hoofdgerecht van mijn partner (lasagne) werden weer 3 minibroodjes geserveerd...
Zelf had ik pizza Calzone besteld, gevuld met o.a. tomaat en champignons. Van de tomaat heb ik niets gezien of geproefd. Wel veel champignons. Het pizzadeeg vond ik meer naar brood smaken dan naar pizzadeeg. De lasagne van mijn partner was niet echt bijzonder. Het smaakte nogal vlak.
Mijn pizza kon ik niet op. Pas toen hoorde ik van weer een andere medewerker dat er ook halve porties waren. Dat staat echter niet op de kaart. Jammer dat de medewerkster die de bestelling opnam dit niet vertelde. Een nagerecht hebben wij niet genomen.
Daphne150812 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Vanavond uit eten geweest bij deze pizzeria. Heerlijk eten. Goede bediening met een grapje tussendoor. Leuke sfeer in het kleine restaurant. Gastvrije mensen. Zeker leuk om eens terug te komen!
Dascha1362 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Bij toeval 2 jaar geleden ontdekt en nu komen wij 1 a 2x per jaar speciaal uit Arnhem hier eten. Het eten is heerlijk voor een zeer schappelijke prijs. De eigenaren en overige personeel zijn uitermate vriendelijk en geven je een welkom gevoel. Voor ons elke keer weer de moeite waard om een flink stuk voor te rijden.
Rina-Bas .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Zojuist genoten van pasta carbonare, pasta al tonno en salade mista. Ruime porties. Smaakvol eten voor een zeer schappelijke prijs. Een aanrader!
J H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Gewoon lekker eten zonder pretenties met plezierige bediening.

Voorgerechten uiensoep en carpaccio, prima. Hoofdgerechten, pizza calzone en scaloppine, ronduit goed !

Aanrader !
Bertmekenkamp .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Vorige week gegeten bij Bellisima te Vaals. We hadden niet gereserveerd. Er was dan ook geen plek. ( reserveren handig slechts 10-12 tafels) Mochten een uurtje later terugkomen. Enthousiast onthaal. Super bediening. Lekker gegeten. Calemaria vooraf. Diverse pizza's en pasta gegeten. Lekker witte huiswijn. Vriendelijke rekening. Sfeer netjes en schoon.
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
Met mijn schoonfamilie (9 pers.) hier wezen eten. We hadden tevoren gevraagd of een dvd-speler beschikbaar was voor het afspelen van een dvd voor mij jubilerende schoonouders. Alles stond perfect klaar. Buitengewoon gastvrije eigenaar, die na afloop zelfs een fles prosecco meegaf. Eten werd vrij snel geserveerd. Onze ober was bovendien erg deskundig (kende bijv. de menu's ahv. het nummer).
Eten was goed en ruim voldoende. Zelf had ik tagliatelle alla salmone. Dat had een goede smaak, hoewel niet erg gevarieerd.
Decor is goed en schoon. Vanbinnen is het langgerekt, dat als voordeel heeft dat het omgevingsgeluid wordt gedrukt en je elkaar aan tafel goed kunt verstaan.

Kortom, een aanrader, zeker met een speciale gelegenheid!
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Reservering was om kwart over zeven. Er waren buiten drie en binnen twee tafels bezet. Twee mensen in de keuken en drie in de bediening. Ontvangst was hartelijk. Drankbestelling vrij snel opgenomen, duurde lang voor het kwam. Verse warme bolletjes heerlijk met kruidenboter besteld, duurde erg lang. Kruidenboter kwam pas toen de broodjes al bijna op waren. Voorgerecht kwam pas om acht uur (!) tomatensoep (vers) en komkommersalade waren heerlijk. 1 kop soep werd gezien de hoeveelheid op eigen initiatief over twee kommen verdeeld voor de kinderen, heel klantvriendelijk. Carpaccio zo dun gesneden dat je er bijna doorheen kon kijken. We moesten twee keer om het hoofdgerecht vragen, kwam pas drie kwartier na het voorgerecht. Pasta alla Romana heerlijk. Pasta alla Bolognese simpel en flauw. Pizza Pancetta veel te machtig met hele vette dik gesneden Pancetta en bonken champignons en een flintertje ei en heel flauw. Niet op te krijgen... Pizza Siciliana droog, niet gaar, champignons nog rauw. Toen de ober vroeg wat we ervan vonden hebben we gezegd dat het niet lekker was, en ook wat er niet lekker was. Dit zou worden doorgegeven. Bij vertrek weden we amper gedag gezegd. Domper op de eerste avond van onze vakantie. Jammer!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Om bij Sjaak en Thea te eten is een feestje voor ons. Helaas kunnen we het restaurant niet elke week bezoeken omdat wij 229 km verder op wonen. Maar als we weer een weekend naar Vaals gaan bezoeken wij onze vrienden zeker. Zo kunnen we ze inmiddels wel noemen. Ga zo door met deze heerlijke gerechten die jullie de gasten voorzetten. In de omgeving van Amsterdam kan ik geen Italiaanse restaurant vinden wat aan jullie kan tippen. Zie er naar uit om jullie weer te bezoeken,
Eva73 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Wat een mooie eet-ervaring. Het restaurant wordt door een man en vrouw met passie voor Italiaans eten gerund. Er heerst een rustige, fijne sfeer. Het eten is met liefde bereid en opgediend. We kregen heerlijke warme broodjes vooraf, we genoten van een heerlijke pasta en/of pizza en daarnaast een heerlijke Merlot-wijn erbij gedronken. Dit restaurant is een echte aanrader als je zin hebt in Italiaans eten in Vaals.