Ristorante Momento

Camperstraat 24-26 1091 AG Amsterdam Nederland Kaart
31-206949930

Over restaurant Ristorante Momento

Een momentje culinair genieten!

Bij Momento zijn de vele kroonluchters boven de bar niet te missen. Dit is Italiaans zonder pizza, maar met heerlijke Franse trekjes. Volledig in de sfeer zijn de zwart- witte platen aan de muur, bij het wit linnen op de tafel. Vergeet niet af en toe een blik te werpen in de open keuken!

Meer informatie over restaurant Ristorante Momento

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

7,1
Hugo T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We waren nooit bij Momento geweest. We konden van de kaart kiezen. Prima bediening, Lekker eten, voor: Vitella Tonato (iets teveel tonijnsaus), hoofd: Ravioli met champignon/truffel vulling (erg lekker), na: panacotta (prima) Lekkere witte wijn erbij. Fijne avond gehad.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Met de AH-restaurant actie gegeten bij Momento. We mochten gerechten van de kaart kiezen. Zowel voor-, hoofd- als nagerecht waren perfect. De rode wijn, sollione primitivo salento, die we bestelden, paste heel goed bij de gerechten. Open keuken, de koks waren heel relaxed bezig met het klaarmaken van de gerechten.
We komen zeker nog een keer terug en bevelen dit restaurant van harte aan.
April W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Noem dit geen Italiaans restaurant!!!!

Ik ben hier gaan eten maar het restaurant wordt niet gerund door Italianen, de recepten zijn niet authentiek Italiaans, het eten was niet van goede kwaliteit en we moesten heel lang wachten. Alleen de muziek, de 2 wijnen op de kaart en het water was authentiek Italiaans. Ik kom hier niet meer terug en zou het ook niet aanbevelen.

Lia M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Aardige bediening
Gerechten mooi geserveerd, goed op smaak, maar helaas diepvries aardappeltjes bij het hoofdgerecht en afbakstokbrood ( betaald) in plaats van vers brood
Vooraf aten wij vitello tonate en bresaola ,goede smaak goed vlees, maar in verhouding meer rucola dan vlees
Hoofd gerechten, rode mul,deze was erg sterk van smaak en saltimbocca deze was erg lekker
De bijbestelde pasta aioli mag wat meer knoflook en rode peper hebben naar mijn mening
Desserts waren goed, Pannacotta en Tiramisu en de wijnen goed in verhouding met de prijs
De meneer van de bediening die het alleen deed aangezien er slechts 2 andere tafels bezet waren erg vriendelijk
Olga R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Via de Albert Heijn actie hier in de buurt van het OLVG ziekenhuis terechtgekomen. Mochten gewoon van de kaart kiezen. Dat was top. Prima eten en heel vriendelijke bediening. Twee keer lekkere ravioli gevuld met champignons in een truffelsaus. Anderen hadden de reepjes gesneden rundvlees met frietjes en de zalm met aardappelwafeltjes. Alle vier de verschillende dessert waren een succes: vers, niet te zoet en behoorlijk groot.
Enige wens die niet vervuld kon worden was een alcoholvrij drankje.
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Heel aardige bediening, simpel tentje, gewoon lekker eten. Hier met de AH-actie gegeten. De moeite waard: anders hadden we dit tentje nooit gevonden.
We namen voornamelijk pasta's, en die waren goed: dat kunnen ze hier wel. De wijn was wat vlak.
Jennifer W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Via social deal hier gegeten, Wat een verrassing! Wij hebben zelde zo lekker gegeten en zo'n goede service. Vooraf had ik de anti pasti en mijn vriend de carpaccio. Beide om je bord bij op te eten! Als hoofd de overheerlijke ravioli gevuld met champignons en truffelsaus! Wauw gewoon. en als toetje de huisgemaakte tiramisu. Heerlijke afsluiter. Mijn reservering staat alweer!
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met een Groupondeal hier een 5 gangen menu gehad. We begonnen met een smakelijke bruschetta, gevolgd door een salade met gerookte zalm. De derde gang was een overheerlijke ravioli gevuld met champignons in een truffelsaus. De vierde gang bestond uit reepjes gesneden rundvlees op een bedje van rucola, tomaatjes, geraspte parmezaanse kaas en een creme van balsamico met als bijgerecht gefrituurde aardappelwafeltjes. Het dessert was een smeuige chocolade taart met een bolletje ijs. Alle gerechten smaakten heerlijk. De ravioli was een topper.
Wanneer je binnen komt ziet het er niet meteen gezellig uit. Je moet langs de lange bar lopen om in het eetgedeelte te komen. Ze hebben een open keuken met een prima afzuigkap.
De bediening is uiterst vriendelijk en attent. Een prima eettentje vlak bij het OLVG.
Popvanligten .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Om kort te gaan: Het eten was voortreffelijk! Verfijnd, met zorg bereid en mooi gepresenteerd!
We konden buiten zitten wat bij het prachtige weer nog een extra dimensie gaf
De bediening was vriendelijk en correct
Een minpuntje: Er wordt geen kraanwater geserveerd
Verder een prima avond gehad!
PeterDankmeijer .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Relatief eenvoudig Italiaans eten maar wel lekker. Zeer vriendelijke bediening, als je twijfelt tussen 2 wijnen laten ze je rustig proeven bijvoorbeeld.
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gisteravond bij Momento gegeten. We werden hartelijk ontvangen, de bediening is heel vriendelijk en netjes.
Het eten was heerlijk! Mooie verse producten. Kortom perfecte aanrader!
Henny C.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Voorgerecht bressaola was bijzonder, rolletje gevuld met salade. 3 gangen menu met AH actie maar je mocht toch kiezen van de kaart.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Ristorante Momento wat een leuke naam, geboekt door goede recensies AH actie. Zit beetje verstopt als je er voor de 1e keer komt. We zijn buiten begonnen, werden hartelijk ontvangen door de mede eigenaar. De kaart is niet te groot en variabel genoeg om iets lekkers uit te zoeken. De wijnkaart wordt vernieuwd waardoor niet alle wijnen meer aanwezig waren. Wij namen de biologische Viognier zelfs met het Demeter keurmerk en die krijg je niet zomaar. De klassieke Vitello Tonato was heerlijk en als klapper hadden wij als hoofdgerecht Ravioli met truffel. Goede porties en heerlijk van smaak. Al met al een zeer geslaagde avond.
Dannick M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Erg leuk klein restaurantje in Amsterdam oost achter het OLV gasthuis. Zeker de moeite waard!! Bediening was absoluut TOP, het eten erg lekker en de huiswijn (14,70 voor een fles) zeker aan te raden. Wij zitten zelf ook in de horeca en gaan op onze vrije avond vaak uit eten , heir komen wij zeker terug ook al wonen wij in Almere. 14
Solaar .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit goed in verhouding. Heerlijk gegeten.
Gedeelte van het resaurant is (nog) niet in gebruik. Kleine afzetting met kamerscherm oid zou op zijn plaats zijn.
Saertjelief .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten was heerlijk en de eigenaar bijzonder vriendelijk. Uitblinkers waren de lasagna, de tagliata en de fondente. Een aanrader.
Reuf .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Lekker gegeten bij Momento! Carpaccio niet heel bijzonder, maar zeker lekker en vitello tonato lekker al zat er naar verhouding wat veel sla bij. Ravioli met paddestoelen en truffel was top net als de tiramisu. Bediening erg vriendelijk en flexibel, alles is hier mogelijk! De inrichting is wat ongezellig, maar als het vol zit valt dat ook weer mee.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Hier gegeten met Social Deal. Keuze uit de hele kaart. Goede verse producten en zeer goed van smaak. Ruime porties, die wel wat eentonig waren. Heerlijke franse wijn voor een schappelijke prijs. Heel attente bediening. Zelfgemaakte nagerechten. Vond de cioccolata fondente niet heel bijzonder. Wat droge cake en simpel bolletje ijs. Had gehoopt op de echte italiaanse espresso, maar dit was nederlandse espresso.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Een voortreffelijk Italiaans restaurant. De porties zijn groot en de borden worden mooi opgemaakt,net een schilderij. Zowel het voorgerecht Involtini di bresaola als het hoofdgerecht Saltimbocca alla romana waren heerlijk. Ook de nagerechten zijn door hen zelf vers bereid. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer.
Marijke_bout .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Afgelopen vrijdag hier gegeten met de AH actie. Heerlijk gegeten, vrije keuze van de kaart. Zowel, voor, hoofd,- en nagerecht waren heel goed en erg lekker. Bediening zeer vriendelijk! Probeer vooral het chocoladetaartje als dessert! Aanrader voor wie van Italiaans eten houdt!