Ristorante Michelangelo

6,8

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Michelangelo

Anita O.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Mooi restaurant met niet erg vers brood vooraf maar wel prima pinoli. Groot minpunt wat de sfeer ook meteen naar beneden haalt is de bediening: jong meisje, ongeïnteresseerde houding die verveeld ergens anders naar kijkt als ze de bestelling opneemt of plichtmatig komt vragen of alles naar wens is. Geen aanrader!
Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gisteravond met 6 vriendinnen hier gegeten. Gerechten waren prima,niet bijzonder,maar prijs-kwaliteit oke.
3 opmerkingen:
1) De fles witte wijn die we bestelden was lauw.
2) Behoorlijk chagrijnige bediening.
3) Toen we het dessert nog koffie wilden bestellen om 21:55 gaven ze aan dat het koffie-apparaat al schoon was gemaakt... Dit terwijl onze lege dessertborden nog niet eens afgehaald waren.
Dus beste mensen,iets harder jullie best doen om er een fijne avond van te maken voor jullie gasten!
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Wat hebben wij hier vorige week slecht gegeten! Op 2 pizza's zat een stuk glas... ????
Dit mag natuurlijk absoluut niet gebeuren. Slordig van de keuken om door te werken als er iets kapot valt. ( dat werd ons gezegd) Wij gaan hier in elk geval nooit meer heen, jammer.
Gerrit Wim V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Met een groep heerlijk in de kelder gegeten. We lieten de keuze van het menu over aan de chef. Fantastische schalen met diverse voorgerechten, daarna pizzapuntn, gevolgd door schalen met hoofdgerechten zoals pasta, risotto, salades. Als nagerecht een heerlijke cake met ijs. Geweldig hartelijke en vriendelijke bediening. Plaats om terug te komen
B D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gereserveerd voor een groep van 22 personen wat uiteindelijk last minute 25 personen werden, dat was al geen probleem hier. We hebben hier onze bedrijfsuitje kunnen vieren en het was hartstikke gezellig in de souterrain waar we aan 1 lange tafel zaten met ze allen.
Het eten was heerlijk en de bediening was heel vriendelijk en netjes, al met al hebben we een leuke gezellige avond gehad met heerlijk eten! Dat gaan we vaker doen!!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Super lekker eten in een sfeervol restaurant. Als je goed Italiaans wilt eten, dan moet je hierheen. Personeel is kundig en vriendelijk. Kortom een echte aanrader!
ManonB282 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Klein knus restaurantje. Ik nam de canneloni met spinazie en gehakt, was heerlijk. Een van de betere Italiaanse restaurants. Bediening was vriendelijk. Wij komen graag weer.
marnix68 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Klein restaurantje dus relatief dicht op elkaar. Tafel bij raam en daarmee alle ruimte. Ruime kaart met keus in allerlei lekkere Italiaanse gerechten. Ging voor diamanthaaspuntjes in tomatenroomsaus. Wilde liever geen extra aardappel en men serveerde extra spaghetti met knoflook. In een woord: heerlijk. Mooie combi. Bitterzoete van de spaghetti bij pittigzoete van de saus. Lkkr. Twee puntjes van aandacht: biefstuk was wel heeeel kort gebakken. Mag iets langer. Hoeveelheid was meer dan genoeg. En ik ben een stevige eter. Een derde minder is ook prima! Goed adres. Kom graag weer.
Adrie J.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
We hadden een afspraak om 18.30 uur en kwamen om 18.45 uur aan omdat de film wat uitliep. We hadden hier over gebeld en het was geen probleem. Na een keuze gemaakt te hebben stond het voorgerecht in no-time op tafel. het hoofdgerecht kwam meteen na het afruimen van de borden van het voorgerecht op tafel. De risotto met kip bevatte veel grote stukken kip wat ik niet zo lekker vond. Wij kregen het gevoel dat, omdat de gangen elkaar zo snel opvolgden, we snel plaats moesten maken voor de 2e shift gasten. niet prettig. al met al vonden we het er deze keer minder leuk. We komen zeker nog wel een keer terug maar het restaurant moet gasten niet het gevoel geven dat ze op moeten schieten.
Adrie J.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
We eten hier vaker, deze keer gingen er wat dingetjes fout. Er was geen alcoholvrij bier verkrijgbaar en bij het bestellen van risotto bleek de rijst op te zijn. Dit kan echt niet op zaterdagavond. Aan het eind van de maaltijd zag ik dat er een grote scherf uit mijn bord was. De bediening was er ook niet gelukkig mee en bood ons ter compensatie koffie en een likeurtje aan. Bij het afrekenen kregen we nog een fles wijn mee.
Conclusie : dingen kunnen fout gaan, maar kunnen ook netjes opgelost worden. Het eten was overigens heerlijk, wij komen graag terug.
David P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Vanavond vond ik de bediening ondermaats. Terwijl andere eters telkens netjes werden geholpen was dat bij mij niet het geval. Prettig was dat ik zonder reservering terecht kon. Echter werd ik niet prettig geholpen door het bedienend personeel. Het bestek kwam pas nadat het eten was geserveerd en een servet heb ik nooit gehad. En dat terwijl dat bij de overige eters wel het geval bleek.

Het eten was heerlijk, de pasta met ossenhaas, jam.

Ik nam het studentenmenu waarmee wordt geadverteerd. Het stokbrood was op, het tweede drankje is nooit aangeboden en de prijs, hoe scherp ook, werd er niet lager op.Al met al niet echt de avond die ik verwacht had na eerdere goede ervaringen.

Beterschap!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
De pizza was prima. De kelder was mooi, wel erg stoffig. We moesten na de pizza bijna een uur wachten op ons dessert. Dat kan echt niet. Je kunt je gasten niet vergeten. Het was best druk in het restaurant, maar dat de keuken de uitgevraagde desserts daardoor negeert, geeft mij een slechte indruk van het restaurant.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Michelanelo is een klein knus italliaans restaurantje met een hoge kwaliteitsstandaard. Zelf heb ik enkele van de vlees gerechten mogen proeven, die zijn bijzonder smakelijk en zeker hun geld waard.

Wij hebben twee vlees gerechten besteld, beide waren heel erg goed. De gerechten waren krachtig van smaak en het vlees was mooi medium. Het menu is mooi en uitgebreid en je kunt er hoofdgerechten krijgen in verschillende prijsklassen. Er zijn pizza's pasta's kip- vlees- en visgerechten, risotto's, scalloppa's. Het menu is zo divers dat iedereen kan eten wat hij of zij lekker vind. Ik kreeg echter het verkeerde gerecht, volgens de bediening lag die fout bij de keuken. Ik heb het andere gerecht zelf geaccepteerd omdat het verrukkelijk was en ik geen zin had om te wachten maar ze krijgen er wel een punt aftrek voor. Het voedsel hier is top, met het punt aftrek al verrekend een 8 voor het onderdeel eten.

De bediening was vriendelijk en fatsoenlijk maar niet meer dan dat. De keuken heeft mij eens het verkeerde menu gestuurd. Zelf heb ik dat menu geaccepteerd omdat het gerecht dat ik kreeg heerlijk was en ik geen zin had om na mijn gezelschap te eten. Ik kreeg daar excuses voor en werd netjes behandeld maar als ze zo attent waren geweest om een rondje koffie of nagerecht van het huis aan te bieden als excuus hadden ze er nog punten bij kunnen scoren. Er werd wel meerdere keren gevraagd of alles naar wens was en de bediening was vlot genoeg. Service was wat mij betreft "gewoon goed" en daarom een 7.

Het restaurant is niet heel groot en de tafeltjes staan inderdaad redelijk dicht bij elkaar. De inrichting is wel goed en gezellig, daarom voor het Decor alsnog een 7.
Frederieke M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
Afgelopen Zaterdagavond wezen eten. Wij hadden gereserveerd Gelukkig maar. Want tegen gasten die op de bonnefooi kwamen werd elke keer gezegd kom met een half uur maar terug! En vervolgens gasten die erna kwamen konden direct plaatsnemen. ..
Hoofdgerecht was heerlijk! !
Het nagerecht: vers fruit.. was geen vers fruit. Bruine bananen. . Aardbeien die zacht en gedeukt waren. .. en alles op een bordje gelegd.. wij vonden dit zeer slecht!!!
Je kon merken dat ze de drukte niet aankonden en geen goede tijd indicatie aan gasten konden geven!
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Heerlijk gegeten met mijn zus: We aten tagliatelle, beiden met een verschillende vulling. Maaltijd was meer dan voldoende. Salade erbij was niet nodig geweest, maar ook erg lekker van smaak.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en het was er gezellig druk.
De kaart was anders dan dat van de meeste Italiaanse restaurants. De pizza speelde hier niet de hoofdrol. Hoewel ik heb gespiekt bij andere tafels waar pizza's geserveerd werden. Ze zagen er heerlijk dun en lekker Italiaans uit, ik zag verse salieblaadje, Parmaham en rucola op de pizza's.
Zelf bestelden we als voorgerecht crostini's, vissoep en uiensoep. Vooral de vissoep vonden we heerlijk, hoewel bijna te veel! Ook de rest was erg lekker.
Zelf at ik als hoofdgerecht risotto met paddestoelen. Heer-lijk!! De anderen aten cannelloni. Ook zij waren zeer tevreden.
We zaten te vol voor een nagerecht, maar ik zag aan de andere tafels ook dat wel goed zit in dit restaurant.
De koffie was uitstekend.
Mijn dochter vroeg me om met mijn hand te voelen onder te tafel. Dat was eerst even een vreemde gewaarwording. Men had isoleerschuim onder te tafeltjes geplakt! Op dat moment had ik niet echt door dat het ging om de gehorigheid te dempen. Daarover las ik klachten van vorige bezoekers hier bij Iens! Dat hebben ze prima verholpen. Het was gewoon een gezellig geroezemoes en totaal niet lawaaierig. Ik zal er zeker nog eens heen gaan. En raad een bezoekje aan!
Oudland .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2013
Michelangelo is een erg charmant en sfeervol restaurantje. We werden geholpen door twee mensen. De jongen was erg aardig, het meisje leek het allemaal niet zo te interesseren.
We bestelden een Bruschette, Insalata caprese en Pasta Manzo.
Alle drie de gerechten vielen erg tegen. Ze smaakten fantasieloos en er zat weinig smaak aan. Volgens het menu zouden in de Pasta Manzo pijnboompitten moeten zitten. Ik heb er 1 gevonden. Naar ons idee had het weinig met Italiaans eten te maken.
GD393 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Wij hebben hier al meerdere malen heerlijk gegeten, zowel binnen als op het terras. Pizza's zijn uitstekend en de bediening tevens. Niets te klagen en we zullen zeker vaker aankomen.