Ristorante Michelangelo

Voordelig
Erg kort
B D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gereserveerd voor een groep van 22 personen wat uiteindelijk last minute 25 personen werden, dat was al geen probleem hier. We hebben hier onze bedrijfsuitje kunnen vieren en het was hartstikke gezellig in de souterrain waar we aan 1 lange tafel zaten met ze allen.
Het eten was heerlijk en de bediening was heel vriendelijk en netjes, al met al hebben we een leuke gezellige avond gehad met heerlijk eten! Dat gaan we vaker doen!!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Super lekker eten in een sfeervol restaurant. Als je goed Italiaans wilt eten, dan moet je hierheen. Personeel is kundig en vriendelijk. Kortom een echte aanrader!
ManonB282 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Klein knus restaurantje. Ik nam de canneloni met spinazie en gehakt, was heerlijk. Een van de betere Italiaanse restaurants. Bediening was vriendelijk. Wij komen graag weer.
Marnix68 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Klein restaurantje dus relatief dicht op elkaar. Tafel bij raam en daarmee alle ruimte. Ruime kaart met keus in allerlei lekkere Italiaanse gerechten. Ging voor diamanthaaspuntjes in tomatenroomsaus. Wilde liever geen extra aardappel en men serveerde extra spaghetti met knoflook. In een woord: heerlijk. Mooie combi. Bitterzoete van de spaghetti bij pittigzoete van de saus. Lkkr. Twee puntjes van aandacht: biefstuk was wel heeeel kort gebakken. Mag iets langer. Hoeveelheid was meer dan genoeg. En ik ben een stevige eter. Een derde minder is ook prima! Goed adres. Kom graag weer.
Fred J.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
We hadden een afspraak om 18.30 uur en kwamen om 18.45 uur aan omdat de film wat uitliep. We hadden hier over gebeld en het was geen probleem. Na een keuze gemaakt te hebben stond het voorgerecht in no-time op tafel. het hoofdgerecht kwam meteen na het afruimen van de borden van het voorgerecht op tafel. De risotto met kip bevatte veel grote stukken kip wat ik niet zo lekker vond. Wij kregen het gevoel dat, omdat de gangen elkaar zo snel opvolgden, we snel plaats moesten maken voor de 2e shift gasten. niet prettig. al met al vonden we het er deze keer minder leuk. We komen zeker nog wel een keer terug maar het restaurant moet gasten niet het gevoel geven dat ze op moeten schieten.
Fred J.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
We eten hier vaker, deze keer gingen er wat dingetjes fout. Er was geen alcoholvrij bier verkrijgbaar en bij het bestellen van risotto bleek de rijst op te zijn. Dit kan echt niet op zaterdagavond. Aan het eind van de maaltijd zag ik dat er een grote scherf uit mijn bord was. De bediening was er ook niet gelukkig mee en bood ons ter compensatie koffie en een likeurtje aan. Bij het afrekenen kregen we nog een fles wijn mee.
Conclusie : dingen kunnen fout gaan, maar kunnen ook netjes opgelost worden. Het eten was overigens heerlijk, wij komen graag terug.
D P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Vanavond vond ik de bediening ondermaats. Terwijl andere eters telkens netjes werden geholpen was dat bij mij niet het geval. Prettig was dat ik zonder reservering terecht kon. Echter werd ik niet prettig geholpen door het bedienend personeel. Het bestek kwam pas nadat het eten was geserveerd en een servet heb ik nooit gehad. En dat terwijl dat bij de overige eters wel het geval bleek.

Het eten was heerlijk, de pasta met ossenhaas, jam.

Ik nam het studentenmenu waarmee wordt geadverteerd. Het stokbrood was op, het tweede drankje is nooit aangeboden en de prijs, hoe scherp ook, werd er niet lager op.Al met al niet echt de avond die ik verwacht had na eerdere goede ervaringen.

Beterschap!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
De pizza was prima. De kelder was mooi, wel erg stoffig. We moesten na de pizza bijna een uur wachten op ons dessert. Dat kan echt niet. Je kunt je gasten niet vergeten. Het was best druk in het restaurant, maar dat de keuken de uitgevraagde desserts daardoor negeert, geeft mij een slechte indruk van het restaurant.
Judith1987 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Vanavond gegeten bij Michelangelo in zwolle. Het eten was goed, maar de service was ver onder de maat. Er werd rode wijn gemorst over een dure poncho waarvoor wij geen excuus kregen, zelfs een drankje van de zaak kon er niet af. Eerder heb ik met veel plezier bij dit restaurant gegeten, maar wat er vanavond is gebeurd, of eigenlijk meer niet is gebeurd, stelt mij erg teleur. Hierdoor zal ik het restaurant niet meer aanbevelen.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Michelanelo is een klein knus italliaans restaurantje met een hoge kwaliteitsstandaard. Zelf heb ik enkele van de vlees gerechten mogen proeven, die zijn bijzonder smakelijk en zeker hun geld waard.

Wij hebben twee vlees gerechten besteld, beide waren heel erg goed. De gerechten waren krachtig van smaak en het vlees was mooi medium. Het menu is mooi en uitgebreid en je kunt er hoofdgerechten krijgen in verschillende prijsklassen. Er zijn pizza's pasta's kip- vlees- en visgerechten, risotto's, scalloppa's. Het menu is zo divers dat iedereen kan eten wat hij of zij lekker vind. Ik kreeg echter het verkeerde gerecht, volgens de bediening lag die fout bij de keuken. Ik heb het andere gerecht zelf geaccepteerd omdat het verrukkelijk was en ik geen zin had om te wachten maar ze krijgen er wel een punt aftrek voor. Het voedsel hier is top, met het punt aftrek al verrekend een 8 voor het onderdeel eten.

De bediening was vriendelijk en fatsoenlijk maar niet meer dan dat. De keuken heeft mij eens het verkeerde menu gestuurd. Zelf heb ik dat menu geaccepteerd omdat het gerecht dat ik kreeg heerlijk was en ik geen zin had om na mijn gezelschap te eten. Ik kreeg daar excuses voor en werd netjes behandeld maar als ze zo attent waren geweest om een rondje koffie of nagerecht van het huis aan te bieden als excuus hadden ze er nog punten bij kunnen scoren. Er werd wel meerdere keren gevraagd of alles naar wens was en de bediening was vlot genoeg. Service was wat mij betreft "gewoon goed" en daarom een 7.

Het restaurant is niet heel groot en de tafeltjes staan inderdaad redelijk dicht bij elkaar. De inrichting is wel goed en gezellig, daarom voor het Decor alsnog een 7.
Zwollenaar .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Een van de betere Italianen in Zwolle. Maar je bent erg afhankelijk van de bediening, deze wisselt namelijk nogal. Een aantal personeelsleden zijn duidelijk ervaren, maar je loopt ook de kans door een ongeïnteresseerde eerstejaars student geholpen te worden. Dat is een absoluut verbeterpunt.

De ambiance verschilt ook. Boven is het behoorlijk krap, maar wel mooi zitten. Het is een mooi pand en vooral de plekken bij het raam zijn aangenaam. Echter zit het hier vlug vol en wordt je naar de kelder geleid. Een prima ruimte voor gezelschappen, maar weinig 'knus' of romantisch voor een duo. Desalniettemin alsnog acceptabel.

Het eten is lekker. De pizza's zijn goed, maar de pasta's zijn beter. Voor ons één van de favoriete restaurantjes voor na het winkelen of op zo'n avond wanneer je geen zin hebt om zelf te koken.

Zo lang als de prijs-kwaliteit zo blijft, zullen wij hier nog regelmatig komen.
AukeJager .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
Duurde erg lang met de pizza's (grote groep van 11 mensen). En het toetje duurde een heel uur om samen te stellen. Decor was verder wel prima, mooie wijnkelder. Bediening had het waarschijnlijk druk maar waren wel beleefd. Misschien leuker om met een klein gezelschap eens te eten.
Javy S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2014
Zoals altijd was het weer een geweldige ervaring. Zeer gezellig en spraakzaam bedienend personeel. Het jonge team uit de keuken verzorge weer een sensatie op het bord. Mijn partner en ik zullen hier blijven terugkomen.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Ben hier vandaag wezen eten. Heerlijke sfeer vriendelijk en gezellig personeel. Het eten was zeer goed. Ik en mijn vrouw hebben het maandmenu gehad (zeker een aanrader) en onze kinderen waren zeer gelukkig met het kindermenu. Al met al een zeer goede en gezellige avond gehad en zeker een aanrader. Groeten, Familie Hoek
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Een prima plekje in Zwolle om tegen een redelijke prijs verrassend lekker te eten. Leuk en gezellig ingericht historisch pandje in hartje van Zwolle. Vriendelijke en ontspannen bediening. Dit keer echt genoten van de lamskoteletjes, maar er staat nog veel meer moois op de kaart...... Kortom: een echte aanrader voor als je in Zwolle bent en culinair wilt genieten.
Bernadet A.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Michelangelo heeft de omzet voor 2014 al binnen! Na een dagje Zwolle neergestreken bij deze pizzeria. Bediening kon het aantal gasten duidelijk niet aan. Na ruim een half uur nog geen welkomstdrankje of kaart gezien. Kwantiteit aan hoeveelheid gasten staat duidelijk boven de gastvrijheid bij dit restaurant. Er was plaats voor iedereen, tja...... dan moet je het natuurlijk wel kunnen waarmaken! Pizza niet de beste kwaliteit. Het kan natuurlijk gebeuren dat ook de bediening een slechte avond heeft maar als ik je mag tippen zeg ik; Loop een straatje door, restaurantjes genoeg! Ga je de uitdaging toch aan, neem dan een aansteker mee, en steek je eigen kaarsje op tafel aan ; ) Ook dat was net even teveel gevraagd.
Amariens .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Ik ben hier vandaag geweest met mijn gezin en het eten was erg lekker! De tortellini gorgonzola en de entrecote met gorgonzola zijn echt aanraders. De bediening was snel en het restaurant is heel sfeervol. Het is wel een beetje krap in de 'kelder' door de hoeveelheid tafeltjes in de kleine ruimte, maar dat doet niet af aan dat dit een fijn restaurant is!
F M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
Afgelopen Zaterdagavond wezen eten. Wij hadden gereserveerd Gelukkig maar. Want tegen gasten die op de bonnefooi kwamen werd elke keer gezegd kom met een half uur maar terug! En vervolgens gasten die erna kwamen konden direct plaatsnemen. ..
Hoofdgerecht was heerlijk! !
Het nagerecht: vers fruit.. was geen vers fruit. Bruine bananen. . Aardbeien die zacht en gedeukt waren. .. en alles op een bordje gelegd.. wij vonden dit zeer slecht!!!
Je kon merken dat ze de drukte niet aankonden en geen goede tijd indicatie aan gasten konden geven!
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Heerlijk gegeten met mijn zus: We aten tagliatelle, beiden met een verschillende vulling. Maaltijd was meer dan voldoende. Salade erbij was niet nodig geweest, maar ook erg lekker van smaak.
JTEV .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2013
Hoewel het beste gerecht van de avond het frisse voorgerecht was, namelijk een frisse salade met cherrytomaatjes, romige dressing, pijnboompitten en walnoten, was het smakelijk. De salade toonde duidelijk gebruik van frisse, verse ingrediënten. De pizza (pepperoni, met flink wat ongevraagde olijven, helaas) was jammer genoeg nogal kazig. De pepperoni zelf was wel goed - beter dan de gemiddelde kleine salami die wordt geserveerd. Ook complimenten voor de witte huiswijn en voor de goede kruidenboter - bij overigens wat weinig krokant brood. Ik stel me zo voor dat de keuze voor een pasta met dezelfde verse ingrediënten beter zou zijn uitgepakt.