Ristorante Lorenza

Meer informatie over restaurant Ristorante Lorenza

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
L.J. B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuk, intiem restaurantje waar qua stijl de tijd lijkt te hebben stilgestaan. Het bestaat al heel lang, was er nog nooit geweest. Leuke bediening door een enthousiaste jongedame. Ga er nog wel eens heen...
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vond alleen de Antipasto Misto en grote tegenvaller..een bord vol ijsbergsla met wat plakjes ham en worst en daar rucola overheen. Op zo'n plankje hoor echt geen ijsbergsla/rucola. Daar horen op z'n minst wat olijven, bruchetta, blokje kaas op naast de vleeswaren.
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben met de AH restaurantactie bij Lorenzo's gegeten. Er was geen vast menu maar we mochten alles kiezen en dat zou dan verrekend worden. We hebben een lekkere pizza gegeten en de service was prima.
thomie .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Lorenza, vriendelijk ontvangen. We zijn wezen eten met de AH restaurant zegels waarbij we alles mochten kiezen wat we wilden eten. Voorgerecht buffel mozzarella met tomaat en salade en tomatensoep waren heel erg lekker. Als hoofdgerecht is de champignon pasta echt een aanrader! Helaas hadden we daarvoor iets teveel gegeten om ook nog een toetje op te kunnen. Was allemaal geen punt waar we dan ook niet betaalden voor een toetje en enkel een voor- en hoofdgerecht betaalden (het toetje zit wel bij de ah restaurant actie inbegrepen namelijk). Al met al, zeer positief verrast door Restaurant Lorenza en zeker een aanrader voor iedereen die eventjes eruit wilt om lekker te eten!
BART H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hadden gereserveerd via de AH-actie en konden dezelfde avond nog terecht. Er was direct een tafel beschikbaar. Tot zover verliep alles prima. We konden vrijuit bestellen van de kaart. De helft van het eten zou uiteindelijk berekend worden. Daarna was het vooral wachten. Een uur voor een kop soep (smakend alsof het uit blik kwam) en nog eens een uur op een bremzoute ossenhaas (die retour keuken is gegaan). De huiswijn en de koffie smaakten goed. Verder viel het op dat het erg koud was in de zaak en de afzuiging niet in orde was, getuige het branderige gevoel aan onze ogen en de stank die in onze kleren was getrokken. Geen aanrader dus om naar toe te gaan.
BART H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Op donderdagavond om 18:30 uur gereserveerd. Bij binnenkomst vriendelijke ontvangst, direct een plaats. het was erg koud in het restaurant. Wij hebben een das omgedaan en een jas over de benen. Dat deden meerdere gasten ook. De omgeving was zo rokerig van de pizzaoven dat onze ogen branderig aanvoelden en onze kleding na afloop ven het bezoek er naar stonk. We bestelden een fles huiswijn en een karaf water. De huiswijn was van prima kwaliteit. De karaf water moesten wij voor de tweede keer bestellen, omdat deze vergeten was. Het was zeer onrustig in het restaurant want de take-away koeriers liepen af en aan en hadden duidelijk voorrang op de gasten van het restaurant. We bestelden een soepje vooraf. Die kregen wij pas na een uur. De soep was waarschijnlijk uit blik en veel te zout. Het hoofdgerecht (ossenhaas) liet wederom erg lang, bijna weer een uur! op zich wachten. Het stuk vlees van mijn partner was bremzout, dus teruggestuurd naar de keuken. Na vijf minuten ontving zij hetzelfde stuk vlees minder zout terug met excuses van de ober dat hij er een stukje van had geproefd en dat het inderdaad veel te zout was. Waarschijnlijk is het stuk vlees schoongespoeld en opnieuw op de grill gelegd. Als dessert hebben we een kop koffie en een espresso genomen. Dat werd eveneens als de gevraagde rekening snel geserveerd.
Laura J.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Goed gegeten en gelachen. Fijne sfeer. De service was top. Brede lach op het gezicht van bedienden, heel attent en dus erg fijn om te zitten.

Groetjes Laura
Henri D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima gegeten.
Heerlijke vissoep en salade, malse entrecote, smaakvol scampigerecht.
Jammer van de erg lange wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijke pizza, vriendelijke bediening, al is 45 min. wachten wel lang als je alleen even een pizza komt eten. Helaas waren ook diverse dessert op.
Prinses B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het eten was heerlijk en daar gaat het om .....maar het restaurant ziet er een beetje uit als vergane glorie en dat is jammer. Op het toilet was het licht stuk en als oplossing waren er 2 kaarsjes aangedaan en dat gaf een leuke sfeer, maar later op de avond was 1 kaarsje op, dus toen was het wel heel duister op het toilet.
En de verwarming stond ook niet aan en ik vond het best fris in de zaak en ik heb ook met m'n jas over m'n schouders zitten eten....2 uur later ging de verwarming wel aan en toen was het toch net even iets aangenamer.
ldebree .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We werden heel hartelijk ontvangen, kregen een mooie plaats aan het raam. Met de AH restaurantactie mochten we uit de hele kaart kiezen en omdat er zoveel keus was, was dat best moeilijk. Alle vier hadden we verschillende gerechten gekozen en alles was prima voor elkaar. Het is voor herhaling vatbaar, ook zonder actie.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Duurde lang voordat de bestelling werd opgenomen, we moesten er zelf om vragen, en ook lang moeten wachten op 3 pizza's, maar ze smaakten wel prima.
Rosanne B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Goedkoop (zeker met de ah restaurant actie waar je gewoon van de hele kaart mag kiezen), super lekker eten en bediening vriendelijk.
sandra3108 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Ristorante Lorenza en konden uit de hele menu kaart kiezen. Dat vonden we echt TOP!! Ook werden we erg vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader ook omdat het in het centrum van hilversum was. Wij gaan absoluut terug!!
adriaan113 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezellige tent, leuk personeel. Prima kwaliteit. Maar drie kwartier wachten op een kop soep is echt te lang. En maar twee soorten wijn, een rode een witte, dat kan echt niet.
Jeannine T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Restaurant is wellicht qua inrichting wel aan wat vernieuwing toe. Ondanks de vaak rustige maandagavonden was het restaurant redelijk gevuld met gasten. Brengt in ieder geval sfeer en gezelligheid met zich mee. Het eten was uitstekend (alle drie de gerechten). Doorlooptijd was prima. Alleen wel wat lang moeten wachten op het kunnen bestellen van een dessert.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gegeten met de AH restaurantactie, vrije keuze van de menukaart. Zowel voor- als hoofgerecht waren flinke porties. Smaak was ok maar niet bijzonder. De huiswijn viel wat tegen qua smaak, zowel rood als rose, gemiddelde kwaliteit.
pdkprod .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met z'n 4en lekker pizza gegeten, en alles smaakte prima zoals we gewend zijn bij Lorenza.
Het was behoorlijk druk in de zaak, dus maar goed dat we gereserveerd hadden!
Het broodje vooraf was voor 4 personen helaas net zoveel als wanneer je met z'n 2en gaat eten, dus dat was een beetje jammer, maar oke.., het zal door de drukte zijn gekomen.
Al met al een prima etentje zo!
StijnS .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De risotto was heerlijk, maar (dit keer) viel de pizza een beetje tegen. De carpaccio kwam volgens mij direct uit de vriezer en mistte daardoor smaak. Mogelijk kwam dit door (onverwachte) drukte.
nivard_g .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We werden warm welkom geheten door de eigenaar, en snel geholpen.
Drankjes werden snel opgenomen en gebracht.
Het eten was goed, maar niet heel bijzonder, maar dat verwacht je ook niet in deze prijsklasse.
Heerlijke gezellige avond gehad, met een goede maaltijd!
zeker voor herhaling vatbaar.