Ristorante Lorenza

Anya V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Prinses B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het eten was heerlijk en daar gaat het om .....maar het restaurant ziet er een beetje uit als vergane glorie en dat is jammer. Op het toilet was het licht stuk en als oplossing waren er 2 kaarsjes aangedaan en dat gaf een leuke sfeer, maar later op de avond was 1 kaarsje op, dus toen was het wel heel duister op het toilet.
En de verwarming stond ook niet aan en ik vond het best fris in de zaak en ik heb ook met m'n jas over m'n schouders zitten eten....2 uur later ging de verwarming wel aan en toen was het toch net even iets aangenamer.
Ldebree .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We werden heel hartelijk ontvangen, kregen een mooie plaats aan het raam. Met de AH restaurantactie mochten we uit de hele kaart kiezen en omdat er zoveel keus was, was dat best moeilijk. Alle vier hadden we verschillende gerechten gekozen en alles was prima voor elkaar. Het is voor herhaling vatbaar, ook zonder actie.
Anya V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Duurde lang voordat de bestelling werd opgenomen, we moesten er zelf om vragen, en ook lang moeten wachten op 3 pizza's, maar ze smaakten wel prima.
Rosanne B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Goedkoop (zeker met de ah restaurant actie waar je gewoon van de hele kaart mag kiezen), super lekker eten en bediening vriendelijk.
Sandra3108 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Ristorante Lorenza en konden uit de hele menu kaart kiezen. Dat vonden we echt TOP!! Ook werden we erg vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader ook omdat het in het centrum van hilversum was. Wij gaan absoluut terug!!
Adriaan113 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezellige tent, leuk personeel. Prima kwaliteit. Maar drie kwartier wachten op een kop soep is echt te lang. En maar twee soorten wijn, een rode een witte, dat kan echt niet.
Jeannine T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Restaurant is wellicht qua inrichting wel aan wat vernieuwing toe. Ondanks de vaak rustige maandagavonden was het restaurant redelijk gevuld met gasten. Brengt in ieder geval sfeer en gezelligheid met zich mee. Het eten was uitstekend (alle drie de gerechten). Doorlooptijd was prima. Alleen wel wat lang moeten wachten op het kunnen bestellen van een dessert.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gegeten met de AH restaurantactie, vrije keuze van de menukaart. Zowel voor- als hoofgerecht waren flinke porties. Smaak was ok maar niet bijzonder. De huiswijn viel wat tegen qua smaak, zowel rood als rose, gemiddelde kwaliteit.
Pdkprod .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met z'n 4en lekker pizza gegeten, en alles smaakte prima zoals we gewend zijn bij Lorenza.
Het was behoorlijk druk in de zaak, dus maar goed dat we gereserveerd hadden!
Het broodje vooraf was voor 4 personen helaas net zoveel als wanneer je met z'n 2en gaat eten, dus dat was een beetje jammer, maar oke.., het zal door de drukte zijn gekomen.
Al met al een prima etentje zo!
StijnS .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De risotto was heerlijk, maar (dit keer) viel de pizza een beetje tegen. De carpaccio kwam volgens mij direct uit de vriezer en mistte daardoor smaak. Mogelijk kwam dit door (onverwachte) drukte.
Nivard_g .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We werden warm welkom geheten door de eigenaar, en snel geholpen.
Drankjes werden snel opgenomen en gebracht.
Het eten was goed, maar niet heel bijzonder, maar dat verwacht je ook niet in deze prijsklasse.
Heerlijke gezellige avond gehad, met een goede maaltijd!
zeker voor herhaling vatbaar.
Eesie .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Goed eten, echt italiaans. Zelfs italiaanse gasten komen hier eten. Gezellige bediening. Naar mijn mening iets te lang gewacht tussen de gerechten. Ijs is te hard. Gezellige sfeer. Heel leuk gehad
P.m.kok .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Opmerking :
1. Vooral kinderijs laat een beetje te wensen over, dat de chocoladesaus de smaak van siroop
is. Ongepast voor kinderijs met de noten !
( Of doet de kok de siroopsaus in plaats van de chocaldesaus over ijs , vraag ik me af ? )
2. De service is beschamend : te lang moeten wachten op eten , bestek vergeten, het gedrag
van kelnermeisje is onvriendelijk en is nalatig voor mijn beleefd vragen om de
bonrekening, dat het wachten erg lang duurt.
Bovendien is er geen een excuus aangeboden.
3. De bon is verkeerd en onrechtvaardig genoteerd ( teveel € 20,= betaald ) door de
kelnermeisje.
4. Op 1e verdieping zitten alleen maar twee vrouwen met drie kinderen. Drie kinderen
maken er een rotzooi zonder toezicht de dames w.c. ( te veel papieren in de w.c.
geworpen, zodat de w.c. verstopt raakt. ) De hele w.c. grond is helemaal nat, dat
de vrouwen haastig met de papieren geschoonmaakt. Onhygiene !
Liquidsebbey .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Goeie bediening, zeer vriendelijk Italiaans personeel, eten zeer goed! :-) we konden gewoon a la carte kiezen. wij hadden gekozen voor een voorgerecht en een hoofdgerecht. Kregen lekker stukje brood met boter vooraf. Aanrader!
Henkdevries-gvr .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Lekker vers broodje vooraf, boter erbij was wat smakeloos, helaas. De steak was wat te doorbakken voor medium, pizzas waren prima. Zeker groot genoegen porties.
Er was maar 1 ober, dus het was soms wel wat wachten om iets te kunnen bestellen of te krijgen. De tafeltjes zijn wat aan de kleine kant. Het totaal lijkt misschien negatief, maar dat is het niet. Heerlijk en gezellig gegeten.
Ozzy E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Lang geleden dat ik in Lorenza heb gegeten. Decor is ouderwets Italiaans soort maffia syle (gaaf). Bediening was vriendelijk alleen mijn tafelgenoot kreeg het verkeerde gerecht, maar goed dat kan een keer gebeuren. Alleen het eten vond ik erg matig. Vooral het lauwe spaghetti ten eerste. En als tweedste was het pizza, wat ik echt afschuwlijk vond. Het leek niet op een verse pizza en de borden moeten zeker vervangen worden. Het heeft geen waarde.

Conclusie: Bediening vriendelijk, leuk decor, niet overukkelijke eten.
Jan.jorna1 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Hartverwarmend werden we afgelopen zaterdag ontvangen.
Het was onze eerste keer te gast bij Ristorante Lorenza.
Het eten vonden we zeer smaakvol.
Vooraf kozen we voor de vissoep, vervolgens Scaloppine en een heerlijke Italiaanse rode wijn.
Wat ons betreft had het kalfsvlees van de Scaloppine iets korter in de braadpan mogen liggen.
Voor de rest; we hebben heerlijk gegeten.
We vonden de bediening vriendelijk en attent op Italiaanse wijze.
Prima!!
M. V.d. Schagt .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
20 jaar geleden kwam ik regelmatig in dit restaurant. Opvallend dat het interieur grotendeels nog exact hetzelfde is. Vriendelijke ontvangst. Wij maakten gebruik van de Iens deal maar er werd ons verteld dat wat wij ook wilden, wij 40% korting kregen op alle gerechten. Als aperitief een port die helaas kurk had. Als voorgerecht hadden mijn vrouw en ik een carpaccio. Erg veel sla waardoor het geheel wat waterig overkwam. Als hoofdgerecht had ik de ossenhaas met gorgonzola-saus. Erg mals en erg lekker. Bij de ossenhaas grote stukken gegrilde groente wat ook prima was. Mijn vrouw had kalfsvlees die te droog was maar op zich wel smaakte. De kinderen hadden een pizza die ook prima was. Toen wij om de wijnkaart vroegen werd er verteld dat er maar 4 wijnen zijn: Een witte en een rosé van pinot Grigio, een primitivo en een lambrusco. De rosé en de primitivo waren gewoon goed.
Kortom, niet hoogstaand maar ook zeker niet slecht.
Elske W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wij konden lekker buiten zitten in het zonnetje op een terrasje op de Kerkbrink. De bediening was erg vriendelijk en enthousiast en het eten was erg lekker, alleen het vlees gerecht net iets te lang waardoor het aan de droge kant was. Tip om te vragen om een medium-rare misschien