Ristorante Lorenza

Meer informatie over restaurant Ristorante Lorenza

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Lorenza

Angonita H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Lekkere pizza's. Goede prijs/kwaliteit. Vriendelijk personeel.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Ik zou korting krijgen via deze site maar is niet gebeurt.
3 gamba’s voor bijna 12 euro die niet vers waren is echt te duur, roken naar viskraam.
Bediening viel echt tegen, kon niks merken van de gastvrijheid van vroeger. Een glaasje van het huis een gesprekje of wat later gezellig samen aan de borrel.
Ik kwam hier als kind al het was ooit de beste nu zou ik zeggen ga naar casa di Lorenza die is een factor 3 beter. Een week terug bij tiramisu gegeten was voor 2 personen 15 euro duurder maar echt 5 keer beter.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij (groep van 6) hadden gereserveerd en kwamen in delen binnen. Bij binnenkomst werd ons niks te drinken aangeboden. Na het opnemen van de bestelling hebben wij een uur gewacht op ons eten (alleen hoofdgerecht). Naar meerdere keren gevraagd te hebben waar ons eten blijft werd er aangegeven dat de keuken problemen had. Het zou fijner zijn geweest als men dit tussendoor had aangegeven. Na het eerste drankje hebben wij zelf om nieuwe moeten vragen. Het eten zelf was niet wat ik verwacht van een Italiaans restaurant. Een beetje smaakloos.

Wij kregen het idee dat er 1 serveerster was die de tent moest runnen. Wat de rest deed was ons onbekend.
Tiny B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met heel vriendelijk personeel. Gaan zeker terug.
Vanwege de drukte even wachten, maar werd goed gemaakt met een gratis drankje en koffie. ????
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Met AH-bon hier gegeten. Zeer vriendelijke bediening,vlotte service en prima eten. Na het omvallen van een glas bier (mijn schuld!) werd onmiddellijk een nieuw biertje neergezet op kosten van de zaak. Wij komen zeker terug!!!
ellen_1955 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
we kwamen met een ah-dinerbon. mochten van de hele kaart kiezen. aardig personeel, gezellig kneuterig ingericht. en zeker niet onbelangrijk, lekker gegeten. kregen nog stempel op ah-kaart om nogmaals dit jaar met 2e persoon gratis bij lorenze kunnen gaan eten!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten , vlotte bediening, interieur al jaren hetzelfde
diny P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prima restaurant
Lekker gegeten
HM H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Het duurde alleen allemaal wat lang, tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat een uur....
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wauw! ontzettende lekkere pizza, ik ben een pizza liefhebber en het was echt top! Bediening kon wel vriendelijker maar dat heeft onze avond niet verpest want we hadden een super leuke avond! Aanrader, we komen terug!
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Heerlijke pizza's !
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Vroeger was het 1 van mijn favorieten restaurants..... maar was er vanavond wezen eten en ben zwaar teleurgesteld..... Hadden beiden beide Pizza Calzone en was echt niet lekker..... heel veel ui groene paprieka er in waardoor de pizza erg bitter smaakte.... en was koud! Personeel was totaal niet professioneel en was erg rommelig... De kinderen bestelde een warme chocolademelk met slagroom en zelf dit moest overlegt worden hoe dit gemaakt moest worden....????De serveersters hadden werkelijk geen idee en werd uitvoerig overlegd hoe ze dit nou moesten maken....Ik had een koffie brasil na ook deze smaakte totaal niet na behoorden de Grand Marnier en de Tia Maria waren niet te proeven en ook de Cacaopoeder kwam er niet inboor.... werd geserveerd zonder rietje...Heb er jaren met plezier gegeten maar dit was voor mij de laaste keer.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
geen tijd voor restaurant. wel tijd
voor afhaal pizza's. deze gaan voor lang wachten. bediening druk met alles maar vergeten drankjes. ook bij twee keer vragen geen drankjes. pin storing. eten te zout. Ooit eerder geweest nooit meer. Geen 30% korting op rekening. klopt niks van deze app.
J.J. K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Voor een restaurant van dit nivo kan het niet beter. Het eten is prima, de bediening is correct en er voldoende tijd tussen de gerechten zodat je niet binnen een uur weer op straat staat.
Cora S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
heel goed
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gister voor de eerste en laatste keer hier geweest. Bij binnenkomst onvriendelijke "ontvangst". Ondanks reservering van tevoren werden wij naar een ongezellig tafeltje gewezen, terwijl de helft van de zaak leeg was. Maar vervelender: vervolgens werden wij volkomen genegeerd. In de ruim 20 minuten die wij geduldig gewacht hebben kwam niemand van de bediening naar ons toe om de drankjes in bestelling te nemen of ons de kaart te geven. Serveersters liepen ons voorbij, ook al zochten wij contact. Na ruim 20 minuten vergeefs wachten zijn wij vertrokken. Over de kwaliteit van het eten kunnen wij dus niets zeggen. Maar de "service" was waardeloos en ook de inrichting vonden wij ongezellig: oud, wat vervallen, smoezelig.
Gelukkig diezelfde avond nog heerlijke pizza gegeten bij een ander Italiaans restaurant; Grande Selene, waar de service uitstekend was! Daar kan Lorenza nog wat van leren.
Francis G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het is altijd lekker bij Ristorante Lorenza.
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Voor de eerste keer gegeten bij Lorenza maar zeker niet voor de laatste keer!
Heerlijk gegeten, zeer royale porties en een hele leuke, gemoedelijke sfeer.
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Sinds een lange tijd weer gegeten bij Lorenza. Destijds erg lekker en leuk. Ontvangst was goed en het personeel is erg vriendelijk. Inrichting vrij gedateerd. Voorrecht, redelijk. Ik had carpaccio besteld, maar er lag een berg sla onder de carpaccio. Daarboven op weer sla. Het was too much. Als kaas hebben ze strooikaas gebruikt. Dus zeer teleurstellend. Daarna hebben we erg lang moeten wachten op de pizza's. Want ze bezorgen ook pizza's. Een volle restaurant en bezorging met één oven wordt erg lastig. Sommige pizza 's smaakten erg vlak. Als Lorenza bovenstaande punten wilt en kan verbeteren, dan zijn ze goed bezig. Over een paar maanden ga ik weer terug om te kijken of het is verbeterd.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Door een voorstellling die we niet mochten missen en de drukte in het verkeer, hadden we eigenlijk net te weinig tijd om heerlijk ontspannen te kunnen eten. Maar bij gelegenheid komen we zeker een keer terug.