Ristorante Lorenza

Meer informatie over restaurant Ristorante Lorenza

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Lorenza

Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Vroeger was het 1 van mijn favorieten restaurants..... maar was er vanavond wezen eten en ben zwaar teleurgesteld..... Hadden beiden beide Pizza Calzone en was echt niet lekker..... heel veel ui groene paprieka er in waardoor de pizza erg bitter smaakte.... en was koud! Personeel was totaal niet professioneel en was erg rommelig... De kinderen bestelde een warme chocolademelk met slagroom en zelf dit moest overlegt worden hoe dit gemaakt moest worden....????De serveersters hadden werkelijk geen idee en werd uitvoerig overlegd hoe ze dit nou moesten maken....Ik had een koffie brasil na ook deze smaakte totaal niet na behoorden de Grand Marnier en de Tia Maria waren niet te proeven en ook de Cacaopoeder kwam er niet inboor.... werd geserveerd zonder rietje...Heb er jaren met plezier gegeten maar dit was voor mij de laaste keer.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
geen tijd voor restaurant. wel tijd
voor afhaal pizza's. deze gaan voor lang wachten. bediening druk met alles maar vergeten drankjes. ook bij twee keer vragen geen drankjes. pin storing. eten te zout. Ooit eerder geweest nooit meer. Geen 30% korting op rekening. klopt niks van deze app.
J.J. K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Voor een restaurant van dit nivo kan het niet beter. Het eten is prima, de bediening is correct en er voldoende tijd tussen de gerechten zodat je niet binnen een uur weer op straat staat.
Cora S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
heel goed
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gister voor de eerste en laatste keer hier geweest. Bij binnenkomst onvriendelijke "ontvangst". Ondanks reservering van tevoren werden wij naar een ongezellig tafeltje gewezen, terwijl de helft van de zaak leeg was. Maar vervelender: vervolgens werden wij volkomen genegeerd. In de ruim 20 minuten die wij geduldig gewacht hebben kwam niemand van de bediening naar ons toe om de drankjes in bestelling te nemen of ons de kaart te geven. Serveersters liepen ons voorbij, ook al zochten wij contact. Na ruim 20 minuten vergeefs wachten zijn wij vertrokken. Over de kwaliteit van het eten kunnen wij dus niets zeggen. Maar de "service" was waardeloos en ook de inrichting vonden wij ongezellig: oud, wat vervallen, smoezelig.
Gelukkig diezelfde avond nog heerlijke pizza gegeten bij een ander Italiaans restaurant; Grande Selene, waar de service uitstekend was! Daar kan Lorenza nog wat van leren.
Francis G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het is altijd lekker bij Ristorante Lorenza.
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Voor de eerste keer gegeten bij Lorenza maar zeker niet voor de laatste keer!
Heerlijk gegeten, zeer royale porties en een hele leuke, gemoedelijke sfeer.
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Sinds een lange tijd weer gegeten bij Lorenza. Destijds erg lekker en leuk. Ontvangst was goed en het personeel is erg vriendelijk. Inrichting vrij gedateerd. Voorrecht, redelijk. Ik had carpaccio besteld, maar er lag een berg sla onder de carpaccio. Daarboven op weer sla. Het was too much. Als kaas hebben ze strooikaas gebruikt. Dus zeer teleurstellend. Daarna hebben we erg lang moeten wachten op de pizza's. Want ze bezorgen ook pizza's. Een volle restaurant en bezorging met één oven wordt erg lastig. Sommige pizza 's smaakten erg vlak. Als Lorenza bovenstaande punten wilt en kan verbeteren, dan zijn ze goed bezig. Over een paar maanden ga ik weer terug om te kijken of het is verbeterd.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Door een voorstellling die we niet mochten missen en de drukte in het verkeer, hadden we eigenlijk net te weinig tijd om heerlijk ontspannen te kunnen eten. Maar bij gelegenheid komen we zeker een keer terug.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
De mensen waren zeer vriendelijk, kreeg nog 30% korting terwijl ik het vergeten was in te vullen.
Vakantie H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij hebben met 6 personen erg gezellig en lekker gegeten de bediening was erg vriendelijk en op de juiste manier aanwezig
wimhgmn H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gezellige inrichting, kort op elkaar , maar geen overlast. Alles te kiezen van kaart. heerlijke frisse salade als voor gerecht, dubbelgevouwen pizza (Calzone?) en gegrilde biefstuk als hoofd gerechten. Vlees grillen blijft lastig want medium of well done is moeilijk te bepalen. Risico genomen en viel fout uit. groentes erom heen waren wel heerlijk van de grill. Tot slot heerlijk ijs. Prima bediening en gezellige ambiance en voor 40 euro met ieder twee consumpties lekker gegeten. En volgende keer geen biefstuk van de gril!
corrievanhuik .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Goede ontvangst..prettige sfeer..bediening goed en eten prima..waren met de ah Iens actie..konden kiezen van de kaart..en betaalde de helft..maar ook zonder is Lorenzo's erg betaalbaar
natalie K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Leuk entree .. wordt vriendelijk ontvangen door het personeel , best een uitgebreide kaart .. vooraf een lekker warm broodje met kruidenboter .. De pizza van mijn partner was erg lekker krokant rand goed belegd . Mijn Pasta was ook een erg ruime portie .. prijs kwaliteit is prima
Vincent T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Leuke, wat eenvoudige Italiaan. Prima gerechten. Vriendelijke service.
De tafel van Friederike P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lekker gegeten en heel vriendelijke bediening!
Tom D.
Heerlijk gegeten, goede bediening en een fijne rustieke atmosfeer. De pizza's en pasta zijn voortreffelijk! Enige minpuntje was de antipasti: die bestond alleen uit vlees.
clog G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Je moet geen haast hebben. het duurt lang voordat je een menu krijgt, dan nog meer dan een uur tot het vorgerecht komt en daarna nog een lange tijd voor hoofdgerecht. trek er zeker 2.5 uur voor uit voordat je weer buiten staat. Wel vriendelijke bediening.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij waren bij Lorenzo gekomen dmv. de AH Restaurant Actie. In het Restaurant werd ons gezegd dat we gewoon alles vd. kaart konden kiezen er er voor de 2e persoon de korting zou worden toegepast - dat is ook netjes gedaan.
Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug...
Lgoudsmits .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima gegeten, concept met ah bonnen was prima: eet wat je wil eten, kies gerust en later krijg je het goedkoopste menu gratis. Goede formule. Als je allemaal hetzelfde eet? Dan wordt de helft verrekend. Mjn zalm was niet helemaal doorbakken, werd meteen opgelost. Snelle vriendelijke bediening. Zeer ruime keuze! We komen zeker terug.
Hank D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prettige bediening. Lekker gegeten. Gezellige sfeer. Deden aan klantenbinding d.m.v. het aanbieden van een aktie.
Komen zeker terug.