Ristorante La Storia

Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Met 6 personen hier gegeten. Leuke inrichting. We hebben gereserveerd voor 6, maar de tafel is ingedekt voor 5. Geen probleem, even bord en bestek er bij en klaar. Wel rommelige start zo.
Menukaart met heel veel keuzes. De kaart biedt de optie om te kiezen voor een combinatie van 2 halve pizza's. Leuk idee,maar de keuken raakt hierdoor de weg kwijt. Een van de combinaties blijkt niet te kunnen omdat een deel een nagerecht is. Was ook een vreemde combinatie maar de keuze stond niet bij de nagerechten. Wordt opgelost door er twee kleine pizza's van te maken. Helaas moet er dan wel om de tweede gevraagd worden zodat iedereen al klaar is als de laatste pizza geserveerd wordt. Eén pizza met twee toevoegingen wordt veranderd in een combinatie van 2 halve pizza's. Deze pizza gaat terug en nadat er in de keuken luid verstaanbaar gediscussieerd wordt waar de fout zit, komt dezelfde pizza weer terug alsof het ineens een andere pizza is geworden. Er ontbreekt nog steeds een van de gevraagde toevoegingen maar we willen toch eten dus besluiten deze pizza dan maar te accepteren. Een vergissing maken kan gebeuren, maar je klanten proberen in de maling te nemen is verkeerd. Er wordt een drankje voor de tafel aangeboden om het goed te maken, maar ik wordt liever eerlijk behandeld.
De door een tafelgenoot bestelde lasagna lijkt vergeten te zijn, maar komt nadat de meeste pizza's bijna op zijn dan alsnog. De lasagna was matig tot niet bijzonder.
Uiteindelijk erg lang aan tafel gezeten met een ongemakkelijk gevoel. Jammer want de pizza's die wel goed uitgeserveerd werden en het voorgerecht waren lekker.
Enzo1963 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Zeer goede suggesties van de eigenaresse waardoor we een perfect menu hadden samengesteld . Bediening zéér vriendelijk, spontaan en deze zorgden ervoor dat je niets te kort kwam. Hebben bijna 4 uur getafeld en de tijd is omgevlogen. Heerlijke visgerechten, pasta's en overheerlijke wijnen. Man van eigenaresse die ook de kok is komt uit Palermo wat ook weer duidelijk terugkwam in de gerechten. Echt een aanrader.
RoyPluymen .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Ik kom regelmatig bij Gio en Salvatore, maar nu hebben ze zelfs mijn (onze) stoutste verwachtingen overtroffen.
Mijn geliefde en ik wilden onze liefde vieren en één telefoontje naar Giovanna was voldoende.
Rozenblaadjes op de tafel, heerlijk aperitiefje, geweldig eten, romantische atmosfeer en vriendelijke bediening hebben deze geweldige avond, speciaal voor ons gemaakt.

Gio, Salvatore en het hele team.... Bedankt !!!

We blijven de komende jaren zeker regelmatig heerlijk genieten bij jullie
René H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Een heerlijk kopje gekruide soep als amuse, een matige rundercarpaccio (pezen in het vlees), daarna een overheerlijke mini pasta (tagliatelli) met tomaat, artisjok en basilicum. Mijn hoofdgerecht varkensfilethapjes met marsalasaus en pijnboompitjes en gemengde sla.
De nagerechten van het menu waren op en we mochten van de dessertkaart kiezen. Een bananasplit van formaat. De carpaccio en het hoofdgerecht waren matig, maar die andere gerechten super. De bediening deed ontzettend zijn best, maar ze waren allen nog jong en onervaren en er werden de nodige foutjes gemaakt. Verkeerde bestek, bestellingen een paar maal moeten herhalen, maar ze bleven uiterst vriendelijk. Bij het Valentijnsdiner hoorde ook live muziek. Die saxofonist hadden ze zich kunnen besparen, want die had geen goede invloed op een romantische sfeer. Mijn partner werd er knap nerveus van.
Beste heer Rene, Bedankt voor uw recensie en het nodige kritiek, ik weet precies waar u het over heeft, helaas zijn we opnieuw ons team aan het opbouwen door diverse tegenslagen. Wij hopen u in de snelle toekomst weer de service en de kwaliteit te mogen geven waar wij al jaren achter staan. Misschien een idee voor u om in de toekomst uw complimenten en opbouwende kritiek ook door te geven aan onze bediening, want wij willen er alles aan doen om u met een glimlach te doen terugkomen, met zeer vriendelijke groet, Giovanna Di Palma,

Reactie van proever:

Dat hebben wij ook gedaan door middel van een ruime fooi aan de bediening. Geen angst wij komen nog terug.
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Heerlijk gegeten bij La Storia. Antipasti vooraf waren erg smaakvol. Hoofdgerecht bestond uit kalfsvlees, lasagne, pasta met roomsaus en een heerlijke kabeljauw in tomatensaus. Allemaal overheerlijk! Vooral de kabeljauw was een topper! Bediening was vriendelijk en erg behulpzaam en was goed op de hoogte van de bijpassende heerlijke wijnen!
Ga zo door!
Dicktimmer .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Zaterdag 7 november met 9 personen heerlijk gegeten. Prima 5-gangen menu met voldoende variatie. Kwaliteit-prijsverhouding is erg goed.
Bediening was vlot en correct. Er werd heel goed geluisterd naar onze wensen.
Een hele leuke avond gehad mede door de attente en vriendelijke bediening. Een groot compliment.
Restaurant is echt een aanrader. Sfeer is heel goed.
Joey L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
afgelopen donderdag kwam ik via recensies van hier bij dit Italiaanse restaurant terecht. We hadden besloten om buiten te zitten door het mooie Limburgse weer. Het restaurant ziet er degelijk uit. locatie langs de weg vond ik wat minder omdat ik buiten zat. de bediening was vriendelijk en alert! Als voorgerecht had ik een spaghetti aglio e olio, hij smaakte goed. vond het alleen jammer dat de knoflook te fijn was gesneden in plaats van plakjes. Als hoofdgerecht het ik een pizza genomen. Die pizza viel me zwaar tegen. hij was heel droog. en smaakte een beetje eentonig. kortom niet uitzonderlijk gegeten.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Gelegenheid: Etentje vanwege 50-jarig huwelijk ouders.

Beste Giovanna en team van La Storia,

Het oordeel is unaniem: jij en je team hebben iedereen in ons gezelschap een geweldige avond bezorgd, maar vooral voor mijn ouders, mijn broer, schoonzus en mijzelf was 't 'n onvergetelijke avond.

Heerlijk eten!! (maar daar kon sowieso geen twijfel over zijn...), de romantische extra aankleding op tafel, super relaxte sfeer en je team heeft zich 't vuur uit de sloffen gelopen. Ze hebben 2 keer voor m'n ouders gezongen, de ober (van wie ik de naam niet ken) heeft enkele malen uit volle borst zijn interpretatie van 'Volare' ten beste gegeven en Maria heeft op geheel eigen wijze gedemonstreerd dat je met alleen servies en bestek best ook ook muziek kunt maken en voor 'stimmung'kunt zorgen... Kortom: 't was geweldig, het eten, de sfeer, de vriendelijkheid, behulpzaamheid en professionaliteit van je personeel. Hier zal nog lang over nagepraat worden.

'n Héél groot compliment aan jou en je mensen en nogmaals en vooral GRAZIE, GRAZIE, GRAZIE!

Met vriendelijke groet,
ook namens mijn vader en moeder, broer en schoonzus,

Petra Verberkt.
Rafdegroot .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Op aanraden van iemand hier gaan eten. Super zaak! Je voelt je direct welkom door het warme ontvangst. ontzettend gezellige bediening en Gewoon genieten van de ECHTE italiaanse keuken! overheerlijke Scampi alla chef en Tagliata di filetto gehad. ook is de tartuffo bianco een aanrader gemaakt van cappuccino ijs.
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Hadden vooraf gereserveerd. Wisten toen niet dat het prachtig weer werd. Bij aankomst waren alle tafels buiten bezet en kwamen wij binnen te zitten. Daar was het vanwege de warmte niet uit te houden. Op ons verzoek werd alles in het werk gesteld om ons buiten een tafeltje te bezorgen, hetgeen lukte. Bestelden alleen een hoofdgerecht. Vlees was goed van smaak. De pepersaus erg lekker. Hadden als bijgerecht allemaal spaghetti. Deze was goed op smaak en qua hoeveelheid ruim voldoende. Personeel doet meer dan zijn/haar best, vriendelijk. Kortom lekker maar niet uitzonderlijk gegeten.
Klaasvaker .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Bij toeval hier terecht gekomen omdat een ander restaurant dicht was. We waren bijzonder aangenaam verrast. De bruschetta was voor mijn gevoel lekkerder dan ik tijdens de laatste vakantie in Italië had gegeten. De saltimbocca heerlijk net als de begeleidende pasta met knoflook. Mijn vrouw had een pizza taco (daar waren we voor de deur uit gegaan) die ik mocht proeven en daar was ik ook aangenaam door verrast. Ze maken hier echte steenoven pizza's.

Het interieur is heel leuk. Strak maar toch Italiaans. Ik begreep dat ze recentelijk hebben verbouwd.

Bediening vonden we geweldig, het zijn blijkbaar echte italianen. Warm en vriendelijk!

Wij zullen hier nog vaak terug komen.