Ristorante La Cucina di Georgia

Spaarne 104 2011 CM Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

Culinair Italië in al haar glorie

Geniet van een kostelijk diner in een prachtige, moderne setting. De chef weet als geen ander smaken op harmonieuze wijze samen te brengen. Elegant, verfijnd en vol van smaak. Verder erg sfeervol en intiem. Een stukje Italië aan het Spaarne.

Meer informatie over restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

Maria W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Tevredeneter O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten met zorg en smaak bereid.
Als er een grote groep dineert wordt het lawaaiig.
Het verrassingmenu deed zn naam eer aan. Het wijnarrangement paste goed bij de gerechten.
Wietske H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
De gerechten waren kunstwerken om te zien en geweldig van smaak. Een ware smaakexplosie. De wijnen van het wijnarrangement waren perfect afgestemd op de gerechten. Het personeel is heel gastvrij en zeer kundig. Kortom, een heerlijke Italiaanse avond!
Wesley D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zeegangen verassingsmenu met zijn 2en genomen inclusief wijnarrangement. Alles zeer goed en professioneel verzorgd. Dit is de 2e keer dat ik dit restaurant heb bezocht en mijn indruk blijft zeer positief.
Rita G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Lekker gegeten (verrassingsmenu was erg bijzonder maar kostte wel 49,50 euro per couvert); onduidelijk bleef of we alleen dit verrassingsmenu konden kiezen of ook van de kaart? De ontvangst was voor ons wel erg formeel en stijfjes. Geen onaardige bediening maar wel afstandelijk (bij een Italiaans restaurant stel je je toch iets anders voor). Kraanwater werd niet aangeboden. Ongevraagd werd een tweede fles ingeschonken. Voor een glas witte wijn apart 9 euro rekenen geeft toch wel het gevoel dat ze er een slaatje uit probeerden te slaan. Voor 4 personen moesten we €353,00 euro afrekenen waardoor we toch wel een beetje van onze stoel vielen.
Bobbe V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Fantastisch restaurant met gemotiveerd en zeer vriendelijke bediening. Het eten is zeer goed afgestemd. Fijne ongedwongen sfeer. Met specifieke wensen werd nauwkeurig rekening gehouden. Als je van verwennen houdt is dit een aanrader!
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden bij Cucina di Georgia. Prima ontvangst in een gezellig ogend restaurant. We hadden het vaste menu voor de zaterdagavond, 6 gangen. Verrassende hapjes van prima smaak. Wijnkaart met lekkere wijnen. Voor herhaling vatbaar!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Wederom uitstekende ervaring bij Georgia! Met het vast menu heeft Georgia haar vorm gevonden. Heerlijke gerechten, zoals de verrukkelijke coquilles. De wijnkaart biedt een fraaie collectie Italiaanse wijnen.
Het restaurant is plezierig ingericht, het is er prima toeven. Beset Italiaanse restaurant van Haarlem en omstreken!
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk gegeten allereerst. Prachtig menu van 6 gangen. We hadden gekozen voor het wijnarrangement erbij. Het was vol in het restaurant, gezellig. Er waren een aantal verjaardagen, of in elk geval iets te vieren, want ik zag de bediening een aantal keer gaan met een vuurwerksterretje op het dessert. We hebben genoten en het zit er dik in dat ik ook mijn verjaardag kom vieren volgende maand. Hartelijk dank en tot ziens!
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk gegeten allereerst. Prachtig menu van 6 gangen. We hadden gekozen voor het wijnarrangement erbij. Het was vol in het restaurant, gezellig. Er waren een aantal verjaardagen, zag de bediening een paar keer met desserts lopen met een sterretje. Een goede plek om een verjaardag te vieren. Ik onthoud het voor mijn verjaardag over 2 maanden. Het was een geweldige avond uit. Hartelijk dank.
maxeter25 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Zaterdag na een lange tijd weer eens in dit restaurantje gegeten. Concept is lichtelijk veranderd (in het weekend bindt men zich bij het reserveren automatisch aan een 6 gangen menu'). Concept werd zowel op de website duidelijk aangekondigd, als telefonisch; we kregen een 'bevestigingsbelletje' met oa de vraag of wij iets niet konden of mochten eten. Geen onaangename verrassingen dus.

Het menu kent een vaste structuur (eerst vis en dan vlees). Alle gerechten worden op uitstekende wijze door de bediening geïntroduceerd en smaken tevens voortreffelijk. De cappellotti a la carbonara onze favoriet. Op aanraden van de gastheer een fles Barbera d'alba genomen, topkeuze!

Al met al: Ga zo door!
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Voor de 6e keer hier gegeten. Altijd zeer tevreden nemen altijd gasten mee hier naar toe. Bij reservering niet de website van restaurant geraadpleegd niet nodig om van te voren al te weten wat ik ga eten. Hierdoor onaangename verrassing voor vegetarische dis genoot. Gebruikelijk bij het serveren van een vast menu is om aan tafel te vragen naar zaken die men niet blieft. Als ik gasten uitnodiging voor een etentje ga ik ze nl. Niet eerst bellen: wat eet je niet en evt. Allergie. Op de reserveringssite staat wensen. 't..a.v. de reservering denk ik dan. Er wordt niet gevraagd naar dieetwensen. Onpersoonlijke bediening deze keer, mechanisch. Gehaast kennelijk onder grote druk. Tafeltje waar voortdurend personeel langs stoof wat een bijzonder onrustige atmosfeer geeft. Ik begrijp de financiele druk voor een restaurant als dit. Een of twee tafeltjes minder zou echter de sfeer en de persoonlijke aandacht van het personeel ten goede komen. Dit was waardeloos. Na eerder uiterst tevreden te zijn geweest nu zwaar teleurgesteld. Ook de smaken van de gerechten deze keer niet zo verfijnd als we gewend waren. Niet goed aan te geven waar dat precies in zit. Misschien is de keuken aan het doorschieten in het zoeken naar steeds nieuwe receptuur met spannende combinaties? Meer terug naar klassieke recepten met een twist ( de saltimbocca was nl. wel uitstekend) Er is nog veel meer over te zeggen. Conclusie: Voorlopig komen we niet meer terug. Voor dit prijsniveau wil ik niet nog een keer een dergelijke ervaring.
Drieske H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Zeer goed gegeten. Jammer dat er slechts 2 andere gasten waren. Vlotte bediening.
Raymond_77 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijk een romantisch diner gehad. Aanrader! Heel lekker eten, mooie ambiance en perfecte bediening. We hebben van het 6 gangen menu met het wijnarrangement genoten.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Hoge kwaliteit van het vaste menu van 6 gangen. Ook de wijnkeuze van het restaurant was goed, niet top.
Ik vind het altijd jammer dat je niet zelf mag en kan kiezen wat je wil eten. Wellicht had ik hetzelfde gekozen.
Meer dan 3 1/2 uur tafelen is soms geweldig, soms ongewenst. Wij hadden niet de keuze. Dan word je ongeduldig.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Nu al voor de vierde keer geweest, nooit teleurgesteld. Vast concept: verrassingsmenu met mooie gerechtjes van verse ingrediënten en desgewenst goede bijpassende wijn. 3 gangen is voor mij meer dan genoeg, amuse vooraf en mini-tiramisu na kwamen er nog extra bij. Informele sfeer, zeer goede prijs-kwaliteitsverouding.
friso J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eindelijk weer uiteten zoals het hoort!
Geen vragen over "bent u al bekend met ons concept (aka verdien model...)", nee,.. gewoon eten zoals het hoort. Goede bediening en een voelbare passie voor eten en gastvrijheid.
Dank!
peter M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten in het centrum van Haarlem. Italiaanse keuken erg goed. Mooie wijn en menukaart.bediening kundig en gastvrij.aanrader
K M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Top eten, goede ambiance, goede adviezen over de wijnen. Enige minpuntje: de uitleg van de gerechten kan iets minder op een automatische piloot worden toegelicht. Verder helemaal top!
Meen L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Super avond gehad, geweldig gegeten, hartelijke wijnen gedronken met fijne bediening! Zeker voor herhaling vatbaar!