Ristorante La Cucina di Georgia

Spaarne 104 2011 CM Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

Geniet van een kostelijk diner in een prachtige, moderne setting. De chef weet als geen ander smaken op harmonieuze wijze samen te brengen. Elegant, verfijnd en vol van smaak. Verder erg sfeervol en intiem. Een stukje Italië aan het Spaarne.

Tijdens de zonnige zondagen zal La cucina di Georgia haar terras openen voor de in Italië welbekende aperitivi. De barman Massimo Staffa zal verschillende aperitiefjes bereiden die gecombineerd zullen worden met verschillende hapjes (van Georgia). De volgende twee datum voor de apericena is zondag 6 augustus a.s. De andere data zullen vervolgens tijdig op de website en facebook-pagina verschijnen.

Meer informatie over restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

9,1

Jouw recensie over het restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

Ferry L.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijk en verrassend eten, vakkundige en vriendelijke bediening, Georgia een gepassioneerde kok met hart voor Italië.
Loeki B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
fantastisch gegeten en een geweldige wijnencollectie, goed passend bij de gerechten.
Er werd een nieuw menu uitgeprobeerd wat, wat ons betreft, meer dan prima was. Alleen het hoofdgerecht was te zout. Prijs voor het eten niet goedkoop maar het wel waard. Prijs voor het wijnarrangement was goed,; alleen een losse wijn is erg duur variërend van 6,50-8,50. Fles water: 4,50.
Inês C.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Lekker eten en drinken
Arjen T.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Uitstekend gegeten, ook de meer traditionele gerechten zoals het hoofdgerecht waren liefdevol klaargemaakt en van hoge kwaliteit. Het wijnarrangement was zeer passend, de uitleg bij de wijnen erg goed. Attente, vriendelijke bediening.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Aanrader topper!!!
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
heel goed eten in een prettige sfeer, goede attente bediening en heel bijzondere wijnen
Vooral met meerdere personen met voldoende gesprekstof een aanrader
Els C.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Originele combinaties voor goede prijs/kwaliteitverhouding.
Lekker brood en olijfolie! Misschien toch wel pasta gemist.
Sommelier is een echte kenner.
Leuk adresje als je eens iets anders wil dan een pizza.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Aantal gasten was beperkt, de kaart was beperkt qua aantal gerechten, de gerechten op zich waren over het algemeen goed maar niet extreem complex. De lange wachttijd (3 uur totaal voor 4 gangen) was wat aan de lange kant.
Daarnaast: De keuze in het menu was beperkt, drie tafelgenoten hielden niet van kaas, omdat dit een belangrijk ingrediënt was van het voorgerecht en er geen vervangende oplossing werd geboden bleef een wel erg eenvoudige salade over als voorgerecht. Wel de gewone prijs afgerekend.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Fantastisch 6 gangen diner gegeten. Zeer hoogstaande gerechten met bijpassende wijnen gebracht door hun eigen sommelier maakt dat we echt een top avond hebben gehad. We komen zeker terug!
Jacqueline .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Sommeliers spreekt Engels met Italiaans accent en straalt niet uit dat hij het gezellig vindt. Kwam op ons nogal arrogant over. De kopjes werden na de koffie door hem ook maar weggehaald, teken om te vertrekken.
Erg jammer, eten is echt top en mooie locatie.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten! Mooie diverse gerechten, verschillende smaken, goede portie grote. Vriendelijke en kundige bediening/sommelier. Aanrader!
Twan D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
lekker gegeten in een leuk restaurant
Garfunkel .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
La Cucina di Georgia stond al heel lang op mijn lijstje, gister mocht ik eindelijk ervaren hoe fantastisch het hier is. Het eten is ontzettend smaakvol en je waant je meteen een beetje in Italië. De bijpassende wijnen zijn helemaal geweldig. Interessante verhaaltjes over de wijnen van de wijn-sommelier, waaronder een exclusieve wijn waarvan er maar een bepaald aantal van waren gemaakt. Wij hadden een 4 gangen menu, maar met de heerlijke amuse vooraf en koffie met een kleine tiramisu op het eind, tel je al 6 gangen. Alles klopt in dit restaurant, het servies en de glazen alleen al, wat mooi gepresenteerd allemaal. Ik kom ZEKER terug hier, het liefst zo snel mogelijk!
medi1 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
We hadden de tafel aan het raam bij de bank. Super gezellige plek. Ondanks dat we geen alcohol drinken, want ze hebben een sommelier, was alles met zeer veel toewijding, smaak bereid en prachtig opgediend. Zeer verrassend menu met heerlijke smaakcombinaties. Een aanrader dit restaurant in Haarlem.
bjorn S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Fantastische gerechten en heerlijke wijnen.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Niet nodig om vaste klanten die reserveren alsnog vooraf te bellen om uitleg te geven over het menu.
Davide B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Fantastisch! Pasta heerlijk, hoofdgerecht subtiel en kaas ren verwennerij. Perfect passend wijnarrangement.
Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij La cucina di georgia! We hadden het 6-gangen proeverij menu! Mijn favoriet waren de huisgemaakte pasta en de coquilles!
Zeker een aanrader voor degene die van echt Italiaans eten houden.
Wij komen zeker terug!! Bedankt Georgia en team!
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Sfeervol, sympathieke bediening
Eddy J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Afgelopen week zonder reservering binnen gelopen. Gezien het tijdstip konden we aan een van de weinig vrije tafels plaats nemen. Heerlijk authentiek eten en hele fijne (rustig, kundig en gezellig) bediening.