Over het restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

Geniet van een kostelijk diner in een prachtige, moderne setting. De chef weet als geen ander smaken op harmonieuze wijze samen te brengen. Elegant, verfijnd en vol van smaak. Verder erg sfeervol en intiem. Een stukje Italië aan het Spaarne.

Tijdens de zonnige zondagen zal La cucina di Georgia haar terras openen voor de in Italië welbekende aperitivi. De barman Massimo Staffa zal verschillende aperitiefjes bereiden die gecombineerd zullen worden met verschillende hapjes (van Georgia). De volgende twee datum voor de apericena is zondag 6 augustus a.s. De andere data zullen vervolgens tijdig op de website en facebook-pagina verschijnen.

Meer informatie over restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

9,3

Jouw recensie over het restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

Jen L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Donderdagavond hier gedineerd. Gekozen voor 4 gangen. Bijzondere gerechten, onverwachte combinaties. Het bijpassend wijnarrangement was een schot in de roos. Onze gastheer sprak Engels met een Italiaans accent. Achja, heeft ook z’n charme.
Levi P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Ik had het 6 gangen menu genomen: wat een uitstekend eten!

Vriendelijk personeel, goede sfeer en heerlijk eten. Zeker aan te raden!
Mikel V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Afgelopen vrijdag gingen wij voor het 6 gangen menu. Het eten was spectaculair (vooral de ravioli gevuld met paddestoelen) en de bediening was erg vriendelijk, gastvrij en vakkundig. Zeker een aanrader. Wij kijken uit naar de volgende keer.
Margot B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Echt een avond uit! Heerlijk eten, verassende smaken, prettige bediening. Een aanrader, je proeft passie en liefde in het eten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Slechte service, heel lang wachten en geen oog voor de klant. Ik kom hier nooit meer.
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Erg lekker eten met een bijzondere twist en fijne wijnen. Aardige bediening en echt het gevoel dat je in Italie bent. Aanrader!
Hedwig B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
2e kerstdag: gewenste aankomst (attent: de dag zelf op onze voicemail) tussen 19 en 1930 uur. Start met Prosecco. Daarna amuse: een alternatief cappuccino. En dan heel lang wachten zonder iets te eten (de amuse werd begeleid door een hartig koekje maar voor de vegetariërs was er geen alternatief). Dan rond 2030 uur het eerste gerechtje: prachtig, lekker, maar 'petit'. Het brood en de wijn gaat er intussen flink doorheen door het lange wachten. En zo kabbelt de avond voort. Heerlijke gerechtjes, meestal goede alternatieven voor de vegetariërs, maar als het hoofdgerecht volgt, hert, is er even 'niets' voor de vegetariërs. Hert terug, want je wilt toch met z'n vieren eten.
Lichtelijk teleurgesteld verlaten we om 2330 uur het restaurant. Het dessert moet nog komen en hebben we maar laten zitten. En wat frustreert: de rekening is toch € 400,-. Dat suggereert hoge kwaliteit en deze is niet geleverd wat ons betreft.
Patty D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het was een kerstmenu, dus dat is altijd anders dan eten op een gewone dag. Jammer dat ze geen menu op tafel hadden gezet. Het is toch leuker als je weet wat er komen gaat. De wachttijden tussen de gerechten waren echt veel te lang. Het eten was goed.
Uschi S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Geweldige smaakbeleving en master chef kwaliteit gerechten en een aanrader
Niko S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Beste restaurant van Nederland! Megalekker gegeten in 8 gangen of daaromtrent. Iedere gang was een kunstwerk
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
De wijn kwam niet altijd door.Het eten was top. een leuke plek om te eten en bij te praten met je vrienden.
Wel voor mensen met een iets grotere beurs totaal 370 euro met 4 personen maar wel van 18:15 tot 23:30.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
TOP Keuken ! Genoten.We komen snel terug.
Jeroen E.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Een echte culinaire Italiaanse belevenis. De ingredienten zijn traditioneel, maar de combinaties zijn heel spannend. Prima, wellicht ietwat gedateerde entourage. Uitstekende, vakkundige bediening. Wijnen warenecht heel goed. Ook hier is gekozen voor de niet traditionele invulling. Heerlijk dat er geen uitgebreide kaart is: eten wat de de pot (het menu) schaft.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijke gerechten en 6 gangen is het avondvullend genieten.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Hier nu voor de tweede keer gegeten. Het is echt fantastisch! Echt een belevenis om te eten. Zeer gastvrij, rustige sfeer, topgerechten.
Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten maar wel wat prijzig aangezien je geen keuze hebt, dat is het enige minpuntje! Vriendelijke bediening, goede sfeer.
Lizzy B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
In dit restaurant heb ik echt heerlijk gegeten. Alle gangen waren hele speciale gerechten! De sfeer in het restaurant is heel leuk en de bediening is goed! Het is echt alsof je in Italië bent!
Ger O.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Was heel lekker met een persoonlijke benadering . Fijne sfeer goede kok met zeer afwisselend e gerechten
De Italiaanse wijnkaart is zeer uitgebreid.
Nandi B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Onze tweede keer bij Georgia. Opnieuw genoten van het 6 gangen menu'. Heerlijke herfstmenu met veel vlees, kaas en paddestoelen. Genoten van een fles Nebbiolo. Voor ons de beste Italiaan!
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijke creatieve gerechten in het 6 gangen menu. Verrassend eten en zeer vriendelijke bediening!