Over het restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

Culinair Italië in al haar glorie

Geniet van een kostelijk diner in een prachtige, moderne setting. De chef weet als geen ander smaken op harmonieuze wijze samen te brengen. Elegant, verfijnd en vol van smaak. Verder erg sfeervol en intiem. Een stukje Italië aan het Spaarne.

Meer informatie over restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag en Woensdag 18:00 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Dennis G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hadden wat te vieren en dit is dé plek als je van culinair Italiaanse verrassingen houdt. Mooie opmaak, smaken en dito ingrediënten. Romantische omgeving, tikje chique maar gelukkig niet stijf. Bediening weet waar het over gaat, ook over de wijnen (ik ben Vinoloog en heb ik me laten adviseren en verleiden en heb daar geen spijt van!). Super leuke avond gehad, komen zeker terug. Top.
t.van H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
2e bezoek, enthousiast en kundig personeel, zeer vriendelijke ontvangst, vast menu op de zaterdag, prachtige gerechten, en verrassende smaken en combinaties, klasse!! komen zeker terug.
adrianna .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Voor ons met zijn vieren was Cucuna di Georgie echt een grote ontdekking,ik noem
Het maar het geheim van Haarlem,een heerlijk 6 gangen menu,met een heerlijk wijn arrangement,de kok maakt echt een fantastisch menu,een andere keuze is er niet,maar daar legt zij dan ook haar ziel en zaligheid in,en dat proeven wij,heerlijk ern aanrader
m.maarse M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We hebben ons zeer welkom gevoeld door de zeer attente bediening.
De gerechten waren verrassend lekker evenals de wijnen uit het arrangement.
We gaan vast nog een keer terug maar dan door de week als je uit de menukaart kunt kiezen.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Geweldige avond met heerlijk eten in een relaxede setting!!!
Bob K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gastvrij en uitstekend eten, perfect voor een ontspannen avondje uit.
Antoine S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gedineerd. Was met vrienden en wouden eens echt Italiaans , geen pizza, maar echt dineren. Het 6 gangen diner voldeed helemaal en het wijnarragement maakte het helmáal af.
Dames waren allervriendelijkst en attent. Gezellige en lekker avond
MCX .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben wederom genoten van een proeverij-menu van heerlijke gerechten en bijpassende wijnen.
Je kunt niet iets van de kaart kiezen dus laat je verrassen! Op vrijdag en zaterdag is het alleen mogelijk om een 6-gangen diner te kiezen dus daarmee ook prijziger.

Hier eten betekent een avond rustig tafelen en bijpraten. Op het drukste moment is het soms lastig om elkaar te verstaan.
Jurjen N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Mooie gerechten. Verfijnde smaken. Uitstekende wijnen. Wij hadden een 6 gangen menu. Absoluut zeer goed. En zeer vriendelijke bediening.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Vreselijk goed, maar miste het vanouds Italiaanse eten
Tevredeneter O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten met zorg en smaak bereid.
Als er een grote groep dineert wordt het lawaaiig.
Het verrassingmenu deed zn naam eer aan. Het wijnarrangement paste goed bij de gerechten.
Wietske H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
De gerechten waren kunstwerken om te zien en geweldig van smaak. Een ware smaakexplosie. De wijnen van het wijnarrangement waren perfect afgestemd op de gerechten. Het personeel is heel gastvrij en zeer kundig. Kortom, een heerlijke Italiaanse avond!
Wesley D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zeegangen verassingsmenu met zijn 2en genomen inclusief wijnarrangement. Alles zeer goed en professioneel verzorgd. Dit is de 2e keer dat ik dit restaurant heb bezocht en mijn indruk blijft zeer positief.
Rita G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Lekker gegeten (verrassingsmenu was erg bijzonder maar kostte wel 49,50 euro per couvert); onduidelijk bleef of we alleen dit verrassingsmenu konden kiezen of ook van de kaart? De ontvangst was voor ons wel erg formeel en stijfjes. Geen onaardige bediening maar wel afstandelijk (bij een Italiaans restaurant stel je je toch iets anders voor). Kraanwater werd niet aangeboden. Ongevraagd werd een tweede fles ingeschonken. Voor een glas witte wijn apart 9 euro rekenen geeft toch wel het gevoel dat ze er een slaatje uit probeerden te slaan. Voor 4 personen moesten we €353,00 euro afrekenen waardoor we toch wel een beetje van onze stoel vielen.
Bobbe V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Fantastisch restaurant met gemotiveerd en zeer vriendelijke bediening. Het eten is zeer goed afgestemd. Fijne ongedwongen sfeer. Met specifieke wensen werd nauwkeurig rekening gehouden. Als je van verwennen houdt is dit een aanrader!
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden bij Cucina di Georgia. Prima ontvangst in een gezellig ogend restaurant. We hadden het vaste menu voor de zaterdagavond, 6 gangen. Verrassende hapjes van prima smaak. Wijnkaart met lekkere wijnen. Voor herhaling vatbaar!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Wederom uitstekende ervaring bij Georgia! Met het vast menu heeft Georgia haar vorm gevonden. Heerlijke gerechten, zoals de verrukkelijke coquilles. De wijnkaart biedt een fraaie collectie Italiaanse wijnen.
Het restaurant is plezierig ingericht, het is er prima toeven. Beset Italiaanse restaurant van Haarlem en omstreken!
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk gegeten allereerst. Prachtig menu van 6 gangen. We hadden gekozen voor het wijnarrangement erbij. Het was vol in het restaurant, gezellig. Er waren een aantal verjaardagen, of in elk geval iets te vieren, want ik zag de bediening een aantal keer gaan met een vuurwerksterretje op het dessert. We hebben genoten en het zit er dik in dat ik ook mijn verjaardag kom vieren volgende maand. Hartelijk dank en tot ziens!
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk gegeten allereerst. Prachtig menu van 6 gangen. We hadden gekozen voor het wijnarrangement erbij. Het was vol in het restaurant, gezellig. Er waren een aantal verjaardagen, zag de bediening een paar keer met desserts lopen met een sterretje. Een goede plek om een verjaardag te vieren. Ik onthoud het voor mijn verjaardag over 2 maanden. Het was een geweldige avond uit. Hartelijk dank.
maxeter25 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Zaterdag na een lange tijd weer eens in dit restaurantje gegeten. Concept is lichtelijk veranderd (in het weekend bindt men zich bij het reserveren automatisch aan een 6 gangen menu'). Concept werd zowel op de website duidelijk aangekondigd, als telefonisch; we kregen een 'bevestigingsbelletje' met oa de vraag of wij iets niet konden of mochten eten. Geen onaangename verrassingen dus.

Het menu kent een vaste structuur (eerst vis en dan vlees). Alle gerechten worden op uitstekende wijze door de bediening geïntroduceerd en smaken tevens voortreffelijk. De cappellotti a la carbonara onze favoriet. Op aanraden van de gastheer een fles Barbera d'alba genomen, topkeuze!

Al met al: Ga zo door!