Over het restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

Culinair Italië in al haar glorie

Geniet van een kostelijk diner in een prachtige, moderne setting. De chef weet als geen ander smaken op harmonieuze wijze samen te brengen. Elegant, verfijnd en vol van smaak. Verder erg sfeervol en intiem. Een stukje Italië aan het Spaarne.

Meer informatie over restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag en Woensdag 18:00 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Joop V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Hoge kwaliteit van het vaste menu van 6 gangen. Ook de wijnkeuze van het restaurant was goed, niet top.
Ik vind het altijd jammer dat je niet zelf mag en kan kiezen wat je wil eten. Wellicht had ik hetzelfde gekozen.
Meer dan 3 1/2 uur tafelen is soms geweldig, soms ongewenst. Wij hadden niet de keuze. Dan word je ongeduldig.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Nu al voor de vierde keer geweest, nooit teleurgesteld. Vast concept: verrassingsmenu met mooie gerechtjes van verse ingrediënten en desgewenst goede bijpassende wijn. 3 gangen is voor mij meer dan genoeg, amuse vooraf en mini-tiramisu na kwamen er nog extra bij. Informele sfeer, zeer goede prijs-kwaliteitsverouding.
friso J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eindelijk weer uiteten zoals het hoort!
Geen vragen over "bent u al bekend met ons concept (aka verdien model...)", nee,.. gewoon eten zoals het hoort. Goede bediening en een voelbare passie voor eten en gastvrijheid.
Dank!
peter M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten in het centrum van Haarlem. Italiaanse keuken erg goed. Mooie wijn en menukaart.bediening kundig en gastvrij.aanrader
K M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Top eten, goede ambiance, goede adviezen over de wijnen. Enige minpuntje: de uitleg van de gerechten kan iets minder op een automatische piloot worden toegelicht. Verder helemaal top!
Meen L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Super avond gehad, geweldig gegeten, hartelijke wijnen gedronken met fijne bediening! Zeker voor herhaling vatbaar!
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Met kerst gegeten. Degelijk en toch verrassend bereide gerechten, vriendelijke bediening.
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijke smaken. Prachtig geserveerd. Porties wat klein. Truffel schaafsel erbij te kostbaar. Menu met aperatif, wijnarrangement en koffie met digestif loopt op tot 100 euro pp. Lange wachttijden tussen gangen
jaapbeekema .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Super! Echt waanzinnig lekker gegeten. Ken geen beter restaurant in Haarlem.
Verrassend en lekker wijn arrangement.
We komen snel terug.
marieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Goed gegeten , lekker gerechtjes van het 6 gangen menu . Correcte bediening maar zeer afstandelijk.
toonenpatricia .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
wij hebben een prima avond gehad in dit restaurant de gerechten zagen er fantastisch uit en waren heerlijk allen vonden wij de kalfszwerik een beetje uit de toon vallen maar dit kan een kwestie van smaak zijn de kalfswang vonden wij echt fantastisch. ook moeten wij zeggen dat de wijn spijs combinaties wel wat beter kunnen.
1 minpuntje voor de bediening wij hadden afgesproken dat er tussendoor aan ons gevraagd zou worden of wij nog een kaasplankje aan het gerecht wilden toevoegen de gastvrouw kwam er echter na het diner achter dat ze dit vergeten was te vragen ze bood hier wel netjes haar excuses voor aan dus prima.

wat betreft de portie's deze waren prima wij hebben echt meer dan genoeg gegeten en kunnen ons niet vinden in de kritiek van andere dat je met honger deze zaak uit komt wel zouden de wijnglazen iets voller kunnen.

dus de eindconclusie heerlijke gerechten met een fantastische opmaak nog wat aandacht voor de wijnkeuze en iets vollere glazen dan komt het zeker goed met dit restaurant
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Interactie tussen ons en bediening was wat beperkt
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
In La Cuccine di Georgia kun je je laten verwennen met een 6 gangen menu: zowel mijn tafelgenote als ik waren aangenaam verrast door het gevarieerde en heel mooi opgediende diner, dat ook gewoon heel erg lekker was. Bijpassende wijnen, meestal uit Italie, waren helemaal OK. Bediening was heel vriendelijk, ondanks hun drukke werkzaamheden werd steeds zorgvuldig uitgelegd wat geserveerd werd. Hoewel mijn mening wellicht gekleurd is door het onderhoudende gezelschap van mooie tafeldame, vind ik dit restaurant toch helemaal prima, en dus is het een Haarlems restaurant met herhalingsgevaar.
R.G. H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Perfect gegeten en zeer vriendelijk personeel. Niet goedkoop, maar wel bijzonder lekker. Kortom, wat ons betreft een super restaurant.
Fred O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening. Attent maar niet stijf. Lekker eten. Gewoon een topavond gehad.
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Smakelijke gerechten! Onduidelijk was dat alleen 5 gangen mogelijk was. OP de website stond dat het vleesgerecht met truffel werd geserveerd met een supplus van € 4,00. Ter plaatse was dat opeens € 20,00 voor de witte truffel. Vreemd en kwam toch als geldklopperij over. Opletten dus!
André V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het gehele menu is een feest voor oog en tong! Hoewel de porties iets groter hadden kunnen zijn...
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Top avond in een restaurant wat kiest voor Italiaans eten en drinken. En dat sprak ons aan in een tijd waar alles overal moet. Goede sfeer heerlijk gegeten.
Iduna N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Verrassend menu, heerlijk gegeten! Wel kleine hapjes nemen want porties zijn niet heel groot, maar de smaak erg fijn!
Daphne J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Voor de 2e keer hier gegeten.
De Tournedos met geschaafde witte truffel ( supplement ) was meer dan fantastisch.
En Rebecca...het was enorm gezellig.
Wij komen zeker weer terug.