Over het restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

Culinair Italië in al haar glorie

Geniet van een kostelijk diner in een prachtige, moderne setting. De chef weet als geen ander smaken op harmonieuze wijze samen te brengen. Elegant, verfijnd en vol van smaak. Verder erg sfeervol en intiem. Een stukje Italië aan het Spaarne.

Apericena

Tijdens de zonnige zondagen zal La cucina di Georgia haar terras openen voor de in Italië welbekende aperitivi.

Onze barman Massimo Staffa zal verschillende aperitiefjes bereiden die gecombineerd zullen worden met verschillende hapjes (van Georgia). De volgende twee data voor onze apericena zijn 2 en 9 juli a.s. De andere data zullen vervolgens tijdig op onze website en facebook-pagina verschijnen.

Let op: De apericena’s zullen alleen plaatsvinden bij ‘terrasweer’, zoals in Italië.

Meer informatie over restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag en Woensdag 18:00 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00
Zondag Gesloten

9,1
Marcelline N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Fantastisch eten! In het weekend kennelijk niet à al carte, waren wij niet van op de hoogte, maar vonden dat helemaal prima. Menu bestond uit 6 kleine gerechten die de chef bepaalde. Wel heel italiaans! Super mooi opgediend. Heerlijke wijnen. Kortom een aanrader als je een keer iets heel anders wilt.
ron J.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende gerechtjes mooie combinatie met het wijnarrangement. Zeer goed en professioneel personeel.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Geweldif gegeten!! Prachtige smaken!!
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, 6 gangen diner. Vriendelijke bediening, zeer attent. Restaurant heeft een gezellige sfeer, ons tafeltje keek mooi uit over het Spaarne.
ruben D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Uitleg over hapjes/cocktails dan wel menu (zondag) was wat wazig, kan beter, vooral door deels overlappende gerecht op beide kaarten, waar je pas na bestelling achter komt.
Nandi B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten, hele gezellige sfeer en professionele/snelle bediening die veel weten te vertellen over de gerechten. Erg sfeervolle inrichting en een gezellig terras aan het water met mooi weer. Zeker een aanrader!
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Molto buono, Italiaans een keer zonder pizza of voorspelbare pasta. Met heerlijke olijfolie en Italiaanse wijnen.
Harald H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Top top top! Met vrienden gisterenavond hier gegeten. Smaken sensatie van de bovenste plank! Moeder in de keuken, dochter in restaurant , authentiek Italiaans eten.
Paola D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede wijnen en uitstekende bediening!
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten met goede passende wijn erbij.
Michele H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Gedateerd
vanlieshout.j K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten: meerdere gangen na elkaar- goede smaken. En ook prima wijn-arrangement. Goede bediening.
Eva P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerl
Han L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Restaurant La Cuisina de Georgia presenteert zich met een heel prettige bediening met veel persoonlijke aandacht. De keuken is echt fantastisch. Italiaans eten van een ongekend niveau. De chefs leven zich helemaal uit met volle smaken, creatieve gangen en zeer goed gebalanceerd. De parelhoen is een culinair zeer hoogstaand en de pasta Ossobuco ook uitmuntend. Desert subliem. Voor iedereen die binnenkort op sterniveau wil genieten, kies het verassingsmenu met 6 gangen. Wijnen complementeren iedere gang. Binnenkort gaan we weer en nogmaals topcomplimenten voor de cuisina en de chefs.
Dennis G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hadden wat te vieren en dit is dé plek als je van culinair Italiaanse verrassingen houdt. Mooie opmaak, smaken en dito ingrediënten. Romantische omgeving, tikje chique maar gelukkig niet stijf. Bediening weet waar het over gaat, ook over de wijnen (ik ben Vinoloog en heb ik me laten adviseren en verleiden en heb daar geen spijt van!). Super leuke avond gehad, komen zeker terug. Top.
t.van H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
2e bezoek, enthousiast en kundig personeel, zeer vriendelijke ontvangst, vast menu op de zaterdag, prachtige gerechten, en verrassende smaken en combinaties, klasse!! komen zeker terug.
adrianna P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Voor ons met zijn vieren was Cucuna di Georgie echt een grote ontdekking,ik noem
Het maar het geheim van Haarlem,een heerlijk 6 gangen menu,met een heerlijk wijn arrangement,de kok maakt echt een fantastisch menu,een andere keuze is er niet,maar daar legt zij dan ook haar ziel en zaligheid in,en dat proeven wij,heerlijk ern aanrader
m.maarse M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We hebben ons zeer welkom gevoeld door de zeer attente bediening.
De gerechten waren verrassend lekker evenals de wijnen uit het arrangement.
We gaan vast nog een keer terug maar dan door de week als je uit de menukaart kunt kiezen.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Geweldige avond met heerlijk eten in een relaxede setting!!!
Bob K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gastvrij en uitstekend eten, perfect voor een ontspannen avondje uit.