Over restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

Culinair Italië in al haar glorie

Geniet van een kostelijk diner in een prachtige, moderne setting. De chef weet als geen ander smaken op harmonieuze wijze samen te brengen. Elegant, verfijnd en vol van smaak. Verder erg sfeervol en intiem. Een stukje Italië aan het Spaarne.

Meer informatie over restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag en Woensdag 18:00 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Willem L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
In La Cuccine di Georgia kun je je laten verwennen met een 6 gangen menu: zowel mijn tafelgenote als ik waren aangenaam verrast door het gevarieerde en heel mooi opgediende diner, dat ook gewoon heel erg lekker was. Bijpassende wijnen, meestal uit Italie, waren helemaal OK. Bediening was heel vriendelijk, ondanks hun drukke werkzaamheden werd steeds zorgvuldig uitgelegd wat geserveerd werd. Hoewel mijn mening wellicht gekleurd is door het onderhoudende gezelschap van mooie tafeldame, vind ik dit restaurant toch helemaal prima, en dus is het een Haarlems restaurant met herhalingsgevaar.
R.G. H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Perfect gegeten en zeer vriendelijk personeel. Niet goedkoop, maar wel bijzonder lekker. Kortom, wat ons betreft een super restaurant.
Fred O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening. Attent maar niet stijf. Lekker eten. Gewoon een topavond gehad.
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Smakelijke gerechten! Onduidelijk was dat alleen 5 gangen mogelijk was. OP de website stond dat het vleesgerecht met truffel werd geserveerd met een supplus van € 4,00. Ter plaatse was dat opeens € 20,00 voor de witte truffel. Vreemd en kwam toch als geldklopperij over. Opletten dus!
André V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het gehele menu is een feest voor oog en tong! Hoewel de porties iets groter hadden kunnen zijn...
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Top avond in een restaurant wat kiest voor Italiaans eten en drinken. En dat sprak ons aan in een tijd waar alles overal moet. Goede sfeer heerlijk gegeten.
Iduna N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Verrassend menu, heerlijk gegeten! Wel kleine hapjes nemen want porties zijn niet heel groot, maar de smaak erg fijn!
Daphne J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Voor de 2e keer hier gegeten.
De Tournedos met geschaafde witte truffel ( supplement ) was meer dan fantastisch.
En Rebecca...het was enorm gezellig.
Wij komen zeker weer terug.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Gerechten verassend lekker en prima in balans. Heerlijke en bijzondere wijnen. De keuken is van een andere orde. Een echte aanrader dus!
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Viergangen menu genomen met wijn arrangement. Extra glas wijn, water en koffie na = € 155 voor 2 personen. Vlotte bediening, soms iets te vlot misschien, in een sfeervolle zaak. Geen echt contact met bediening/ kok die ook een gerechtje kwam brengen. Jammer, want dat zou net het verschil maken.
Al met al prima gegeten dus, zoals op vele andere plekken in Haarlem.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten, lieve bediening en goed advies. Wat wil je nog meer?
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Service met een oprechte smile. De akoustiek is ook een verademing.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Heerlijk eten in een gemoedelijke sfeer, vriendelijke en attente bediening.
Alexandre F.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Goed ontvangen, lekker gegeten.
Creatieve gerechten, en toch nog traditioneel.

Bijpassende wijnen waren geweldig.

Zeker een aanrader!
Johan-proeft V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Heerlijk gegeten. De wijn aanbeveling was erg goed. Betaalbare toegankelijke wijn, passend bij ons menu. Aanrader.
Joris B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Persoonlijke service, zeer goed eten. Helemaal goed!
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We waren aangenaam verrast dat er zoveel (6 gangen menu) verschillende vegetarische gerechten werden aangeboden. Behalve vindingrijk waren ze ook bijzonder lekker. Dus ook een aanrader voor mensen die geen vlees en vis eten.
Aspanjaard .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Gisteravond eigenlijk heel spontaan gegeten en het was fantastisch! Eerst heerlijk aan het Spaarne gezeten en genoten van bubbels en een amuse. Na de amuse waren we al lyrisch en konden niet wachten op de 6 gangen die gingen volgen. Wijnarrangement was super, heerlijke begeleidende wijnen en werd met veel kennis over gesproken. Halverwege kregen we het toch wat fris en het was geen enkel probleem om naar binnen te verhuizen. Alle facetten kloppen hier, het eten, de wijnen en de uitstekende gastvrije service! Een aanrader :)
Mapa1214 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
echt een aanrader, we hebben heerlijk gegeten , mooi plek, en de service en de gastvrijheed is erg goed, we hadden de 4 gangen menu mijn wijn erbij en was perfect, ook de vegetarische gerechten zijn erg goed.
Guidovanelst .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk menu op de zaterdag met lekkere wijnen in het arrangement. Echt genoten van de informele en warme sfeer. Stuk voor stuk heerlijke en diverse gangen met dubbele amuse en goed brood.