Ristorante La Cucina di Georgia

Spaarne 104 2011 CM Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

Geniet van een kostelijk diner in een prachtige, moderne setting. De chef weet als geen ander smaken op harmonieuze wijze samen te brengen. Elegant, verfijnd en vol van smaak. Verder erg sfeervol en intiem. Een stukje Italië aan het Spaarne.

Tijdens de zonnige zondagen zal La cucina di Georgia haar terras openen voor de in Italië welbekende aperitivi. De barman Massimo Staffa zal verschillende aperitiefjes bereiden die gecombineerd zullen worden met verschillende hapjes (van Georgia). De volgende twee datum voor de apericena is zondag 6 augustus a.s. De andere data zullen vervolgens tijdig op de website en facebook-pagina verschijnen.

Meer informatie over restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

9,4

Jouw recensie over het restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

Freya V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Alles bij elkaar was het een heerlijke avond. Vriendelijke/Goede bediening, lekker eten, goede wijn. Wat wil je nog meer?!
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Lekker gegeten in een knus restaurant. 6 gangen diner met wijnarrangement, koffie en digestief en water voor 85,00 pp. goede prijs/kwaliteit verhouding. Er is geen menu kaart. Alleen het 6 gangen diner wordt geserveerd, zoals ook staat op de website. Geen sterren niveau maar wel prima. Vooral de Huisgemaakte “cappellacci” (vers gevulde pasta) gevuld met Toscaanse pecorinokaas, crème van peer, koffiepoeder en geroosterde hazelnoten was een aangename verrassing van smaakexplosies.
Pim D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Een keer eten bij La Cucina di Georgia stond al een tijdje op mijn "lijstje" na het lezen van de vele goede beoordelingen. Donderdag was het eindelijk zover en het was zeker geen teleurstelling. We hebben het 6 gangenmenu gekozen en de gerechtjes waren allemaal heerlijk met als toppers de hertentartaar met heerlijke tomatensaus en de boterzachte kalfswang van het hoofdgerecht. Lekkere en betaalbare wijn en attente bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Gister avond weer eens gegeten bin La cucina en het was wederom weer een feestje! Als hoofdgerecht de heerlijke kalfswang , en als tussen gerecht de verse pasta met koffie poeder. Het was weer heerlijk we komen snek terug!
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Heerlijke gerechten. 6 gangen waarvan 2 nagerechten vonden wij tamelijk veel maar prijsverschil met 4 gangen klopt niet,
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Aan te bevelen zeer goed. Reserveren is noodzakelijk niet verwonderen de geleverde kwaliteit is van een hoog niveau. Kortom een aanrader.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
De kwaliteit van de gerechten is goed maar de hoeveelheid per gang is echt veel te weinig in vergelijking tot de prijs-kwaliteitverhouding. Jammer!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
De gerechten die Georgia uit haar kleine keukentje op de borden tovert zijn verrassend en smaakvol en hebben weinig met de standaard Italiaanse keuken te maken. Daarbij is de prijs/prestatie verhouding vergeleken met andere Haarlemse vooraanstaande eetgelegenheden zeer gunstig wat ook geldt voor het bij te bestellen wijnarrangement.
Nandi B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
Gisteravond met collega's heerlijk gegeten bij La Cucina Di Georgia! Ben hier al eerder geweest en ook gister klopte alles weer. Heerlijk eten, hele fijne sfeer en super attente bediening. Alle 6 de gangen waren verassend en ook de wijnen waren goed. Absolute aanrader!
V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
Lekker gegeten, voorgerecht niet zo speciaal coquilles met groente en paprikasaus, maar 2e gang van pastagerecht met hazelnoten en peer was heerlijk en hoofdgerecht van kalfswang was echt super lekker!
Olof H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
we werden pas ontvangen nadat we minutenlang met onze jassen half aan middenin de zaak stonden te wachten; er werd niet aangekondigd dat het een vast menu betrof en de sommelier sprak alleen engels; er werd geen prijskaart verstrekt en de (achteraf op de website gelezen) extra gang met kaas is niet aangeboden. De smaken en presentatie van de verschillende spijzen van het genoten 6 gangen menu was in het algemeen prima evenals de wijnen ; de bediening vriendelijk en voldoende attent. de akoestiek op de plek waar wij zaten was ronduit slecht . deze hernieuwde kennismaking met la cucina was voor ons al met al helaas geen doorslaand succes terwijl wij bij eerdere bezoeken juist zeer tevreden waren.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Fantastisch gegeten bij dit prachtige restaurant. De bediening heeft ons de hele avond volledig in de watten gelegd. Bijzonder leuke Italiaanse chef en tevens eigenaar en een zeer flamboyante en kundige gastheer. Ik zit nog steeds op een wolk, aanradertje!
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Een van mijn favoriete restaurants in de regio en de gasten die ik hier naartoe mee neem zijn altijd onder de indruk. Persoonlijke ontvangst, fijne sfeer, mooie ingrediënten, met liefde bereid, en je eet wat het dagmenu biedt. Dat is makkelijk bestellen en zorgt voor minder verspilling.
G A D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Een top restaurant met zeer fijne gerechten die ik zelfs in Italië niet tegenkom! Zeer aanbevolen. Op woensdagavond denk je er zit niemand. Vol! Een goed teken. Goede uitleg bij de gerechten en de wijn. Mensen met passie.
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We hebben erg lekker gegeten van bijzondere gerechten (bijvoorbeeld ravioli met schapenkaas met daarbij een soort compote van peer en koffiepoeder). Zeker een aanrader!
Marijcke G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
prima avond gehad!
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heerlijk gegeten in rustige ambiance. Verrukkelijke gerechten, heerlijke bijpassende wijn. Prettige zakelijke bediening. Het pré-dessert en desert poreft een beetje van hetzelfde.
FAM G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
heerlijk culinair eten, iedereen krijgt een vastgesteld 6 gangen menu door het restaurant, kleine porties maar op het eind precies genoeg.
Margriet F.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Ik heb een lactose intolerantie en dat was geen enkel probleem! Super avond gehad!!
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Cucina di Georgia met goede bijpassende wijn. Vriendelijke bediening. Fijn dat Haarlem zo’n goed Italiaans restaurant heeft.