Ristorante La Cucina di Georgia

Spaarne 104 2011 CM Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

Geniet van een kostelijk diner in een prachtige, moderne setting. De chef weet als geen ander smaken op harmonieuze wijze samen te brengen. Elegant, verfijnd en vol van smaak. Verder erg sfeervol en intiem. Een stukje Italië aan het Spaarne.

Tijdens de zonnige zondagen zal La cucina di Georgia haar terras openen voor de in Italië welbekende aperitivi. De barman Massimo Staffa zal verschillende aperitiefjes bereiden die gecombineerd zullen worden met verschillende hapjes (van Georgia). De volgende twee datum voor de apericena is zondag 6 augustus a.s. De andere data zullen vervolgens tijdig op de website en facebook-pagina verschijnen.

Meer informatie over restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

9,4

Jouw recensie over het restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Super gezellige avond gehad met z’n vieren, heerlijk gegeten. De bediening was iets rommelig, niet storend maar wel minder sterk dan ik eerder heb ervaren.
Vicky S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Fantastisch eten, service en wijnen! Een heerlijk avond uit.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
heerlijk gegeten in dit leuke restaurant n Haarlem. een aanrader voor iedereen die van de Italiaanse keuken houdt. mooie gerechten (vast menu)
Marinka V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Elke gang was weer een nieuwe smaaksensatie. In geen tijden zo lekker gegeten. Een zes gangen menu voor 47.50 is ook een redelijke prijs wat mij betreft.
Christine B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het vaste 6 gangen menu was heerlijk, maar teveel. Ik had graag ook de keuze gehad voor bijvoorbeeld en 3 of 4 gangen menu
AC J.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Vanaf het moment van binnenkomen tot en met de rekening. Kwaliteit, zorg, passie een warm bad. Je voelt je 1 met de familie. Top
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Bellisima! Heerlijk eten in een gemoedelijke sfeer. Laat je niet misleiden door de witte tafellakens, je hoeft niet perse in drie-delig kostuum.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk gegeten bij La Cucina vanavond! Van amuse tot dessert en bijpassende wijnen, mooie producten met liefde bereid. Charmante en kundige Italiaanse bediening. Echt een aanrader.
Minne W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Fantastisch gegeten! Uitstekende service, de sommelier is vriendelijk en neemt de tijd om bij elke gang de bijpassende wijn uit te leggen. Alle gerechten die op tafel verschijnen zijn een waar feestje, Georgia is een kunstenares in de keuken en als het zou kunnen zou ik elke dag bij haar aanschuiven!
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Toptoptoptop!!!!!
Een perfecte verfijnde italiaanse keuken, met passie klaargemaakt en uitstekende italiaande kwaliteitswijnen erbij
Gedronken. Dit is een pareltje onder de sterren restaurants met een rekening die niet eens teleurstellend was.
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten en goede service! De wijnen die bij de gangen geserveerd waren werden goed toegelicht en waren ook heerlijk!
Diana E.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Voor het eerst hier gegeten en kan niet anders zeggen dan petje af !! Zaaalig gegeten, ieder gerecht uit het menu was echt verrassend en heerlijk tot het toetje aan toe. Voor mij 1 michelin sterretje waard ! Dank voor de heerlijke avond en je mooie kookkunsten Georgia. Mijn moedertje en ik hebben genoten....
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Verrukkelijk!!
Jplimburg .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten, en makkelijk want je kan niet kiezen je krijgt gewoon een lekker menu. Vriendelijk personeel en lekker wijnmenu.
Eduard C.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Italiaanse keuken op culinair niveau. Een bijzonder aangename en interessante ontdekking. Mooi harmoniërende bijpassende wijnen.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
heel erg goed gegeten sfeervoll restaurant en hele fijne bediening
Davide B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Al vaker hier gegeten en het is iedere keer een fantastische ervaring. Georgia weet keer op keer een verrassend menu neer te zetten. Wij gaan altijd voor de 6 gangen met een bijpassend wijn arangement. Extra leuk dat zij een sommelier hebben die je er alles over kan vertellen.
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wat hebben wij hier een heerlijke avond
gehad. Wij zijn helemaal in de watten gelegd. Het eten was elke ronde weer weer zo verrassend en zo lekker. De gerechten werden uitgebreid aan tafel besproken, ook de wijnen, dus een wijnarrangement zou ik zeker aanraden. Het restaurant is heel gezellig en het personeel meer dan netjes en vriendelijk. Al met al is dit restaurant een echt aanrader! Vanuit het restaurant kijk je leuk op het water en op 2 minuten afstand is ook een parkeergarage gelegen!
RenataF .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Helaas zeer teleurstellend voor een exclusief Italiaans restaurant. De porties zijn heel erg klein en de combinatie van smaken niet bijzonder. Wel qua uitleg maar niet qua smaak. Dit restaurant schiet zijn eigen doelstelling ruimschoots voorbij. De prijs/ kwaliteit/ kwantiteit verhouding is volledig uit balans. Wij voelde ons aan het eind van de avond vooral bekocht en klaar om te starten met een echt serieus diner.
Als Italiaanse en kenner van de Italiaanse keuken kan ik de eigenaar van dit restaurant vooral 2 tips geven:
1. Geef uw klanten waar voor hun geld
2. Neem een voorbeeld aan andere exclusieve Italiaanse restaurants en bedenk dat u in Italië uw restaurant al lang had kunnen sluiten!!!! Geen Italiaan die dit zou pikken!

Voor de klanten de volgende tip:
Mijd dit restaurant, tenzij u een avond met laffe smaken en een lachwekkend hoge rekening wilt beleven.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Rustige ontspannen ambiance, zeer prettige ontvangst waarbij direct werd nagevraagd naar de bij de reservering vermeldde voedselallergie. Mooie gerechten [zowel qua smaken als qua presentatie], mooi bijpassend wijnarrangement. We kregen alle tijd om van de avond te genieten, kortom een aanrader!