Ristorante La Cucina di Georgia

Spaarne 104 2011 CM Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

Geniet van een kostelijk diner in een prachtige, moderne setting. De chef weet als geen ander smaken op harmonieuze wijze samen te brengen. Elegant, verfijnd en vol van smaak. Verder erg sfeervol en intiem. Een stukje Italië aan het Spaarne.

Tijdens de zonnige zondagen zal La cucina di Georgia haar terras openen voor de in Italië welbekende aperitivi. De barman Massimo Staffa zal verschillende aperitiefjes bereiden die gecombineerd zullen worden met verschillende hapjes (van Georgia). De volgende twee datum voor de apericena is zondag 6 augustus a.s. De andere data zullen vervolgens tijdig op de website en facebook-pagina verschijnen.

Meer informatie over restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

9,3

Jouw recensie over het restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

Francis V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
heel erg goed gegeten sfeervoll restaurant en hele fijne bediening
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wat hebben wij hier een heerlijke avond
gehad. Wij zijn helemaal in de watten gelegd. Het eten was elke ronde weer weer zo verrassend en zo lekker. De gerechten werden uitgebreid aan tafel besproken, ook de wijnen, dus een wijnarrangement zou ik zeker aanraden. Het restaurant is heel gezellig en het personeel meer dan netjes en vriendelijk. Al met al is dit restaurant een echt aanrader! Vanuit het restaurant kijk je leuk op het water en op 2 minuten afstand is ook een parkeergarage gelegen!
Davide B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Al vaker hier gegeten en het is iedere keer een fantastische ervaring. Georgia weet keer op keer een verrassend menu neer te zetten. Wij gaan altijd voor de 6 gangen met een bijpassend wijn arangement. Extra leuk dat zij een sommelier hebben die je er alles over kan vertellen.
RenataF .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Helaas zeer teleurstellend voor een exclusief Italiaans restaurant. De porties zijn heel erg klein en de combinatie van smaken niet bijzonder. Wel qua uitleg maar niet qua smaak. Dit restaurant schiet zijn eigen doelstelling ruimschoots voorbij. De prijs/ kwaliteit/ kwantiteit verhouding is volledig uit balans. Wij voelde ons aan het eind van de avond vooral bekocht en klaar om te starten met een echt serieus diner.
Als Italiaanse en kenner van de Italiaanse keuken kan ik de eigenaar van dit restaurant vooral 2 tips geven:
1. Geef uw klanten waar voor hun geld
2. Neem een voorbeeld aan andere exclusieve Italiaanse restaurants en bedenk dat u in Italië uw restaurant al lang had kunnen sluiten!!!! Geen Italiaan die dit zou pikken!

Voor de klanten de volgende tip:
Mijd dit restaurant, tenzij u een avond met laffe smaken en een lachwekkend hoge rekening wilt beleven.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Rustige ontspannen ambiance, zeer prettige ontvangst waarbij direct werd nagevraagd naar de bij de reservering vermeldde voedselallergie. Mooie gerechten [zowel qua smaken als qua presentatie], mooi bijpassend wijnarrangement. We kregen alle tijd om van de avond te genieten, kortom een aanrader!
Alfred M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
La Cucina is supergoed authentiek Italiaans restaurant. De bediening en sommelier zijn fantastisch en Georgina kookt de sterren van de hemel.
Eda B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Vriendelijke bedieningen en lekkere gerechten.
Kom je voor een klassieke keuken met smaken die je bij een gerecht verwacht, dan zit je goed.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
zomaar iets gereserveerd.
hele aardige bedieningen ontzettend goed gegeten.
dit is een aanwinst voor ons en komen zeker snel weer terug
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Niet iedereen kan/wil een 3 gangendiner, dus misschien nog een 2 gangendiner als keuze.De keuze uit aantal gangen is wel makkelijk en verrassend wat je krijgt, dus dat vond ik helemaal prima.
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Super gastvrouw, kook 100% Italiaans, maar wel met eigen leuke twist. AANRADER voor liefhebbers van Italiaans Cucina.
Puntje van aandacht vond ik wel de man in de bediening, Italiaan die alleen Engels spreek. Georgia kwam zale uit de keuken om ons uit te serveren, top gastvrouw en kok.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Afgelopen zaterdag met Haarlem
Concert gegeten bij Georgia , was niet de eerste keer en zeker ook niet de laatste! Het was weer een feestje ! Mijn favoriet was denk ik toch de tonijn file met gekarameliseerde fois gras.
Bediening was heel vriendelijk, en weten veel over de producten die ze verkopen. Het was kortom een heerlijke avond aan het spaarne bij Georgia.
Wij komen zeker nog eens terug!
Nina B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Niet een restaurant om naar toe te gaan als je trek of haast hebt. De chef bepaalt het menu en de 6 gangen (ca. €48,-) worden over een tijdsbestek van ongeveer 3 uur geserveerd. Het was wel lekker en mooi gepresenteerd maar elke gang was slechts 2 hapjes groot. Aangezien wij moesten rijden dronken we alleen water (1 fles) en 1 glaasje wijn en een koffie. Totale rekening voor 2 pers. €122,-. Kennissen die hier eerder waren geweest vonden alles "heerlijk" en komen regelmatig terug maar voor ons is het een tweede keer niet waard. Bediening is trouwens erg aardig en goed en de chef kwam aan het einde van de avond even langs elke tafel wat ook leuk is.
Natascha B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten, heerlijke wijnen. Goede combinaties. Alleen mensen die ruim half uur later binnen kwamen kregen eerder de gerechten als wij. Bediening had het te druk om alert te zijn en de tijd te nemen
Henrike V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Dit restaurant stond hoog op mn lijstje, gister was het dan eindelijk zover samen met mn man gegeten bij La Cucina. Het was heerlijk!!! Het menu is vaststaand, door de week kan je kiezen of je 3,4,6 gangen wilt, in het weekend is het standaard 6. Maar ik zou altijd voor de 6 gaan. Het is heerlijk! Het is een klein restaurant, max 28 a 30 personen, dus reserveren zeker in het weekend. De sommelier komt leuk vertellen over de wijnen en ook de uitleg bij de gerechten is uitgebreid, de wachttijd tussen de gerechten is precies goed. Al me al een heerlijk avondje gehad, geweldig genoten , we komen zeker nog eens!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Topper !!
Inez S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Verrukkelijk Italiaans eten op sterren-niveau. Geen a la carte maar een fantastisch concept van een door de chef samengesteld menu waarbij elke gang een echte smaaksensatie is. Neem er ook vooral het wijnarrangement bij! De sommelier zorgt ervoor dat de perfecte wijn geschonken wordt bij elke gang zodat je de juiste smaakcombinatie ervaart zonder dat je er moeite voor hoeft te doen. Één van de betere restaurants in Haarlem.
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Het eten was lekker, maar niet spectaculair en duur voor wat het was. Er stonden broodbordjes en schaaltjes voor olijfolie op tafel maar er werd pas brood geserveerd toen we er zelf om vroegen. Wijnen per glas zijn overdreven duur en worden zeer zuinig geschonken.
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Weekendje naar Haarlem! Geweldig gegeten bij Georgia!! Wat een heerlijk eten! Elke gang was weer een schilderij op je bord! Een gezellig restaurantje met een echte Italiaanse keukenbrigade onder leiding van Georgia. Aanrader, geweldig!!
Ferry L.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijk en verrassend eten, vakkundige en vriendelijke bediening, Georgia een gepassioneerde kok met hart voor Italië.
Antoine R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Bijzonder smakelijk diner, zeer verzorgd, uitstekend wijnarrangement met fijne uitleg en keurige service. Met de ramen open vanwege het mooie weer was het aangenaam toeven. We komen zeker terug.