Over het restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

Geniet van een kostelijk diner in een prachtige, moderne setting. De chef weet als geen ander smaken op harmonieuze wijze samen te brengen. Elegant, verfijnd en vol van smaak. Verder erg sfeervol en intiem. Een stukje Italië aan het Spaarne.

Tijdens de zonnige zondagen zal La cucina di Georgia haar terras openen voor de in Italië welbekende aperitivi. De barman Massimo Staffa zal verschillende aperitiefjes bereiden die gecombineerd zullen worden met verschillende hapjes (van Georgia). De volgende twee datum voor de apericena is zondag 6 augustus a.s. De andere data zullen vervolgens tijdig op de website en facebook-pagina verschijnen.

Meer informatie over restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

• Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Echt genieten!
Alexander E.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten was heerlijk, we hadden het 6 gangen diner (zaterdagavond geen a la cart), natuurlijk smaken, moet wel bekennen dat ik wat spanning miste. De wijnen compenseerde dat weer.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben een fantastische avond gehad. Het eten was super en de deskundigheid van het personeel top!
Ger O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Eten was prima en zeker een goede kwaliteit . Wel lang wachten tussen gangen maar zeker om nog eens
te ervaren. De wijn was heerlijk en van goede kwaliteit.
cary K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Een culinaire verwennerij, 6 gangen menu van de chef. Alles tot in de puntjes verzorgd, gerechten worden als plaatjes geserveerd. Zeer attente en vriendelijke bediening. Een absolute aanrader!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Top gegeten een echt smaakvol diner.
Pepe B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Eten redelijk maar erg weinig en redelijk vlak, de saus met vongole die origineel bij het tussen gerecht hoorde was weggelaten vanwege de kwaliteit van de schelpdieren en vervangen door twee flinterdunne plakjes oude Parmezaanse kaas zonder saus. Prijs- kwaliteit ver te zoeken, erg aan de prijs met hun wijnen en digestive, 8 tot 10 keer over de kop schijnt normaal te zijn.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een verrassingsmenu met wijnarrangement. Super lekker gegeten; een feestje!
Mooie opgemaakte borden, uitleg bij ieder nieuw gerecht. Zeer aardige bediening.
Een adresje om te onthouden!
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Top gegeten. Vast menu van 6 gangen die allemaal even lekker waren, mooie combinaties, coquilles, kabeljauw, pasta, kalfsvlees, pre dessert en dessert. Zelfs de amuse was bijzonder, lekker en mooi opgediend. Zeer vriendelijke bediening en heerlijke wijnen. Niets op aan te merken.
thomas S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het eten was erg lekker, de bediening goed en het was een gezellig restaurant. De ptijs was echter aan de hoge kant,
Hildo M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
2 weken geleden hier gegeten. Wij deden mee in het 6 gangenmenu. Na gang 5 kwam de koffie..... Enigszins verbaasd waren we, maar dachten dat wellicht de amuse hier als een gang werd gerekend. De volgende dag het menu op de site bekeken en wat bleek: we hebben 1 gang (het pre dessert) niet gekregen. Daar is niks over gezegd die avond en er is ook gewoon het volledige bedrag gerekend! We hebben hier een mail over gestuurd, maar nooit antwoord op gekregen. Heel slecht... Er zou op z'n minst even een reactie kunnen komen. Dit geeft een (dubbele) bittere nasmaak en wat maakt dat wij dit restaurant niet zo snel zullen aanraden.
Marcelline N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Fantastisch eten! In het weekend kennelijk niet à al carte, waren wij niet van op de hoogte, maar vonden dat helemaal prima. Menu bestond uit 6 kleine gerechten die de chef bepaalde. Wel heel italiaans! Super mooi opgediend. Heerlijke wijnen. Kortom een aanrader als je een keer iets heel anders wilt.
ron J.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende gerechtjes mooie combinatie met het wijnarrangement. Zeer goed en professioneel personeel.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Geweldif gegeten!! Prachtige smaken!!
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, 6 gangen diner. Vriendelijke bediening, zeer attent. Restaurant heeft een gezellige sfeer, ons tafeltje keek mooi uit over het Spaarne.
ruben D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Uitleg over hapjes/cocktails dan wel menu (zondag) was wat wazig, kan beter, vooral door deels overlappende gerecht op beide kaarten, waar je pas na bestelling achter komt.
Nandi B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten, hele gezellige sfeer en professionele/snelle bediening die veel weten te vertellen over de gerechten. Erg sfeervolle inrichting en een gezellig terras aan het water met mooi weer. Zeker een aanrader!
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Molto buono, Italiaans een keer zonder pizza of voorspelbare pasta. Met heerlijke olijfolie en Italiaanse wijnen.
Harald H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Top top top! Met vrienden gisterenavond hier gegeten. Smaken sensatie van de bovenste plank! Moeder in de keuken, dochter in restaurant , authentiek Italiaans eten.
Paola D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede wijnen en uitstekende bediening!