Over het restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

Geniet van een kostelijk diner in een prachtige, moderne setting. De chef weet als geen ander smaken op harmonieuze wijze samen te brengen. Elegant, verfijnd en vol van smaak. Verder erg sfeervol en intiem. Een stukje Italië aan het Spaarne.

Tijdens de zonnige zondagen zal La cucina di Georgia haar terras openen voor de in Italië welbekende aperitivi. De barman Massimo Staffa zal verschillende aperitiefjes bereiden die gecombineerd zullen worden met verschillende hapjes (van Georgia). De volgende twee datum voor de apericena is zondag 6 augustus a.s. De andere data zullen vervolgens tijdig op de website en facebook-pagina verschijnen.

Meer informatie over restaurant Ristorante La Cucina di Georgia

Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lizzy B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
In dit restaurant heb ik echt heerlijk gegeten. Alle gangen waren hele speciale gerechten! De sfeer in het restaurant is heel leuk en de bediening is goed! Het is echt alsof je in Italië bent!
Ger O.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Was heel lekker met een persoonlijke benadering . Fijne sfeer goede kok met zeer afwisselend e gerechten
De Italiaanse wijnkaart is zeer uitgebreid.
Nandi B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Onze tweede keer bij Georgia. Opnieuw genoten van het 6 gangen menu'. Heerlijke herfstmenu met veel vlees, kaas en paddestoelen. Genoten van een fles Nebbiolo. Voor ons de beste Italiaan!
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijke creatieve gerechten in het 6 gangen menu. Verrassend eten en zeer vriendelijke bediening!
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Culinaire avonturen bij Georgia! Net zoals bij een uitvoering van het concertgebouworkest o.l.v. Jansons genoot ik bij Georgia zowel van de harmonie als van van de smaken van de ingredienten afzonderlijk. 4 gangen menu met een bijzonder wijnarrangement - en een bijpassende olijfolie bij de eerste drie gangen. Alles met durf en smaak bereid. Ik ken geen beter Italiaans restaurant!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Iens had niet gemeld dat in het weekend incl vrijdag alleen een 6 gangen maal mogelijk was.
Wijnen waren prima. Als je niet dronken naar huis wil, neem een half wijn arrangement ( halve glazen).
De rekening was behoorlijk prijzig maar je bent er wel echt uit.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Mooie restaurant, lekker eten, goede bediening met persoonlijke aandacht maar wel voor een pittige prijs. .......................
Reitse B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker eten, lekkere wijn, leuke bediening.
Aanrader voor mensen die van genoeg en goed houden, niet voor mensen die een voorkeur hebben voor veel en matig.
Eelco K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Geweldig eten, wijnen zijn "spot on". Restaurant is klein en knus, bediening vriendelijk en attent. Zou er ergens een beter Italiaans restaurant bestaan? Het zou me verbazen.
Femke R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben prima gegeten, maar schrokken uiteindelijk toch van de rekening..niet in verhouding
annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Echt genieten!
Alexander E.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten was heerlijk, we hadden het 6 gangen diner (zaterdagavond geen a la cart), natuurlijk smaken, moet wel bekennen dat ik wat spanning miste. De wijnen compenseerde dat weer.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben een fantastische avond gehad. Het eten was super en de deskundigheid van het personeel top!
Ger O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Eten was prima en zeker een goede kwaliteit . Wel lang wachten tussen gangen maar zeker om nog eens
te ervaren. De wijn was heerlijk en van goede kwaliteit.
cary K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Een culinaire verwennerij, 6 gangen menu van de chef. Alles tot in de puntjes verzorgd, gerechten worden als plaatjes geserveerd. Zeer attente en vriendelijke bediening. Een absolute aanrader!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Top gegeten een echt smaakvol diner.
Pepe B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Eten redelijk maar erg weinig en redelijk vlak, de saus met vongole die origineel bij het tussen gerecht hoorde was weggelaten vanwege de kwaliteit van de schelpdieren en vervangen door twee flinterdunne plakjes oude Parmezaanse kaas zonder saus. Prijs- kwaliteit ver te zoeken, erg aan de prijs met hun wijnen en digestive, 8 tot 10 keer over de kop schijnt normaal te zijn.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een verrassingsmenu met wijnarrangement. Super lekker gegeten; een feestje!
Mooie opgemaakte borden, uitleg bij ieder nieuw gerecht. Zeer aardige bediening.
Een adresje om te onthouden!
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Top gegeten. Vast menu van 6 gangen die allemaal even lekker waren, mooie combinaties, coquilles, kabeljauw, pasta, kalfsvlees, pre dessert en dessert. Zelfs de amuse was bijzonder, lekker en mooi opgediend. Zeer vriendelijke bediening en heerlijke wijnen. Niets op aan te merken.