Ristorante La Bella Sera

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Hier gisteren heerlijk gegeten voor zeer zacht prinsje. Prima bediening. 3 gangen diner voor nog geen 15€!!! Royale porties!
Mariejose.vm .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Vanavond voor de eerste keer gegeten bij La Bella Sera en ook de laatste keer.
Eten was oke, maar een onvriendelijke gastvrouw
Bij een aantal Italiaanse restaurants gegeten in Heerlen, die duidelijk vriendelijker met hun klanten omgaan.
Hoe gezellig kan het zijn als je moet wachten op je eten om wat brood en wat olijfjes kan eten, nee daar deden ze niet aan, de klanten hoeven hier nooit te wachten eten staat in 2 min op tafel zei ze, zelfs geen brood bij de gerechten.
Ze zei u deelt een salade als voorgerecht, dus daar zit geen brood bij, de manier waarom ze dat zei zeker klantonvriendelijk.
Nee dit was voor mij de eerste en de laatste keer, dat liet ik haar ook weten, nou daar zat ze niet mee,zo liet ze blijken.
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
We hebben met de familie een zes- gangendiner gegeten. De gerechten waren erg vers en lekker. De kok kookt met passie en dat proef je. De gerechten waren mooi uitgebalanceerd en de smaakcombinaties waren in balans. De bediening was alert en vriendelijk. Het enige minpunt was het toelaten van een hond in het restaurant.
We gaan hier zeker terugkomen.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
We hebben heerlijk gegeten .Drie soorten pasta op een groot bord met vakken.
We gaan beslist nog eens terug om nog meer gerechten te proeven.
Rafke J.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Vanavond zijn we gaan eten bij La Bella Sera met een groep van 8 personen. We hadden om 19u gereserveerd en kozen voor het menu waarbij je onbeperkt kon kiezen uit 20 gerechten.
Het eten smaakte lekker, en de bediening vroeg regelmatig of er voldoende drank was. Echter duurde het erg lang voordat we de bestelde gerechten ontvingen. Toen wij om 21.50u nog een laatste gang wilden bestellen, kregen wij te horen dat dit niet meer ging omdat de keuken om 22.00u dicht ging. Toen wij aangaven dat wij dit niet gastvrij vonden, werd aangegeven dat dit 'onze mening' was. Ook gaf een tafelgenoot aan dat de salade met warme groenten amper warme groenten bevatte, waarop geantwoord werd dat zij geen volgende gang meer mocht bestellen omdat zij niet alles had opgegeten.
tenslotte hebben we de rekening gevraagd. Wij wilden graag apart betalen, maar omdat wij niet hadden aangegeven dat wij apart wilden betalen bij het vragen van de rekening was het onmogelijk nog apart te betalen. Er werd ons letterlijk gezegd dat dit onze schuld was. De gastvrouw gaf tenslotte nog aan dat het ongelimiteerd eten eigenlijk ook veel te goedkoop was, waardoor ze ons om 21.50u geen service meer wilden verlenen.
Samenvattend was het ontzettend slechte service omdat wij als klant de schuld werd gegeven van zaken waar wij ontevreden over waren.
HenkStubbe .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
We hebben hier met vijf personen gegeten. Zowel de bestelde pizza's als Tagiatelli waren smakelijk en heerlijk. Wij komen hier zeker terug!
Hubert79 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2012
Pizza was erg lekker en met zorg bereid. Pasta iets te flauw. Bediening was prima en had ook voldoende aandacht voor het terras. Aankleding van restaurant is netjes en redelijk strak.