Ristorante Italiano Selene

Meer informatie over restaurant Ristorante Italiano Selene

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras
Mgdonker .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Vorige week hier weer gegeten en het blijft verbazen dat dergelijk heerlijk Italiaans eten in Weesp te krijgen is. Meestal wel erg druk maar heel gezellig en vriendelijke bediening maar vooral goed eten tegen nette prijzen. Ook vaak thuis laten bezorgen en dat is telkens weer heerlijk. Reserveren is wel zinvol zeker in het weekend. Daarom zelf nooit last van wachttijden. De eigenaar maakt er altijd een gezellige ervaring wat zeker ook bijdraagt in het feit dat we hier geregeld terug keren om uit eten te gaan.
Boitamuis .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
30 augustus 2016

50 jaar getrouwd dus een lekker etentje bij ons stam restauraunt. Wat zijn wij, zoals gewoonlijk, verwent met een heerlijk 3 gangen menu met iets extra's!!!
Wij komen er al jaren en nog nooit, nee nooit, teleur gesteld. En mocht er iets niet helemaal correct gaan dan doet de maestro himself er alles aan omdat goed recht te zetten. Soms hoop je dat zoiets gebeurd. Aardige serveersters. Dat u dat maar weet.
Dus ......... van harte aanbevolen.
PLith .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Afgelopen zondag gegeten bij Selene, De ontvangst was zeer goed, gastvrij en vrolijk. Buiten de kaart nog vele gerechten die moeiteloos genoemd werden. We kwamen voor een pizza maar werden aangenaam verrast door de uitgebreide keuze. De bediening is betrokken, precies en attent. Ik ben toch gegaan voor de spinazie pizza.... en ik heb zelden zo'n goede pizza gegeten. Ik heb zelf een paar maanden geleden zeer goed gegeten in Cinque Terre en dit restaurant kan zich meten met de goede restaurants die ik daar heb bezocht. Aanrader! ...ik woon niet in Weesp maar ik ga terug.
CarinavL .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Met Moederdag weer bij Selene gegeten. Ze wisten ons weer opnieuw te verassen. Zowel met het eten als een lekkere chocoladereep voor alle vrouwen. Geweldig. Wat een service. Vriendelijkheid ten top.
Snel maar weer een gelegenheid vinden om hier weer van het lekkere eten te kunnen genieten.
Jeffrey en personeel bedankt voor een geweldige verjaardag én Moederdag.
Zxcvbnm .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Selene is één van de populairste restaurants in Weesp en niet voor niets. Als ik rond half zes binnenkom is er geen plek, maar wel om half 8. Aanvankelijk vind ik dat te laat, maar als ik even later bel om toch te reserveren is dat al 8 uur geworden. Ik meld mij iets voor achten en er is dan nog geen tafeltje vrij. In een nabijgelegen kroeg mag ik op hun kosten iets drinken. Uiteindelijk bestel ik een salade Caprese, heerlijk. De pizza Porchetta (met ham en rucola) gaat helemaal op en ik kan de verleiding niet weerstaan om ook een dessert te nemen: gepureerde aardbeien met cheesecake-ijs. Tonnetje-rond stap ik naar buiten met nog geen drie tientjes op de rekening (wijntje erbij). De bediening en sfeer is erg warm en het eten heerlijk. De boter bij het brood vooraf was een beetje hard, maar that's all. De inrichting zou wellicht een kleine face-lift kunnen gebruiken. Beetje gedateerd, maar aan de andere kant is het ook wel charmant. Van de kroonluchters werken niet alle lampjes, is dat bewust gedaan? Als het te veel licht geeft zou je het op een dimmer kunnen doen. Ook mijn twijfels over het stenen halletje waardoor je binnenkomt. Is dat handig? Het lijkt nogal veel ruimte in te nemen en is ook niet tochtvrij. Het zijn kleine dingetjes, verder een toptent, heerlijk eten voor weinig geld.
Sacha R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
heerlijk gegeten en zeer hartelijk ontvangen.
De pomodori soep was erg lekker, op internet al gezocht naar het recept, maar nog niet het juiste recept gevonden.
Al met al, een aanrader!
Len B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
We hebben geregeld al pizza's thuis laten bezorgen. Vanavond was de verkeerde pizza geleverd, 1 telefoontje en binnen 15 minuten werd mijn bestelde pizza bezorgd!
Heerlijk gegeten en fantastische service!
JohanVoog .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Tafel voor 4 personen. Gelukkig gereserveerd want het was weer gezellig druk. Vooraf antipasti voor 4; drie rijk gevulde schalen met heerlijkheden als parmaham, Italiaanse salami, carpaccio etc. Naast brood met kruidenboter lekker vooraf het hoofdgerecht aangegaan.
Als hoofdgerecht koos ik runderhaas met kippenlevertjes, spekjes en uitjes (beter bekend als Filleto Al'Opera); ronduit een aanrader. Mooi stukje van de haas, perfect gegrild en afgemaakt met de levertjes een klein feestje. Tafelgenoten zaten ook aan een Filleto (keuze uit 4 verschillende soorten) en de dagspecial pasta met truffelgarnituur. Ik heb de disgenoten ook niet horen klagen!
Toe lekker ordinair dame blanche (goede warme pure chocolade apart geserveerd, zoals het hoort) en -buiten de kaart om- crème brûlée. Heerlijk heerlijk. Afgemaakt met koffie, thee en Irish coffee (met precies genoeg whiskey). Tussendoor een limoncello-tje.
Gastheer en dames weten de gasten wederom een plezierige en smakelijke avond te bezorgen.
Janna W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Twee weken geleden gegeten bij Selene. Ik had een verrassingsmenu gewonnen voor 2 personen. We zijn heel fijn ontvangen en hebben heerlijk gegeten. De Vitello Tonato vooraf is zeker een aanrader. Later kregen we vleesgerechten en als toetje tiramisu. Toen ik de drankjes wilde afrekenen, bleek dat die ook gratis waren. Enorm fijne avond gehad en we komen zeker terug!
Annetski .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Bij Ristorante Italiano Selene ter gelegenheid van mijn 50e verjaardag een surprise feestje gehad. Mijn partner had het restaurant afgehuurd voor een besloten etentje. Het menu was speciaal voor mij gemaakt en bestond uit een 7 gangs 'walking diner'. Het diner bestond uit kleine gerechten die (op de carpaccio na) niet op de kaart staan. De kok had zijn best gedaan op o.a. een heerlijke pompoensoep, amuse van diamanthaas en een taartje van kalfssucade. Als afsluiter een grand dessert met een huisgemaakte tiramisu taart. De Gastheer heeft er met zijn team een fantastische avond voor ons van gemaakt. Hier komen wij ZEKER weer terug.
Weesperstel .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Afgelopen vrijdag bij Selene gegeten. Ik had gekozen voor een gerecht buiten de kaart om. Parelhoen langzaam gegaard in de oven. Dit op een bedje van tagliatelle met bospaddestoelen en een roomsaus. Echt heerlijk! Ook mijn tafelgenoten hebben genoten van een heerlijke pizza en filet 'd Opera.
De scroppino was ook heerlijk.
Echt een aanrader voor een avondje uit eten. Prijs, kwaliteit verhouding gewoon goed.
Wilfried K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Gevarieerde menukaart,niet alleen pizza! Verschillende pizza's gegeten. Rijk belegd, knapperig. Bijpassende witte soepele wijn. Attente vlotte bediening. Zeer gastvrije eigenaar die alles aan doet om de klanten het naar hun zin te maken. Dit voor een schappelijke prijs. Voor mijn twee kinderen is er geen betere pizza te koop. Top!
Peetje123 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Wij komen geregeld bij Selene eten en afgelopen zondag gezellig mijn verjaardag daar gevierd. Zoals we gewend zijn, was het eten geweldig. De antipasta schalen die we als vooraf namen, waren overdadig belegd met heerlijke lekkernijen. De kinderen namen een pizza en elke keer zeggen ze dat ze bij Selene de lekkerste pizza's eten! En deze zijn echt goed belegd! Ook als ze de pizza's qua beleg net even anders willen hebben, is dat geen enkel probleem. Onze hoofdgerechten waren ook super lekker. Daarnaast worden we altijd ontzettend hartelijk bediend en is de service top! En vanwege het feit dat het mijn verjaardag was kregen we een heerlijke fles wijn en het dessert van het huis!! Daarom is het voor ons elke keer een feest om daar te gaan eten. Echt een aanrader dus!
Gris .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Dit was absoluut geen prettige ervaring. De pizza's waren zompig, enorme plakken tomaat met weinig smaak en het deeg vonden wij niet zoals pizza deeg naar onze mening hoort te zijn. De service was redelijk, maar de algehele ervaring was niet positief. Over de inrichting heb ik me verbaasd, een ratjetoe van zogenaamde moderne foto's, oubollige stoelen en tafels, kroonluchters en een kille vloer, waardoor het chaotisch oogt. Kortom, geen reden om terug te gaan en genoeg reden om een negatieve recensie te plaatsen.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Twee jaar geleden heb ik hier met een vriend erg lekker gegeten na afloop van een wandeling. We hebben vandaag weer in de buurt gewandeld en zijn hier weer gaan eten. Van de vorige keer herinnerde ik me nog de fantastische carpaccio (10) en de gegrilde tonijnsteak (10) (zie ook recensie van 2 jaar terug). De eigenaar vond het leuk dat ik destijds zo'n lovende recensie had geschreven en we kregen er een salade van het huis bij (10). Toetje was iets met geplette aardbeien en ijs dat ook fantastisch smaakte (10). Bij het eten heb ik 2 glazen net niet helemaal verse jus (9) gedronken en verder gratis kraanwater zoals het hoort. De broodjes met kruidenboter waren goed, maar niet bijzonder (8).
Eindoordeel, een restaurant waar we allebei zeer lekker hebben gegeten en waar de porties ook gewoon goed waren, niet van die truttige kleine porties die je vaak in sterrenrestaurants krijgt. Het zaakje oogt niet bijzonder, maar ik kan het van harte aanbevelen!
Mjoen .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Gisteravond bij Ristorante Italiano Selene in Weesp gegeten. Van tevoren gebeld om te melden dat ik een gluten- en koemelkvrij dieet heb (een enkele verdwaalde gluut doet mij geen kwaad). Het een en ander doorgesproken en tot mijn vreugde werd een bepaald voorgerecht en hoofdgerecht speciaal voor mij aangepast en bereid, wat best wel extra werk met zich meebracht. Het was allemaal heerlijk en leuk te weten dat ze bij Selene ervoor zorgen dat je met een dieet toch heel lekker en gevarieerd kan eten. We komen zeker terug!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Doorsnee, rijk belegde pizza's maar daar is het niet beter door. Anitpasti erg lekker maar erg karig. Het is er wat rommelig en de bediening is wat ongeoganiseerd.
Famzeger .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Bij aankomst door een jonge dame ontvangen, oprechte interesse ondanks dat t restaurant vol zat. We kregen de kaart en bestelde 2 witte wijn (heerlijk) binnen 3 min onze drankjes en bestelde ons hoofdgerecht (tonijn) en mijn man entrecote. De eigenaar kwam ook nog gedag zeggen:-) het eten was verrukkelijk! Zo lekker hebben we lang niet gegeten en zeker niet voor deze lage prijs! Selene gaat ons zeker vaker terug zien! Mega bedankt voor de goede zorgen.
Clared .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Wat 'even een snelle pizza' moest zijn, werd een heel bijzondere avond die na de voortreffelijke pizza heel gastvrij werd afgesloten met Limoncello (en een rogge-jenever), ons aangeboden om 'bij te komen van de schrik' omdat we na een lange zoektocht bij Selene de autosleutels terugvonden... Wij komen zeker nog een keer terug!
Mobilia .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Thuiskomen in een ontspannen sfeer met een warm onthaal en bijzonder lekker eten,
dat was het gevoel dat wij kregen na anderhalf jaar weer eens in Weesp te komen in onze vakantie.
Restaurant Selene was ons bijgebleven als een toppertje en ook deze keer overtrof
het al onze verwachtingen.
Chapeau, ga zo door.
Mobilia