Ristorante Italiano Pasta e Vino

Woensdag t/m Zondag 18:00 - 21:30

7,2
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Pasta e Vino. Het is zeker geen doorsnee Italiaans restaurant, daar is het eten veel te verfijnd voor. We hebben gekozen voor een, enigszins aangepast, 5-gangenmenu met wijnarrangement. Omdat de menu grotendeels uit vis bestond, waren de wijnen wit en rosé. Persoonlijk vind ik dat jammer omdat het dan allemaal een beetje zuur is en mijn maag vindt dat niet zo fijn.
Over het eten niets dan lof en zo ook over de bediening. Zeer attent en persoonlijk. De gasten worden op hun wenken bediend en alles wordt, zo nodig, aangepast.
Er zijn echter 2 minpunten: op de eerste plaats vind ik het bijna ongepast dat er geen kraanwater wordt geserveerd. Dat terwijl er zo'n beetje het beste water ter wereld uit de Nederlandse kranen vloeit. Ik vind dit niet van deze tijd om dit niet te schenken.
Wat ook jammer was het verkeerslawaai. We hebben weliswaar zelf gekozen voor een tafel buiten maar het lawaai was echt storend. Een mogelijke oplossing zou schermen plaatsen kunnen zijn maar of dat echt helpt?
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Ok... ik was op zoek naar een goede Italiaan in de buurt van waar ik was en kwam deze tegen. Allemaal goede cijfers, dus dat zat wel snor. Ik moet eerlijk zeggen dat als ik ook daadwerkelijk de berichten goed had gelezen, dan had ik hem waarschijnlijk toch overgeslagen... Het betreft namelijk niet de doorsnee "even eten" Italiaan, maar een culinair hoogstandje met Italiaanse achtergrond.
Dat had ik even over het hoofd gezien, evenals de prijzen die voor een Italiaan aan de hoge kant zijn. Het was het wel waard gezien de kwaliteit, maar niet wat je verwacht van een Italiaan. Verwacht ook geen uitgebreide kaart met pizza's en zo, die hebben ze niet.
Wel top gegeten, goede wijn erbij, nette bediening ook.
De uitstraling past bij de stijl, erg strak en clean, maar zeker niet " gezellig".
Sjaakiegreumie .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Weer lekker gegeten bij Pasta e Vino. Wat opvalt is de grote variatie die de kaart kent en de aangeboden (seizoens) menu's. Wij aten deze avond het wildmenu en het vismenu. Alles fijn bereid, verrassend van smaak en in balans. De keuze van de wijn bij de verschillende gangen hebben wij overgelaten aan de bediening en dit hebben wij niet betreurd, integendeel! Bediening was ouderwets in vorm. Dit is een restaurant dat door heeft dat gasten een avond weg zijn en in de watten willen worden gelegd.
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Hier gegeten met 6 personen. Allen een 4 gangenmenu (wild of vis) met enkele aanpassingen.
Goed eten en uitstekende bediening (proactief alternatieve wijnsuggesties bij aanpassingen menu). Aanrader!
Berry K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Mooie eerlijke gerechten en een vriendelijke en attente bediening. Niets is teveel gevraagd. Wij waren met een groter gezelschap en aan iedereen werd persoonlijk aandacht besteed. Dit verwacht je niet in Beek. Een aanrader voor een avondje uit.
Simone1976 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Zondagavond 17 mei een tafeltje gereserveerd met 4 personen. Drie daarvan kozen voor t viergangen menu de ander voor wat gerechten van de kaart. Heerlijke starter van t huis. Alle gerechten met liefde bereid eerlijke keuken . Alles vers en goed op smaak we hebben genoten. Ook de bediening was zeer gastvrij. We hebben er een favoriet restaurant erbij.
Désirée P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Vanavond hebben wij heerlijk gegeten bij Pasta e Vino. Complimenten voor de bediening en de flexibiliteit in t aanpassen van t menu voor onze 13jarige zoon. Zeker voor herhaling vatbaar.
Angelina L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Heerlijk gegeten. Voldoende keuze op de kaart. Porties waren goed. Vlot en vriendelijk personeel. Inrichting mag wat knusser.
ArieConnie .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Op weg van Tiel naar Valkenburg gestopt bij Pasta e Vino in Beek. We hadden gereserveerd om 20.00 uur maar om 19.30 stond onze tafel al klaar. Tijdens een glaasje rosecco gekozen om voor het dagmenu met wijnarrangement te kiezen.
Een verrassende amuse van courgette crème met buffelmozzarella. Het voorgerecht vi¬tel¬lo ton¬na¬to was leuk gepresenteerd met een wat stevigere tonnato creme, erg goed van kwaliteit en smaak. Het tussengerecht bestond uit een ravioli gevuld met zoete pompoen, in de boter bestrooid met parmezaan en gesnipperde Ammaretto koekjes. Het hoofdgerecht was zeewolf met salie en parmaham (laagjes op elkaar), op een bedje van groenten met aardappelpartjes. Afgesloten met een kopje koffie in plaats van het dessert.
Dit alles met de bijpassende wijnen heeft ons goed gesmaakt in een prettige ambiance.
Mayappel .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Op 21 maart weer heerlijk gegeten bij Pasta e Vino. Hebben zojuist de zaak mooi opgeknapt.
Het 4 gangen menu werd aan tafel erg goed uitgelegd en het was heerlijk. We hebben een wijnarrangement genomen en ook hier kregen we zeer goede uitleg. Waar komen de wijnen vandaan, smaak en afdronk. Top. Zeer goede bediening en zeer gastvrij.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Gisteren met 2 personen gegeten bij Pasta e Vino. Het eten is heel lekker, met zorg bereid en fraai opgediend. De prijzen op de kaart zijn aan de hoge kant. Bij iedere gast werd echter met nadruk een 4-gangen menu gepresenteerd voor een prijs van € 45,00. Dit menu hebben ook wij genomen.
Ondanks dat wij geen grote drinkers zijn (onder nadere 1 fles huiswijn) bedroeg de rekening uiteindelijk € 150,00. De vraag is of het dit waard is. Zoals gezegd is het eten prima en zijn de tafels en stoelen in orde. Het zitgedeelte is als een u-vorm om de bar gesitueerd. Hierdoor is er een vrij groot gedeelte zitplaatsen met een uitzicht tegen de muur of tegen de achterwand. De bar staat dicht tegen de ingang waardoor de ontvangst van gasten (te) goed hoorbaar is in de hele zaak. Er wordt onderscheid gemaakt in de koeling van witte huiswijn en de andere wijnen. Gasten die kennelijk regelmatig terugkomen worden uitbundig (en dus voor iedereen hoorbaar) begroet.
Ik weet niet goed wat het is, maar de sfeer is er niet echt relaxt. Er gebeurt merkbaar veel achter de rug van de gast die niet met het gezicht naar de bar kijkt.
Ondanks dat met het eten niets mis is gaan wij voor deze prijs niet meer terug. Omdat dit echter grotendeels een persoonlijke beleving is heb ik het restaurant toch goede punten toebedeeld
Lodgeardy .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2013
Gisteravond gaan eten bij Pasta e Vino
Het was een fijne avond met een hartelijke ontvangst door de gastvrouw, een zeer kundige sommelier met een behoorlijke diepgang naar wijnkennis.
Wij hebben een vijfgangen menu gegeten
Pulpo: Een warme inktviscarpaccio, een niet gebruikelijk gerecht maar heerlijk gekruid en vergezeld van een mooie kruidige grigio wijn. Voor mij was dit de topper van de avond
Pasta: Zwarte, zelfgemaakte, pasta met garnalen. Niet verrassend maar heerlijk van smaak
Ravioli: Gevuld met een mengsel van gorgonzola en vijgen. Mooi zacht gerecht
Speenvarken: Sappige kotelet heerlijk van smaak, de strepen van balsamico over het vlees was te heftig en mag voor mij vervangen worden door een mooie zachte saus
Dessert: uitgebreid en heel mooi opgediend dessert van tiramisu, chocomousse en quenelle van room
Totaalbeeld: mooie ambiance, heerlijk eten, goede wijnen dus een aanrader voor eenieder