Ristorante Italiano Giuseppe

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

• Terras
Vera J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wat een heerlijk verjaardagsdiner hebben wij hier gehad! Niet alleen was de sfeer zeer aangenaam, ook het eten was formidabel en de bediening was uiterst attent. Voor-, hoofd- en nagerecht waren heel uitgebreid en smaakten voortreffelijk. Ook werd er voor mij, als veganist, extra rekening gehouden met de gerechten, en was de bediening erg meedenkend en begripvol. Ik kreeg zelfs een speciaal gemaakt voorgerecht én nagerecht. Heel fijn! Door dit heerlijke eten en goede bediening hebben we met de familie een prachtige avond gehad. Bedankt!
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijke carpaccio lasagna en antipasti. Service is attent en werkt snel. Decor is onwaardig aan de kwaliteit van het eten.
Absoluut een aanrader! Als je mijn italiaans moeder kunt pleasen met het eten...dan doe je als kok echt iets goed!
Patricia2774 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Wij waren met een groep van 13 personen, vooraf hadden wij een mix van gerechten besteld. Zowel voor-, hoofd-, als nagerechten. Alles was ruim voldoende en goed van smaak, de presentatie was mooi. Heerlijk italiaans eten, geen doorsnee. Het feit dat niet alles binnen een uur op tafel stond, vonden wij juist fijn, zo heb je echt een avond uiteten en ben je niet binnen anderhalf uur naar buiten. De bediening is prima en attent.Heerlijke wijn.
Sanne .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Met collega's gaan eten bij Giuseppe. Bij binnenkomst was het redelijk rustig in de zaak, onze jassen werden aangenomen en we gingen zitten. Grote zaak, beetje onsamenhangend decor en een open keuken. Omdat we met een grote groep waren, hadden we vantevoren een gezamenlijk menu besteld. Er zou vanalles iets op tafel gezet worden (dus verschillende voorgerechtjes, daarna verschillende hoofdgerechtjes en verschillende desserts). Leuk!
Dat ik vegetarsich ben was van tevoren doorgegeven, en er zou genoeg bijzitten zonder vlees/vis. Al snel bleek dit niet zo te zijn. Maar geen probleem; ik mocht van de kaart kiezen.
Bij de voorgerechten was er dan toch genoeg zonder vlees en vis, en erg lekker. Leuk opgediend, en het viel in de smaak bij iedereen.
Het hoofdgerecht liet daarna lang op zich wachten. Het duurde zeker een halfuur voordat het voorgerecht werd afgeruimd (nadat we klaar waren), en daarna nog eens anderhalf uur voordat het hoofdgerecht kwam. Zelfs op de drankjes hebben we dik twintig minuten moeten wachten.
De zaak zat inmiddels helemaal vol, en dit gaf een enorm lawaai. Ik kon mijn collega naast mij niet meer verstaan. De open keuken was hier ook geen succes bij, we hoorden continu dingen vakken, van bestek tot pannen en zelfs een stoel. Leuk, een open keuken, maar door de grootte van de zaak en de hoeveelheid mensen zorgde dit samen voor té veel geluid.
Mijn hoofdgerecht was helaas ook geen echt succes. Ik had een pasta met wintergroenten (erwten, wortel enz.), die niet zo heel lekker was. Een beetje standaard, zoals de sausjes in pakjes ook smaken. Met veel room erdoorheen. Jammer!
De vlees- en visgerechten vielen wel in de smaak. De bijgerechten waren erg zout.
Na ons hoofdgerecht nogmaals een half uur gewacht voordat er afgeruimd werd, en het dessert liet nog een klein uur op zich wachten. Het dessert zag er top uit, maar was uiteindelijk een standaard chocolade en vanillemousse, een staaf ijs met aardbeiensaus en chocoladesaus, met discodip, wat brownies en cakejes en een tiramisu. De tiramisu was wel erg lekker, leek huisgemaakt, smaakte goed. De rest een beetje standaard.
Onze drankjes om de avond mee af te sluiten kwamen na een halfuur pas, en niet tegelijk. Collega's hadden hun koffie al op toen wij onze thee kregen. Jammer.
We waren om kwart over zes daar, en liepen door de lange wachttijd pas om elf uur naar buiten.
Het leek leuk, maar ik kom hier niet meer!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Met partner pizza gegeten, was redelijk goed maar stukjes salami moesten geteld worden. Vervelend dat van een pizza de ham en de knoflook vergeten was terwijl dat duidelijk gevraagd was. Werd wel meteen opgelost maar pizza moest weer de oven in met als gevolg de rand eromheen aangebrand en partner had pizza al half op toen de ander begon. Al met al redelijk.
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Zeker geen standaard italiaan en misschien zelfs op bepaalde punten zelfs een beetje atypisch. Maar over de kwaliteit van het eten kan ik kort zijn, prima. Ik had de saltimbocca in en zoete rode wijn saus. Klassiek wordt deze met een witte mousserende wijn gemaakt, maar deze fout wordt ruimschoots goed gemaakt door de smaak. Wat een heerlijk sausje en de begeleidende pasta al olio prima van kwaliteit. Één minpuntje was de cappuccino, deze miste toch wel wat diepgang. De pizza's waren mooi belegd op een lekkere deegbodem. Enig nadeel, de bijgeleverde pizza messen mogen eens geslepen worden. Maar ook hier een prima verhouding. Ook pizza's die niet op de kaart staan kun je gewoon laten maken. Vriendelijke en behulpzame bediening. Soms wat lang wachten op bediening ( maar ook weer niet overdreven), maar dat komt ook door de drukte denk ik. Al bij al zeker een aanrader en zeker een bezoekje waard.
Rene A.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Eten was er goed zalm besteld met een dillesaus
Bediening is inderdaad chaotisch maar toch weer amusant
ga er zeker nog eens terug
Decor is een beetje slordig
Joseenerik .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Geen standaard Italiaan en toch pizza gegeten. Deze waren lekker. Geen uitgebreide kaart. Ook veel mooie antipasti gerechten op de kaart.
Abby D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Mooi restaurant gelegen aan de markt in Kerkrade. de bediening was goed, ben hier niet gaan zitten om te eten maar heb hier pizza gehaald. en die was echt super lekker! wil hier zeker nog eens terug komen om er eens te gaan zitten eten.
Klaasvaker .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Erg gezellig restaurant op de markt. Zeker niet de standaard italiaan waar je pizza moet gaan eten, alhoewel dit natuurlijk ook mogelijk is.

Ik had het menu waarbij ik uit verschillende gerechten kon kiezen. Het voorgerecht de salade met zalm was heerlijk!
Als hoofdgerecht had ik snoekbaars met citroensaus. Wat hierbij opviel was de overdaad. Het opgemaakte bord met een heerlijk stuk vis bevatte ook nog gebakken aardappelen en warme groente. Daarnaast kreeg ik ook nog een kom pasta met wat knoflook en een kom salade. Voor een redelijk grote eter als mij een waar feestmaal. Ik kreeg zelfs het aangeboden restant van mijn vrouw niet meer op.
Het was niet alleen veel maar ook erg lekker en goed verzorgd. De bediening was erg attent. We gingen naar het theater en hier werd ons al naar gevraagd om daar rekening mee te houden. Op deze manier waren we perfect op tijd.

We gaan hier zeker terug.
Sv--lana .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Antipasti waren ok, maar niet bijzonder lekker.
Daarna hebben wij twee keer kalfsoester besteld en pizza's. Kalfsoesters waren droog (beide) en pizza' s te klein voor het bedrag die je ervoor moet betalen.
Personeel was wel vriendelijk.
Wij komen hier niet meer terug.
Maastricht N.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Inmiddels heeft deze Italiaan een duidelijk statement gemaakt, wie gezellig wil genieten van smaakvolle gerechten die ruim van portie zijn zit hier goed. Het voorgerecht assortiment kost wel wat meer dan een gemiddeld voorgerecht maar het is een royale portie waarbij je alle smaken van de keuken gaat beleven. Een extra tussengerecht is mogelijk maar niet nodig. De menu´s brengen variatie in de smaak van de keuken en passen prima bij het seizoen. Gerechten worden geserveerd met verse pasta en voldoende bijlage. De ossobuco op Milaneese wijze is voortreffelijk en zo ook de ossenhaaspuntjes.. Ik zou zeggen, proeven maar..
HugoIV .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Wat hebben we weer lekker gegeten bij Giuseppe. Het viergangenmenu was van uitstekend niveau en met de pinot grigio was ook niks mis. Voeg daarbij de prima bediening en de gezellige sfeer en iedereen begrijpt dat het een uitermate geslaagde avond was. Zeer zeker voor herhaling vatbaar...

Let op: of op tijd komen of even reserveren, zeker als het een wat grotere groep betreft.
Kevin R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2012
Goed gegeten hier in zomer 2012. Prijs wat aan de hoge kant, maar zeker beter dan de gemiddelde Italiaan! 3 gangen genomen inclusief wijn die zeker goed te drinken was.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Dat gebeurd er dus als je met te weinig personeel werkt. Om 19.00 uur gereserveerd Voorgerecht om 20.30 uur hoofdgerecht om 21.30 en het nagerecht was bijna 22.30 na enige aandrang.Voor drank had de bediening wel aandacht en tijd voor het eten niet
Eten was zeer matig van kwaliteit. zeker voor deze prijs