Ristorante Isolani

Bernhardstraat 10 5141 GK Waalwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ristorante Isolani

Gertje B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Op en top Italiaan! De eigenaar, zijn vrouw, de koks, bediening, allemaal Italiaans!

Heerlijke échte Italiaanse klassieke gerechten bereid en geserveerd met passie. Mooie zaak gevestigd in een historisch pand, het voormalige badhuis. Buiten zitten kan ook op het mooie terras met prachtige bloemen en planten, je waant je écht even in Italië.

Niks dan lof!
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Isolani is een prima Italiaans restaurant. De bediening is over het algemeen erg vriendelijk, dat ze toch maar een 7 voor service krijgen heeft te maken met lange wachttijden. toen wij kwamen was de zaak praktisch vol en de organisatie redelijk rommelig. Nadat een deel van de zaak leeg was, werd het allemaal wat georganiseerder. Maar nogmaals het eten was prima.
Sita V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Op vrijdagavond hier gegeten met mijn man en twee kinderen. Het was er gezellig en druk. De bediening was vriendelijk en attent ook naar onze kinderen. We hebben hier heerlijk gegeten, zowel de voorgerechten (carpaccio en vleesschotel) als de risotto al funghi waren voortreffelijk. Enige minpuntje (in onze ogen) was de grote hoeveelheid kaas op de pizza's. We komen graag nog een keer terug!

De grote parkeerplaats naast het restaurant was erg handig.
ChefWim .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Gisteren belandden wij onderweg bij restaurant Isolani.
Aan de buitenkant was bijna niet te zien of het restaurant open was, maar dat was het geval.
Het decor was binnen gelukkig aangenamer en gezelliger dan buiten. Hoewel het vrijwel vol was gereserveerd, altijd een goed teken, konden we nog een tafel voor 4 krijgen en was de ontvangst gastvrij. Typisch Italiaans restaurant, goede keus aan traditionele en eigentijdse gerechten.
Goede voorgerechten, heerlijk tortellini, verse lasagne (aanrader) en een uitstekende pizza. Als je in de buurt bent van Waalwijk en je zoekt een lekker Italiaans restaurant ben je hier aan het goede adres. Laat je niet afschrikken door de wat ongezellige buitenkant.
Jvanberckel .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Super lekker gegeten na bezoek aan Efteling. Goede sfeer en prima bediening. Ook leuke omgang met kinderen.

Al met al een prima afsluiting.
Klaverbl I.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Voor het eerst hier gegeten. Leuk restaurant qua interieur, sfeervol, maar wel één grote ruimte. Vanaf 19u waren continu bijna alle tafels bezet. Veel mensen kwamen voor één gerechtje en gingen daarna weer weg (naast het restaurant heeft Isolani ook een afhaal).
De bediening bestond uit twee personen en ik kreeg de indruk, dat dit normaal meer is, want we moesten lang wachten voor we de menukaart kregen, voor we onze bestelling konden doorgeven en daarna voor we ons brood kregen (viel ook nog tegen). Als amuse hadden we zeer sterke olijven in een weckpotje gekregen, met de pitten er nog in. We kregen er houten prikkers bij, maar die braken meteen af door de harde olijven. Ik heb ze dus maar met m'n handen gepakt.
Ik bestelde geen voorgerecht, maar meteen een pizza. Deze was zo groot, dat ik geen nagerecht meer hoefde. Dat was wel jammer, want ik had graag de tiramisu geproefd (die één van mijn tafelgenoten wel had). De cappuccino was verrukkelijk.
Op basis van deze ene ervaring ben ik wel verbaasd, dat Isolani een Iens-topper is. Misschien toch nog een keer terug voor andere gerechtjes..
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Wij gaan beste regelmatig eten bij Isolani. De kids en wij vinden het altijd lekker. Het is een moderne italiaan, lekker een keertje italiaans eten zonder tafels met rood wit tafelkleed en flessen wijn aan het plafond :-)
Edward R.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Toevallig hier terecht gekomen en wat een toevalstreffer. Heerlijk gegeten. Het al geslaagde weekendje Efteling werd voortreffelijk afgesloten. We waren met onze kinderen en de bediening was supervriendelijk. Als voorgerecht de Antipasti Solani per due. Was erg lekker en niet zuinig! De pizza was zoals het hoort. Heerlijk. Ik had zelf de Saltimboca besteld. Een aanrader. Ook de wijnen waren super. Alhoewel we zelf in Haarlem wonen zal ik dit adresje goed onthouden. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer een keertje langs.
03121959 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Voorafgaand aan theaterbezoek een onverwachts bezoek gebracht aan dit restaurant. In het verleden weleens geweest. De aankleding is duidelijk veranderd, sfeervol en veel gezelliger. Het eten was voortreffelijk en duurde, zoals we van eerdere bezoeken gewend waren, niet lang. Zeker voor herhaling vatbaar. Jammer dat de bediening pas na afloop vermelde dat er ook een theatermenu was. Wij hadden namelijk vooraf aangegeven dat we om 19.30 uur klaar moesten zijn ivm het theaterbezoek. In prijs scheelde ons dat tot 15,00 euro. Jammer maar wel heerlijk gegeten, komen zeker nog eens terug.
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Afgelopen week hier gegeten met mijn vrouw. Menu kaart goed gesorteerd en kwaliteit is prima. Ook de huiswijn is alleszins aan te bevelen.
Min punt vonden wij de sterkte van de koffie (wel heet, maar waterig).
Natalie V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Heerlijk restaurant. Bediening is super vriendelijk. Sfeer is heel gezellig. Prima met kinderen te eten, maar toch biet luidruchtig. Tagliatelle was prima, net zoals de pasta van de kinderen. Niet goedkoop, maar wel lekker.
Evy L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Zeer gezellig Italiaans restaurant. Super lekkere ravioli al salmone gegeten! Lange wachttijden, maar voor een vers bordje stoort dit zeker niet.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Heerlijk gegeten hier. De Carpaccio was ruim voldoende en erg lekker (geen supermarktspul). Hoofdgerecht (Verse pasta) ook prima. Goede huiswijn. Fijne bediening.
Gezellig decor. Tafeltjes wellicht iets te dicht op elkaar
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Vandaag voor het eerst bij Isolani gegeten, wat een mooi restaurant en wat een leuke bediening!
De wijn was ook lekker, alles prima voor een lekker etentje.
Helaas vonden wij de pizza niet erg bijzonder, de bodem was lekker maar erg weinig beleg erop.
Jammer, want gaan we nu nog een keer een hoofdgerecht nemen bij Isolani? We weten het nog niet.
Janine M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
We kwamen terug uit de Efteling en wilden met ons gezin 3 kinderen 4,6,8 nog even wat eten. Wat heerlijk binnenkomen in een ruim opgezet restaurant waar duidelijk veel aandacht aan het interieur is geschonken. De gerechten waren perfect (3xpasta 2x pizza) en de bediening vriendelijk: adviserend maar niet opdringerig. Echte Italianen, dus goed eten. Wij komen graag nog eens terug!!
Khhelene .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Als je binnenkomt dan ruik je Italië, heerlijk! En dan spreekt de bediening soms ook nog italiaans dus je bent even in Italië.
De gerechten zijn heerlijk, vooral de Antipasto Isolani per due en Tagliata di Manzo zijn mijn favoriete gerechten. Maar ook een voor pizza kun je hier goed terecht! Een mooi kastje met speciale goed geconserveerde wijnen is voor de liefhebber een feestje! Sluit af met een scroppino of een heerlijke grappa dan is het helemaal compleet! Nb. Inmiddels hangen er gordijnen zodat het holle geluid weg is.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Afgelopen donderdag bij Isolani gegeten. Het was niet erg druk waardoor het wat 'hol' aanvoelde, entourage kan beter. Het eten daarentegen was erg goed. Als voorgerecht Antipasto Isolani per due, heerlijk maar wel heel veel!! Als hoofderecht de Ravioli al Salmone waarbij de roomsaus net iets te overheersend was. Portie echter goed. Na uiteraard de tiramisu, voortreffelijk! Bediening erg vriendelijk en authentiek

Peggy B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Na een hartelijk ontvangst door zeer vriendelijke bediening een goed begin met heerlijk brood en dito olijven zakte de kwaliteit gaandeweg de avond behoorlijk in. De kaart is goed met het beste van de Italiaanse keuken maar zowel voor- als hoofdgerechten waren oh zo vlak van smaak. Ook de porties bleken 'Nederlands' waardoor je niet de traditionele antipasto / primo piatto / secondo piatto kon volgen. De entourage is 'hard' waardoor het er kil was en erg rumoerig. Italië op z'n Hollands, jammer...
Petonesa .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Heerlijk eten bij Isolani. Echte Italiaanse gerechten, met veel zorg klaargemaakt. Wijnkaart met hele mooie wijnen. Personeel heel aardig en attent. Tevens Rita en Massimo zijn hele aardige mensen.
Wij komen dus zeker terug.
Terry V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Heerlijk gegeten, echte Italiaanse gerechten, heel clean met mooie smaken. Hele volle borden, dus wees voorzichtig met bestellen. Het ziet er stijlvol uit met een warme sfeer. De bediening was vriendelijk en netjes maar we moesten ze wel steeds vragen of we mochten bestellen. De glazen bleven ook lang leeg. Maar dat deed niet af aan het heerlijke eten en de goede sfeer. Dus we gaan zeker nog een keer terug!