Ristorante Ilmulino

Heereweg 194 2161 BP Lisse Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Ilmulino

La cucina Napolitana

Il Mulino onderscheidt van de andere Italianen in de buurt door een echt Italiaanse kaart te voeren. Linguini, pappardelle, scaloppina, bistecca: alle gerechten worden hier op Napolitaanse wijze klaargemaakt, met veel aandacht voor versheid en zorgvuldigheid. Tel daar de gastvrijheid van de bediening bij op en je hebt een heerlijke avond uit.

Meer informatie over restaurant Ristorante Ilmulino

Maandag t/m Zondag vanaf 12h tot 21h30

herma M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima restaurant.
Heerlijk gegeten met de AH korting.
Konden alles van de kaart kiezen.
Alles was heerlijk.
Vriendelijk personeel.
Komen zeker een keer terug.
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Fantastisch Italiaans eten, echt authentiek Italiaans eten. Wat ons betreft een echte aanrader! Wij zijn hier inmiddels diverse keren geweest en ook als je specifieke wensen hebt worden die door de keuken verzorgd.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Hier het echte italiaanse werk .top kwaliteit eten
Gecombineerd met een super vriendelijke bediening maakt het alsof we weer in Italië waren
Voor elk budget is hier eten, regelmatig zijn er speciale aanbiedingen
Top restaurant Mike B
robert V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten op een woensdagavond. Eenvoudig maar goede menukaart. Hebben het dagmenu genomen. Prima!!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Weer in restaurant Il Mulino lekker gegeten, vriendelijke bediening . De eigenaar is een heel aardig meneer. We hebben wel genoten.
Amel F.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Geweldig gegeten. Alles is topkwaliteit! Bediening top! De ingrediënten worden uit Italië gehaald. redelijke prijzen. zeker terug
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk restaurant. Prettige Italiaanse sfeer en muziek.
Prima eten voor redelijke prijs.
Gaan we zeker nog een keer doen.
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vriendelijke, goede bediening. Zeer attent. Er werd gevraagd of we nog met het hoofdgerecht wilden wachten of niet. Zeer goed gegeten.
piet B.
Heerlijk gegeten!
Gerechten waren van uitstekende kwaliteit.
Porties niet belachelijk groot, maar precies goed.
De bediening was erg gastvrij.
Jit P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Bij het hoofdgerecht zaten gebakken piepers, niet echt Italiaans
En vleesgerecht was taai
Eerder daar gegeten en was toen echt heerlijk
Elsa B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Leuk ingericht restaurant,vriendelijke bediening,lekker eten! Ik vond alleen de koffie veel te sterk,terwijl ik wel van sterke koffie houd.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Eten was goed: voor- en hoofdgerechten waren prima en borden netjes opgemaakt. Dessert was minimaal: tiramisu in een klein bakje gepropt en dame blanche bestond uit een ongeordend aantal kleine schepjes ijs waar de fles met chocolade saus over heen was gegaan.
Service behoeft zeker verbetering: niet zo heel vriendelijk qua bediening. Starter werd lukraak op tafel neergezet. Glazen drank werden met 4 stuks tegelijk aan diverse tafels uitgeserveerd en voor de gast op tafel gezet.
Conclusie: eten was goed maar ontvangst/bediening verdient een make over
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Leuk restaurant. Alles Italiaans. Ondanks grote drukte toch vlotte bediening. Het opdienen van de gerechten kon met iets meer attentie gebeuren.
Marianka D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Netjes ingericht, erg vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten en heerlijke wijn. Geen heel uitgebreide menukaart maar wel echt lekker allemaal. Voor ieder wat wils.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
gezellige restaurant ,mooie muziek en vriendelijke bediening. Het eten was uitstekend je kan de Original Italiaanse smaak. naast het eten kan je ook sommige Italiaanse producten kopen, bijvoorbeeld koffie, extravergin olijfolie met verschillende smaken, jam , pomodoro saus voor pasta.... ik heb olijf olie ( citroen) genomen dat was geweldig.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten.
Een punt ter verbetering: achterin was het te warm qua temperatuur. Voorin is het aangenamer. Ook hoor je achterin de afwasser flink met de borden aan de slag gaan qua geluid.
Marjo K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijke pasta gegeten in een gezellig restaurant.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Echt weer superlekker gegeten hier. Mooie smaken, aardige behulpzame mensen. Echt één van de betere restaurants in Lisse. Let op, Italiaans is hier geen pizza, maar eerlijke mooie gerechten. oh ja, had ik al gezegd dat de smaken zo uitmuntend zijn?
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Afgelopen zaterdag hier met een Groupon Deal gegeten. Het etablissement ziet er van binnen gezellig en netjes uit. Betrekkelijk smal, maar met een relatief grote diepte. Om ruimte te besparen, bevindt zich aan een wand een bank i.p.v. stoelen. De muren zijn voorzien van (reproducties van?) klassieke schilderijen en portretten. Deze stralen wat mij betreft prettige rust uit. De bar bevindt zich ongeveer in het midden tegen een wand en de keuken aan de overzijde, helemaal achterin. We hadden een mooie plek - bijna aan het raam - met mooi zicht op de belangrijkste straat van Lisse.
De ontvangst was heel vriendelijk en de begroeting (uiteraard) in het Italiaans.
Op de vraag wat we als aperitief wilden hebben, keek mijn partner aanvankelijk wat vragend. Kennelijk kende ze dit woord nog niet. Toen ik vertelde dat het een drankje vooraf betekende, antwoordde ze met zoete witte wijn. Ik vroeg of men ook speciaal bier schonk, maar dat werd door de ober niet helemaal goed opgevat, want het antwoord was “natuurlijk, Italiaans bier”. Aldus kreeg ik een Peroni Nastro Azzurro, een gewoon maar wel zacht en fris pilsje met een nogal hoppig aroma.
Toen onze wensen voor het diner werden opgenomen, werd dit gedaan zonder een menukaart uit te reiken. Dit vonden wij bepaald niet handig. In razendsnelle vaart werd opgedreund waaruit we konden kiezen voor het voor- en hoofdgerecht. Tegen de tijd dat het laatste voorgerecht werd opgenoemd, waren we de andere al bijkans vergeten. Hetzelfde gold voor het hoofdgerecht. Vreemd, want er staat wel een menukaart op de website. Bovendien stond er bij de deal vermeld dat de keuze à la carte was, maar dat bij sommige gerechten een supplement gold. Natuurlijk had ik een kopie van het menu op de site kunnen maken, maar wie rekent er nu op zoiets?
Enfin, mijn lief koos beide keren voor het laatste gerecht dat bij haar was blijven hangen en ik koos een hoofdgerecht nadat ik verzocht had alle gerechten nogmaals op te lepelen.
Daarna kregen we van het huis lekkere bruschetta (zo heten ze, geloof ik) met tomaat, olijfolie, kruiden en knoflook, vermoed ik. Tevens witbrood met olijfolie.
Het voorgerecht van mijn disgenote was Tomina kaas uit de oven met geroosterd brood en truffel honing (met een blik op de menukaart van Il Mulino (de molen) op de site). Hierbij een salade en appelschijfjes. Dit vond mijn gezellin een aparte en frisse combinatie. Mijn keuze viel op de carpaccio op klassieke wijze, d.w.z. met Parmezaanse kaas, rucola en pijnboompitjes. Deze was prima, maar zeer eenvoudig.
Voor het hoofdgerecht opteerde mijn prinses dus voor het laatstgenoemde en dat was pasta met porcini paddenstoelen en waarschijnlijk champignons. Dit vond zij lekker en goed vullend. Zelf koos ik het kalfsvlees met parmaham en aardappel wedges. Traditioneel wordt dit gerecht geserveerd met salie, begrijp ik, maar hiervoor was een andere keuze gemaakt. Ik moet eerlijk toegeven, dat in al zijn eenvoud dit gerecht prima tot zijn recht kwam.
Voor het dessert werden opnieuw alle mogelijkheden snel mondeling vermeld. Bij mij bleef scroppino hangen en daar koos ik voor. Mijn tafelgenote gaf de voorkeur aan Panna cotta met karamelsaus. Volgens haar proefde het goed in al z’n eenvoud. De scroppino die ik kreeg was voortreffelijk. Bij de meeste restaurants krijg je daarbij een rietje, maar hier werd een lepeltje bijgevoegd. Kan natuurlijk ook en je geniet nog wat langer van je nagerecht. Wel zat er vrij veel tijd tussen het nuttigen van het hoofdgerecht en het opdienen van het dessert.
Tot besluit namen we nog een verse muntthee.
Concluderend: de eenvoudige gerechten zijn prima op smaak en tonen aan dat simpel ook heel lekker kan zijn. Het bedienend personeel is zeer vriendelijk, maar niet altijd even scherp. En ja, als leermomentje: maak a.u.b. gebruik van een fysieke menukaart die ter plekke bekeken kan worden.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Geen amuses, geen brood. Eten niet bijzonder van kwaliteit. Ga er niet meer naar toe.