Ristorante Ilmulino

Heereweg 194 2161 BP Lisse Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Ilmulino

La cucina Napolitana

Il Mulino onderscheidt van de andere Italianen in de buurt door een echt Italiaanse kaart te voeren. Linguini, pappardelle, scaloppina, bistecca: alle gerechten worden hier op Napolitaanse wijze klaargemaakt, met veel aandacht voor versheid en zorgvuldigheid. Tel daar de gastvrijheid van de bediening bij op en je hebt een heerlijke avond uit.

Meer informatie over restaurant Ristorante Ilmulino

Maandag t/m Zondag vanaf 12h tot 21h30

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Ilmulino

Carla K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten in dit smaakvolle restaurant waar de ontvangst ook helemaal prima was.... we waren met 16 man, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht allemaal echt zalig!!
Antoinette S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heel warme ontvangst en prettige bediening Heerlijk eten. Prima vers en goed keuze en we komen zeker terug.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We waren aangenaam verrast met de geweldige ontvangst, kwaliteit van eten en entourage. Zeker een plek om naar terug te keren!
Cobie V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Vriendelijk welkom bij binnenkomst ,een duidelijk uitleg van de gerechten en hoe het 3 gangen menu werkte, zeer vriendelijke bediening en goed wijnadviezen echt een aanrader.
H. M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk en gezellig, met een goede bediening.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
heerlijk eten, grote porties, en authentiek Italiaanse keuken. De kwaliteit van het eten is uitstekend met een groot keus uit menu kaart. bediening is zeer vriendelijk.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Mooi restaurant met heel goede sfeer. Ontvangst door eigenaar was allerhartelijkst. We kwamen voor het AH menu, maar kregen de ruimte om ook gerechten van de normale kaart te kiezen. Alles was heel lekker en tussen de gangen zat genoeg ruimte. Vooral de persoonlijke benadering door de eigenaar maakte onze avond extra leuk. Wij gaan zeker terug!
judy12 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima gegeten en er was genoeg tijd tussen de gerechten. Drankjes vond ik aan de hoge kant 4,25 voor een glas rode wijn en een glas limoncello 5,00, maar deze was zeker zijn geld waard.
Wat ons wel opviel is dat de porties er anders uitzien, dan als je met de AH actie daar dineert.
Wij hebben een heerlijk avond gehad.
Goodluck .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Verwelkomt met een lekker hapje, dat nog niet het voorgerecht is en op kosten van de zaak gegeven wordt. Lekkere vers gemaakte gerechten. Geen grote porties, maar genoeg. Snelle beleefde service (soms iets te snel). Vrijdagavond rond half 8 was het rustig in de gezellig ingerichte zaak.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben prima gegeten. Het tempo van serveren lag erg hoog. Dit mag wat ons betreft wel wat minder snel. We stonden nu vrij snel weer buiten. We hadden gereserveerd bij dit restaurant. Op het moment dat we nog even buiten stonden kwam een serveerster 'toevallig' naar buiten om een luchtje te scheppen. Het viel even teveel op. Zodra er nl mensen stil stonden voor deze zaak ging de serveerster nl steeds naar buiten ....om een luchtje te scheppen.
Loes M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Had al zeer goede verhalen gehoord en die bleken ook waar. Super lekker gegeten! Aanvullen tot 120 tekens is onzin, goed eten kan met weinig woorden ;-)
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Kwaliteit zeer goed. Een echte italiaan. (geen pizza s).
Het tempo tussen de gangen is wat ons betreft veel te hoog,
vooral als je het avondvullend wilt doen. (Time out tussen de gerechten
even aangeven dus).
Maar een echte aanrader !!!!
veldhuizenjvan .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Bij Ristorante Ilmulino kun je heerlijk eten! De gerechten zijn van hoge kwaliteit en worden prachtig opgediend. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Het was een fijne kennismaking en het smaakt naar meer, wat betekent dat ik er zeker vaker ga dineren.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Met 4 personen het 3 gangen actiemenu gegeten. Duidelijk minder van kwaliteit dan eten van de kaart, jammer. De service was prima, allerte bediening. Met 4 Italiaanse restaurants binnen 100meter zou meer onderscheidt mogelijk moeten zijn.
stam0584 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Hoewel we in eerste instantie op een ongunstige plek werden neergezet, vlak naast de rumoerige leuken konden we toch een ander tafeltje krijgen waar het uiteindelijk prima toeven was. Met de AH bon hadden we een wat beperkte keuze uit het hoofdmenu maar desalniettemin hebben we heerlijk gegeten. De Saltimbocca was uitstekend en de Zeebaarsfilet prima, niets dan lof! Voor en nagerechten waren top en de cappuccino met een limonchello maakte het geheel áf! We komen beslist een keer terug maar dan zonder AH bon want we willen de andere (hoofd)gerechten beslist ook proberen.
alicedenouden .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Kwartier voor tijd online gereserveerd via de AH actie. Bij binnenkomst werd er zeer vriendelijke gezegd, dat de bon niet nodig was en in m'n tas mocht blijven. Achteraf is ook wel gebleken waarom. Over het eten niets doen goeds. Alleen toen de rekening kwam klopte daar niets van. Aan de actie doet dit restaurant niet en bij navraag wat een menu kost werd ons medegedeeld 38,00 euro bedankt en tot ziens en weg was volgens mij de eigenaar. Wat bij ons nog al hilarisch overkwam en daardoor ook overdonderd waren. Terwijl er buiten een groot bord staat met menu 19,95. Prima restaurant alleen niet via de AH actie boeken want van de rekening klopt niks.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We werden ontvangen door de vriendelijke eigenaar, we hebben er zeer lekker gegeten, de gerechten zijn smaakvol, echt een aanrader.
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
De voorlaatste ah actie geweest, 2016. Het was er toen heel druk en helaas was het eten en de bediening minder. MAAR toch weer een kans gegeven en vorige week geweest. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en het eten was weer prima.
Het kan altijd een keer minder zijn, en dat was toen het geval. Herkansing geslaagd.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
De eigenaar verwelkomde ons vriendelijk. Kregen stokbroodje met tomaat als voorafje snel met een op zijn advies een Lambrusco.
We bestelde ieder een pasta gerechtje, waarvan de prijzen hetzelfde waren, hier zat niets aan groente bij, daarna beide een panna cotta als toetje. Bij het afrekenen voor ons A&H diner voor twee, werd er gerommeld over het bedrag dat we moesten betalen. We kregen niet ons tweede menu gratis, alleen ons toetje werd ervan af getrokken.Dit vond ik niet fijn voelen. Doe dan niet mee met de A@H actie. Ik ga om voordelig een keer uit eten te kunnen,waar de baas dus niet zo blij mee is, wat ook zo voelde. Ik ga hier nooit meer heen. Met de ene klant uitgebreid gaan praten en de ander niet netjes behandelen. Vreselijk!
Beste Gasten, u hebt keurig uitgelegd de AH actie
Is drie gangen.
Zoals u weet u kwam op vrijdag en het is een van de druk
Dagen per week.
De AH actie is drie gangen en u hebt twee gangen
Besteld .
Ik heb de tweede gang van de rekening uitgehaald.
Ik heb u netjes behandeld.
Ik wens u een prettig dag.
herma M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima restaurant.
Heerlijk gegeten met de AH korting.
Konden alles van de kaart kiezen.
Alles was heerlijk.
Vriendelijk personeel.
Komen zeker een keer terug.