ristorante Il vicoletto

Molenstraat 27 2671 EW Naaldwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant ristorante Il vicoletto

Anne V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Verrassend, zo'n klein knus restaurantje, helemaal achteraf. Ziet er gezellig uit. Wij waren met een groep van 16 personen, en kregen de hele bovenverdieping tot ons beschikking. Zeer geschikt voor zo'n groep! Afspraak was dat de chef een 3-gangen keuzemenu zou samenstellen. Als eerste kwamen de grote schalen met anti-pasta's. Een grote keuze aan kleine echt Italiaanse gerechtjes, gevarieerd en zeer smaakvol samengesteld, heel goed. Vervolgens een drietal verschillende pasta's, prima van smaak. Als hoofdgerecht was er een keuze tussen witvis of varkenshaas. De vis was wat aan de droge kant, de varkenshaas was goed, de gerechten waren lekker gekruid. Voor ons een zeer geslaagde avond
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Oh, oh, oh, oh. Eigenlijk zou ik het hier bij willen laten. We hebben met zes personen gegeten. Van twee personen beschrijf ik de ervaringen. Als voorgerechten de carpaccio en de garnalenspiesjes. Smakeloos! De carpaccio was behoorlijk waterig, leek vanuit de vriezer te komen. Weinig op smaak gebracht, de gebruikte salade was oa ijsbergsla wat niet goed smaakte en harde stukken bevatte. De hoofdgerechten waren varkenshaas en een pizza. Het duurde ontzettend lang voordat de hoofdgerechten werden geserveerd. (zeker een uur) Op het moment dat er gevraagd werd of er iets mis was gegaan met de bestelling, werd er in het Italiaans gesproken achter de bar en in de keuken en werd er tegen ons gezegd dat het eten eraan kwam. We hadden sterk het idee dat we 'vergeten' waren. Andere tafels hadden veel vlotter hun gerechten op tafel. De varkenshaas was net als de voorgerechten smakeloos en te ver door gebakken. De pizza was ontzettend vet, droop, werd hierdoor erg zacht. Bij het afhalen van het eten werd het servet opgetild van het bord met de varkenshaas. Er werd duidelijk gemaakt dat we hadden moeten zeggen dat het niet smaakte, er werd uitgebreid uitgelegd hoe het gerecht was klaargemaakt en wij Nederlanders weten niet hoe een bepaalde groente smaakte. Het kwam over als zijnde, waarom bestel je het dan. De groente was zeker niet onbekend bij ons. De niet in zijn geheel opgegeten pizza's werd niet naar gevraagd. Uiteindelijk de rekening gevraagd, waar vervolgens een minuut of tien op werd gewacht. Een vervelende ervaring in een Italiaans restaurant. Erg jammer.
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Wij hadden een calzone besteld. Deze was echter lauw en het deeg was niet gaar, dus dit terug gegeven. Daarna was deze goed van temperatuur en het deeg was gaar. Jammer dat de ingrediënten niet goed verdeeld waren. Binnen in de calzone zat er een grote 'klont' ham en de rest van de ingrediënten was
ook niet goed verdeeld. Ook misten wij de Italiaanse kruiden. Het smaakte een
beetje laf! De salami zat niet in de calzone, maar er bovenop en de gorgonzola lag ook boven op de calzone, terwijl deze ingrediënten IN de calzone horen.
Larissa D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Geweldig lekker gegeten bij il vicoletto!! Klein en knus restaurant met koks die passie hebben voor hun vak. Ik heb de lekkerste calzone ooit gegeten en kom er zeker nog eens terug! Een echte aanrader als je toevallig in de buurt van naaldwijk bent.
Tessa0 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Wat een geweldige italiaan. In december waren wij toevallig in Naaldwijk en wilde we snel een hapje eten rond 20:30, andere restaurants waren vol en iemand wees ons op Il Vicoletto. We kwamen binnen in dit knusse restaurant met een eigenaar die passie heeft voor het eten en vooral italiaans tegen je praat, geweldig. We kozen voor de Tortelloni tartufati
en daar komen we zeker elke keer voor terug. Een supere lekkere pasta, niet duur voor 13euro, met een heerlijke onbeschrijfbare saus. Vooraf krijg je een stokbroodje met lekkere kruidenboter van het huis. Maar de sfeer, de pasta's en de vriendelijke mensen maken het voor ons helemaal top en wij komen hier zeker vaker :)
Xavier B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Met 2 pers. een lekkere pizza en een goed vleesgerecht gegeten. Vriendelijk personeel, de wachttijden voor het voor en hoofdgerecht waren wat lang.
Topolino .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Omdat deze Italiaan het alleen recht heeft in naaldwijk weet hij de prijs ook! Erg duur en kleine kaart iets eenvoudigs als een garnalencocktail of uiensoep vooraf hebben zij niet en de voorgerechten zijn erg duur! Pizza's zijn wel super lekker!
Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2013
In een achteraf straatje gelegen pizzeria, wat eenvoudig ingericht. De pizza was aardig, maar had wat meer 'diepgang' mogen hebben (wat meer kruiden en knoflook?). De salade caprese was redelijk. Volgens ons geen buffelmozzarella. De kruidenboter was geweldig: heerlijk smeuig en lekker veel peterselie en knoflook.
xGrouponFan .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Lekkere en leuke Italiaanse restaurant in de omgeving. Al een paar keer hier wezen eten, soms is het zo druk maar soms is het er rustig.
Altijd lekker gegeten, de inrichting beneden harstikke leuk knus, boven is het iets minder leuk om te zitten maar daar wordt het eten niet slechter van.
De eigenaar/chefkok wilt je ook wel een 'verassings' menu aanbieden iets wat niet op de kaart staat en dat is zeker de moeite waard!

Il vicoletto zeker een aanrader!
brietje1967 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Knus restaurantje waar wij al een paar jaar regelmatig komen. Meestal eten we een lekker pizzaatje met een nagerecht, maar ook een vleesgerecht is hier prima. De stress slaat bij de eigenaar als het wat drukker is toe, maar daar is het dan ook een echte Italiaan voor. Beste pizzeria in de omgeving van Naaldwijk/De Lier.