Ristorante Il Gusto

Van Cleeffkade 5 1431 BA Aalsmeer Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Il Gusto

De pure Italiaanse keuken

Proef de beste Italiaanse gerechten gemaakt door kundige chefs en pizzabakkers. Alle ingrediënten zijn verser dan vers, puur natuurlijk en zoveel mogelijk duurzaam. Zo geniet je op een bewuste manier van al het lekkers. Wow, dit is echt genieten. La dolce vita!

Meer informatie over restaurant Ristorante Il Gusto

- Ontbijt 09:00 - 11:00

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,9
Kan beter
Yang-Hoey D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben inmiddels vier keer gegeten bij Il Gusto. Het eten was telkens lekker, zowel de pizza als de pasta en de salades. De bediening is goed. De kok kan ook een heerlijk glutenvrij gerecht voorschotelen. Al het personeel is zeer betrokken.
saskia V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gisteravond onverwacht toch nog uit eten gegaan. We kwamen 19.50 binnen en werden vriendelijk door de gastdame, de jonge Maria, ontvangen. We mochten vanwege de AH restaurantactie uit alle gerechten van de kaart kiezen.
Voorgerecht was ruim qua hoeveelheid. De mozzarella was goed qua smaak en soepelheid.
Daarna twee pizza's welke ook fijn van korst en smaak waren.
De eigenaar is wat stug en klagerig, daar mag hij zelf aan werken maar zijn personeel doet de uiterste best om er een goed restaurant van te maken.
ReneTreur .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Lekker gegeten, uitstekend bedient door Maria Keessen, die zelfs na haar dienst nog zeker een kwartier met ons bleef keuvelen over van alles en nog wat! :-)
Jan Peter V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
In toevoeging op recensie van FV. Hier een zeer slechte culinaire als je het zo mag noemen ervaring opgedaan. Jammer. De bediening was aardig, maar niet echt professioneel, geen tempo. We kregen iets anders dan besteld! De ober had NB onze menukeuzes met nummers opgeschreven! Over de gerechten kan ik alleen maar zeggen: zag er niet lekker uit (groot stuk vlees drijvend in onbekende saus), en was ook niet lekker. Ik krijg weer de rilling als ik aan die saus denk. En bovendien het gerecht met pollo, dat was waarschijnlijk kalkoen die aan de randen niet goed doorbakken was. Dit kan niet. Mag je van een restaurant niet op z'n minst verwachten dat het eten er lekker uitziet en ook nog een beetje smaakt?
nellekea .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met drie anderen heb ik hier op zaterdag 12 november gegeten. De insalata verdure is lekker; de porties pasta zijn groot en redelijk van kwaliteit. Pasta al salmone dreef in de saus en de zalm was iets te lang gegaard. Bediening is aardig maar traag. Prijzen zijn ok, maar toch vormde de rekening een onaangename verrassing: voor drie glazen (geen flesje gezien) water moest € 8,25 worden afgerekend! Waarmee een glas water duurder is dan een glas wijn. Op de nota stond 3 x Spa blauw. Het waren drie glazen gewoon water; wellicht in de keuken uit een grote fles bronwater geschonken, maar dit is volstrekt onduidelijk. Bovendien hadden we niet om Spa blauw gevraagd, maar gewoon water. Wegens tijdsdruk heb ik toen maar betaald, maar het moge duidelijk zijn dat ik hier nooit meer zal eten, laat staan een glas water zal drinken.
F V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We wilden een spaarkaart van de AH Restaurantactie verzilveren en kwamen bij dit restaurant terecht omdat er met zoveel lof over geschreven was. Bij binnenkomst hadden we al niet echt een goed gevoel, maar omdat we telefonisch besproken hadden, vonden we het niet zo netjes om weg te gaan. We kregen een kaart waar twee soorten vlees: biefstuk en kip met diverse sauzen, opstonden. Toen ik vroeg naar de voorgerechten bv carpaccio, of specialiteiten van de dag, kregen we een andere kaart. Daar we ook deze kaart niet heel erg bijzonder vonden en nogal prijzig, besloten we alleen een hoofdgerecht te nemen en dan maar zonder AH Restaurantactie. Het duurde ongeveer een uur voordat de gerechten kwamen. De saltimbucca was geen kalfsvlees maar een soort taaie bieflap, de ossenhaas met truffelsaus was een bieflap met een verkeerde saus nl. ansjovissaus. De bieflap die ik 2 minuten later met "truffelsaus" kreeg was dubbel-geklapt gebakken en nog bijna rauw. Toen het derde gerecht met een soort kipfilet ook nog op diverse plaatsen rauw bleek te zijn hebben we gezegd dat we weg wilden. Ze wilden nog wel iets anders klaarmaken voor ons, maar de smaak was zo vreemd (alles had een soort vissmaak) dat we er geen vertrouwen meer in hadden en niet verder durfden eten. We wilden nog voor de drankjes betalen, maar dat hoefde niet. Dit is voor het eerst in mijn leven dat ik, na twee happen eten, uit een restaurant weggegaan ben.
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
De pizza's waren erg lekker, alleen de bediening was niet goed. Het duurde allemaal erg lang voordat het klaar was, terwijl het helemaal niet druk was (Drie tafels gevuld ofzo). En de bediening vond het dan ook nog eens moeilijk te onthouden dat we om de rekening hadden gevraagd... 10 minuutjes later toch maar even erheen gelopen, komt het nog? Oja....
Emrullah K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Alles was perfect van keuken tot service. Ik vondt de eten Heerlijk en kwaliteit. Volgende kom ik zeker weer eten, super restaurant op Italiaans.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was heerlijk. Zowel de voorgerechten als de pizza's als de nagerechten en de bediening was heel aardig en attent, maar niet overdreven. Jammer dat het niet zo druk was. Waarschijnlijk omdat het zondagavond was.
Kortom: een aanrader
koef6 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Totale onderbezetting in de keuken, 2 uur gewacht, terwijl de zaak halfvol zat. Mensen liepen boos weg. Wij hadden geen tijd meer voor nagerecht, maar wel op de rekening. Kennelijk ligt daar de prioriteit.
Kwaliteit onder de maat voor de prijs.
saskiapos .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Na 2,5uur de tent verlaten. Alleen een voorgerecht gehad. Er was maar 1 kok was het antwoord op de vraag van ons waarom het zo lang duurde. De helft van de rekening maar betaald. Erg jammer. 2 jaar geleden was het nog allemaal top.
margovanginkel .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijk gegeten; vooraf bruscotte met tomaat en verse knoflook en daarna Pizza Calzone, goed gevuld, was erg lekker maar te veel voor mij. Het toetje, italiaans ijs was handgemaakt heerlijkvan smaak. Personeel was erg vriendelijk. Het was er druk, de wachttijd was wel langer dan normaal.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gegeten met AH actie. Eten op zich niet slecht, keuken te traag.
AH actie met vraagtekens, naar onze mening genoemde menu prijs klopte niet met afrekening. Prijs menu was duurder dan a la carte, tevens aparte kaart voor de AH actie.
Helaas teleurstelling.
Ingest .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
We schrokken van de entourage. Zag er onverzorgd uit. Dode blaadjes aan de al kleine plantjes, loslatende verf, plafondplaat los. Maar wie weet zou het eten wat goedmaken. De pizza's waren echter niet wat we verwachtten: de ham te dik geneden, daardoor moeilijk te verwerken. Veel zongedroogde tomaatjes en heel veel ruccola. Smaken klopten niet goed met elkaar.
neslijan .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de Albert Heijn actie. Was hier achteraf heel blij mee. De prijzen waren veel te hoog voor het eten dat geserveerd werd.
De salade caprese was prima, maar te duur. Het voorgerecht met paddestoelen in truffelsaus was niet meer dan een lepel pastasaus dat op een bord was gelegd. Tussen de tomaatjes van de bruscetta zat een haar van de chef.
De pizza smaakte heerlijk. De kip bevatte nog stukjes bot en pas nadat de kip en biefstuk op waren werden de gebakken aardappeltjes geserveerd.
Vanwege de haar in het eten en bot in de kip kregen we een gratis kopje koffie.
Al met al was het eten niet slecht; het is alleen de prijs die ze ervoor vragen zeker niet waard

Corry M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Pizza 4 kazen was lekker. De calzone te veel groente, niet gaar.
Wij kwamen met de AH actie zegels, 2e menu gratis. Wij hadden 2 pizza's en 2 voorgerechten. Samen voor om en nabij de 40 euro. Met de zegels dus 20 euro. Echter de rekening bedroeg van de maaltijd een keuze menu voor 39.95. Bij navraag zei de eigenaar/ober dat er 1 menu gratis was gegeven. Maar 1 menu kostte slechts 20 euro. Er was ons niets over een keuze menu a 39,95 verteld, ook niet dat we uit alle gerechten mochten kiezen. We hebben geen dessert genomen, slechts koffie. Ook toen werd niet gevraagd of we een dessert wilden i.v.m. met de menu prijs. Zelfs de koffie stond op de rekening. 2e menu gratis werd voor ons dus niet toegepast. We heben uiteindelijk de volle prijs betaald.
Beste mevrouw Mes,

Erg jammer te horen van deze ervaring en met name de onduidelijkheid over het 2e menu gratis. Wellicht was onze uitleg vooraf niet voldoende, onze excuses hiervoor. Wij begrijpen zeker uw redenering maar waren wel in de veronderstelling dat u kon leven met de uitleg van de chef na afloop. Hoe simpel u het voor doet komen (al het eten door de helft) is het helaas niet bij ons, mede omdat we er juist voor gekozen hebben de gasten een ruime, uitgebreide kaart aan te bieden om uit te kiezen. Gaat u voor de goedkoopste gerechten op de kaart dan is het voordeel inderdaad niet al te groot, gaat u echter voor de duurste gerechten dan kan de korting oplopen tot wel 20,- euro p.p. Wij betreuren het zeer te horen dat de koffie ook op de rekening stond, dit is absoluut niet de bedoeling en is totaal niet in lijn met de service en kwaliteit die wij normaal gesproken nastreven. Graag nodigen we u uit om een en ander nog even te bespreken, dit uiteraard onder het genot van een vers kopje koffie van het huis.

Ciao en evengoed graag a presto!

Reactie van proever:

Onduidelijkheid was er,
daar nergens een menuprijs stond gegeven, of over een menu wordt gesproken, ons is daar niets over verteld. Toen ik met de rekening terug kwam, werd mij dit duidelijk gemaakt. Wij hadden een gerecht uitgezocht waar de Italianen om bekend staan. Nl. Pizza. Zowel de pizza's als pasta's waren rond de 10 euro. Je moet dus wel erg veel eten wil je de menuprijs van 39.50 halen. Maar bedankt voor de uitnodiging om een kop koffie te komen halen.
Ciao!
margriet K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Pizza van de dag en pizza tonijn. Bediening is top klantvriendelijk en zorgzaam. Ze hebben aandacht voor de klant
Pizza was heerlijk.
M H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Wij maakten gebruik van een IENS arrangement om voor het eerst kennis te maken met Il Gusto. Het was over het geheel een aangename verrassing. Als voorgerecht tomatensoep (zeer goed) en gemengde salade (niet verrassend). Als hoofdgerecht beide een zeer goede biefstuk en als dessert een uitstekende ijscoupe met door de Chef gemaakt ijs.
Zeker aan te raden en voor ons op de lijst voor herhaling.
wjongkind .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Uitstekend gegeten in dit kleine restaurant. Het voor- hoofd- en nagerecht zien er verzorgd uit. De bediening was wat verlegen, maar ontzetten aardig. De buitenkant van het restaurant oogt iet wat somber, maar laat je daar niet door afschrikken. Een modern interieur, mooie ruime tafels en zitplaatsen (je kijkt niet op andermans bord), helemaal goed. Wat ons betreft een blijvertje.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Hele fijne bediening met veel aandacht voor de klant, de gerechten zijn eerlijk en heel smakelijk. De voorgerechten zijn ruim bemeten, ik zou dat wat minder doen. Bij het hoofdgerecht, de kip in truffelsaus, miste ik iets van rijst, pasta of een aardappelgerecht.
Verder geen op- of aanmerkingen, leuk restaurant met eerlijke, heerlijke gerechten en een fijne bediening, echt een aanrader.