Over het restaurant Ristorante Il Gallo

De Italiaanse keuken op zijn best

Op de Kop van Schouwen-Duiveland te midden van strand en duinen ligt restaurant Il Gallo. Ze werken hier met pure en eerlijke ingrediënten die elke dag vers aangeleverd worden. Gerechten die hot zijn in Italië komen hier als plaatjes de keuken uit. Het moderne interieur van veel paars en veel planten verrast en is onderdeel van de ervaring die je zeker eens moet uitproberen!

Meer informatie over restaurant Ristorante Il Gallo

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 16:00
- Diner vanaf 16:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Helene L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Uitstekend gegeten ! Leuke kaart , en heerlijke wijnen . Mooie kwaliteit van de producten ,: om een voorbeeld te noemen : hier weet men een bavette goed te bereiden , een aanrader ! De service is uitstekend en de gastvrijheid staat op nummer 1 !
Antal J.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
we hebben met de vakantie hier heerlijk gegeten. het eten is ons uitstekend bevallen. het contact met de gastheer was buitengewoon prettig en was ook zeer ter zake kundig.
Joris J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Pareltje in Zeeland! Uitstekend gegeten, Prima toelichting op gerechten, mooie wijnkeus en een aan tafel bereide scropino maakt het helemaal af. We komen zeker nog een keer terug!
Krista J.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Gastvrije ontvangt, heerlijk gegeten, Antipasti en trio van wild. Afgesloten met huisgemaakte limoncello. Top genieten, aanrader!
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Hier onlangs met een groep gegeten. De service was perfect, maar het eten niet. Vlees had weinig smaak en was taai, andere tafelgenoten waren helaas ook niet onder de indruk van hun gerechten. Wat wel enorme service was, was dat na een melding over de teleurstelling van mijn eten, dat gerecht van de rekening gehaald is. Erg netjes!
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Alles was heerlijk vooral het toetje ! Helaas was het restaurant in de verbouwing dus zaten we ergens anders.
Bertus09051943 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
We komen hier ieder jaar een paar keer terug en wederom verrassen Jarko en Joric ons! De anti-pasta (etagere) blijft geweldig om tee beginnen en de Antinori wijn is heerlijk. Wij blijven komen en ga zo door!!!
Ronald Koehorst
geo-marja .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijke gerechten en prima service. De droge Italiaanse witte wijn is ook een aanrader. De creme brulee is helemaal af.
JanskeP P.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
We namen als voorgerecht Bruschetta. Voor 2 stukjes stokbrood met tomaat moest ik € 12,50 betalen! Hier kom ik dus NOOIT meer terug!
peter.duiven P.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Etentje met 5 personen. Zeer geslaagd. We hebben het speciale dagmenu gekozen dat zaterdag 9 april werd aangeboden. Was zeer geslaagd. Mooie wijnen erbij. 'Front en back office' werkten uitstekend met elkaar samen. Prima toelichting op maaltijden en dranken. Aanrader.
avesant .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Heerlijke pizza s gegeten en ijs toe. Kwaliteit prima.Bediening vriendelijk,entourage aardig.
Pizzeria uiterst vriendelijk, pizzaoven doet het leuk.
Paul_Jolanda .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Al enkele jaren eten wij regelmatig bij Il Gallo. Altijd een warme ontvangst en enthousiaste bediening. De keuken is voortreffelijk op alle fronten. Veel smaak en alles is vers bereid. Normale porties. Werkelijk nooit teleurgesteld (zo'n 30-40 keer geweest). Uit eten gaan moet niet "ergens een hapje eten" zijn, maar een beleving die méér is dan dat. En dat is het beslist al die keren geweest.
RichvG .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Enigszins hooghartige bediening en service bij wannabe Italiaan: Italiaanse pretenties zijn er zeker, echt Italiaanse kookkunsten nimmer. Toch geen slecht adres, want men doet wel de best het naar de zin te maken. Niet goedkoop, mist finesse maar toch zal ik er nog wek eens komen.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Goed gegeten. Geen doorsnee Italiaanse gerechten (dus ook geen pizza gelukkig) en alles met zorg bereid en geserveerd. Heerlijke mini-desserts.
Olga S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Dik verdiend die "Iens topper 2015". Dit restaurant is zeker een topper met het heerlijke eten en supervriendelijke gastvrijheid. Een echte aanrader dit restaurant. Wij genoten van een heerlijke antipasta etagière, verrukkelijke lasagne en zeer smakelijke tiramisu. Elke gang voorzien van voortreffelijke wijn. Lekkere koffie toe maakt deze eet-beleving compleet. Helemaal super!
keiki .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Een klein restaurant met lastige parkeerplaatsen. Interieur is krap, tafeltjes dicht bijelkaar. Ruimte is ietwat donker. Het menu is niet zo speciaal maar het eten is goed klaargemaakt. Best royale portie. Ontvangst is heel vriendelijk en de sfeer voelt huiselijk aan.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Na een zeer smakelijk 'viskoekje' (van het weekmenu) dat gevuld was met o.a. zeewolf en garnalen bleek Il Gallo de verwachting helaas niet waar te kunnen maken. De zalmforel, die overigens goed bereid was, had een te sterke grondsmaak en daardoor toch niet smakelijk. Het kalfsvlees van de Saltimbocca was te lang gebakken en dientengevolge droog. De geadviseerde droge witte wijn was prima. De bediening was aardig en kundig, maar het voorgerecht liet zonder toelichting drie kwartier op zich wachten, evenals het hoofdgerecht. Ook werd niet geïnformeerd of alles naar tevredenheid was. De donkerbruine lambrisering, de paarse bekleding van de stoelen en de tafels met papieren lopers creëren eerder een koele dan een warme sfeer. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.
Gerardvanderwel .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Elk jaar komen we hier een paar keer dineren en nog nimmer teleurgesteld.
Er is een goede prijs-prestatie verhouding en de aanbevolen wijnen zijn niet te versmaden.
Een aanrader is en blijft de anti pasti etagiere. Daar herken je onmiddellijk het niveau van deze keuken aan!
Jeroen44 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Aardige ontvangst en aangenaam verrast dat bijna alle wijnen van de kaart ook per glas besteld konden worden. Wat direct opviel waren de erg hoge prijzen van zowel de wijn als de gerechten. Ruim 13 euro voor een voorgerecht, en 25 euro voor een hoofdgerecht vonden wij pittig. De stress onder het personeel was duidelijk hoorbaar en vonden wij niet zo prettig. De gerechten waren smakelijk, maar zeker geen top! Voor een voorgerecht, hoofdgerecht en twee glazen wijn €90,00 afgerekend. Prijs, kwaliteit is hier echt niet in balans
Dndinnes D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Niets dan lof over dit restaurant, uiterst vriendelijke en profesionele bediening, uittekende kaart en het belangrijkste: erg lekker eten. Altijd gedacht dat een italiaans restaurant een beetje 'fastfood' achtig was, wel lekker maar niet speciaal, totdat ik hier was geweest. Ga zeker nog een keer terug omdat de keuze uit alle lekkere gerechten moeilijk was.
Rob.