Ristorante Il Corso

Heerenweg 140 1851 KV Heiloo Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Il Corso

Beste gast, de 20% korting is niet geldig op het voordeel-weekmenu wat we van donderdag tm zondag presenteren, omdat daar al een mooie korting op zit. Wij danken u voor uw begrip!

Meer informatie over restaurant Ristorante Il Corso

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Il Corso

Ria R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk eten.
Leonne W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Als je van Italië houd, moet je hier zeker heen gaan!
Jose I.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten, leuk personeel, ga zeker hier vaker heen. Echte aanrader.
Kimberly B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Prima eten. Goede bediening!
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Eten was goed, bediening ook
Interieur een beetje saai en naast ons tafeltje lag er als decoratie een vaatdoekje en een fles glassex. De entree was ook erg krap, we moesten ons tussen de bezette tafeltjes doorwurmen. Wel een aanrader.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Verrassingsmenu was heeeerlijk en van goede kwaliteit. Zeer aardige bediening, leuke uitleg bij gerechten
Josien K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Dinsdagavond. 4 personen. Niet druk. Toch kreeg ik bij het "chef" menu een slordig bordje met 2 nagenoeg dezelfde gerechtjes. De kritiek hierop werd niet heel erg omarmt. En de 20% korting werd ook heel makkelijk vergeten voor mn gevoel. Van de 4 gerechten waren er 2 wel goed
Reina D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Eten was heerlijk ,weet niet of de 20% korting er af is gegaan !!Verder alles prima..
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk pizza gegeten. Broodje met smeersels van de zaak vooraf. Lieve aardige bediening. Zaak is lekker ruim opgezet.
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Lekker gegeten bij een ongedwongen sfeer. Wijn was lekker!
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Leuke verzorgde ontvangst, prettige bediening en een plaats om nog eens terug te komen.
Koos W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Prima Italiaanse gerechten, aardige bediening, goede wijn per glas per karaf of per fles en redelijke prijzen en dikwijls 20 pr korting!
Frans J. K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Hartelijk, vriendelijk en zeer ontspannend. Zeker nog eens bezoeken.
Daisy T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij hadden gekozen om een lekkere pizza te nemen. Eenmaal besteld voelde ik mij niet zo lekker. Heb daarom ook mijn pizza laten staan, maar deze werd zonder moeite ingepakt zodat ik hem mee naar huis kon nemen. Ons zoontje van 1,5 jaar mocht heerlijk rond lopen in de zaak gezien het feit het rustiger werd. Erg fijn! Mijn vriend en ik komen zeker een keertje terug om uitgebreid te dineren! Ciao
Maaike T.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Eten werd snel gebracht en alles ziet er erg netjes uit. Zeker een aanrader!
Daisy T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Hier gegeten op 10/03/17. Wij hadden gereserveerd. Op de tafel stond het reserveringsbordje en daarop vermeld je achternaam. Dit hadden we nog niet eerder gezien bij een restaurant. Leuk! Het eten was prima. Ik had gekozen voor de carpaccio en Scaloppine al modo nostro. Pluspunt vonden wij dat je gratis een broodje vooraf krijgt. De bediening was vriendelijk.
Lars O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Met een leuk gezelschap naar Il Corso in Heiloo. Goede verhalen gehoord, maar helaas was het niet best. De tournedos had geen pepersaus, wat we wel besteld hadden, was echt veel te klein en droog! Met de drankjes ging ook van alles mis en onze kritiek werd erg slecht ontvangen.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We komen hier al enkele jaren, het is geen enkele keer tegengevallen! De tournedos is voortreffelijk en de voorgerechten stuk voor stuk zeer smakelijk. Bediening is snel en zeer allert. Inrichting is sfeervol. Is echt de beste Italiaan in de verre omgeving!
beefstuk .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Met Valentijn ga je eten met je geliefde bij..... de Italiaan. En dan zit je je rot te schamen voor het gedrag van vier gasten, een tafel naast je. Het bloed onder de nagels halen van het bedienende personeel. Zeer onbeschoft gedrag, werkelijk beschamend! Een petje af voor geduld en incassering vermogen van het personeel. Het eten was prima, het personeel krijgt van ons een dikke 8! Wij komen nog een keer terug.
FrankN .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Een opgewaardeerde pizzeria, niet zozeer in de kwaliteit van het eten, maar vooral in prijs en de overdreven, wat opdringerige Italiaanse bediening. Er is een groot lichtcontrast in het restaurant, een diep pand met alleen ramen aan de westzijde. 's avonds bij ondergaande zon zeer hinderlijk. De inrichting is voor een pizzeria sfeervol. De Italiaanse gerechten zijn dus Italiaans. Het verschil met andere pizzeria's is de prijs. En het personeel, dat je nog voor dat je je glas wijn leeg hebt, komt vragen of je het volgende half gevulde glas al wil afnemen. Nee, dit is niet mijn ding.