Ristorante Galileo

Meer informatie over restaurant Ristorante Galileo

7,1
Sterk1 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hoofdgerecht en dessert besteld. lasagne Was heerlijk! Niet te machtig en was goed heet qua temperatuur. Dessert zou bestaan uit verschillende lekkernijen, echter 6 bollen verschillende soorten ijs met slagroom en een lange vinger. Toen we hier een opmerking over maakten bij de bediening, moesten we het met het antwoord doen dat de tiramisu op was en de panna cotta wel gemaakt was, maar niet genoeg de tijd had gehad om op te stijven. Kansloos dessert!!
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Galileo zit op een prettige plek met wat uitzicht op de gracht. Bediening was vriendelijk, niet te opdringerig, enigszins familiair zoals ik de prettige Italiaanse wijze ken. Het eten - vegetarische pizza en pizza calzone - was gewoon van smaak maar niet bijzonder, de hoeveelheid kaas en het zoutgehalte was enorm. Dat doet de echte smaken geen goed, voor ons overdone. Verder was het wel vers. Tiramisu werd slordig opgediend echter wel weer prima op smaak. Voor een eenvoudige pizza op een fijne plek helemaal niet verkeerd maar ook niet heel bijzonder.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Voor de eerste keer bij dit restaurant geweest. Jammer is dat het niet uitmaakt of je vis of vlees bestelt, de bordopmaak, en dus groenten en aardappelen zijn hetzelfde. De kleur op de borden kan ook beter. Eten is gewoon van smaak, niet iets bijzonders. Voor een Italiaan kan het allemaal wat creatiever.
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Top gegeten, aanrader voor Gorinchem, heerlijk aan het water echt Italiaanse sfeer. Waar vindt je nog een restaurant van dit niveau.
Teus V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
wat een drama ,vies bestek en vieze menukaart ,we kregen bij aanvang een mandje kleine broodjes met een bordje restjes van de vorige dag ofzo en bijna gesmolten knoflookboter ,de bestelde bonensoep was er niet toen een salade besteld van 11 euro die werkelijk alles sloeg grote bonken kaas erin waar totaal geen smaak aan zat sla was bitter daarna risotto mare een bordje met een kleffe substantie waar werkelijk geen smaak aan te ontdekken was . Mijn wederhelft had spaghetti met spek besteld maar echt spek zat er niet in en ook hier geen smaak aan te ontdekken
Baan56 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
De pizzabodems waren goed, maar de toppings waren bij lange niet tot aan de rand belegd.
Wel mooi opgediend. Smakelijk, maar soms net iets te zout.

Romy K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Dit leuke restaurant is binnen de vestingmuren van Gorinchem gevestigd, op 5 minuten lopen van een parkeerterrein. Galileo was een Italiaanse sterrenkundige. Dit komt o.a. terug in het mooie sterrenplafond. Wij hebben genoten van de Lasagna Bolognese, Pizza Proscuitto Funghi en een bijzonder rijk gevulde Pizza Calzone. De als tussengerecht gekozen Focaccia (als Italiaans brood omgeschreven op het menu) viel tegen; dit was een lichtelijk verbrande pizzabodem met wat tomatenschijfjes en daardoor zeker geen € 9,-- waard. Als nagerecht namen wij met z'n drieën de Dolce Misto; dit was een groot bord met bijna alle desserts van de kaart. Dit was de € 9,50 zeker waard! Hier komen we beslist nog een keertje terug.
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2014
Met z'n drieën gegeten bij dit restaurant. Bij toeval hier terecht gekomen, omdat we op doorreis waren. Ziet er aan buitenzijde al uitnodigend uit. Binnen goede sfeer en prettige bediening. Alledrie gegaan voor een pizza. Zelf had ik de pizza met pittige salami en kaas, naam is me ontschoten. Dacht Diavola. Erg groot en lekker. De anderen hadden Quattro formaggi en een verrassings pizza van de kok. Iedereen was enthousiast over de smaak en bodem. Messen waren wat bot, maar volgens de eigenaar waren er nieuwe in bestelling. Espresso na...ook prima.