Ristorante Don Giovanni

Meer informatie over restaurant Ristorante Don Giovanni

• Af te huren
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Don Giovanni! Ook met onze speciale eetwensen werd goed rekening gehouden. Het was mooi weer waardoor we een mooie 'Italiaanse avond' hadden aan deze prachtige boulevard :-) !!
Justy56 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het eten was kwalitatief prima maar ik wil vooral een dik compliment geven aan de eigenaar die voor ons onverwachte familie-etentje slechts 2 dagen van tevoren nog 2 mooie tafels kon regelen voor 19 personen en ook met ons meedacht over de menu's. Perfecte setting en bediening, we hebben een topavond gehad!
Erik1989 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Leuk restaurant met erg kleine kaart. Weinig keuze in pizza's. De bediening was erg snel omdat het zo rustig was. Na een kwartier binnen te zijn kwam het hoofdgerecht er al aan. Een erg dunne pizza met lichte bodem. Pizza niet rijkelijk belegd voor het geld. Weinig smaak aan de pizza door het beperkte beleg en dunne bodem. Ook was de pizza erg kort gebakken waardoor de korsten nog net te licht waren. Een perfecte locatie met vrij prijzige pizza's die smaakloos zijn. Volgende keer kiezen we een andere pizzeria uit.
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Ieder jaar dat we Vlussingen bezoeken, eten we minstens een keer bij Don Giovanni! De sfeer is zo authentiek; nergens in Nederland vindt je nog zo'n oorspronkelijke Italiaan mét vriendelijke service. Saltimbuca met tagliatelle en pizza zalm smaakten voortreffelijk tijdens de dramatische klanken van de Italiaanse opera :)
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
We hebben er gegeten via groupon actie. Met deze prijzen is dit goed te doen. Goed eten. Vriendelijk personeel en een prachtig uitzicht. kijkende op schelde . We hebben groente en tomaten soep op. Goed. Hoofdgerecht hebben we 2 verschillende pizza s op. Ok heerlijk. Het toetje was een ijscoupe. Heerlijke ijsbollen
Jeroen Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Hoe dit restaurant aan een 8 komt is mij volledig onduidelijk...
Op dit moment zitten mijn vriend en ik hier te eten... Het is druk in Vlissingen, dus ook druk hier.
Alleen bij de uitgang nog een plekje buiten... maar zodra er een ander plekje beschikbaar is kunnen we daar zitten.
Beetje jammer dat anderen die net binnenkomen dan die Plekjes krijgen en wij gewoon vergeten worden. Echt slecht!
Voorgerechten zijn er inmiddels. Broodje, maar enkel boter en geen kruidenboter beschikbaar. En op de drankjes wachten we nog steeds! Service een dikke onvoldoende dus!
Carpaccio met een zurige dressing die de smaak van het vlees volledig verpest. Brood is ook behoorlijk droog.
Wachten is nu op de hoofdgerechten. Een tournedos en zalm... spannend....
de locatie is trouwens top aan de boulevard, echter het geheel oogt rommelig... jammer...
jaaaa! Nog geen hoofdgerecht maar wel een ander plekje... niet dankzij bediening maar omdat we het zelf zagen...

En dan, uur later!!! De hoofdgerechten!
De tournedos zonder saus zit toch de gorgonzola saus op... en mijn vriend lust absoluut geen kaas! Al snel komt er een nieuw rommelig opgemaakt bord retour. Nu zonder saus. Ik heb zalm en deze is duidelijk te gaar.
Onder beide gerechten een schep tagliatelle, welke smakeloos is. Ik heb er nog een beetje tomatensaus bij gevraagd, welke snel kwam, en deze maakte het geheel nog enigszins eetbaar.
Voor 4 euro hadden we aardappelen bij besteld. We kregen rode aardappeltjes die licht gaven, zo paars waren ze... Hooguit 15 partjes, en voor 4 euro een ontzettend duur bakje aardappelen die er echt niet uitzagen...
Voor t weggaan nog even binnen naar t toilet... aangenaam verrast want binnen is het een zeer stijlvol en smaakvol ingericht!

Vind t erg jammer, ik had meer van dit restaurant verwacht! Ik zou mensen zeker niet aanraden hier te eten!
Peerzeven .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Als cadeau een SweetDeal-viergangendiner gekregen met lief. Prettig ontvangen, vriendelijk gesprek met eigenaar, Heerlijke tomatensoep met veel basilicum, tussengerecht pastakussentjes met spinazievulling heel lekker, prima pizza en ruim dessert toe.
Werkelijk heel goed - en niets gemerkt van neerbuigendheid inzake voor restaurant weinig winstgevend menu...
Hulde voor dit restaurant!
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
We hebben via sweetdeal daar gegeten. Het eten was goed. We hebben beide tomatensoep als voorgerecht op. Daarna ravioli met spinazie als tussengerecht. Ik heb zelf een pizza op en mijn vrouw penne met kip . Allemaal uitstekend. Ook het toetje van het huis was heerlijk. 3 bollen ijs met slagroom. De bediening van de jonge dame was helemaal in orde en de snelheid waarmee de gerechten kregen ook . Daarnaast ligt het op ene prachtige locatie want je kijkt de hele avond naar het strand en de boten die de haven in/uit komen.
Clasinabr .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Terwijl het buiten regende zaten we aan een mooie tafel met een gezellig rood kaarsje op heerlijke stoelen. Er hing een ontspannen sfeer en we voelden ons meteen thuis. Al snel een wijntje op tafel voor de dames en een Italiaans biertje (dat ze erg goed vonden) voor de heren.Heel knap dat alle gerechten voor 6 personen tegelijk op tafel kwamen. We hebben van alles genoten: de carpaccio's, rucolasalade met tomaatjes, de pane volante's (pizzabrood), gamba's ( waar jammer genoeg geen knoflook door zat, maar dat werd op verzoek gebracht), pizza's margherita, piccante, frutti di mare en een werkelijk overheerlijke spaghetti met grote garnalen. De pizzabodems zijn lekker dun en perfect afgebakken. Ook de toetjes vielen in de smaak: hoewel het niet zo op de kaart stond kwam er op verzoek een portie vanille-ijs; een dame blanche en tiramisu die een hele goede koffiesmaak had en niet zo mierzoet was. Voor de anderen een ook al lekkere expresso en sambucca; perfect met een glaasje water erbij. Dit alles voor 192 euro, inclusief 2 karafjes witte wijn en 2x ice-tea voor de kinderen.We kunnen niet wachten tot we weer kunnen gaan!
Bernard K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Hier ga je zitten voor het decor: terras of binnen . Het is top zitten en genieten van de boulevard, de zee, de boten. Eten in orde , wel veel knoflook. Bediening van goede wil maar erg onervaren, veelal schuchter. Pizza prima. Hoofdgerechten aan de prijs.
Draai .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Als je op locatie gaat eten zeker een aanrader.
Verder niets bijzonders.
Bediening komt even aan tafel, vervolgens 3 x foute bestelling en voor de rest komen ze niet vragen of je nog iets wil drinken of eten.
Pizza's niets bijzonders.
Spaghetti del mare zeker niet bijzonder, 5 grote garnalen op de spaghetti met wat rode saus.
Tiramisu was wel eigengemaakt maar leek uit de vriezer te komen.
Dol-op-eten .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Leuk restaurant aan de boulevard, met uitzicht over zee. Het restaurant is leuk ingericht, met o.a. ronde tafeltjes waar een halve bank omheen staat en waar je erg gezellig kunt zitten.
Vooraf een lekker knapperig broodje met kruidenboter op en als hoofdgerecht spareribs. Deze waren heerlijk mals!
Op het moment dat we binnen kwamen hebben we eerst een drankje met een mandje stokbrood besteld, waarna vervolgens geen bediening meer langs kwam om te vragen of we nog wat wilden eten. Waarschijnlijk gingen ze er vanuit dat we gewoon een drankje kwamen doen en bij navraag of we ook een hoofdgerecht mochten bestellen werden we vriendelijk geholpen en kwamen de spareribs erg snel! Bij het hoofdgerecht wilde ik nog graag een glaasje water en toen kreeg ik de vraag of we een karafje wilden met twee glazen en of we er ijsklontjes inwilden. Dit gaf mij het vermoeden dat we kraanwater kregen en achteraf stond deze inderdaad niet op de rekening! Erg netjes, omdat je tegenwoordig bijna overal moet betalen voor water en dit vond ik dus echt een goed service. Ik zou zo weer terug gaan!
RichardvG .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
Hier kom ik graag voor een pizza, vooral 's zomers op het terras met geweldig zeezicht. Dan smaakt alles goed. Bediening jong, maar zeker vriendelijk en servicegericht. Gewoon behoorlijk eten voor niet te veel geld op een mooie plek.
Estherpp .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Toplocatie aan de Vlissingse boulevard. Italiaans restaurant met onconventionele inrichting. Vriendelijke service en vlotte bediening. Eten was goed, lekkere pommodori soep, goede spaghetti, heerlijk gorgonzola salade en prima pizza. Flexibel bij speciaal verzoek voor pizza topping en lekkere huiswijn. Normale prijzen. Zeker een aanrader.
Hedde S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Denk dat er toch wel meer bij komt kijken wil dit een topzaak worden!19 sept hier gegeten.hoofdgerechten vis en pizza.Vis prima! op een bedje van spagetti (beetje weinig,maar misschien meer gekregen als we erom gevraagd hadden) en salade,aan de zure kant.Een persoon kreeg zijn hoofdgerecht veel later.Toen het eindelijk arriveerde en wij een opmerking hierover maakten,kregen we te horen dat er een probleem was met de printer in de keuken.
Misschien slimmer om meteen de reden te vertellen en vast stokbrood o.i.d aan te bieden (topzaak?)
Daarna gecompenseerd met koffie.
22 sept. hier weer gegeten en pizza besteld.Deze waren duidelijk minder als de vorige keer.slappe bodems.Op de pizza don giovannie lag een berg droge rucola??tja.
Tijdens het opstaan uit de stoelen begon de serveerster al met schoonmaken van de tafel (topzaak?)Er waren 3 tafeltjes bezet dus zoveel haast had dat denk ik niet!
Verder is de inrichting erg onpersoonlijk en weinig italiaans.
René B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Prachtige plek aan de Boulevard, sjiek interieur, mooie crème leren stoelen. Wat veel verwachtingen schept. Voorgerecht: ravioli gevuld met spinazie en ricotta & Salade met peer en gorgonzola. Goed, vers, maar niets speciaals. Pizza Amein als hoofd. Keurige pizza, maar niets speciaals, elektrische ovenpizza, beetje witjes,redelijke smaak. Verse ingrediënten, maar wanneer de basis producten ècht Italiaans zouden zijn, dan zou alles veel beter smaken. Personeel: zeer vriendelijk en alles verloopt gladjes. Goede koude dranken, maar geen ijs in het glas. Alles goed, maar niets speciaals. Tip: met een paar aanpassingen zou dit zomaar een topzaak kunnen zijn/worden.