Ristorante Dell'etna

Rijnkade 62 6811 HC Arnhem Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Ristorante Dell'etna

Siciliaans eten in de binnenstad van Arnhem is een klein feestje. Hier geen standaard pizza’s! Geniet van de traditionele toppizza’s die geurend en supervers uit de houtgestookte steenoven tevoorschijn komen. Hier heerst een ontspannen en familiare sfeer waar jij je onmiddellijk thuis voelt. Alsof je bij familie aan de keukentafel zit. Alles is vers en zelfgemaakt: van het brood tot aan de wijn. Authentieke smaken verpakt in een modern jasje. Kom je proeven?

Meer informatie over restaurant Ristorante Dell'etna

Zondag : 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Dell'etna

Anne S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Sfeervol restaurant, zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Sommige pizzas wat aan de dure kant (en zout), en de salade zeker te duur. Maar verder prima avond gehad.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Echt familierestaurant met verrassende, verse, lekkere gerechten.
Niet je average Italiaan, beter, lekkerder. Bestaat pas 2 jaar. Zeker een aanrader!
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Aan het einde van de Rijnkade stap je de punt van de Italiaanse laars in.
Je wordt warm welkom geheten door de Siciliaanse eigenaar in het italiaans.
Gezellige entourage, helaas was de biefstuk niet zoals gevraagd medium gebakken .
Volgende keer hoop ik beter want we komen zeker terug.
Niet alleen omdat we een gratis drankje en een limocello aangeboden kregen ????.
Charlotte N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Hier komen we zeker weer terug.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
prima restaurant, mooie ligging lekker eten
Stacey W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Als liefhebbers van de Italiaanse keuken hadden we er wat meer van verwacht. We hadden gereserveerd en mochten bij binnenkomst een plekje uitzoeken. Een andere (onvriendelijke) serveerster zei dat we alleen de tweepersoons tafels konden kiezen. We hadden keuze uit 2 ongezellige tafels, prima. Een stel dat later binnenkwam mocht wel aan een vierpersoons tafel. We kozen voor een pizza en een pasta. Al gauw werden er twee pizza’s geserveerd. Toen ik aangaf een pasta te hebben besteld, duurde het net iets te lang voordat dit werd hersteld. Pizza was oke. Pasta was weinig maar absoluut niet bijzonder. Al gauw werd onze tafel ingebouwd door een grote groep. Dit was benauwend. Als dessert kozen we het witte chocoladetaartje, maar dit was geen taart te noemen. Eerder een zware plak pudding (?). De cappuccino vonden we (naar Italiaanse begrippen) erg matig. De bediening was onvriendelijk en onattent. We komen hier niet meer. Jammer.
Yolinda K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Wederom verrassend en heerlijk goed gegeten.
Orlando V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het is een leuke eetgelegenheid. Eten is snel geserveerd en vriendelijk personeel. Het eten is goed zeker een aanrader voor wie een leuk Italiaans adres zoekt om te eten.
Harry F.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Lekker gegeten in een leuke ambiance. De porties zijn wel een beetje klein! Aardig personeel
Ivo I.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Goeie locatie aan het water. Lekker buiten in de zon kunnen eten.

We kwamen voor echt lekkere, Italiaanse pizza's. Dat viel wel een beetje tegen. Pizza's waren lauw en niet echt bijzonder. Wel heel vriendelijk personeel. Er is ons wel ongeveer 15 keer gevraagd of alles naar wens is. :-P Dat had niet zoveel keer gehoeven.

Al met al prima tijd. Alleen jammer van de pizza's...
Aida M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk Italiaanse eten!
Derya C.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Mooie locatie aan de rijnkade. Service was goed, alle fangen ook (zeebaars was fantastisch). Kortom echt de moeite waard.
Eky R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
De porties waren een beetje aan de kleine kant. De risotto was lekker maar te weinig en nogal 'kaal' zonder wat bijgerechtjes.
lucille 8.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Eten was erg teleurstellend. Misschien dat de pizza’s oke zijn, maar de pasta’s en vitello was gewoon smakeloos. Wel goede bediening en goede huiswijn.
Gisela H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Ontvangst liet wat te wensen over, ivm drukte werden we het eerste kwartier genegeerd, maar daarna ruimschoots goed gemaakt. Het eten was prima
Yolinda K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Super lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening en de eigenaar... zeer enthousiast en kundig. Zeker een aanrader, en wij komen er vaker!
Flocat R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Het was maandagavond en heel rustig. Bediening gaf precies genoeg aandacht.
Zeker voor herhaling vatbaar!!
M V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Alles heel prima. Aan te bevelen
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk gegeten, goede adviezen gekregen van de eigenaar.
Heerlijke Vermentino wijn.
Topavond!
Hansdl D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Hoewel het wel smaakvol is, moet gezegd worden dat de hoofdgerechten wel een erg leeg bord bieden. De sfeer is prima met een leuk terras aan de Rijn