Ristorante Dell'etna

Rijnkade 62 6811 HC Arnhem Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Ristorante Dell'etna

Siciliaans eten in de binnenstad van Arnhem is een klein feestje. Hier geen standaard pizza’s! Geniet van de traditionele toppizza’s die geurend en supervers uit de houtgestookte steenoven tevoorschijn komen. Hier heerst een ontspannen en familiare sfeer waar jij je onmiddellijk thuis voelt. Alsof je bij familie aan de keukentafel zit. Alles is vers en zelfgemaakt: van het brood tot aan de wijn. Authentieke smaken verpakt in een modern jasje. Kom je proeven?

Meer informatie over restaurant Ristorante Dell'etna

Zondag : 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Dell'etna

Marcel N.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2019
Een echt goed verzorgde avond gehad. Gezellige en vriendelijke bediening, prettige ambiance en heerlijk eten. Een echte aanrader voor de liefhebber van Italiaans eten.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Authentiek Siciliaans restaurant met heerlijke Siciliaanse/Italiaanse gerechten. We hebben onverwacht genoten. Vriendelijke bediening. Pizza's worden gebakken in een echte houtoven.
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Lekker gegeten. Helaas werden de eerste drankjes vergeten. En liet de bediening verder ook de wensen over. Het was niet druk en er werd te weinig gevraagd of het naar wens was en of we nog wat wouden drinken.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Goede en vlotte bediening. Heerlijke pizza's en pasta's en lekker dessert. Prijs /kwaliteit verhouding prima.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Gewoon niets op aan te merken, alles top! We waren door het koude, natte weer een half uur te vroeg. De oven moest nog voorverwarmd worden en dus was er nog geen stokbroodje te krijgen bij ons biertje. Maar de heer des huizes legde alles keurig uit en bracht later alsnog een warm broodje op zijn kosten. Vervolgens kwamen de pizza's. In tijden niet zo heerlijk bij een Italiaan gegeten. Zeer smaakvol, Goede, dunne, stevige bodem met verse ingrediënten. Open, schone keuken. Fraai ingericht restaurantje met zeer vriendelijk personeel. Snelle bediening. En vanavond ook nog eens 30% Iens-korting. Prima avond. We komen vast nog een terug ????
Dorenda K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
Echt Italiaans
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Erg leuke ambiance om te eten. Gezellig en knus. Lekker gegeten en bediening erg vriendelijk. Een aanrader om even gezellig te gaan eten. Niet duur. En met reserveren via de Iens nog eens 30% korting. Helemaal leuk.
Rik P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Goed gegeten, keurige bediening en limoncello van het huis! Heerlijke avond gehad. Aanrader!
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Heerlijk echt Italiaans gegeten in een leuk sfeervol restaurant met heel vriendelijk personeel.
Vooral het dessert... voortreffelijk. Grazie
Erwin - Jiska S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk gegeten, culinair zeer hoogwaardig.
Vriendelijk en vlot personeel.
Mooi restaurant, had alleen graag een plaats aan de zijkant gewild met ons 2en. We zaten nu in het looppad terwijl de fijnere plaatsen onbezet bleven.
Komen zeker terug wanneer we in de buurt zijn!.
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Goede pizza in authentieke Italiaanse sfeer op mooie locatie in Arnhem. Carne (tournedos) heb ik beter gegeten en was oke. Prima plek om met kinderen te eten
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Heerlijk gegeten in het enige restaurant wat open was op oudjaarsdag. Zeer gastvrij ontvangen door een zeer aardige Italiaanse familie. We komen zeker nog eens terug. Molto bene !
Eelco H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Twee liefhebbers van gevarieerd eten zijn vanavond toch erg teleurgesteld. Prijs/kwaliteit viel tegen. Maar eigenlijk ongeacht de prijs viel het gewoon tegen,
2x 4gangen keuzemenu geprobeerd. Proefde niet vers, niet warm en oogde heel simpel.

Jammer, maar volgende keer ergens anders ongetwijfeld meer geluk. Want wij zijn eerlijk gezegd niet snel kritisch. Even ter referentie.
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Fijne, klantvriendelijke service, parkeergelegenheid dichtbij en bovenal lekker eten. Wat wil je nog meer?
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Sfeervol restaurant, zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Sommige pizzas wat aan de dure kant (en zout), en de salade zeker te duur. Maar verder prima avond gehad.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Echt familierestaurant met verrassende, verse, lekkere gerechten.
Niet je average Italiaan, beter, lekkerder. Bestaat pas 2 jaar. Zeker een aanrader!
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Aan het einde van de Rijnkade stap je de punt van de Italiaanse laars in.
Je wordt warm welkom geheten door de Siciliaanse eigenaar in het italiaans.
Gezellige entourage, helaas was de biefstuk niet zoals gevraagd medium gebakken .
Volgende keer hoop ik beter want we komen zeker terug.
Niet alleen omdat we een gratis drankje en een limocello aangeboden kregen ????.
Charlotte N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Hier komen we zeker weer terug.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
prima restaurant, mooie ligging lekker eten
Stacey W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Als liefhebbers van de Italiaanse keuken hadden we er wat meer van verwacht. We hadden gereserveerd en mochten bij binnenkomst een plekje uitzoeken. Een andere (onvriendelijke) serveerster zei dat we alleen de tweepersoons tafels konden kiezen. We hadden keuze uit 2 ongezellige tafels, prima. Een stel dat later binnenkwam mocht wel aan een vierpersoons tafel. We kozen voor een pizza en een pasta. Al gauw werden er twee pizza’s geserveerd. Toen ik aangaf een pasta te hebben besteld, duurde het net iets te lang voordat dit werd hersteld. Pizza was oke. Pasta was weinig maar absoluut niet bijzonder. Al gauw werd onze tafel ingebouwd door een grote groep. Dit was benauwend. Als dessert kozen we het witte chocoladetaartje, maar dit was geen taart te noemen. Eerder een zware plak pudding (?). De cappuccino vonden we (naar Italiaanse begrippen) erg matig. De bediening was onvriendelijk en onattent. We komen hier niet meer. Jammer.