Ristorante Da Mike

Bennebroekerlaan 77 2121 GS Bennebroek Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Ristorante Da Mike

• : Aan de overkant

Dagelijks geopend: 17.00 uur tot 22.00 uur

• Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Da Mike

D.W. K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Opnieuw heerlijk gegeten. Erg aardig zijn de gerechten buiten de reguliere kaart; daardoor is er altijd wel iets nieuws te proeven.
Pat Van Der W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Voor ons een onbekend restaurant. In donker goed op het adresnummer letten. De kwaliteit is perfect! Gesmuld van de italiaanse Ossobucco. Voor herhaling vatbaar.
Shirley V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Geweldig eten en vriendelijke bediening!.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk !
Huib W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Geweldig gegeten, ben niet anders gewend! Ben zoals elke keer dat ik hier ben blij verrast met het afwisselende menu en het eten van hoge kwaliteit.
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
We waren met vrienden met de AH bonnen. Zo kom je nog eens in een restaurant waar je anders niet komt.
Een eenvoudig ingericht kleine eetgelegenheid. Er zijn weinig gasten, de bediening is vriendelijk.Het meest belangrijke pluspunt vonden wij dat alles door de kok zelf wordt bereid, alles is vers en zeer smakelijk. De champignons van het voorgerecht worden zelf gesneden en heerlijk bereid in de oven, de carpaccio helemaal prima en ruim bemeten portie. Een hoofdgerecht vegetarisch een heerlijke samenstelling van groenten met kaas en de saltimbocca, ook ruime portie, met wat groentes en knapperige aardappelschijfjes. Mijn inziens verdienen zij de aandacht en gasten.
Marcel M.
Gezellig en knus. Lekker gegeten
Renate S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Verheud op een gezellig avondje samen Italiaans eten. Toen we kwamen had ze een klein tafeltje in een hoekje, bijna op schoot bij andere mensen ernaast. Ze zei dat ze alleen deze tafel nog had en alles vol zat. Alsof het kwam doordat we net binnen kwamen en om een tafel vroegen. Gistern hadden we gereserveerd! Via Iens. Ik zei nog, dat hadden jullie wel mogen zeggen. Dan had ik de reservering niet door laten gaan en iets anders kunnen reserveren.
Slechte service hoor. Echt een tegenvaller. We moesten dus op zoek naar iets anders, sta je dan om 19.00 uur weer op straat....pfffffff afknapper!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wij zijn voor de tweede keer komen eten. Het amikale gedrag van de bediening, onwetendheid en uiteindelijkelijk na lang wachten hetgeen niet verwachte kwaliteit van eten deed ons besluiten toch een negatief advies af te geven.

Wij zijn geen mega professionals, maar ook niet onbekend betreffende horeca activiteiten. Dit restaurant heeft het geluk weinig concurrentie te kennen. Advies van ons is blijf kritisch kijken naar wat je de mensen aanbied!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Prijs en kwaliteit zijn prima. Gezellig knus klein restaurant.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Eten was en is perfect, bediening zeer matig, geen wijnkaart, er wordt onderscheid gemaakt tussen de gasten, 2 tafels van 2 personen bezet, andere tafel kreeg limoncello toe, wij niet, gaat niet om de limoncello maar om het gebaar.bij navraag werd er gezegd oh ik dacht dat u snel weg wilde? Ik moest ff geld wisselen ben het vergeten te vragen. Zeer jammer!
Marie-jose R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
De plank van het huis was heerlijk met wat brood, pesto en meer. De gegratineerde champignons waren fantastisch maar we moesten ruim 'n uur op wachten. Het hoofdgerecht kwam na 2,5u en onze trek was toen nog zo minimaal dat we alleen het vlees hebben gegeten en dat was niet bijzonder: kalfsvlees en ossehaas. Een teleurstelling.
Elsa I.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een informele sfeer.
Het restaurant is klein maar gezellig.
Ivon K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het was rustig, maar hebben genoten van de ambiance en het eten!
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Erg lang wachten op hoofdgerecht.
Nieuw personeelslid die weinig tot geen verstand van zaken had en nog veel moet leren.
Zij stond er alleen voor en in de keuken ook maar een persoon aanwezig, nu was het rustig een tafel van 6 en een van 2 personen maar wij vragen ons af hoe dat gaat als het vol zit.
Het eten was smakelijk en goed verzorgd wat weer een hoop goedmaakt.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk eten waar je in het weekend wel even op moet wachten. Maar als je dan beseft dat er maar 1 kok staat en al ben je met 8 man je wel allemaal op dezelfde tijd je eten krijgt. Super!
Michiel P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wat een charmant restaurant! Met circa 25 couverts is het een klein, maar heel gezellig restaurant. Het eten is heerlijk. Je krijgt veel op het bord, wat best iets minder mag. Het is namelijk heerlijk en dan houdt je nog "ruimte" voor de andere gerechten. De bediening is geweldig, wat een lekkere ongedwongen sfeer werd er gecreeerd! Kortom een leuke avond gehad met prima eten en een top bediening!
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Prima gegeten met AH actie. Aanrader!
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Vriendelijke mensen, heel gastvrij!
Thomas H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Prima gegeten in een relaxte sfeer. Aardige en attente serveerster. Komen zeker nog een keer terug.