Ristorante Da Mike

Bennebroekerlaan 77 2121 GS Bennebroek Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Ristorante Da Mike

• : Aan de overkant

Dagelijks geopend: 17.00 uur tot 22.00 uur

• Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Da Mike

Betty B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Erg lang wachten op hoofdgerecht.
Nieuw personeelslid die weinig tot geen verstand van zaken had en nog veel moet leren.
Zij stond er alleen voor en in de keuken ook maar een persoon aanwezig, nu was het rustig een tafel van 6 en een van 2 personen maar wij vragen ons af hoe dat gaat als het vol zit.
Het eten was smakelijk en goed verzorgd wat weer een hoop goedmaakt.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk eten waar je in het weekend wel even op moet wachten. Maar als je dan beseft dat er maar 1 kok staat en al ben je met 8 man je wel allemaal op dezelfde tijd je eten krijgt. Super!
Michiel P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wat een charmant restaurant! Met circa 25 couverts is het een klein, maar heel gezellig restaurant. Het eten is heerlijk. Je krijgt veel op het bord, wat best iets minder mag. Het is namelijk heerlijk en dan houdt je nog "ruimte" voor de andere gerechten. De bediening is geweldig, wat een lekkere ongedwongen sfeer werd er gecreeerd! Kortom een leuke avond gehad met prima eten en een top bediening!
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Prima gegeten met AH actie. Aanrader!
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Vriendelijke mensen, heel gastvrij!
Thomas H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Prima gegeten in een relaxte sfeer. Aardige en attente serveerster. Komen zeker nog een keer terug.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten en bijzonder aardige bediening.
Een leuke verrassing zo dicht bij huis.
A.P. D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Minimaal
Service goed en vriendelijk. Het wachten tussen de gangen duurde wel lang
Karin C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Het eten was wederom héérlijk, evenals de wijn. Een hele goede, vriendelijke bediening! Een geweldige sfeervolle inrichting. Wij waren verbaasd dat het zo rustig was deze avond. Absoluut een aanrader!
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
We werden zeer vriendelijk ontvangen. We vonden het aanzicht buiten een rommelig en de entree moet opnieuw worden geverfd.
Marjavanderslot S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk eten in gezellige sfeer
Liliane P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Waren toevallig in de buurt van Bennebroek en via de IENS app aan dit gezellige, knusse restaurantje gekomen met parkeren voor de deur! Bediening vriendelijk, kundig en vlot! Amuse van het huis erg lekker. Gerechten (antipasta misto, filetto en biramisu i.p.v. tiramisu) verrassend en heerlijk. Zeker een aanrader!
PjenHa V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
We werden goed ontvangen, konden een van de twee beschikbare tafels kiezen (aan rechter wand). De muziek vonden we iets te hard, de verlichting is belabberd (de andere tafels hebben een lamp boven de tafel). We moesten af en toe de kaars bij het eten houden om te zien wat op ons bord lag. De wijn die we wilden hebben was er niet meer, we kozen de biologische Merlot. De voorgerechten Vitello Tonnato/ Fruits de Mer waren heerlijk (wat ons betreft iets te veel). Het hoofdgerecht entrecote had een bittere smaak (iets te lang op de BBQ ?, konden we niet goed zien), en de ossenhaasfilet (het was ossenhaas, geen filet), iets te doorbakken. We hebben lekker gegeten maar had beter gekund. Kortom, best goed, toen we hier de eerste keer kwamen waren we erg onder de indruk van de kookkunst, nu was het wat minder. Het kan verkeren.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
geen goede service, cadeau bon moet je in 1 keer gebruiken, geen tegoedbon bij geld over
Marloes A.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Een klein restaurant waarvan je moet weten dat het er zit. Eten is zeer goed, prima op smaak. Bediening is vriendelijk, maar niet heel professioneel of goed geïnformeerd over de kaart. Maar dat heeft ook wel weer charme en past bij het knusse sfeertje.
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Vriendelijke serveerster, werkte er nog niet zo lang. Had geen idee hoe je de namen van de Italiaanse gerechten uitsprak. Maar wist helaas ook niet wat de ingrediënten waren.
Keuze als je geen vlees eet is beperkt. Plankje van het huis als amuse met divers brood & pesto/tapenade was erg lekker!
Voorgerecht met champignons uit de oven heel vet & machtig.
Pizza was prima. Hoofdgerecht met (droge) zalm en tagliatelle was smakelijk, maar niet bijzonder. Voor 21€ verwacht ik wat meer garnituur. Waren hier met de AH actie, hierdoor was het betaalbaar, anders was de prijs-prestatie niet in verhouding.
CJL L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Leuk klein knus restaurant.
Eten zeer goed en leuke bediening.
Kortom een aanrader
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Er ging het een en ander behoorlijk mis, Daar kan de serveerster niets aan doen. De keuken was helaas nog niet op drukte voorbereid en de diamant haas niet zoals het kan zijn.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Knus plekje, zeer vriendelijke bediening en echt heerlijk gegeten!
Janine K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018