Ristorante da Mike

Bennebroekerlaan 77 2121 GS Bennebroek Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante da Mike

Ontspannen genieten van verse Italiaanse gerechten in een huiselijke sfeer. Vriendelijk personeel die dit allemaal mogelijk maakt in een knus restaurant. Lekkere wijnen en goed bereide pasta’s. Het is net alsof je hier even een momentje in het echte Italië bent: ongedwongen, warm en heerlijke gerechten die met veel liefde worden geserveerd. Zoals een ‘madre’ het haar familie zou voorzetten! Met verse ingrediënten en ongekende smaaksensaties.

Meer informatie over restaurant Ristorante da Mike

9,2

Jouw recensie over het restaurant Ristorante da Mike

Elisabeth.net G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Dit was ons 1e bezoek aan da Mike en we komen zeker terug, ook zonder AH restaurant actie. Gastvrije ontvangst met een lekker borrelplankje. Prima chardonnay en Sangiovese. Voorgerecht :tagliatelle met garnalen en escargots. Voor partner en mij eigenlijk een te ruim voorgerecht.
Hoofdgerecht was subliem. Voortreffelijke Ossenhaas met een top pepersaus en mooi groentegarnituur. Partner was lovend over zijn kalfs saltimbocco.
Een dessert wilden we wel maar dat konden wij niet aan. Onze buren roemden hun nagerecht wel, zo ving ik op. Onze espresso was uitstekend met een cantuccikoekje. Zeer voortvarende en vriendelijke serveerster. Kortom een aanrader om bij Da Mike in Bennebroek te gaan eten. Vooral DOEN.
AJKC .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gister voor de 1e x hier gegeten en het was geweldig! De inrichting is heel knus en gezellig! Het eten was héérlijk. Wij vonden alleen de inktvisringen wat taai maar daarentegen alle andere gerechten héérlijk! Wij willen zeker héél graag terugkomen. We zijn ook héél vriendelijk geholpen.
Een aanrader????????
Marna V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, 'verrassing van de chef', lekkere kleine hapjes van voorgerecht tot nagerecht, leuke ambiance en fijne bediening! Zeer zeker voor herhaling vatbaar!
Janine K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Verrassend leuk en gezellig knus restaurant. Het eten was prima en voor ons grote eters fijne grote porties. Er was tevens een gitarist aanwezig. De bediening was vriendelijk. We waren hier met de AH actie en konden gewoon van de kaart kiezen. We komen zeker nog een keer terug.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Verrassend geheel, heerlijk gegeten. Wij komen binnenkort terug. Zeker aan te bevelen.
Bediening is heel vriendelijk en supersnel.
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een leuk klein restaurantje. Prima bediening en als klap op de vuurpijl een gitarist. Prima sfeer !!
marjavanderslot S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk, hartelijk......wij komen zeker terug!
.............................................................................
Adrianu .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten met een bon van de AH aktie!
Dit keer als hoofdgerecht de pizza uitgeprobeerd.
Lekkere dunne bodem en kun je ook naar eigen smaak samen stellen.
Vooraf een plankje antipast met vis&vlees,schaaldieren en mozzarella/tomaat
Toe een heerlijke Biramisu,bereid met bier,heel bijzonder en erg lekker.
Wij komen hier zeker terug ook na de AH aktie!
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hebben lekker en gezellig gegeten bij 'Mike' in Bennebroek met de AH actie bon (2e diner gratis). Wij mochten van de kaart een 3-gangen menu kiezen, waarbij het duurste menu moest worden afgerekend. Alles verliep in een prettige ambiance met uitstekende bediening!
Jillian Z.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gezellige tentje, leuke aankleding en lekker zittende stoelen. Normaal zou het voor ons een beetje te prijzig zijn, maar met deze actie heel goed te doen! Zelden zulke lekkere pizza’s gegeten, echt heerlijk!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wat een leuk ingericht restaurant, een echt Italiaans sfeertje. Vriendelijke bediening en heerlijk eten met veel aandacht bereid.
Ik raad het mijn vrienden aan!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Supergezellig restaurant, super attente serveerster, complimenten!
Relaxe sfeer. Enigste wat mist zijn dichtbij goede parkeerplaatsen.
brouwerbetty .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Zeer gezellige eetgelegenheid , vriendelijke ontvangst en goede bediening.
Kregen eerst een plankje met wat lekkers en daarna werd het eten opgenomen dus heerlijk relaxt.
Je hebt het idee dat je in de huiskamer aan t eten bent zo ontspannen is de sfeer.
Het eten is heerlijk en alles vers !
Komen zeker terug ook zonder AH bon. En zullen da Mike zeker bij vrienden aanraden.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten in dit knusse restaurantje. Wel is het er erg rumoerig, wat storend kan zijn tijdens een gesprek met tafelgenoten.
Antoinette S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij hadden nog een AH bon en hadden de goede waardering gezien op Iens en we waren erg benieuwd. Heel leuk dat je van de kaart kan kiezen ipv een vast AH menu en dat de 2e persoon dan gratis eet. Er is naast de kaast die goed en bijzonder is ook nog keus uit een aantal dag aanbiedingen voor jet voor hoofd en nagerecht. We hebben gekozen voor de gamba's voor de entrecote als hoofd dit Anas prima gekruid en de groente en aardappeltjes smaakten overheerlijk. Mijn man heeft genoten van de biramisu en ik van een heerlijke Limoen taart. Het ontvangst was prima en de bediening goed en we kregen ons 2e drankje gratis omdat we daar lang op moesten wachten. Prima service, lekker eten en een leuk gezellig klein knus restaurant. Wij komen dus zeker terug.
Elsbeth H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk eten, ook voor vegetariers genoeg keus! Wat meer desserts op de kaart zou leuk zijn. Gezellige inrichting en bediening.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende bediening en ondanks dat wij met de AH aktie gereserveerd hadden konden we gewoon van de hele kaart kiezen. Wij komen zeker terug! Echt een aanrader!!!
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gister heerlijk gegeten bij "Da Mike" een echte Italiaanse kok met een accent uit Rome, tevens terug te vinden in zijn specialiteiten. Bij binnenkomst struikelde wij bijna over de vriendelijke gastvrouw die ons hartelijk welkom heette met een heerlijk plankje "amuse". De sfeer was gemoedelijk en ondanks de drukte in dit kleine zaakje, was alles dik voor elkaar. Eten een dikke voldoende! Ga zo door!
brodinne P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Voor de derde keer met een AH bon bij Da Mike gegeten.
Wederom gekozen voor het verassings menu en weer heeft Mike er wat moois van gemaakt.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Lekker eten in ruime hoeveelheden, goede bediening, overtuigende Trattoria inrichting, fijne sfeer. Erg leuk restaurant, ik ga er zeker nog eens naar toe.