Ristorante Da Luca

Hoofdstraat 2 7901 JP Hoogeveen Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Da Luca

Sprookachtige ristorante

Het is net een Italiaans sprookje, maar dan in het oud-Nederlandse Hoogeveen. Chef-kok en eigenaar Stefano legt liefde en passie in zijn authenthieke Sardijnse gerechten. Veel visgerechten, maar ook lekkere worst en zoetigheden. Voor de afwisseling en vleesliefhebbers organiseert Ristorante Da Luca ook Toscaanse of Umbrische thema-avonden.

Meer informatie over restaurant Ristorante Da Luca

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Da Luca

M.H. B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk eten... voor herhaling waard
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Heerlijk eten! Je krijgt geen menu kaart, de gastheer vraagt naar allergieën en wensen en vervolgens komt er lekker eten op tafel. Een aanrader
Hermjanvanloo .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Gisteravond met vrienden heerlijk gegeten bij da Luca. Een heerlijke verrassing met vier gangen. Fijne gerechten en goede toelichting door de bediening. Eigenaar deed aan het eind van de avond nog een rondje langs de tafels om te vragen of het gesmaakt had. Fijne sfeer om rustig bij te kletsen en heerlijk te eten. Een aanrader!
Menno K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Vriendelijk personeel /sfeervol restaurant /goed eten en drinken (met duidelijke uitleg)
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Letterlijk een feestje om hier te eten! Heerlijk eten en werkelijk een uitstekende bediening. Absoluut een aanrader!!
leroy V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk eten, aardig personeel.
goed restaurant!
Family T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We verbleven op Vakantiepark Westerberg en Hoogeveen bleek slechts 9 minuten verder. Wat een feestje om bij Da Luca te dineren. We waren met onze kinderen (4&7 jaar oud) en zijn enorm warm en hartelijk ontvangen door de bediening. Duidelijke uitleg dat er geen menukaart is en dat je kunt kiezen uit 2/3/4/5 gangen. Er werd een goed advies uitgebracht over de keuze ivm de kinderen en dat pakte goed uit. We hebben met z’n vieren de antipasti genomen. Een grote plank met verschillende anti pasti (voorgerechtjes) Per gang kregen we een bijpassend glas wijn. Echt authentiek Italiaans of beter Sardijns. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. De meisjes in de bediening zijn heel vriendeijk en gastvrij.
erika M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Wij hebben hier voor het eerst gegeten. Wat een verrassing, hele leuke kundige bediening, top wijnen, heerlijk pure gerechten en de ossenhaas, met rucola, balsamico en parmezan was exact hoe deze hoort te zijn. Wij worden vaste klant!
erika M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Wat een verassing dit restaurant! Vriendelijke, kundige bediening, top wijnen en heerlijke goede pure gerechten. Wij hebben genoten en Da Luca heeft er een vaste klant bij!
Femmy Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Was weer heerlijk!
Paul O.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
sfeervol restaurant,heerlijke gegeten.Komen hier zeker terug!! een echte aanrader
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zeer goed gegeten in mooie ambiance met persoonlijke aandacht.
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben ons laten verrassen met een driegangenmenu: hapjes als voorgerecht, een pasta als tussengerecht en vis als hoofdgerecht, We hebben heerlijk gegeten in een mooie, rustige ambiance. Bijzonder was dat wij aan het begin drie witte wijnen konden proeven tot we de wijn hadden gevonden die wij lekker vonden. Klein minpuntje was dat bij een van ons niet helemaal goed rekening was gehouden met wat wij niet wilden.
Geert, Woerden.
John R. M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Je voelt hier de sfeer van Sardinië. Gastvrij en overweldigend aanbod van heerlijke gerechten. Zelf kiezen hoeveel gangen je wenst. Bij hoofdgerecht keus uit bijv. lam, rundvlees of vis. Alles gecombineert met heerlijke wijnen uit Sardinië. Avondvullend programma om te genieten. Aanrader!
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerijk gegeten! We hebben gekozen voor het 4-gangen menu met vlees. En met lekkere wijn erbij. Aanrader!
judith K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
voorgerecht aangebrand, erg lange wachttijd (1 uur tussen gerechten), initiatiefloze bediening. Bediening overigens wel vriendelijk.
Samantha S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Het was weer super! Leuke bediening en het eten was weer overheerlijk! Culinair genot!
Abel V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gezellig restaurant, heerlijk eten en fijne bediening.
Er is geen menukaart. Je kiest het aantal gangen en of je vlees, vis of vegetarisch als hoofdgerecht wilt. Iedere gang is een verrassing en het één nog lekkerder dan het ander.
Wij hadden alles gluten- en suikervrij en alles was geweldig!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten in prettige sfeer. Vriendelijke gastvrouw/bediening
Esmeralda T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Zeer goede kwaliteit van de verschillende gerechten en een leuk concept!