Ristorante Da Luca

Hoofdstraat 2 7901 JP Hoogeveen Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ristorante Da Luca

Sprookachtige ristorante

Het is net een Italiaans sprookje, maar dan in het oud-Nederlandse Hoogeveen. Chef-kok en eigenaar Stefano legt liefde en passie in zijn authenthieke Sardijnse gerechten. Veel visgerechten, maar ook lekkere worst en zoetigheden. Voor de afwisseling en vleesliefhebbers organiseert Ristorante Da Luca ook Toscaanse of Umbrische thema-avonden.

Meer informatie over restaurant Ristorante Da Luca

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

TBBB B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een gezelige en ongedwongen sfeer. Met een lekker wijn arrangement erbij. Delizioso!
mariekeeveline .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Geweldig! Zowel de aankleding (sfeervol), als het eten (geen pizza's, maar echt Italiaans eten, reuze lekker), als het personeel (super aardig en deskundig)!
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Anders Italiaans eten dan een standaard pizza. Erg lekker en verassend. Zeker een aanrader. Voor herhaling vatbaar!!
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Mijn twee hulpverleners heb ik mee uit eten genomen naar DaLuca. Nette en simpele aankleding. Het past bij een Italiaans restaurant van niveau. Zeer ruim en toegankelijk voor mijn rolstoel. We namen een 4 gangen menu. Het eten is prima ! De eerste gang was een lange plank met een ruime keuze aan italiaanse gerechtjes. Een echte topper. Veel fijne smaken. Da Luca is een aanrader !
Marjorie H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Verrassend en heerlijk gegeten! Bediening was erg vriendelijk en goed. Leuke gerechtjes, prima klaargemaakt. We hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker nog eens terug!
Annelot J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Echt een heerlijk avond gehad!! Eten is tot in de puntjes verzorgt, bediening is vriendelijk en zeer behulpzaam!
Maria J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Leuk concept, heerlijk eten en vriendelijk en kundige bediening.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wat kan ik zeggen? Gewoon fantastisch! De tweede keer dat we hier aten en de gerechten waren allemaal anders dan destijds, maar net zo heerlijk. Ook de bediening was prima en vakkundig.
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Erg vriendelijk personeel, maar voor deze prijs viel het eten wel echt tegen.
Ruurd V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Accuraat personeel, legden alles duidelijk uit, prettige sfeer, prima eten. Het einige negatieve vind ik dat je geen Idee hebt hoe hoog de rekening gaat uitvallen.
Ruurd V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Prima restaurant met fantastisch vers bereid eten, accuraat personeel met veel kennis van de Produkten. Het enige negatieve vind ik dat je totaal geen Idee hebt hoe hoog de rekening uit gaat vallen.
jansroelf1945 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Wederom heerlijk genieten in ons favoriete restaurant met de heerlijke Sardijnse wijnen. Anti pasti, soms met wel meer dan 14 soorten is een feest. Trek er de tijd voor uit, want bij Da Luca dineren is een avondje uit. Favoriete dag: donderdag of zondag.
Edgar A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Vanavond gegeten in dit gezellige restaurant. Erg lekkere gerechten. Fantastische bediening. Correct en heel erg gastvrij. Dank je wel!
Sabine R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Fantastisch lekker gegeten bij Da Luca. In totaal zo'n 7 verschillende gangen bereid met goede producten uit Italië. Wij komen jaarlijks in Italië en mijn partner is half-Italiaans dus de lat lag hoog maar Da Luca heeft die meer dan waard gemaakt. Heerlijke anti pasti, pasta, vlees en dessert gegeten met lekkere wijnen. Echt top!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten was prima.....de bediening ook. Maar klachten netjes afhandelen....daar doen ze niet aan. Afspraken nakomen doen ze niet!
Roelie S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Super avond. Heerlijk gegeten en heel hartelijke bediening. Enige vorm van lichte kritiek is de tijd tussen het plaatsnemen en het serveren van het eerste drankje . Dat was aan de lange kant.
robert S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Voor de 2e keer hier gegeten.
Wederom een smaakexplosie. Verrukkelijk 3 gangen genomen. Meer is voor ons te veel.
Fantastisch, en en een heerlijk begin met al die kleine voorafjes op 15 schaaltjes.
Hoofdgerecht een perfect gebakken en zeer smaakvol en aangeklede filetto di manzo
Nagerecht eveneens verrukkelijk, 3 verschillende soorten kleine nagerechtjes.
Echt heerlijk. De prijs is pittig, maar is het zeker waard. Zorgvuldige bereiding kost tijd en geld!
Bediening is zeer beleefd en vlot en informeert regelmatig of alles naar wens is.
We komen graag nog eens terug.
mille grazie
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Afgelopen weekend voor het eerst bij da Luca gegeten. Wij kwamen helaas in de aanbouw terecht die een stuk minder gezellig oogt dan de rest van het restaurant. Ook hadden wij het gevoel dat de bediening zich hier minder vaak liet zien dan in de rest van het restaurant (kan overigens ook met de drukte te maken gehad hebben want het was bomvol) Desalniettemin was het telkens lang wachten op zowel je drinken als het eten. Het duurde erg lang voordat we onze gerechten kregen (er zat telkens ruim een 1 uur tussen elke gang) en dan moest je maar hopen dat je ook je bijpassende wijn op tijd geschonken kreeg voordat je je gerecht op had.
De bediening (als je ze zag) was overigens erg vriendelijk, de smaak van het eten was heerlijk en de bijpassende Sardijnse wijnen waren goed gekozen.
Evelien L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gisteren bij Da Luca gegeten. Twee jaar geleden was het fantastisch dus we verheugden ons op een gezellige avond. Maar al snel volgenden de teleurstelligen. We kregen eeen tafeltje in de nieuwe uiterst ongezellige uitbouw, met uitzicht op een stalen pizzaoven. De wijn die we bestelden was te oud (2008) voor dat type en had een flink depot. Dat was normaal zei de knorrige chef. Na drie kwartier (!) kwamen de antipasti. Geserveerd op een grote plank met wel 10 schaaltjes. Spectaculair, maar......gebakken lucht. Een schaaltje met 1 champignon, een schaaltje met twee gebakken broodjes, rubber mozzarella en smakeloze tomaat etc. Slechte kwaliteit en gewoon niet lekker. Op ons verzoek kwam de pasta vrij snel en die was goed. De rest van het menu hebben we niet genomen. Na een espresso die goed was kwam de rekening: 98 euro mochten we betalen voor deze teleurstelling. Dus dit nooit meer.
Miny V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een heerlijke avond gehad, zeer vriendelijk personeel, geweldig gegeten.