Ristorante Da Luca

Hoofdstraat 2 7901 JP Hoogeveen Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Ristorante Da Luca

Sprookachtige ristorante

Het is net een Italiaans sprookje, maar dan in het oud-Nederlandse Hoogeveen. Chef-kok en eigenaar Stefano legt liefde en passie in zijn authenthieke Sardijnse gerechten. Veel visgerechten, maar ook lekkere worst en zoetigheden. Voor de afwisseling en vleesliefhebbers organiseert Ristorante Da Luca ook Toscaanse of Umbrische thema-avonden.

Meer informatie over restaurant Ristorante Da Luca

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Da Luca

erika M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Wij hebben hier voor het eerst gegeten. Wat een verrassing, hele leuke kundige bediening, top wijnen, heerlijk pure gerechten en de ossenhaas, met rucola, balsamico en parmezan was exact hoe deze hoort te zijn. Wij worden vaste klant!
erika M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Wat een verassing dit restaurant! Vriendelijke, kundige bediening, top wijnen en heerlijke goede pure gerechten. Wij hebben genoten en Da Luca heeft er een vaste klant bij!
Femmy Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Was weer heerlijk!
Paul O.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
sfeervol restaurant,heerlijke gegeten.Komen hier zeker terug!! een echte aanrader
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zeer goed gegeten in mooie ambiance met persoonlijke aandacht.
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben ons laten verrassen met een driegangenmenu: hapjes als voorgerecht, een pasta als tussengerecht en vis als hoofdgerecht, We hebben heerlijk gegeten in een mooie, rustige ambiance. Bijzonder was dat wij aan het begin drie witte wijnen konden proeven tot we de wijn hadden gevonden die wij lekker vonden. Klein minpuntje was dat bij een van ons niet helemaal goed rekening was gehouden met wat wij niet wilden.
Geert, Woerden.
John R. M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Je voelt hier de sfeer van Sardinië. Gastvrij en overweldigend aanbod van heerlijke gerechten. Zelf kiezen hoeveel gangen je wenst. Bij hoofdgerecht keus uit bijv. lam, rundvlees of vis. Alles gecombineert met heerlijke wijnen uit Sardinië. Avondvullend programma om te genieten. Aanrader!
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerijk gegeten! We hebben gekozen voor het 4-gangen menu met vlees. En met lekkere wijn erbij. Aanrader!
judith K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
voorgerecht aangebrand, erg lange wachttijd (1 uur tussen gerechten), initiatiefloze bediening. Bediening overigens wel vriendelijk.
Samantha S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Het was weer super! Leuke bediening en het eten was weer overheerlijk! Culinair genot!
Abel V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gezellig restaurant, heerlijk eten en fijne bediening.
Er is geen menukaart. Je kiest het aantal gangen en of je vlees, vis of vegetarisch als hoofdgerecht wilt. Iedere gang is een verrassing en het één nog lekkerder dan het ander.
Wij hadden alles gluten- en suikervrij en alles was geweldig!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten in prettige sfeer. Vriendelijke gastvrouw/bediening
Esmeralda T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Zeer goede kwaliteit van de verschillende gerechten en een leuk concept!
marleen R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Leuk restaurant, vlotte bediening. Wij hadden 4 gangen en je kon van tevoren aangeven vis, vlees of vegetarisch en tevens wat je eventueel niet lust., voor de rest bleef het een verrassing van de kok. Een menukaart heeft het restaurant niet. De gerechtjes waren allemaal best smaakvol. Voor een wat grotere eter wel wat weinig denk ik. Wat ik jammer vond was ,dat de crumble van het mosseltje van de voorgerechtjes weer terug kwam bij het vis hoofdgerecht.
Mark O.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten, het menu was origineel en de smaken waren goed
trijniemarina2016 V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
De vriendelijke ontvangst, de sfeer en het heerlijke eten maken het echt een fijn avondje uit. We waren met goede vrienden en dat helpt ook natuurlijk!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Echte kwaliteit !
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
TOP! Gezellig, ongedwongen, heerlijke wijn, lekkere gerechten....
susan E.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Sfeer, een goede gastvrouw en éten, geweldig! En alles zonder menukaart, wat een verrassende avond! Echt italiaans eten, een tafel vol antipasta met matchende wijn, een hoofdgerecht om je vingers bij op te eten en pràchtig om te zien en een zàlig dessert. Deigenaar liep te zingen in de keuken, en terecht!
TBBB B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een gezelige en ongedwongen sfeer. Met een lekker wijn arrangement erbij. Delizioso!