Ristorante Da Luca

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ristorante Da Luca

Sprookachtige ristorante

Het is net een Italiaans sprookje, maar dan in het oud-Nederlandse Hoogeveen. Chef-kok en eigenaar Stefano legt liefde en passie in zijn authenthieke Sardijnse gerechten. Veel visgerechten, maar ook lekkere worst en zoetigheden. Voor de afwisseling en vleesliefhebbers organiseert Ristorante Da Luca ook Toscaanse of Umbrische thema-avonden.

Meer informatie over restaurant Ristorante Da Luca

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Da Luca

Samantha S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Het was weer super! Leuke bediening en het eten was weer overheerlijk! Culinair genot!
Abel V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gezellig restaurant, heerlijk eten en fijne bediening.
Er is geen menukaart. Je kiest het aantal gangen en of je vlees, vis of vegetarisch als hoofdgerecht wilt. Iedere gang is een verrassing en het één nog lekkerder dan het ander.
Wij hadden alles gluten- en suikervrij en alles was geweldig!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten in prettige sfeer. Vriendelijke gastvrouw/bediening
Esmeralda T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Zeer goede kwaliteit van de verschillende gerechten en een leuk concept!
marleen R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Leuk restaurant, vlotte bediening. Wij hadden 4 gangen en je kon van tevoren aangeven vis, vlees of vegetarisch en tevens wat je eventueel niet lust., voor de rest bleef het een verrassing van de kok. Een menukaart heeft het restaurant niet. De gerechtjes waren allemaal best smaakvol. Voor een wat grotere eter wel wat weinig denk ik. Wat ik jammer vond was ,dat de crumble van het mosseltje van de voorgerechtjes weer terug kwam bij het vis hoofdgerecht.
Mark O.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten, het menu was origineel en de smaken waren goed
trijniemarina2016 V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
De vriendelijke ontvangst, de sfeer en het heerlijke eten maken het echt een fijn avondje uit. We waren met goede vrienden en dat helpt ook natuurlijk!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Echte kwaliteit !
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
TOP! Gezellig, ongedwongen, heerlijke wijn, lekkere gerechten....
susan E.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Sfeer, een goede gastvrouw en éten, geweldig! En alles zonder menukaart, wat een verrassende avond! Echt italiaans eten, een tafel vol antipasta met matchende wijn, een hoofdgerecht om je vingers bij op te eten en pràchtig om te zien en een zàlig dessert. Deigenaar liep te zingen in de keuken, en terecht!
TBBB B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een gezelige en ongedwongen sfeer. Met een lekker wijn arrangement erbij. Delizioso!
mariekeeveline .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Geweldig! Zowel de aankleding (sfeervol), als het eten (geen pizza's, maar echt Italiaans eten, reuze lekker), als het personeel (super aardig en deskundig)!
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Anders Italiaans eten dan een standaard pizza. Erg lekker en verassend. Zeker een aanrader. Voor herhaling vatbaar!!
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Mijn twee hulpverleners heb ik mee uit eten genomen naar DaLuca. Nette en simpele aankleding. Het past bij een Italiaans restaurant van niveau. Zeer ruim en toegankelijk voor mijn rolstoel. We namen een 4 gangen menu. Het eten is prima ! De eerste gang was een lange plank met een ruime keuze aan italiaanse gerechtjes. Een echte topper. Veel fijne smaken. Da Luca is een aanrader !
Marjorie H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Verrassend en heerlijk gegeten! Bediening was erg vriendelijk en goed. Leuke gerechtjes, prima klaargemaakt. We hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker nog eens terug!
Annelot J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Echt een heerlijk avond gehad!! Eten is tot in de puntjes verzorgt, bediening is vriendelijk en zeer behulpzaam!
Maria J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Leuk concept, heerlijk eten en vriendelijk en kundige bediening.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wat kan ik zeggen? Gewoon fantastisch! De tweede keer dat we hier aten en de gerechten waren allemaal anders dan destijds, maar net zo heerlijk. Ook de bediening was prima en vakkundig.
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Erg vriendelijk personeel, maar voor deze prijs viel het eten wel echt tegen.
Ruurd V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Accuraat personeel, legden alles duidelijk uit, prettige sfeer, prima eten. Het einige negatieve vind ik dat je geen Idee hebt hoe hoog de rekening gaat uitvallen.