Ristorante Concon

Vrijdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
JohanKaspers .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Laatst wezen eten bij Restaurant Concon. Een gezellige zaak met attent personeel. Leuke menukaart met bij ieder gerecht een bieradvies (leuk dat hier aan gedacht wordt)
Gerechten zijn perfect qua portie en zijn erg smaakvol, je proeft dat er met liefde wordt gekookt.
Leuk om in een klein dorpje als Elsloo een restaurant te vinden met een huiskamergevoel, bediening met kennis van zaken en gerechten met een goede pijs-kwaliteit verhouding.
Wij komen zeker terug. (We zijn heel benieuwd naar de nieuwe wijnkaart
Christien J.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Gisteren gaan eten bij Caffe ConCon. Inrichting is veranderd . Het ziet er erg knus en warm uit. We hadden gehoord dat ze een nieuwe kok hadden en dachten we gaan er eten. Dat is ons erg goed bevallen. De pompoensoep was heerlijk en de biefstuk op een bedje van groenten ook wat mijn man had. Ik had de luxe hamburger wat ook erg lekker van smaak was. Kortom wederom een geslaagde avond. Prijs kwaliteit is erg goed.
HansWo .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
ConCon na de verbouwing is er qua inrichting mooier op geworden. Het eten is ok. Bediening is zakelijk met een vleugje vriendelijkheid.
Annie J.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Omelet scampi, wel smaak van scampi, maar er weinig stukken scampi in kunnen herkennen, broodje was goed vers, koffie/choc smaakte prima.
Tevreden met dit bezoekje aan Concon
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
-Ontvangst door eigenaresse was oké
-Italiaans vleeswaren plateau was niet helemaal Italiaans.
-wildstoofpotje zaten geen groenten bij en frieten waren te lang gefrituurd.in het stoofpotje zat ook plastic in. Als je knk producten gebruikt,zorg dat je het goede uitkiest want het was niet het geld waard.
Vervolgens geef je het aan bediening aan dat er wat in je eten zat wat er niet in hoort, echter vinden ze het kennelijk niet belangrijk biedt nog niet eens zijn excuses aan.
- in ravioli worden zongedroogde tomaatjes gebruikt, niet doen! Geeft geen toegevoegde waarde. Pasta was ook maar net warm.
Erg jammer! Natuurlijk gaan we hier nooit meer terug!
Joyce89 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Wij komen hier dikwijls een hapje eten, niet alleen voor de gezellige sfeer maar ook voor de culinaire hoogstandjes! Prijs/kwaliteit verhouding zit helemaal goed. De eigenaresse en eigenaar geven je direct een welkom en huiselijk gevoel. Dat vind je op veel plaatsen niet meer. We lachen ons heel wat af hier en er heerst een fijn 'ons kent ons' sfeertje. Alleen al daarom komen we graag terug!
Christien J.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Heb zaterdagavond heerlijk gegeten bij Caffe Con con. Als voorgerecht een heerlijke zalmcarpaccio. Hoofdgerecht kabeljouw met venkel. Alles zag goed verzorgd uit en personeel was erg vriendelijk. Een aanrader.
J85 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Kom hier een keer of 3 per jaar eten...eten hier is altijd voortreffelijk en de ''penne diablo'' is echt een aanrader, overheerlijk!! Ook het voorgerecht, de salade met carpaccio was echt verrukkelijk! Kortom culinair eten voor een hele eerlijke prijs. Bediening is heel goed, en de eigenaar/eigenaresse zijn echt op en top klantvriendelijk! En altijd in voor een vriendelijk praatje met de klant. Waar vind je dat nog tegenwoordig?? Wel absolute onzin wat deze andere gast hier onder over hen hier neer zet.
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
eten prima, maar wat de eigenaresse/eigenaar voor elkaar speelt? We zaten als (goddank) onbekende op het terras. Iedere (en dan bedoelen we ook iedereen) kreeg een ongepast commentaar (de letterlijke commentaren laat ik gaarne voor me) wanneer ze voor de zaak verschenen. Gasten en passanten, eenieder werd besproken met een plaatselijke gast, goed hoorbaar aan onze tafel. Het eten was voortreffelijk, maar de klantbenadering was belachelijk. Bij navraag aan het bedienend personeel bleek dat dit vaker voorkwam, waarna excuses werden aangeboden door hun. Respect als je voor deze roddel show kan werken, maar als horeca uitbater/eigenaar dien je wel het verstand te hebben dat je je eigen mening kunt beperken. Werkelijk schandalig, hopend op beter.
Selamatmakan2 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
afgelopen vrijdag hebben wij met 4 personen gegeten. vooraf kregen wij vers gebakken brood met olijfjes en kruidenboter. we hebben met zijn vieren het menu gegeten. heerlijk was het! het enige minpuntje was dat er soms geen muziek draaide. de bediening was vriendelijk en de sfeer was gezellig! wij komen zeker weer terug!