Ristorante Capri

Bussumerstraat 8 1211 BK Hilversum Nederland Kaart
31-356219696

Over restaurant Ristorante Capri

La cucina Italiana

Bekende en minder bekende gerechten uit alle regio's van Italië, maar altijd even lekker. De attente bediening zorgt dat het je aan niks ontbreekt aan tafel en kan je alles vertellen over de gerechten. De aardige mensen en het lekkere Italiaanse eten maken dit restaurant speciaal.

Meer informatie over restaurant Ristorante Capri

• : Parkeerplaats

Maandag 18:00 - 22:00
Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras
Beaplukker .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Zondagavond gegeten bij Capri; we hadden gereserveerd, maar het was niet druk. Naar aanleiding van eerdere ervaringen van bekenden had ik hoge verwachtingen. Deze verwachtingen zijn niet waar gemaakt. Het eten was goed, maar niet spectaculair. De bediening oogde niet echt profesioneel. En dat er van de drie op het menu staande desserts er maar twee te bestellen zijn maakte het geheel niet veel beter. Jammer, maar ik denk niet dat ik nog een keer terugkom of het restaurant bij anderen aanbeveel.
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Teleurstelling. Zo goed en gevarieerd als vorige keer.. zo simpel en duur was het nu. Vorige keer 'verassing' besteld. Dat was super. Nu was het saai en waardeloos. 1.5 uur gewacht op pasta. Daarna 2 uur in een bijna leeg restaurant zitten wachten op een simpel en te duur hoofdgerecht. Paar aardappeltjes.. beetje vlees. Beetje vis. Tiramisu na was top. Maar 240 eur voor 4p voor dit? Laatste keer voor ons. Speciaal van ver gekomen voor dit restaurant. Keken er naar uit.. en dan dit. Excuus van eigenaar was 'vakantietijd en wegafsluiting'. Daardoor minder variatie en verse producten.
1 fles Montepulciano 29.00 e 1 fles rose 22.00 e 1 grote fles san pellegrino 4.75 antipasti 5 personen = 1 schotel meloen 1 schotel caprese grote schotel vleeswaar voor 5 personen speciale bruschetta totaal 40.00 e 2 huisgemaakte pasta 1 spaghetti overvloedig 42.00 e 1 entrecote 24,00 e 1 scaloppina marsala 19.00 e 1 zalm alla viareggina 22.00 e 4 tiramisu 26.00 e 1 semifreddo 5.00 e
3 limoncello gratis 3 maandje brood graties 2 liter water graties 233,75 totaal alles opgegeten 6.25 euro fooi 240.00euro maar naar de tiramisu en limoncello nog gezellig blijven zitten +- 1 uur .zo als u zelfs zegt heeft alles 3,5 uur geduurd waarvan u zelfs meer dan 1 uur naar de dessert en limoncello bent blijven zitten u bent om 18 00 binnengekomen volgen mijn bon heeft u om 20 :44 afgerekend dat is volgens Adam Riese 2 uur en 45 minuten . naar 2 jaar dat u voor het eerst in mijn zaak bent geweest zou ik echt niet meer weten wat u toen gegeten heeft, nu weet ik alleen dat u en gezelschap alles op heeft gegeten en ik u commentaar heel teleurstellen vind P.S.buiten u en gezelschap waren er no 12 gasten aanwezig .wat is de bedoeling van deze recensie ?? met vriendelijke groet Pasquale

Reactie van proever:

We gingen nog net niet met honger weg. 1 lullig plakje vlees van elk per persoon, ministukje meloen en 1 stukje tomaat met mozarrella. Bij de 3 hoofdgerechten (70 EUR!!!) kregen we klein stukje vis, klein dun plakje schnitzel en paar stukjes biefstuk. Dit alles met precies 1 bijlage.. een aardappelsalade. 1 stuk. Ohja. De pasta's als tussengerecht hadden alle 3 dezelfde saus. Geen variatie.

Alles smaakte prima.. maar het was weinig en niet bijzonder. En al helemaal niet het geld waard wat ervoor werd gevraagd. Vorige keer wel. Plus dat alles ONTZETTEND lang duurde voordat we het kregen.

Beroerde prijs-kwaliteit-hoeveelheid verhouding. En wat ik.hiermee probeer te bereiken? Doe er wat aan!!!! Anders kun je de tent wel sluiten.
M.wajon .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Wat een super restaurant. De eigenaar en het personeel zijn echt zo lief. We waren met een grote groep en hebben ons laten verrassen. Geen menu v.d. kaart. Een heerlijke amuse met een prosecco, typische antipasti italiani en gegrilde groenten. Daarna 3 soorten verse pasta en home-made gnocchi, tiramisu als dessert.... een waar eetfestijn! Top!
gezellige heren, ontzettend charmante dames het was heel leuk jullie als gast gehad te hebben
met de hoop jullie ooit weer culinair te mogen verwennen dico grazie e a presto Pasquale
Fdg12 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Beste Maria, Pasquale en alle andere medewerkers.

Een drietal jaren geleden waren wij (5 personen) bij toeval in dit restaurant terecht gekomen.....en we hebben gesmuld.

Nu, op 16 juni 2016 heeft de afdeling ruimtelijke ordening (21 personen) van de gemeente Eindhoven een bezoek gebracht aan de gemeente Hilversum. Het leek Mij (als organisator) een goed idee om die dag af te sluiten met een etentje in Ristorante Capri.
Omdat de groep zo groot was heeft Pasquale een avondvullend 4-gangen menu voor ons samengesteld. Zonder uitzondering gaf iedereen te kennen genoten te hebben van de originele Italiaanse keuken. Niet alleen het gebruik van uitsluitend verse en kwalitatief goede ingrediënten, maar ook de aandacht en de zorg waarmee het eten was bereid maakte dit voor ons allen tot een onvergetelijke avond. Ook mag niet vergeten worden dat onze gastheer met speciale wensen van enkelen goed rekening heeft gehouden.

Kortom: bedankt allemaal; jullie hebben een belangrijke bijdrage geleverd aan het welslagen van het teamuitje van onze afdeling.

Namens de medewerkers van de afdeling ruimtelijke ordening van de gemeente Eindhoven,
Hein van den Reek.
Carel F.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Afgelopen donderdag 9 juni een afscheidsetentje met een groep van 11 (internationale) collega's bij Capri genoten. We hebben de keuze van gerechten en wijnen aan het management en de kok overgelaten. Het was onovertroffen super (en we zijn echt wel iets gewent..;)) 5 wel verdiende sterren wat ons betreft!
Beste Carel,wat een geweldige recensie,maar wij hopen dat dit geen afscheid is van" Capri"
niet alleen als klant maar ook als mens heb ik en Maria jou en je familie altijd met vreugde en plezier in onze restaurant ontvangen. Geniet van het leven, la vita e' bella ciao a presto.! Pasquale e Maria
Sanja Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heerlijk! Je moet geen haast hebben, maar de bediening is super lief en aardig, en het eten echt Italiaans, vers en erg lekker!
Beste Sanja, dat u en gezelschap die avond bij onze restaurant genoten heeft is fijn om te weten ,maar ik moet eerlijk zeggen dat met zulk fijne personen niet moeilijk was onze best te doen.(alla prossima) tot volgende keer. saluti Pasquale & Maria
Rogier H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Wat een geweldig restaurant als je van echt Italiaans eten houd, dat maakt wel wat uit. bruschetta, gevulde aubergine, echt heerlijk. dat zie je alleen in een restaurant van echte Italianen. ook lekker eigenwijs. prima wijn voor weinig geld, en natuurlijk geen kaart voor de wijn, maar gewoon even uitzoeken uit het rek. wij zijn gek op Italiaans eten, vooral als het echt is.

dat is het, met echte Italiaanse mensen, die gewoon zich zelf zijn gebleven. de smaak van echt zou ik zeggen. hij doet ook geen concessies aan zijn eten. pasta's zoals ik ze (nog) niet kan maken. met liefde voor het eten.
Rogier 46 , bedankt voor deze leuke recensie,wij hopen jullie ook in toekomst te mogen blijven verwennen, in elke geval wij blijven ons best doen ,tot ziens Pasquale & Maria
Dounia M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
k kreeg van een oude vriend te horen dat ik eens het eten moest proberen bij Ristorante Capri, en toen ik daar toevallig langs reed leek het mij een goed idee. Ik kwam binnen in een mooi typisch Italiaans restaurant met veel decor en aardig personeel. Ik werd meteen begroet bij binnenkomst samen met mijn vrouw en konden meteen een mooi plekje kiezen.
Ik had als voorgerecht Italiaans anti pasta besteld voor mij en mijn vrouw en als tussengerecht salat polpo, dat is een octopus salade.
Als hoofdgerecht hebben wij gegeten entrecote en scalopina, beide vleeswaren waren heerlijk gekookt en goed gemarineerd.
We hebben erg genoten en het personeel was erg vriendelijk. De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend en ik beveel Ristorante Capri vooral aan.
Het was een mooie avond en we hebben een nieuw heerlijk restaurant ontdekt met een prachtige sfeer.
dounia,mond tot mond reclame is nog altijd de beste reclame,fijn dat u genoten hebt en wij zullen ons best blijven doen ,grazie ciao Pasquale & Maria
Picasso68 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Dit is de echte italiaanse restaurant gerund door echte italianen hier hebben ze origiele tipieke gerechten uit napoli. Wij adviseren jullie om hier de lekkerste voor en na gerechten te eten vooral linguine ai frutti di mare. Het is met veel liefde en op het moment klaar gemaakt. Als italiaan bevestig ik dat het echt heerlijk is.
Grazie !, zou graag in het italiaan willen schrijven maar dat mag niet, maar wanneer italianen je complimenteren is het altijd een goed gevoel want vergeet niet voor italianen is nog altijd de beste kok" la mamma" di nuovo grazie Pasquale e Maria.
Krui K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Capri is een fijn restaurant met eten zoals je dat in Italië ook krijgt. Lekker gegeten (heerlijke citroensaus bij de scallopino), vriendelijke bediening en de roodgeblokte tafellakens die de Zuid-Europese sfeer benadrukten. Het smaakte naar meer.
NicoStr8 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Helaas zijn wij iets minder lovend over Capri. De hoofdgerecht porties zijn iets te klein. De pastagerechten zijn lekker maar de gerechten zijn een beetje eentonig. De service is erg goed en het is een gezellig restaurantje, ondanks dat het niet heel sfeervol is ingericht.
Geachte heer bent u zeker echt zeker dat u op de van u aangegeven datum in onze restaurant bent geweest ????? Hoogachtend Ristorante Capri

Reactie van proever:

Ja zeker, we komen graag een keer terug om iets anders te proberen.

Nick

anf 2e reactie van restaurant:

dann bent u van harte welkom ,Pasquale & Maria
Vankeulenditje .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Heerlijk gegeten in een traditioneel Italiaans restaurant; verrassende kaart. Bediening weliswaar traag maar erg charmant. Aanrader.
DvK
Grazie voor deze aardige recensie en dat u genoten heeft geeft ons een grote voldoening,Bediening? heeft u gelijk maar helaas begint man de leeftijd te voelen,helaas!maar dat wat nog jong is ,is L'Passione e l'amore voor je werk. dat zal ik altijd blijven doen om zulke fijne gasten als jullie te kunnen blijven verwennen. ciao grazie Pasquale e Maria!
Anass E.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Zoals altijd heerlijk gegeten bij Pasquale. Dit keer heb ik genoten van de Spaghetti Alio Olio, deze is met knoflooksaus. Dit is een typisch Italiaanse specialiteit wat nergens anders te vinden is, zeker aan te raden. De sfeer was gezellig, niet te luidruchtig maar juist rustgevend. Bediening was net als gewoonlijk heel vriendelijk.
Mijn complimenten aan Maria, de kokkin.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Bedankt en nogmaals bedankt inmiddels horen jullie ook bij onze trouwe klanten ,fijn te weten dat het jullie nog steeds bevalt. Grazie a presto Pasquale e Maria
Yolanda2712 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ristorante Capri, Pasquale e Maria molto gentile. Ik heb 15 jaar in Italie gewoond en weet hoe de Italiaanse keuken is. Ik kan niet anders dan een 10 geven voor het eten Perfect. Het is een typisch italiaans restaurant, normaal, doch gezellige inrichting van het restaurant. Waar het omgaat is het eten, en ja daar weten Pasquale e Maria wel raad mee. Super lekker. Wij waren met ons zoontje en ook die heeft lekker gegeten (Petto di pollo con spaghetti con parmezzana. Neem wel de tijd om naar dit restaurant te gaan want je moet er wel van genieten en niet gehaast voor iets snels. Wij komen zeker terug :).
Cara Yolanda, welkom in Nederland, inderdaad je zou het wel weten wat de italiaanse keuken inhoud en dat je en gezelschap genoten hebt is voor ons een bevestiging dat wij de italiaanse ,
culinaire traditie in eeren houden,echt italiaans ... ti saluto grazie voor deze leuke recensie.
Pasquale e Maria
Zeljka D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Een echt authentiek Italiaans restaurant met heerlijke gerechten en zeer vriendelijke bediening. De anti pasto voor 2 personen is een aanrader. Heerlijk gegeten. Wij komen zeker terug.
excuses voor de late reactie altijd druk bezig en bedankt voor de leuke recensie ,inderdaad met onze antipasti hebben wij veel succes en wij gaan zo door ,wij zeggen altijd : wij zijn niet de beste maar wij proberen elke keer ons best te doen en zo te zien is het ons bij u gelukt.

Grazie ,saluti . Pasquale en Maria
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Met een beetje meer aandacht voor de inrichting zou het echt een top tent zijn. Maar goed het gaat om het eten. Wijn was prima, niet heel verrassend daar had ik meer keus verwacht. Eten is goed, mooie gerechten en goed van smaak. Porties zijn niet heel groot waardoor je zeker voor het dessert wilt gaan want dat was de topper van de avond! Vraag naar een selectie van diverse desserts en laat je verrassen. Heerlijk.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Ben je op zoek naar authentieke Italiaanse gerechten loop dan hier naar binnen. De gemoedelijke eigenaar ontvangt je hartelijk. Er is een beperkte menukaart maar dat maakt de keuze ook makkelijk. We kozen voor mozzarella negro, nog niet eerder gezien en gegeten maar dit was voortreffelijk. Daarna kozen we de risotto funghi en gamba , het wachten zeker waard, heerlijk vers. Na een lekkere limoncello namen met we met een handdruk van de eigenaar afscheid van een geslaagde avond

Bedankt voor deze leuke recensie ,inderdaad de zwarte mozzarella is bijzonder ,en dat jullie genoten heeft die avond is altijd fijn om te horen. Grazie e buon anno 2016. Pasquale & Maria
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Ben hier heen gegaan op grond van de eerdere lovende recensies. Ik ben het met deze recensenten eens dat het eten hier prima is. Lekker vers huisgemaakt Italiaans. Dus als je daar naar op zoek bent dan is dit een prima stekje.

Waarom dan toch maar een zeven? Omdat ik toch ook wel wat teleurgesteld was in de beperktheid van het aanbod, de wat outbollige presentatie en het prijsniveau.
beste proever als eerste bedankt voor deze leuk recensie wat het eten aanbelangt .Ik persoonlijk accepteer kritiek ,daar kan ik alleen van leren,maar kritiek moet wel leerzaam zijn anders leer je niets van je fouten . a) ik weet niet of u ooit in italy bent geweest maar wist u dat meesten restaurant geen menu kaart hebben (uitgezonderd toeristen restaurants ) de ober geeft u het dagmenu aan waarvan u kunt kiezen uit 2 antipasti 2 a 3 primi en idem 2 a 3 secondi.dit is italiaans, ook om te kunnen garanderen dat u absoluut verse producten krijgt, wat de presentatie betreft dat laten wij italiaanen andere culturen over , maar ik zou ook niet weten hoe je een bord spaghetti napoletana of een lasagna eccetera.................,een lust voor het oog zou kunnen presenteren . een antipasta ok daar kan men wat van maken ook dessert,maar over het algemeen gaat het ons italiaanen om de smaak het moet lekker zijn naar het opmaak van het eten te kijken hebben wij italiaanen niets aan wij kijken liever naar mooie vrouwen . prijsniveau ?! . Geachte proever 8965 desondanks alles blijf ik met respect naar u recensie kijken en zou ik proberen een tussenweg te vinden om u en andere gasten naar hun zin te maken. met vriendelijke groet Pasquale &Maria
Simonerz .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Het eten was heerlijk. Op het oog simpele pasta's, maar smaken heel bijzonder en alle tafelgenoten zeer tevreden naar huis! Daarnaast werden we vriendelijk bediend, werd ons van wijnadvies voorzien en stond er binnen no time een lekkere amuse voor onze neus. Fijne sfeer.
Cara simonerz ,grazie voor de leuke recensie wanneer gasten tevreden onzer restaurant verlaten geeft het ons altijd een fijn gevoel en wij hopen u ook in toekomst te mogen verwennen met met onze origineel italiaanse keuken. tot ziens ,a presto Pasquale e Maria
Shiva Z.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Heerlijk authentiek Italiaans. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar heerlijke simpele recepten met veel smaak. Vriendelijke service en ik kreeg zelfs een lief cadeau omdat ik mijn verjaardag kwam vieren.
Beste mevrouw Shivaz,ik ben blij dat u en gezelschap heeft genoten inderdaad u heeft het goed opgemerkt,la cucina italiana , de italiaanse keuken is simpel en smaakvol en daarom zo geliefd .Bedankt voor de recensie wij waarderen het zeer. Grazie e con simpatia, Pasquale e Maria