Ristorante Bellagio

Kruisstraat 37 5211 DT Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Ristorante Bellagio

Italiaans genieten

In het centrum van Den Bosch la dolce vita ervaren? Dan is Ristorante Bellagio the place to be! In een warme, eigentijds Italiaanse sfeer wordt je hier deelgenoot van goed bewaarde culinaire geheimen.

Meer informatie over restaurant Ristorante Bellagio

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Duur
Mrooz1966 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ik heb dinsdagavond 29 november met mijn oud collega/vriendin gegeten bij Bellagio en vond eigenlijk alles goed voor een wel heel mooi prijsje. Ik had niet het gevoel er voor de helft van de prijs te zitten. Goed gegeten, vlotte vriendelijke bediening en ontvangst.
Een aanrader wat mij betreft ook als het geen AH actie is, weet ik uit ervaring
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij waren voor een weekend in 's-Hertogenbosch en zijn via de AH actie bij Bellagio wezen eten. We werden zeer gastvrij ontvangen. De inrichting is modern en erg gezellig. Het personeel was de hele avond ontzettend vriendelijk. Keuze uit 3 gerechten per gang. Ik hou niet van gorgonzola en het was geen probleem om een andere saus te krijgen bij de tortelli. We hebben heerlijk gegeten en genoten van deze avond bij het zeer gastvrije Bellagio.
Susan Van Stiphout .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Erg slecht. Zeer beperkte keuze voor de AH actie, het eten was oke, maar dat kwam voornamelijk omdat we (na ruim 2,5 wachten op het hoofdgerecht) ontzettende honger hadden. Kleine porties, niet bijzonder. Ik at als hoofdgerecht een filet mignon, die ik medium rare bestelde. Ik kreeg (na 2,5 uur) een medium/done, maar had simpelweg geen zin meer om te klagen. Slechte bediening, geen service. Het zou de bedoeling moeten zijn dat je tijdens de AH actie een restaurant probeert, zodat je terugkomt. Dat concept hebben ze bij Bellagio niet begrepen. Mij zien ze niet meer.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hadden met 4p gereserveerd op ah-kaarten; dit vorig jaar ook eens gedaan. Groot was de teleurstelling toen bleek dat voor de ah-kaarten alleen een beperkt 3-gangen keuzemenu werd aangeboden. Als reden hiervoor werden negatieve reacties van "vaste klanten" op deze korting voor anderen genoemd.
Omdat dit beperkte menu ons niet bood wat we ons hadden voorgesteld, hebben we uiteindelijk maar gekozen om de ah-kaarten niet te gebruiken en gewoon van de kaart te kiezen. Eten was verder voortreffelijk. Ons werd uiteindelijk daarbij het dessert gratis aangeboden.
Advies voor Bellagio: biedt de ah-gebruikers gewoon de mogelijkheid voor keuze uit de volledige kaart of stap anders uit deze ah-aktie.
H.A. D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We vroegen om een karafje water, dat hadden ze niet alleen een fles water. Ik vind het gastvrij/attent als er een karafje water op tafel staat.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben heel goed gegeten. Voldoend keuze op de speciaal voor de AH actie samengestelde menukaart. Ristorante Bellagio is een mooi en rustig restaurant met vlotte bediening.
Marleen54 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten was goed, maar rechtvaardigde niet de prijs. Met 1 maaltijd gratis, klopte de verhouding beter. Wachttijd voor voor- en hoofdgerecht waren erg lang, en de bediening liet ook vaak op zich wachten. Waarschijnlijk veel mensen in bediening die dit als bijbaan hebben, geen echte drive om het mensen naar de zin te maken.
Tafels staan dicht op elkaar, de gesprekken van de buren zijn prima te volgen als je dat wilt.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Helaas, helaas. Vorig jaar prima gegeten hier met AH-actie met een vrije keuze menu. Voor herhaling vatbaar vonden wij. Thuis al onze menukeuze gemaakt en ons verheugd op een fijne avond. Met de bus naar Den Bosch vertrokken om 18.30 uur en om 20.10 waren we al weer thuis. Kregen een tafeltje op de 1e verdieping en toen de kaart met daarop het AH keuzemenu. Niks zelf kiezen dus. We zijn opgestapt en zaten om 20.30 aan een frietje mét van de plaatselijke snackbar. Ook lekker! Bedankt Bellagio voor het verpesten van onze gepland "heerlijk avondje". Wij zijn erg teleurgesteld!
Simone P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Lekkere gerechten met lekker brood vooraf. Er is een huiselijke gezellige sfeer en het team is jong maar zeer vriendelijk en professioneel!
Wolter D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij waren eerder bij Bellagio geweest en wisten al dat je daar uitstekend kunt eten. daarin ook dit keer niet teleurgesteld. Het was de tweede keer dat we gebruik maakten van de AH-actie. Teleurstellend beide keren, dat we niet de keus hadden uit de hele kaart. zowel Bellagio als het vorige restaurant hadden een speciaal AH-actie menu. In beide gevallen gekenmerkt door beperkte keuze en hogere prijsstelling. Dit was volgens mij niet de bedoeling van de AH-actie.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Eigenlijk kan ik het in een woord samenvatten, GEWELDIG. We hebben van begin tot eind genoten. We gaan er zeker nog vaker eten.
Wim D.
28 oktober 2016
Wij hebben met 4 personen het AH menu gegeten, en wij zijn er erg tevreden over. Fijne sfeer in het restaurant, bediening erg goed en vooral het eten ook zeer goed, hier komen we zeker terug.
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
gegeten met ah bon, 2e menu gratis. eten was zeer goed. jonge bediening, vriendelijk maar niet echt op de hoogte van de kaart. zaten op 1e verd, ondanks prachtig gebouw wat sfeerloos.
K. S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gister het AH menu gegeten. We wisten van te voren wat het menu was dus daar niks op aan te merken. Eten was goed maar niet bijzonder. Voor de prijs die je er normaal voor zou betalen kun je op meerdere plekken in den bosch veel beter eten .
Het ergste was dat het voorgerecht pas na ruim een uur geserveerd werd, het hoofdgerecht na ruim 2,5 uur, en het toetje na ruim 3,5 uur. Als excuus gaven ze de drukte maar dat mag natuurlijk nooit een excuus zijn. We waren er om 19.00 en zaten om 21.30 aan het hoofdgerecht en om 22.30 aan het toetje.
Als klap op de vuurpijl klopte de rekening ook nog eens niet.
Voor ons niet nog een keer dus.
E. D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Reservering was onbekend, drankje na half uur, voorgerecht >uur,al met al bijna 4 uur voor 3 gangen. Goed eten maar hoofdgerechten kwamen met 15 min tijdsverschil(moesten zelf vragen naar de overige borden).
Geen passende oplossing, geen extra brood tijdens wachttijd. Klant kreeg zelf de schuld want iedereen kwam ''tegelijkertijd'' binnen.
K. S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hadden het AH menuutje, daardoor een goede prijs voor wat je krijgt maar zou hier vpor de normale prijs niet gaan eten. Dan zijn er meerder plekken in de stad waar je voor deze prijs een stuk beter kunt eten. We waren er op een zaterdagavond, het voorgerecht werd na ruim 1,5 uur geserveerd, het hoofdgerecht na 2,5 uur en het toetje na 3 uur en een kwartier. Het duurde veeeeel te lang dus. Het eten was lekker maar niet bijzonder, samen met de wachttijd maakt het dat wij de volgende keer voor een ander restaurant zullen kiezen.
M. S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Prima gegeten, sfeer en bediening was goed. Gerechten ook prima. Door de actie was de prijs okay, het volle bedrag voor dit menu vond ik niet passend.
Gosia K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Gerechten van uitstekende kwaliteit, pure smaken. Heel vriendelijke en attente bediening. Echt een aanrader.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Gisteren hier gegeten met de AH-restaurantactie. Om maar meteen met de deur in huis te vallen: hoe durven ze het in hun hoofd te halen om €45,50 te vragen voor zo'n slecht 3-gangen menu. Als voorgerecht 12 diepvriesgarnalen in een fantasieloze tomatensaus op een kaal schaaltje. Daarna 2 stukjes filet mignon, laffe pepersaus, een lepel groenten en 1 aardappel in schijfjes. Tot slot tiramisu waar een Italiaans restaurant zich voor zou moeten schamen. Wel heel snel de flessen wijn leegschenken zodat er flink gedronken zou worden maar het eten liet erg lang op zich wachten. En ja , dat zorgt er natuurlijk ook voor dat de drankrekening lekker oploopt. Je moest je schamen Bellagio, nooit meer.
L_A .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Gegeten met de ah restaurantactie met een groep van 6. Na de slechte recensies te hebben gelezen, toch het voordeel van de twijfel gegeven. Wat een slechte keuze. We werden weggestopt op zolder, waar de sfeer ver te zoeken was. Fluisteren was een must. De vitello als voorgerecht was gort droog. Niet te doen. De bediening deed hier niks aan. Als hoofdgerecht de tortelinni... deze was zo zout, dat het niet te eten was. De filet mignon was erg flauw en te gaar. Ook hier werd niks aan gedaan! De bijgerechten waren ver te zoeken. Een halve olijf, 1/4 tomaat en een snipper ui vormde de salade. Het dessert werd door de meeste van ons dan ook maar overgeslagen. De enige dappere dodo's gingen voor de tiramisu, maar deze was niet lekker en leek wel vla. De anderen gingen voor thee. Ook de muntthee kwam niet zonder verrassingen... zand, een vliegje en een worm maakte het feest compleet. Geen goede ervaring, nooit meer!