Ristorante Bellagio

Kruisstraat 37 5211 DT Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Bellagio

Italiaans genieten

In het centrum van Den Bosch la dolce vita ervaren? Dan is Ristorante Bellagio the place to be! In een warme, eigentijds Italiaanse sfeer wordt je hier deelgenoot van goed bewaarde culinaire geheimen.

Meer informatie over restaurant Ristorante Bellagio

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Erg lekker en gevarieerd Italiaans eten in een restaurant dat het gastheerschap (gelukkig) beheerst. Ik kom hier zeker terug!
gvdsanden .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een prima ambiance met vriendelijk personeel. De wachttijden tussen de gerechten waren precies goed. Alleen toen het wat drukker werd zaten we iets te lang te wachten op de debras, Ook werd er iets te laat naar het desert gevraagd! Maar alles bij elkaar mocht dat de avond niet bederven, Wij zullen Bellagio zeker aanbevelen.
mvdongen1 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gezellig restaurant met goede service en voortreffelijk 3- gangen diner! Goede prijs vriendelijke wijn!
Voor de tweede maal en ondanks de drukte goede timing van de verschillende gangen!
Silvia E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
`Tevreden!!!" We hebben er gezellig gegeten, tafeltjes iets te dicht bij elkaar en gezien drukte was dit niet echt nodig maar verder prima!
Marry V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zowel mijn man als ikzelf zijn ziek geworden en dit vonden wij erg jammer omdat we ons echt handen verheugd op dit avondje uit. Er heerst een virus dus het wilt niet automatisch zeggen dat we ziek van het eten zijn geworden. Volgende keer beter.
Martha_81 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima gegeten, maar prijs/kwaliteit was niet in verhouding. Simpel voorgerecht voor 16,50, normale steak voor maar liefst 25 euro en een kleine tiramisu voor 9 euro. Wat we kregen was echt 15 à 20 euro minder waard. Bediening was wel uitstekend.
atgd .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hadden iets anders van een Italiaans restaurant verwacht. Het eten was goed. Maar niet Italiaans. Weinig eten voor veel geld.
beer-27 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De carpaccio als voorgerecht perfect van smaak, met een heerlijke pesto saus. Hoofdgerecht wel lekker maar niet spectaculair qua samenstelling. De gorgonzola saus prima van smaak. Wat karig met groenten (één klein stronkje witlof doormidden en 5 gebakken aardappelpartjes) De zalmfilet van partner met enkele miniworteltjes en een vorkje spaghetti eveneens aan de karige kant. Graag iets meer aandacht voor de begeleiding van het hoofdgerecht. Kaasplankje na, beantwoordde wel aan de verwachtingen. Kortom voor € 45,-- een driegangenmenu flink aan de prijs. De bediening was overigens erg vriendelijk en charmant.
Kiki V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zeer slechte ervaring. De service was ronduit slecht, er is ons geen een keer gevraagd wat te drinken, we hebben twee uur op ons hoofdgerecht gewacht, borden werden niet afgehaald, de gerechten zelf waren ook matig.
Marc G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ik heb nog nooit zo'n slechte service gehad. Er is geen 1 keer aangeboden of we iets wilden drinken. We moeten 2.5 uur wachten op ons eten en het eten was matig.
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Keurige ontvangst. Er werd meegedacht m.b.t. de snelheid van volgorde van de dinergangen i.v.m. theaterbezoek. Het eten was prima.
Dieke D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben een erg gezellige avond gehad bij Bellagio. Het was geen probleem dat we een uur eerder kwamen eten. Vanwege de AH-actie kregen we een aparte kaart, waardoor het duidelijk was waaruit we konden kiezen. De gerechten werden snel gebracht, waren goed van smaak en het waren mooie porties! Conclusie: we hebben heerlijk gegeten bij Bellagio! Een echte aanrader :)
W. O.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Met de AH actie NIET doen. Je betaald dan ineens € 45,95 voor een 3-gangendiner. Bijzonder duur. Het hoofdgerecht is bijzonder karig met nauwelijks groente. Een paar stukjes paprika, een paar in de lengte gesneden aardappels en het vlees is zeer weinig. Waarschijnlijk nog geen 70 gr. Erg duur voor een AH actie. Voorgaande jaren at je prima van de kaart maar nu krijg je een zeeeeeerr beperkte keuze en wordt je ook apart gehouden (andere verdieping gezet) dan de andere gasten.
Geen aanrader meer!!!!
Rikie S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten! We hadden het AH driegangenmenu met keuze uit drie gerechten per gang. Toevallig alle gerechten uitgezocht aan onze tafel, allemaal even smakelijk. Bij de rekening kregen we nog een lekker glaasje limoncello van de zaak. We zijn het er over eens dat we hier absoluut nog een keer "gewoon" gaan eten!
Lous T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Bellagio serveert uitstekende kwaliteit. De gerechten worden met een flinke tussenpoos geserveerd, wat heel prettig is. Het is alleen jammer dat er weinig aandacht aan de toiletruimte wordt besteed en je een steile trap op en af moet om het toilet te bereiken.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Super lekker gegeten. Erg vriendelijk personeel. Porties zijn van goede grote. Precies goed niet een te vol gevoel. Ook de wijn was erg lekker. We komen graag terug.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eten was lekker. Na driekwartier hadden we het voorgerecht. Helaas anderhalf uur op hoofd moeten wachten, waardoor we geen tijd hadden voor nagerecht. We wilden betalen toen de manager ons aansprak, waarom we geen toetje hadden. Wij uitgelegd waarom. Manager vond het normaal dat we lang moeten wachten, voor de kwaliteit van het eten. We werden niet netjes behandeld. Met nog redelijke honger naar huis gegaan. Er was geen goedmaker (gratis drankje of dessert van de kaart ipv het menu). Wij gaan niet meer terug...
Maaitaai .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Slechte prijs/kwaliteit-verhouding, onpersoonlijke ontvangst en bediening, opmaak van de gerechten fantasieloos en niet veel van gemaakt, eten an sich niet slecht, maar zeker niets bijzonders, gemiddeld eetcafe kan dit ook.
mrooz1966 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ik heb dinsdagavond 29 november met mijn oud collega/vriendin gegeten bij Bellagio en vond eigenlijk alles goed voor een wel heel mooi prijsje. Ik had niet het gevoel er voor de helft van de prijs te zitten. Goed gegeten, vlotte vriendelijke bediening en ontvangst.
Een aanrader wat mij betreft ook als het geen AH actie is, weet ik uit ervaring
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij waren voor een weekend in 's-Hertogenbosch en zijn via de AH actie bij Bellagio wezen eten. We werden zeer gastvrij ontvangen. De inrichting is modern en erg gezellig. Het personeel was de hele avond ontzettend vriendelijk. Keuze uit 3 gerechten per gang. Ik hou niet van gorgonzola en het was geen probleem om een andere saus te krijgen bij de tortelli. We hebben heerlijk gegeten en genoten van deze avond bij het zeer gastvrije Bellagio.