Ristorante Bellagio

Kruisstraat 37 5211 DT Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Ristorante Bellagio

Italiaans genieten

In het centrum van Den Bosch la dolce vita ervaren? Dan is Ristorante Bellagio the place to be! In een warme, eigentijds Italiaanse sfeer wordt je hier deelgenoot van goed bewaarde culinaire geheimen.

Meer informatie over restaurant Ristorante Bellagio

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Keurige ontvangst. Er werd meegedacht m.b.t. de snelheid van volgorde van de dinergangen i.v.m. theaterbezoek. Het eten was prima.
Dieke D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben een erg gezellige avond gehad bij Bellagio. Het was geen probleem dat we een uur eerder kwamen eten. Vanwege de AH-actie kregen we een aparte kaart, waardoor het duidelijk was waaruit we konden kiezen. De gerechten werden snel gebracht, waren goed van smaak en het waren mooie porties! Conclusie: we hebben heerlijk gegeten bij Bellagio! Een echte aanrader :)
W. O.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Met de AH actie NIET doen. Je betaald dan ineens € 45,95 voor een 3-gangendiner. Bijzonder duur. Het hoofdgerecht is bijzonder karig met nauwelijks groente. Een paar stukjes paprika, een paar in de lengte gesneden aardappels en het vlees is zeer weinig. Waarschijnlijk nog geen 70 gr. Erg duur voor een AH actie. Voorgaande jaren at je prima van de kaart maar nu krijg je een zeeeeeerr beperkte keuze en wordt je ook apart gehouden (andere verdieping gezet) dan de andere gasten.
Geen aanrader meer!!!!
Rikie S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten! We hadden het AH driegangenmenu met keuze uit drie gerechten per gang. Toevallig alle gerechten uitgezocht aan onze tafel, allemaal even smakelijk. Bij de rekening kregen we nog een lekker glaasje limoncello van de zaak. We zijn het er over eens dat we hier absoluut nog een keer "gewoon" gaan eten!
Lous T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Bellagio serveert uitstekende kwaliteit. De gerechten worden met een flinke tussenpoos geserveerd, wat heel prettig is. Het is alleen jammer dat er weinig aandacht aan de toiletruimte wordt besteed en je een steile trap op en af moet om het toilet te bereiken.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Super lekker gegeten. Erg vriendelijk personeel. Porties zijn van goede grote. Precies goed niet een te vol gevoel. Ook de wijn was erg lekker. We komen graag terug.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eten was lekker. Na driekwartier hadden we het voorgerecht. Helaas anderhalf uur op hoofd moeten wachten, waardoor we geen tijd hadden voor nagerecht. We wilden betalen toen de manager ons aansprak, waarom we geen toetje hadden. Wij uitgelegd waarom. Manager vond het normaal dat we lang moeten wachten, voor de kwaliteit van het eten. We werden niet netjes behandeld. Met nog redelijke honger naar huis gegaan. Er was geen goedmaker (gratis drankje of dessert van de kaart ipv het menu). Wij gaan niet meer terug...
Maaitaai .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Slechte prijs/kwaliteit-verhouding, onpersoonlijke ontvangst en bediening, opmaak van de gerechten fantasieloos en niet veel van gemaakt, eten an sich niet slecht, maar zeker niets bijzonders, gemiddeld eetcafe kan dit ook.
mrooz1966 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ik heb dinsdagavond 29 november met mijn oud collega/vriendin gegeten bij Bellagio en vond eigenlijk alles goed voor een wel heel mooi prijsje. Ik had niet het gevoel er voor de helft van de prijs te zitten. Goed gegeten, vlotte vriendelijke bediening en ontvangst.
Een aanrader wat mij betreft ook als het geen AH actie is, weet ik uit ervaring
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij waren voor een weekend in 's-Hertogenbosch en zijn via de AH actie bij Bellagio wezen eten. We werden zeer gastvrij ontvangen. De inrichting is modern en erg gezellig. Het personeel was de hele avond ontzettend vriendelijk. Keuze uit 3 gerechten per gang. Ik hou niet van gorgonzola en het was geen probleem om een andere saus te krijgen bij de tortelli. We hebben heerlijk gegeten en genoten van deze avond bij het zeer gastvrije Bellagio.
Susan van Stiphout .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Erg slecht. Zeer beperkte keuze voor de AH actie, het eten was oke, maar dat kwam voornamelijk omdat we (na ruim 2,5 wachten op het hoofdgerecht) ontzettende honger hadden. Kleine porties, niet bijzonder. Ik at als hoofdgerecht een filet mignon, die ik medium rare bestelde. Ik kreeg (na 2,5 uur) een medium/done, maar had simpelweg geen zin meer om te klagen. Slechte bediening, geen service. Het zou de bedoeling moeten zijn dat je tijdens de AH actie een restaurant probeert, zodat je terugkomt. Dat concept hebben ze bij Bellagio niet begrepen. Mij zien ze niet meer.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hadden met 4p gereserveerd op ah-kaarten; dit vorig jaar ook eens gedaan. Groot was de teleurstelling toen bleek dat voor de ah-kaarten alleen een beperkt 3-gangen keuzemenu werd aangeboden. Als reden hiervoor werden negatieve reacties van "vaste klanten" op deze korting voor anderen genoemd.
Omdat dit beperkte menu ons niet bood wat we ons hadden voorgesteld, hebben we uiteindelijk maar gekozen om de ah-kaarten niet te gebruiken en gewoon van de kaart te kiezen. Eten was verder voortreffelijk. Ons werd uiteindelijk daarbij het dessert gratis aangeboden.
Advies voor Bellagio: biedt de ah-gebruikers gewoon de mogelijkheid voor keuze uit de volledige kaart of stap anders uit deze ah-aktie.
H.A. D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We vroegen om een karafje water, dat hadden ze niet alleen een fles water. Ik vind het gastvrij/attent als er een karafje water op tafel staat.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben heel goed gegeten. Voldoend keuze op de speciaal voor de AH actie samengestelde menukaart. Ristorante Bellagio is een mooi en rustig restaurant met vlotte bediening.
Marleen54 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten was goed, maar rechtvaardigde niet de prijs. Met 1 maaltijd gratis, klopte de verhouding beter. Wachttijd voor voor- en hoofdgerecht waren erg lang, en de bediening liet ook vaak op zich wachten. Waarschijnlijk veel mensen in bediening die dit als bijbaan hebben, geen echte drive om het mensen naar de zin te maken.
Tafels staan dicht op elkaar, de gesprekken van de buren zijn prima te volgen als je dat wilt.
Simone P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Lekkere gerechten met lekker brood vooraf. Er is een huiselijke gezellige sfeer en het team is jong maar zeer vriendelijk en professioneel!
Wolter D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij waren eerder bij Bellagio geweest en wisten al dat je daar uitstekend kunt eten. daarin ook dit keer niet teleurgesteld. Het was de tweede keer dat we gebruik maakten van de AH-actie. Teleurstellend beide keren, dat we niet de keus hadden uit de hele kaart. zowel Bellagio als het vorige restaurant hadden een speciaal AH-actie menu. In beide gevallen gekenmerkt door beperkte keuze en hogere prijsstelling. Dit was volgens mij niet de bedoeling van de AH-actie.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
28 oktober 2016
Wij hebben met 4 personen het AH menu gegeten, en wij zijn er erg tevreden over. Fijne sfeer in het restaurant, bediening erg goed en vooral het eten ook zeer goed, hier komen we zeker terug.
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
gegeten met ah bon, 2e menu gratis. eten was zeer goed. jonge bediening, vriendelijk maar niet echt op de hoogte van de kaart. zaten op 1e verd, ondanks prachtig gebouw wat sfeerloos.
K. S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gister het AH menu gegeten. We wisten van te voren wat het menu was dus daar niks op aan te merken. Eten was goed maar niet bijzonder. Voor de prijs die je er normaal voor zou betalen kun je op meerdere plekken in den bosch veel beter eten .
Het ergste was dat het voorgerecht pas na ruim een uur geserveerd werd, het hoofdgerecht na ruim 2,5 uur, en het toetje na ruim 3,5 uur. Als excuus gaven ze de drukte maar dat mag natuurlijk nooit een excuus zijn. We waren er om 19.00 en zaten om 21.30 aan het hoofdgerecht en om 22.30 aan het toetje.
Als klap op de vuurpijl klopte de rekening ook nog eens niet.
Voor ons niet nog een keer dus.