Ristorante Andrea

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Andrea

Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Toprestaurant! Gisteren voor het eerst naar het stamrestaurant van 'broer' en 'zus'. Wát een gewéldige sfeer, met heerlijk eten en dat alles voor een goede prijs. Dat wordt dus vaker van 's-Gravenzande naar Zandvoort rijden voor een hapje eten. Bedankt voor een topavond! Annemiek, Babs & Erwin
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Al heel lang ( decennia) een zeer smakelijk restaurant ! De zeer vriendelijke bediening draagt zeker bij aan de sfeer van het Italiaanse restaurant ! Bob de Vries
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Vroeger kwamen we heel vaak bij Andrea, maar we waren meeverhuisd met ober Alfredo naar La Fontanella. Nu Alfredo daar weg is, komen we weer terug naar waar het allemaal begon. Andrea is nog steeds een fijn restaurant, midden in het centrum van Zandvoort. We kregen brood met lekkere kruidenboter vooraf en kozen als hoofdgerechten lamskoteletjes, lasagne en een calzone. Bij de lamskoteletjes kwam een bordje met heerlijke spaghetti. Complimenten! Bij de calzone werd extra (bolognese)saus gedaan, zodat ook de 'deeghoekjes' goed konden worden gegeten. Met moeite kregen we alles op. Toch konden we het niet laten om nog een tiramisu te bestellen, want hier maken ze één van de beste! A la prossima!
Michel F.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
dikke plus, eten er bijna iedere week.. komen er ook regelmatig met klanten van ons bedrijf omdat wij er zeker van zijn dat het eten er top is..
Ibeva .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Zeer gastvrije Italiaan. We waren al eens eerder geweest, en ook toen was het prima. Voor oma een half kopje soep besteld, en ook dat kan! Tiramisu is het beste, maar ook de pizza is erg lekker.
Chloe B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Heerlijk restaurant met echt oprecht super aardige bediening. Lamskoteletten waren echt heerlijk !!! Ook de tiramisu was vreselijk lekker,je krijgt daar ook echt een groot stuk van.
Blij dat jullie weer open zijn !!
Geertjewessel .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Wij eten daar nu bijna iedere twee weken en het is heerlijk!
Zij bieden een erg goede prijs voor hun producten en de mensen in de bediening zijn vreselijk sympathiek.
De lamskoteletten zijn echt mijn favoriet !! Wij hadden niet verwacht dat zij ook ander lekkere gerechten zouden hebben na het typische italiaanse.
Maar de vleesgerechten vinden wij daar erg goed.
Wat ik vooral iedereen zou willen aanbevelen is de tiramisu !!
Dannealle G.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
De pizza's zijn lekker, lasagne idem, canneloni vond ik wat flauw en droog. Prijs/kwaliteit is goed. Niet iets speciaals, middelmatig.
Serdar E.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Vandaag weer eens bij de Italiaan geweest. Stuk kalfsvlees met pittige saus genuttigd (spaghetti, friet of salade erbij). Het was heerlijk. Top!! Service is ook heel goed. Vriendelijk personeel en eigenares. Gezellig sfeertje. Tweede gerecht was een pizza. Slice viel uit elkaar, smaak was minder. Conclusie: buiten de pizza, zeker een aanrader. Eet smakelijk!
vhvh .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2014
Leuk restaurant met zeer vriendelijk personeel, mandje met vers brood en kruidenboter van het huis. Jammer dat pizza van mijn vriendin iets te ver doorgebakken was!
Qua smaak was het in ieder geval goed, qua prijs ook.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Heerlijk gegeten. Goed bediend, voor het bestellen kreeg je een broodje kruidenboter vooraf van het huis. Erg gastvrij en vriendelijk.
Tim -.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Personeel vangt je vriendelijk op , aardige mensen. Het eten : super. Heb een pizza gegeten, lekkere dunne bodem dus niet van die vette hap. Ik geef het een 10!