Ristorante Amici

Meer informatie over restaurant Ristorante Amici

Jouw recensie over het restaurant Ristorante Amici

Elise O.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Nog nooit zo’n lekkere pizza gegeten in mijn leven (en ik heb er nogal wat op!) ik had de pizza Carpaccio. Smaakte echt Italiaans. De bediening was ook erg vlot en vriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding. Aanrader!
Rinus E.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Na een fietstochtje op een mooi zondagmiddag hadden we zin in een pizza. Wij hebben gekozen voor Amici omdat het al om 16:00 uur zijn deuren opent en is verhuisd naar een nieuw pand in een gerenoveerd winkelcentrum. Daar wilden wij wel eens mee kennis maken. Dat bleek een goede keus te zijn. Het restaurant is fris en modern ingericht, de bediening is vriendelijk en vlot en we hebben er lekker gegeten. Als voorgerecht namen wij samen Funghi trifolati en daarna ieder een vegetarische pizza (4 Formaggi en Siciliana). Als nagerecht namen wij ieder het heerlijk ijsje, Dame Blanca.
De rode en witte huiswijn vonden we wat minder, maar wij komen beslist terug bij Amici.
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Vooraf brood met lekkere olijfolie en zout. Prima!
Daarna pizza Leusden. Met lekkere pure ingredienten. De smaak was wat vlak, voor mij mag er meer gebruik gemaakt worden van kruiden. Maar.. dit is dan wel weer een restaurant waar ik de volgende keer gewoon vraag of ze die kunnen toevoegen. Want ik heb wel de indruk dat ze je hier goed bedienen en op verzoek voor je toevoegen of zelfs helemaal vers maken wat je maar wenst.
Mijn partner had spaghetti met garnalen. Spaghetti met 3 grote garnalen erbovenop. Ze waren goed op smaak. De spaghetti was afgemaakt met een soort sambal-olie. Lekkere smaak. Maar we zijn echt gewend aan meer vulling. En dit was erg kaal verder. Maar eigenlijk is dat natuurlijk gewoon echt Nederlands. In Italie krijg je ook geen gevulde saus.. Desondanks is dat wel wat wij hier wensen. Ach... gezien het smaakniveau durven wij het wel aan om de volgende keer gewoon te vragen om een aanvulling zoals wij het lekker vinden. Dus we komen gewoon terug. Want de basis was gewoon echt goed! en niet duur.