Risto Enoteca PepeNero

Eerste Oosterparkstraat 3 1091 Amsterdam Nederland Kaart
31-206633276

Over het restaurant Risto Enoteca PepeNero

Italiaanse tradities

In Nederland zijn we dol op de zonnige smaken uit de Mediterranee. De gastvrije cultuur en de sensationele smaken uit de keukens van Italië zijn een van de grootste favorieten. Ondanks pittige concurrentie is Risto Enoteca Pepenero in Amsterdam niet snel van zijn stuk gebracht. Onder leiding van gastheer Marco Spina en Chef Daniele Laurintano weten zij precies hoe zij de culinaire rijkdommen van Italië moeten presenteren. Hun geheim? Authentieke familierecepten en keihard werken.

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Risto Enoteca PepeNero

Flip K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Wat een geweldig restaurant is dit! Sfeervolle ambiance, prettige akoestiek, de tafels niet te dicht op elkaar. De bediening is attent en terzake kundig (waarbij het vast helpt dat de baas op een goede manier nadrukkelijk aanwezig is). En wat een lekker authentiek-Italiaans eten! Kortom, het was een feestje bij PepeNero.
Ruud_eet .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk gegeten en gezeten! Uitgebalanceerde verrassingsgangen, goede wijn: er is ons niets tekortgekomen. Vooral veel complimenten aan de bediening. Onze gastheer had humor, geduld en gaf blijk van veel kennis over de gerechten, Italië en wijn. Zo fijn dat er in Amsterdam ook nog professionals als deze werken!
Aleksandra Z.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Erg lekker gegeten, uitstekende service
Milan D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten!
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Fantastisch gegeten - 4 gangen menu van de chef en beste Italiaans dat we in Amsterdam gegeten hebben! Een absolute aanrader
Leonie H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk gegeten, voelden ons verwend.
Mauruzio F.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Heerlijk alweer bij Pepenero gegeten. Italiaans zoals het hoort, maar waar je tegenwoordig regelmatig teleurgesteld wordt. Mooie pure/eerlijke smaken, top bediening en geweldige Primitivo wijn gedronken. Een aanrader!!
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heerlijk gegeten, bediening was enthousiast en vriendelijk. Gerechten kwamen in een prima tijd door. Gezellig druk zelfs op dinsdagavond. We hebben echt genoten!
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten in dit gezellige Italiaanse restaurant. Een overvloed aan zalige voorgerechten, spectaculair gemaakte spaghetti, en daarna heerlijk vis of vlees. Kundig afgerond met een mooi toetje, kortom genieten!
Grazie, Marco!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Ik eet hier regelmatig en het is elke keer weer heerlijk .
De gerechten zijn met liefde bereid en dat proef je. En stukje Italië in Amstredam.
Zal zeker weer snel terug komen .
Stefanie H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk eten, de bediening is zeer kundig en de smaken zijn echt voortreffelijk
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Super! Een groot feest. Zowel de bediening en het menu, de verzorging is op en top Italiaans. Gevarieerde wijnkaart, voor iedereen voldoende keuze qua smaak als prijs. Forza forza Marco!!
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
We waren om 18.30 uur binnen op een maandagavond.
Toen was het nog rustig in de zaak.
Pas om 19.42 uur werd de eerste gang geserveerd.
We moesten het al die tijd doen met een mandje, gevuld met hompen brood.
Irritant was dat aan de tafel tegenover ons blijkbaar een bekende van het personeel zat, vergezeld door twee vrouwen.
De man kreeg continu excessieve aandacht van de eigenaar en een ober op vaak luidruchtige toon.
Wij hadden het gevoel er niet toe te doen.
De bebrilde ober inspecteerde voortdurend als een veldheer de drie tafels in mijn hoek, maar pas na bijna vijf kwartier verscheen er iets op ons bord.
Ik maakte over de lange wachttijd een paar scherpe opmerkingen tegen de eigenaar.
Daarna verliep de bediening vlotjes.
Het kan dus wel, maar dit bederft de avond.
Het eten was redelijk tot goed op de hoofdgerechten na.
De ossenhaas met truffelsaus was koud en de kabeljauw van een ondefinieerbare laffe smaak.
Voor ons is die negens- en tienenregen derhalve onbegrijpelijk.
Slecht getroffen?
Leon 2.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij Pepenero. De kaart biedt zoveel keuze dat het lastig kiezen is. We waren met een grote groep, inclusief 6 kleine kinderen. Ook voor de kids genoeg keuze buiten de kaart om (Spaghetti al ragù in kinderportie en ijs toe, met vuurwerk voor de jarige). Voor de volwassen a la carte, maar niettemin snel op tafel. Vriendelijke bediening. Soms wel even om aandacht vragen vanwege de drukte, ze komen niet vaak spontaan langs, om iets te drinken moet je vragen. Overigens prima pinot grigio. Muziek staat vrij hard en het is druk (op zaterdagavond), maar genoeg ruimte genoeg ruimte tussen de tafels. Goede prijs/kwaliteit.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Uitstekend restaurant. Authentiek Italiaans maar niet te.
Rob. S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
In een originele Italiaanse sfeer heerlijk italiaans eten
Wieteke G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Een juweel in de buurt. Genoten
Charles C.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten met z'n tweeën, onder het genot van geweldig vriendelijke service. Met scroppino die voor ons aan tafel werd bereid, spectaculair! En dit alles voor een hele nette prijs. Hier komen we zeker nog terug.
Larry B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
uitstekend gegeten voor een redelijke prijs met prima service
Albert J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Geweldige en intensieve smaak van het favoriete gerecht van dit restaurant, spaghetti Parmigiamo, heeft veel indruk gemaakt. Jammer dat het bord met de pasta snel waren afgekoeld.