Risto Enoteca PepeNero

Eerste Oosterparkstraat 3 1091 Amsterdam Nederland Kaart
31-206633276

Over het restaurant Risto Enoteca PepeNero

Italiaanse tradities

In Nederland zijn we dol op de zonnige smaken uit de Mediterranee. De gastvrije cultuur en de sensationele smaken uit de keukens van Italië zijn een van de grootste favorieten. Ondanks pittige concurrentie is Risto Enoteca Pepenero in Amsterdam niet snel van zijn stuk gebracht. Onder leiding van gastheer Marco Spina en Chef Daniele Laurintano weten zij precies hoe zij de culinaire rijkdommen van Italië moeten presenteren. Hun geheim? Authentieke familierecepten en keihard werken.

Glas champagne

9,5

Jouw recensie over het restaurant Risto Enoteca PepeNero

Leon 2.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij Pepenero. De kaart biedt zoveel keuze dat het lastig kiezen is. We waren met een grote groep, inclusief 6 kleine kinderen. Ook voor de kids genoeg keuze buiten de kaart om (Spaghetti al ragù in kinderportie en ijs toe, met vuurwerk voor de jarige). Voor de volwassen a la carte, maar niettemin snel op tafel. Vriendelijke bediening. Soms wel even om aandacht vragen vanwege de drukte, ze komen niet vaak spontaan langs, om iets te drinken moet je vragen. Overigens prima pinot grigio. Muziek staat vrij hard en het is druk (op zaterdagavond), maar genoeg ruimte genoeg ruimte tussen de tafels. Goede prijs/kwaliteit.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Uitstekend restaurant. Authentiek Italiaans maar niet te.
Rob. S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
In een originele Italiaanse sfeer heerlijk italiaans eten
Wieteke G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Een juweel in de buurt. Genoten
Charles C.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten met z'n tweeën, onder het genot van geweldig vriendelijke service. Met scroppino die voor ons aan tafel werd bereid, spectaculair! En dit alles voor een hele nette prijs. Hier komen we zeker nog terug.
Larry B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
uitstekend gegeten voor een redelijke prijs met prima service
Albert J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Geweldige en intensieve smaak van het favoriete gerecht van dit restaurant, spaghetti Parmigiamo, heeft veel indruk gemaakt. Jammer dat het bord met de pasta snel waren afgekoeld.
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Wij aten met onze kinderen van 10 en 13 jaar. Het eten is buitengewoon lekker en de ontvangst is heel warm en oprecht. Het voelde alsof we even weer in Italië op vakantie waren. Wij komen zeker en heel graag terug!
Jennifer H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Gezellig avondje uit met familie. voortreffelijk gegeten, goede ambiance en zeer aardige en professionele bediening.
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Meer dan heerlijk gegeten, goede sfeer en zeker voor herhaling vatbaar! Top.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Geweldige avond gehad in alle opzichten! Het eten is fantastisch, de wijn subliem en de bediening gastvrij. Een aanrader als je even in Italië wilt zijn
Karlos K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Zoals altijd een vriendelijke en nette bediening door Marco en Stefano...met heerlijke gerechten en een uitstekende prijs kwaliteitsverhouding. Gewoon puur en echt Italiaans op zijn best!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Eten uitstekend van smaak en ook origineel. Zeer vriendelijke bediening, ze laten je erg welkom voelen! Absoluut voor herhaling vatbaar.
Laurien H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk gegeten, onzettend aardig personeel en goede sfeer. Kortom top avond! We komen zeker terug!
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Wij waren nog niet wezen eten bij Marco Spina van Pepe Nero. Ooit wel gegeten bij zijn vorige restaurant en dat was heerlijk. Ook nu weer fantastisch gegeten. We lieten ons verrassen door de chef met een viergangen-diner met wijnarrangement. Alles was even lekker. Originele bereidingen (pasta aan de tafel bereid met vuur in een parmezaanse kaas en een originele Tiramisu) Marco is een echte gastheer en checkt regelmatig of zijn gasten het naar hun zin hebben. Eten bij Pepe Nero is echt een avond uit, zeer aan te bevelen!!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Eerste keer nav recensie en hoge waardering in de krant ( Parool?). Zeer vriendelijke, gastvrije, af en toe ietwat onhandige, service en heerlijk eten.
Genoten van eten en ambiance! Airco was met dit weer prettig geweest maar een kniesoor die daar over valt. We komen zeker terug!
Jeannet B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten en lekkere wijn gedronken. Super vriendelijke mensen. Veel uitleg over het eten en de wijn. We gaan er zeker nog een keertje eten????????
Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Antipasti vooraf gedeeld, daarna pasta en ondanks heel vol zitten moet je echt een toetje bestellen. De scropinno en tiramisu waren ook heerlijk. Ik kon geen betere plek bedenken voor een etentje voor mijn verjaardag en als ik zelf zo pasta kon maken zou ik dat elke week eten!
Frederic A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Bravo !
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten, perfecte bediening, echt super!