Risto Enoteca PepeNero

Eerste Oosterparkstraat 3 1091 Amsterdam Nederland Kaart
31-206633276

Over het restaurant Risto Enoteca PepeNero

Italiaanse tradities

In Nederland zijn we dol op de zonnige smaken uit de Mediterranee. De gastvrije cultuur en de sensationele smaken uit de keukens van Italië zijn een van de grootste favorieten. Ondanks pittige concurrentie is Risto Enoteca Pepenero in Amsterdam niet snel van zijn stuk gebracht. Onder leiding van gastheer Marco Spina en Chef Daniele Laurintano weten zij precies hoe zij de culinaire rijkdommen van Italië moeten presenteren. Hun geheim? Authentieke familierecepten en keihard werken.

Glas champagne

Tjeerd V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Maar wachttijd best lang en leeg glas wordt weggehaald, maar er wordt niet gevraagd of je nog wat wilt drinken. Restaurant en terras waren wel helemaal vol en 4 obers.
Denise W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk authentiek Italiaans gegeten. Tel daarbij de goede, persoonlijke en hartelijke service op, dat staat garant voor een topavond. Kom zeker terug!
Stephanie D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Dit blijft mijn favoriete restaurant. Heerlijk eten, fantastische service en ontzettend fijne wijn. Tot de volgende keer!
Norbert J.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Grande Grande! Heerlijk voor-, hoofd- en nagerecht en fantastische wijn. Super gezellig en leuke attente goede bediening. Fantastico!
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening komen zeker nog een keer terug
Sam D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Alle gerechten super smaakvol. Bediening erg vriendelijk, entourage erg leuk! Aanrader. Hoeft ook niet duur te zijn.
Ayleen D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Voor het eerst hier gegeten, de recensies liegen er niet om want het eten was fantastisch! De bediening was zeer vriendelijk en persoonlijk, wij komen hier zeker nog een keer terug!
Stephan P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
nico L.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
In dit goed georganiseerde restaurant smaken alle gerechten ECHT Italiaans en dat is bijzonder in Amsterdam. Hoge kwaliteit en prettige ontvangst door Marco. Een plaats om geregeld terug te komen.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Al vaker hier geweest en stelt nooit teleur, fantastisch eten!
Hedwig D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Er zijn zoveel restaurants in Amsterdam dat ik niet vaak twee keer bij hetzelfde restaurant ga eten, maar hier was ik al voor de derde keer in het afgelopen half jaar! Goed eten voor een mooie prijs, daar neem ik graag nog meer vrienden mee naar toe!
Thijs O.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Fijne avond gehad, met heerlijk eten!
Antipasti, spaghetti en de vis waren heerlijk en op smaak. We hebben t menu ingeleverd en alleen aangegeven of we vis of vlees wilden, geen spijt van gehad. Twee puntjes, als we al iets moesten noemen, porties te groot waardoor we een deel van de vis moesten laten liggen en de gangen hadden net een tandje sneller geserveerd kunnen worden. Maar in goed gezelschap is dat laatste niet zo erg.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Vriendelijke bediening en heerlijk eten! Wel van tevoren reserveren!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wat een toptent!
Italiaanse lekkernijen van de bovenste plank,kwaliteit zeer hoog.
Absolute aanrader!
Martien K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Voor de derde keer gegeten, met wisselend gezelschap, en het is iedere keer voortreffelijk. Smakelijke klassiekers uit Italie, waarbij voor mij de rijk aangeklede antipasto misto het hoogtepunt is. De ambiance is steeds weer top dankzij het onuitputtelijke enthousiasme van Marco en zijn mensen.
Jemma J.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Op 16 juni hebben mijn gezin en ik een top avond gehad. Bediening en het heerlijke eten hebben hier een groot aandeel in gehad. De zelfgemaakte limoncello en meloncello hebben de avond af gemaakt. Tot zeer binnenkort!
Jemma J.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Op 16 juni heb ik samen met mijn gezin een top avond gehad. Het heerlijke eten en de attente bedieding hebben hier een groot aandeel in gehad. Daarbij nog een (aan tafel) zelf gemaakte limoncello en meloncello! Wij komen hier zeker terug.
Ernst G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Super leuk en lekker diner hier gehad afgelopen vrijdag. Aardige bediening maar vooral gewoon super lekker eten. Genoeg keuze uit heerlijke gerechtjes. Ga hier zeker terug komen in de toekomst.
daniel L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
donderdag avond daar gegeten, antipasti heerlijk, pasta met zucchinicreme ook fantastisch, hooftgerechten ossehaas met truffelsauce en een filetto alla griglia, echt om je vingers bij af te likken. kom zeker terug