Risto Enoteca PepeNero

Eerste Oosterparkstraat 3 1091 Amsterdam Nederland Kaart
31-206633276

Over het restaurant Risto Enoteca PepeNero

Italiaanse tradities

In Nederland zijn we dol op de zonnige smaken uit de Mediterranee. De gastvrije cultuur en de sensationele smaken uit de keukens van Italië zijn een van de grootste favorieten. Ondanks pittige concurrentie is Risto Enoteca Pepenero in Amsterdam niet snel van zijn stuk gebracht. Onder leiding van gastheer Marco Spina en Chef Daniele Laurintano weten zij precies hoe zij de culinaire rijkdommen van Italië moeten presenteren. Hun geheim? Authentieke familierecepten en keihard werken.

Glas champagne

9,5

Jouw recensie over het restaurant Risto Enoteca PepeNero

Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Super! Echt een aanrader!!!
Lisa K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Het was heerlijk!
Liessa B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk gegeten vooral de mix aan voorgerechtjes! Personeel is erg aardig en behulpzaam en sfeer is erg gezellig! We komen zeker terug!
R. C.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Super gegeten prettige bediening wel raadzaam om te reserveren om zeker te zijn van een tafel.
Olivier M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Super leuk, lekker en gezellige tent. Goede service en heerlijk echt Italiaans eten....
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Gezellig en intiem restaurant waar je jezelf in Italië waant bediening is kundig en hulpvaardig
Authentiek eten met mooie smaken
Lamsvlees erg lekker en de pasta’s super!!
Ga er maar eens eten (wel reserveren ) altijd druk , dat zegt genoeg !!
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
De pasta met gamba-courgette saus en het lam gerecht waren favoriet!
Esmée A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Hoogstaande kwaliteit op alle fronten!! Prachtige Italiaanse producten, pure smaken, oog voor detail in afwerking van de gerechten zowel voor wat betreft smaak en hoe het eruit ziet, vriendelijke gastvrije professionele en charmante service (eigenaar en bediening), prettige entourage qua aankleding, akoestiek en verlichting en super prijs-kwaliteit verhouding! Veel buitenlandse eters. In geen tijden zo'n plezierige restaurantavond gehad! Enige puntje: ver van tevoren reserveren wordt aangeraden (wat ook niet verwonderlijk is!).
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Gezellige restaurant. Eten was heerlijk. De voorgerecht met verschillende hapjes was verrukkelijk en wisselend qua smaak variatie. De hoofdgerecht gemaakt met vlammen in grote parmezaanse kaas heeft veel indruk op ons gemaakt en was echt lekker. We hebben zeer geslaagde avond gehad.
Timothy M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Erg lekker italiaans gegeten, vooral het hoofdgerecht van kabeljauw was heerlijk. Vriendelijke bediening.
Elvire B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Heerlijk gegeten op het terras, hele prettige sfeer en bediening. Veel beter kan het niet op zo’n mooie zomeravond!
Frans1974 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Afgelopen zaterdag voor het eerst bij pepenero gegeten. Het was heerlijk. Goeie gerechten, echt Italiaans. Prima wijnen en ook de bediening niets op aan te merken. Fantastisch!
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Geweldig restaurant. Heerlijk gegeten. Neem de antipasti misto. Genieten. Wijn en sfeer helemaal goed.
Helen P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Super lekker gegeten, fantastische bediening. Heerlijke kaart, alles ziet er even lekker uit . Alles was even aangenaam, van de ontvangst tot het weggaan. Als afsluiter nog een heerlijke limoncello van het huis. Aanrader!
Cicely T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
PepeNero is sinds gister avond absoluut mijn favoriete Italiaanse restaurant in Amsterdam. Het eten is perfect. Verder hangt er een positieve sfeer, er werken aardige mensen met hart voor de zaak en de scroppino is top! Je krijgt de echte italiaanse experience. We waren met een groep van 6 en hebben hele goede avond gehad.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Heerlijk gegeten , wijn was perfect in combie bij het gerecht , we hebben genoten !
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Verreweg beste Italiaan van amsterdam. Was weer fantastisch!
Marie-Claire P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Geweldig! Heerlijk gegeten, wij hadden het 4 gangen verassing menu, uitstekende service en een goede sfeer! Ook de scropinno is een aanrader.
De tafel van Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Voor tweede keer hier gegeten en wederom uitstekend gegeten. Als je hier eet ben je uiteten. Italiaanse eenvoud maar zeer hoog op smaak. We hadden het 3 gangen chefsmenu en dan weet je dus niet wat je krijgt, de chef bepaald. Omdat we voor de gehele tafel (4) besteld hadden bestond het voorgerecht uit een collage van alle voorgerechten van de kaart, dus een tiental kleine smaaksensaties, complimenti.
Wat de ervaring compleet maakt is de service, die gewoon fantastisch is, je wordt 'behandelt' alsof je een vriend aan huis bent. Echte Italiaanse gastvrijheid, open in omgang, goede adviezen en bediening, Verzoek of we van binnentafel naar een buitentafel konden verhuizen voor nagerecht was geen enkel probleem.
Koffie uiteraard op niveau, en nog een Limoncello als afsluiting
Het was alsof je op vakantie bent, oftewel Italia in Amsterdam. Dit restaurant levert een complete eetervaring.
Cornel W.
Waren met 4 op zwoele avond in mei...een leuk terras buiten met 8 tafeltjes voornamelijk voor 2 personen want anders wordt de stoep te ruim ingenomen. Helaas binnen maar de gastheer gaf aan dat we dat volgende keer in de reservering meegeven dat prima kan. Zeer gastvrij en goede bediening. Eten top. Menu 3 gangen....Alles hoog op smaak en meer dan voldoende porties....bijna zelfs teveel. Ik had een 4 gangen (daar zit pasta in) niet opgekregen denk ik. Bij dessert kwam tafeltje vrij en konden we gelukkig nog buiten zitten. Gastheer en bediening maken tijd voor praatje...de zwoele avond gaf natuurlijk het ultieme zuidelijke sfeertje maar we hadden een avond die je hoopt in Italië mee te maken als je er speciaal voor naartoe gaat. Zonder dat het een trucje wordt geeft de gastheer je gevoel dat je vrienden bent.....mensen met passie voor eten en het vak...dat proef je en ervaar je.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018