Risto Enoteca PepeNero

Eerste Oosterparkstraat 3 1091 Amsterdam Nederland Kaart
31-206633276

Over het restaurant Risto Enoteca PepeNero

Italiaanse tradities

In Nederland zijn we dol op de zonnige smaken uit de Mediterranee. De gastvrije cultuur en de sensationele smaken uit de keukens van Italië zijn een van de grootste favorieten. Ondanks pittige concurrentie is Risto Enoteca Pepenero in Amsterdam niet snel van zijn stuk gebracht. Onder leiding van gastheer Marco Spina en Chef Daniele Laurintano weten zij precies hoe zij de culinaire rijkdommen van Italië moeten presenteren. Hun geheim? Authentieke familierecepten en keihard werken.

Glas champagne

9,4

Jouw recensie over het restaurant Risto Enoteca PepeNero

Marcoen R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten wn gedronken oprecht vriendelijke service, niet opdringerig maar wel alert, betaalbare prijs. Een aanwinst voor Amsterdam.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten!!
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
We hebben echt genoten van de en de kookkunst.Echt een aanrader voor liefhebbers van de Italiaanse keuken en we komen zeker terug
Carl V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Met wat vrienden op zaterdag 17 november uit eten geweest in dit voortreffelijke restaurant. Het was niet de eerste keer en onze verwachtingen waren hoog gespannen. We werden niet teleurgesteld, in tegendeel wat hebben we genoten!
Als voorgerecht hadden we de anti-pasti, koud, warm, vlees, vis en vegetarisch. We hadden allemaal zo onze voorkeur en alles ging schoon op. Daarna pasta met pompoen, niet te zoet, heerlijk. Hoofdgerechten waren ook top, zelf had ik rundvlees, mooi mals stuk vlees.
De scropino en desserts waren allemaal goed en ook heel leuk dat de scropino aan tafel klaar werd gemaakt.
Het personeel is zeer kundig en behulpzaam. De gastheer, Marco Spina geeft je het gevoel dat hij er alleen voor jou is, wat een vakman.
Als het ons lukt om weer een tafeltje te bemachtigen in dit populaire restaurant komen we graag binnenkort weer langs.
Met groet,
Carl van der Sluijs
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een onvergetelijke avond gehad en uitstekend culinair verwend door gastheer Marco Spina en zijn collega's. In een prachtige omgeving staat hier een zeer professioneel team dat ervoor zorgt dat haar gasten goed in de watten wordt gelegd.

De gerechten, met daarin heerlijke verse ingrediënten gebruikt, zijn van een zeer hoge kwaliteit. De perfecte bijpassende wijnen maakte het totale plaatje compleet. Zeker de beste Italiaanse restaurant van Amsterdam te noemen.

Een absolute aanrader waar men absoluut geen spijt van zal krijgen. Tot de volgende keer!
Domingo K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
PepeNero stelt het voorbeeld hoe alle restaurants zouden moeten zijn.

Er wordt gebruik gemaakt van heerlijke verse Italiaanse producten die zeer goed zijn bereid en waar je de individuele smaak van het product ook nog goed kan herkennen.
(Bij andere mindere restaurants kan alles simpelweg nog welleens naar knoflok, zout of saus smaken..)

Daarnaast is de ambiance en het gastheerschap goed met advies over de beste wijnen.

Ik zal hier vaker terugkomen totdat ik ieder gerecht geprobeerd heb.
Ludo R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Begin 2017 bij toeval PepeNero ontdekt. Fantastisch restaurant, hartelijke ontvangst en zeer goede sfeer.
De kaart is voldoende gevarieerd. Als niet viseters blijft er genoeg heerlijks over.
Na ons eerste bezoek volgden er meer. Het eten is steeds van uitmuntende kwaliteit. De huiswijn, gemaakt van de Nero d'Avola, blijft iedere keer prettig te drinken. De sfeer is immer aangenaam. De gastheer en zijn team blijven goed voor de gasten zorgen. Heerlijk om bij PepeNero te dineren.
De reservering voor over twee weken is reeds geplaatst.
Gino S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Dit is een van de vele bezoeken aan Pepenero en zoals gewoonlijk is alles naar wens gegaan. Het eten super lekker, bediening super attent, wat kan iemand zich nog meer wensen! gewoon zo doorgaan ;-)
Caro L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Fantastisch gegeten. Gastheer geeft een heel welkom gevoel. Het eten is allemaal even smaakvol en mooi opgemaakt. Echt een aanrader!!!
ernst J.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Gastheer Marco heeft mij een onvergetelijke lazy Sunday lunch ter gelegenheid van 50e verjaardag bezorgd. Als perfecte gastheer heeft hij perfect aangevoeld hoe ik en mijn 45 andere gasten het echte Italiaanse dolce vita gevoel konden krijgen: al met al 5 uur lang kunnen genieten van veel van de heerlijke gerechten van de kaart en niet te vergeten de speciale ossobuco. Mis ook vooral de tiramisu niet! Is mijn lievelingsitaliaan in Amsterdam.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten zeer vriendelijke, behulpzame en gulle mensen. Fantastische antipasti. Absoluut een aanrader, ook met kinderen. En prachtige foto’s van Sophia Loren! Het oog wil ook wat
Menno F.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Gezellige ruimte. Een beetje over-akoestisch. Verrassende Italiaanse gerechten. Vriendelijke bediening.
Bente S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Beste Italiaanse restaurant van Amsterdam. Marco Spina is een top gastheer en warm persoon. Hier krijg je meer dan waar voor je geld, uitsluitend producten van de hoogste kwaliteit voorgeschoteld en je beleeft bij Pepenero een avond uit eten zoals die bedoeld is. Een aanrader voor eenieder die van traditioneel Italiaans eten houdt
hans D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Een artikel in de Telegraaf was aanleiding om bij Enoteca PepeNero te gaan eten. En dat is ons zeer goed bevallen. Wat een vriendelijke bediening en uitstekend advies van Marco. Wij zijn best wel verwend met Italiaans eten en hier is het ook bijzonder lekker. En na de meer dan voldoende en smakelijke maaltijd af te sluiten met een super Scroppino, aan tafel bereid, kan de avond niet meer stuk.
Bente S.
marco N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
weer na lange tijd langs geweest.
heerlijk gegeten!
in de watten gelegd.
top service.
begonnen met antipasta.
zeer ruim en gevarieerd.
pasta met pompoen verassende combi.
zwaardvis/gamba top.
cheesecake en scorpino toe!
Kasia O.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
We hadden voorgerechten, pasta en dessert. Alle voorgerechten zijn heerlijk en de meeste zitten in antipasti misti.
Pasta's zijn ook heel lekker met goede ingrediënten. Tiramisu is een verrassing die je moet proeven! We komen beslist terug :)
Brian N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Met 6 vrienden geweest. Echt heerlijk gegeten! Met name mosselen/coquilles waren subliem. 5 gangen voor schappelijke prijs. Bediening door drukte in de zaak niet altijd even attent. Maar kundig en gastvrij! Kom zeker terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Elke keer dat we hier zijn is het eten weer fantastisch welk gerecht we ook nemen. Deze keer de pasta met kreeft, heerlijk!
Corina V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Genoten van de Italiaanse gastvrijheid. Kortom, geweldige service en heerlijk eten!