Risto Enoteca PepeNero

Eerste Oosterparkstraat 3 1091 Amsterdam Nederland Kaart
31-206633276

Over het restaurant Risto Enoteca PepeNero

Italiaanse tradities

In Nederland zijn we dol op de zonnige smaken uit de Mediterranee. De gastvrije cultuur en de sensationele smaken uit de keukens van Italië zijn een van de grootste favorieten. Ondanks pittige concurrentie is Risto Enoteca Pepenero in Amsterdam niet snel van zijn stuk gebracht. Onder leiding van gastheer Marco Spina en Chef Daniele Laurintano weten zij precies hoe zij de culinaire rijkdommen van Italië moeten presenteren. Hun geheim? Authentieke familierecepten en keihard werken.

Glas champagne

9,6
9,3
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Super goede sfeer, prachtige kaart en heerlijke gerechten, goede prijs kwaliteit verhouding, wij komen hier graag vaak terug. Zee goede wijnkaart met prachtige amarone voor zeer goede prijs!
Hellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Denis V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Super gegeten, vero italiano. Hier krijg je echt het vakantiegevoel. We konden nog net aan het laatste tafeltje buiten. Je moet hier wel reserveren, anders heb je pech! Grazie mille, ook voor de meloncello. A presto, Denis van Anken
Nick D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Geweldige bediening, leuke sfeer en heerlijke gerechten! Absolute aanrader voor elke gelegenheid!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Jos O.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Met een vrij grote groep heire gegeten en het was werkelijk fantastisch! Iedereen heeft genoten van de fantastische services en de heerlijke gerechten!
Quintin S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuk Italiaans restaurant met goed eten. Voorgerechten goed van smaak evenals pasta en scampi's. Jammer dat salade was overgoten met zout. Prima eten maar m.i. zeker niet de 9+ waardering waard.
ad V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
bijzonder lekker italiaans eten ,erg vriendelijke bediening ronduit top, ik kan het iedereen aanraden.Ik heb geen wijn gedronken maar mijn partner wel en de huis wijn was ook erg lekker. Genieten geblazen in de Oosterparkstraat dus.
Winnie V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Geweldig gegeten en perfecte bediening. Restaurant was vol maar alles liep op rolletjes op de bekende Italiaanse relaxte manier. We kozen het 3 gangen verrassingsmenu, enorme antpasti, heerlijke ravioli gevuld met pompoenmiuse en mooie gegrilde zwaardvis .Het was de eerste keer dat we hier kwamen maar zeker niet de laatste keer. CI vediamo !
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
PepeNero is een fan-tas-tisch restaurant. Ik kan het aan iedereen aanbevelen. Fijne muziek, vriendelijk personeel en een uitgebreide kaart. Zou ik zeker terugkomen.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Een heerlijke culinaire avond alsof je even terug bent in Italië, pure smaken bij alle gangen, de bediening maakt het compleet zeker als je weet dat ze pas 6 maanden bezig zijn!!!!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Warm ontvangst gestart met een anti pasti met verschillende kleine gerechten,hierbij kregen we gelijk het gevoel of dat we in italie op vakantie zijn.Gevolg door een mooie pasta en een visgerecht het vakantie gevoel bleef.
Eigenaar en medewerkers met veel passie komen zeker terug.
renee W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Was superlekker, obers waren heel goed, en maakten het eten een beetje 'op maat' voor onze kids. Een van de beste Italiaanse restaurants ooit gegeten. Kom hier snel terug!
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Als je graag eens een fijnere Italiaanse keuken wil proeven buiten de standaard pizza's en pasta's dan ben je hier aan het goede adres! Mooie gerechten en een prima sfeer. Soms moet je net iets te lang wachten, maar het is het allemaal waard. Vriendelijke en attente bediening. De porties zijn ruim bemeten, zorg er bij het 5-gangen menu wel voor dat je nog een plekje overhoudt voor de bijzonder smaakvolle tiramisu!
Douwe W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
authentieke italiaanse sfeer niet gemaakt maar oorspronkelijk. uirstekende keuken. eigen creatieve inbreng voor wat betreft gerechten op kaart. kom graag terug !
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Voorlopig het beste italiaanse restaurant in Nederland. Gastvrijheid,zeer kundig en gemoedelijke sfeer.Alle produkten super vers en perfect van smaak incl goede wijnen..Staat bij ons op de lijst om vaker te bezoeken.(de man die dubbel wilde vetalen)
roland W.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Lekker eten, zeer aangename bediening.
Claudia W.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, mooie ambiance, alle toetjes uitgeprobeerd; restaurant voor een fantastische avond!
Claudia W.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten, mooie ambiance, zeer vriendelijke bediening, alle toetjes uitgeprobeerd; voor een fantastische avond!!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Italiaanser kan bijna niet. We eerder aangenaam verrast door de kwaliteit van de ingrediënten bij alle gerechten. Fantastische burrata, smaakvolle tomaten, prachtige vitello en carpaccio. De antipasti is dan ook een aanrader wanneer je al de fantastische smaken wilt ervaren. De pasta van mijn tafelgenoot was gedrenkt in een verse tomatensaus, waarbij je zo wegdroomde naar Puglia. Vlees was prima en kan zo wel even doorgaan. Wanneer je in 020 bent, reserveren en het zelf ervaren!