Risto Enoteca PepeNero

Eerste Oosterparkstraat 3 1091 Amsterdam Nederland Kaart
31-206633276

Over het restaurant Risto Enoteca PepeNero

Italiaanse tradities

In Nederland zijn we dol op de zonnige smaken uit de Mediterranee. De gastvrije cultuur en de sensationele smaken uit de keukens van Italië zijn een van de grootste favorieten. Ondanks pittige concurrentie is Risto Enoteca Pepenero in Amsterdam niet snel van zijn stuk gebracht. Onder leiding van gastheer Marco Spina en Chef Daniele Laurintano weten zij precies hoe zij de culinaire rijkdommen van Italië moeten presenteren. Hun geheim? Authentieke familierecepten en keihard werken.

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Perfect :)
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Wij hebben echt een geweldige avond gehad!Niet in de laatste plaats door de zeer vriendelijke en betrokken service, dit zie je niet vaak meer in Amsterdam helaas.
Het eten was ook echt Italiaans: men zet met weinig (maar kwalitatief zeer goede) ingredienten prachtige gerechten neer.
Een absolute aanrader, en met recht de beste Italiaan van Amsterdam.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Geweldig Italiaans restaurant, informeel, heerlijke gerechten, lekkere wijnen en goede sfeer.
Maud B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Zelden zo goed gegeten, gezellige sfeer en ontzettend aardige bediening. Ik ben fan!
Gisela O.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Ik heb lekker gegeten!! De service is super!!!! Heel aardige bediening.
De tafel van Henk J.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Een pareltje in Amsterdam Oost. In Italië, zeker in het zuiden, is eten één van de belangrijkste dingen die er is! Mooie producten, mooie gerechten, met liefde bereid. Gastheer Marco Spina en zijn team hebben het geweldig voor elkaar. Zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding. Alles was heerlijk maar de burrata met truffel was werkelijk sensationeel! Bedankt ook voor de heerlijke fles Prosecco! Grazie mille
Ilona J.
Dit is echt italiaans eten echt genoten en heel aardig personeel ga zeker terug.
André B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Een uitstekende keuze om hier mijn partner te trakteren voor haar verjaardag. Tot bediening en echt het gevoel dat ze je een fijne avond willen bezorgen. Erg lekker gegeten en dat smaakt naar meer dus komen hier zeker snel weer terug.
Iris R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
We hebben hier vaker gegeten en gaan elke keer rondom gelukkig weer naar huis.Marco is een geweldige gastheer en we kijken niet eens meer op de kaart. We varen blind op zijn suggesties. Al staat de tiramisu bij ons altijd op het menu. Dank je wel voor wederom een geweldige avond en tot snel!
C. A.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Wij hebben een fijne avond gehad bij PepeNero. Gewoon zoals een goede italiaan hoort te zijn. Bij binnenkomst een tafeltje achterin gekregen dat voldoende privacy bood.
De melanzane alla Parmigiana (aubergine, mozzarella en tomatensaus) was om je vingers bij op te eten. De pasta was gewoon goed, niet bijzonder. Prima service, geen poespas.
Lieke T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk eten. Persoonlijke bediening. Scropino werd aan tafel bereid. Leuk om te zien.
Nicky S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Verwelkomt met warme Italiaanse gastvrijheid, heerlijk gegeten met extra sfeerbeleving van livecooking aan tafel. Geen hip en trendy restaurant maar het voelt authentiek.
Jannus K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Blijft toch echt een topper in Amsterdam! Geen fine-dining, wel gewoon erg lekker puur eten voor een zeer goede prijs. Eigenaar ontzettend vriendelijk en betrokken. Wil je op een relaxte wijze een avond lekker doorzakken en daarbij een goede hap eten; ga naar Risto!
fokko K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Je wordt echt verwend in dit restaurant. Weer met veel plezier gegeten!
Fauzia D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten, leuk personeel toppp!!!!
Marisa V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Afgekomen op de hoge waardering maar teleurstellende ervaring. Service is vriendelijk maar erg traag, zelfs een kopje thee laat op zich wachten. De kaart is op zich best leuk, maar het eten viel me behoorlijk tegen, gezien de prijs. Voorgerecht was een vrij smakeloze salade; hoofdgerecht (spaghetti) was niet warm, pasta leek niet helemaal goed gekookt te zijn en smaak was heel gewoontjes. Nagerecht (nogal fantasierijk omschreven taart) smaakte meer naar half-bereid beslag. We kregen een aardig gebaar van de eigenaar aan het eind van de avond, gratis limoncello, maar ik kom niet meer terug.
Zulaika Z.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Goede service en lekker gegeten.
John L.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Leuk entourage, zeer goede bediening, uitstekend eten. Zeker nog een bezoek waard.
Bas P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Ontvangst was professioneel en vriendelijk. Iets wat ik vaker zie bij een Italiaans restaurant. Zowel een voor, hoofd en nagerecht besteld. Waren allemaal van hoge kwaliteit, ingrediënten proefde alsof ze direct uit Italië waren gehaald.

De huiswijn (rood) was ook erg smakelijk. Het is duidelijk dat de eigenaar veel passie heeft voor zijn zaak en dat zie je terug over de hele avond.
Butra G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Hele mooi, leuk en fijn restaurant. Lekkere wijn gedronken. Het enige dat echt achterbleef was het eten zelf. Niet bijzonder maar vooral ook qua temperatuur. Echt jammer want verder heeft het alles.
mariette V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Goede service. Antipasta voor 2 pers als voorgerecht was erg lekker. Ik had wel meer verwacht van het bekende spaghetti hoofdgerecht. Was ook niet echt warm.