Riposo

3811 3811 Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Riposo

Voor een lekker aperitiefje, zomaar een kopje koffie of hapje eten. Je bent welkom in hartje Amersfoort. Bij Riposo zorgen ze voor Italiaanse verwennerij. Alles vers en dat proef je. Kwaliteit is bij Riposo belangrijker dan kwantiteit. Wil je een avondje uit en daarbij ook nog eens een goede prijs-kwaliteitverhouding, dan ben je hier op het juiste adres.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Riposo

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Riposo

Anne K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk puur Italiaans eten op een ongedwongen informele locatie voor een belachelijk lage prijs. Aanrader!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs. EUR 50 voor twee personen voor een vier gangen diner is natuurlijk absoluut betaalbaar. Wijnglazen werden ook goed vol geschonken. Aardige bediening, enige minpuntje was dat het redelijk rumoerig was (vrijwel vol) en je zit redelijk dicht bij de andere gasten. We kwamen hier voor het eerst maar zeker niet voor het laatst.
Carry B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Verrassend, in alle opzichten!! Bediening was heel erg riendelijk, rustige en precies op tijd met alles.
Interieur beetje huiskamerachtig, gezellig met leuk uitzicht op het plein of op de kok, die alles kersvers voorbereidt. Geen menukaart, dus geen keuze stress! Aanpassing aan vegetarische wensen waren geen probleem en mijn mede disgenoten verkozen deze keuze ook en hadden dat geen spijt van.
De prijs was ook een verrassing, te laag voor de klasse!!
Echt een aanrader!
Pierre V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Waar vind je ze nog die restaurantjes waar ze het allemaal nog oprecht doen voor jou als gast. De prijs/ kwaliteit (3 gangen voor €12,50!) daar zal men financieel wellicht niet rijk van worden maar wat een rijkdom als je zo'n mooie tent mag runnen zoals Mark van der Rest hier doet. Overigens telden wij zelfs 4 gangen & werd het glas wat al mooi gemiddeld vol zat door de eigenaar persoonlijk nog even bijgeschonken omdat hij het zelf nog niet vol genoeg vond denk ik. Wat ons betreft een dikke 10!
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Geweldig klein restaurantje! Er is geen keus alleen een heerlijk 3 gangen menu voor 12,50€. Geniaal!
Marlou V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten.
Bernadette W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten!
Hettie V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het was heel gezellig en het eten was uitstekend. Er was ook nog rekening gehouden met mijn dieet wensen.
John F.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Alles vers klaargemaakt voor een fantastische prijs. Leuk huiskamerconcept. Echt een aanrader!
Brenda Z.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten, super bediening en fijne sfeer!
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wat op kaart staat klopt precies""Riposo is een Trattoria waar je de hele dag kunt genieten van puur , simpel en huisgemaakte Italiaans eten en drinken".
Maarten N.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk eten en uitstekende bediening. Het gaat hier om een weekmenu waar kleine variaties op mogelijk zijn. Wij komen graag terug!
Vera T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Ontzettend lekker gegeten en vriendelijk personeel!
vincent D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
eenvoudig fantastisch qua smaak.. soms wat lang wachten omdat de baas alleen staat. kleine kaart geweldige kwaliteit.
...
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
De avond begonnen buiten op de Hof en nog heerlijk van de avondzon genoten. Toen het wat frisser begin te worden, werd zonder problemen een tafel binnen voor ons gedekt. Uiterst vriendelijk bediening en eenvoudig, puur, Italiaans eten wat ter plekke vers bereid werd. We waanden ons even terug in het Italië van onze vakantie. Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding, vriendelijke bediening. Een aanrader!
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Redelijk eten voor weinig geld.
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker eten en heerlijke wijn op een mooi plein Het Hof. Aanrader!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Te kleine kaart
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten en flexibele bediening konden van buiten naar binnen omdat het kouder werd geen probleem. De chef maakte heerlijke gerechten en leuke bediening alleen de wacht tijden voor de volgende gerechten duurde iets te lang. Dat is ook logisch omdat de chef alles in zijn eentje doet maar, daar zou nog iets aan kunnen veranderen/verbeteren. Ga er graag weer een keer naartoe om een nieuw menu uit te proberen.
Dieke H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Na vele malen te zijn langsgelopen nu maar eens gereserveerd. Met zo'n tweeën een 4-gangen menu gegeten. Het menu is vaststaand, keuzeopties hadden we niet. Dat was geen probleem want wat kan er nu mis zijn met simpele en pure Italiaanse gerechten? Helemaal niets, zo bleek.
We werden vriendelijk ontvangen door de 2 serveersters (dochters van de chef?) En ons werd uitgelegd wat het idee van vanavond was. We begonnen met de antipasti, daarna meloen met super zachte ham, als hoofdgerecht een simpele pasta met room en spinata romana en toe een citroentaartje en citroentiramisu (metglaasje limoncello). Beide heerlijk, maar de tiramisu was werkelijk voortreffelijk. We dronken een glas bier, 2 glazen wijn en een grote fles pellegrino.
Als je dan uiteindelijk 50 euro afrekend mag je wel zeggen dat de prijs-kwaliteit verhouding meer dan uitstekend is! Welkom hadden genoeg tijd tussen de gangen door om te kletsen en het eten wat telen zakken. Bediening was allervriendelijkst en behulpzaam.