Riposo

3811 3811 Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Riposo

Voor een lekker aperitiefje, zomaar een kopje koffie of hapje eten. Je bent welkom in hartje Amersfoort. Bij Riposo zorgen ze voor Italiaanse verwennerij. Alles vers en dat proef je. Kwaliteit is bij Riposo belangrijker dan kwantiteit. Wil je een avondje uit en daarbij ook nog eens een goede prijs-kwaliteitverhouding, dan ben je hier op het juiste adres.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Riposo

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

• Af te huren , Engels gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Geen moment spijt gehad om hier te gaan eten. Super lekker gegeten met z'n 2-tjes. Genoten van een lekker glaasje wijn, een heerlijk 4 gangen menu met vooraf een anti pasti, een voor gerecht, heerlijke pasta carbonara en een heerlijk toetje. Afgesloten met een espresso en een limoncello. Bediening was zeer goed en attent. Wij komen hier zeker nog eens terug. Bedankt voor de fijne avond.
Carin H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Hele leuke avond gehad bij Riposo. Een klein Italiaans restaurantje waar je eet wat de Italiaanse pot schaft. Klaargemaakt door Mark in zijn kleine open keukentje. Bij aankomst bestelde wij een witte wijn, Mark komt met 2 flessen naar je tafeltje toe en laat je een keuze maken uit 2 soorten, door ze allebei te laten proeven. Waarbij hij goede uitleg geeft over de wijnen. Helemaal geweldig. Vooraf een bordje anti-pasti wat er heel verzorgd uitzag, en wat uitstekend smaakte. Voor 12,50 bestel je een 3 gangen menu. Vooraf een lekkere Vitello Tonato, daarna een heerlijke pasta met een pittige romige saus en als dessert konden we kiezen uit citroentaart, perentaart, cassata ijsstaart of tiramisu. Geen traditionele tiramisu maar een hele frisse citroen variant. Citroentaart en tiramisu waren heerlijk. Liever geen vlees of vis, geen probleem dan maakt hij wat anders voor je klaar. Mark doet alles zelf, bediening, koken etc. Dat maakt het heel persoonlijk. Ik zeg doen als je in Amersfoort bent.
carl B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Schattig restaurant, geen menukaart. Alleen wijnkaart, waarvan niet alles voorradig was ...( vd 4 keuzes!). Gemeend warme bediening, smaakvol eten, echter moet je het treffen met het menu. Voor een gezin met kinderen kan je het geluk hebben ... of niet.
Prijzen liggen wel erg laag . Mag best hoger zijn voor het gebodene.
Teo V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Gewoon een keer doen; leuke tent!
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Alles met veel smaak opgegeten, prima bediening en lekker rustig. Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen.
Donna K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk en vers eten! En heerlijke wijn!
Edward N.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Er leuke plek om gezellig gemoedelijk te eten. Goede service en lekker eten.
Jeanitha R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk 4 gangen diner op het terras gegeten. We begonnen met een anti pasti, voorgerecht vitello tonato, hoofdgerecht pasta met spinata romana en nagerecht keuze uit 3 taarten. We kozen voor de citroen- en de perentaart. Allebei even lekker. Met 2 verse muntthee toe en wijn en bier bij het eten waren we slechts €45 (incl fooi) kwijt. Een koopje voor heerlijk vers eten. Riposo wordt gerund door vader en dochter in de bediening. Allebei vriendelijk en correct ondanks dat het terras afgeladen vol zat. We komen hier terug. Aanrader!
sabien P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heel leuk tentje met leuke formule, eerlijk goed italiaans eten wordt direct bereid met een heerlijk glas wijn erbij. Leuke gastheer en gastvrouw.
H O.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We moesten eten wat de pot schaft, zo werd het ook verteld, hier konden wij niks van terug vinden op de website. Jammer dat we geen keuze konden maken van de kaart vooral voor mijn jongste zoon, speciaal gekozen om Italiaans te gaan eten omdat de keuze meestal ruim is, maar helaas. Ik vond het eten ook heel simpel en niks bijzonders. Overigens vond ik het ontvangst uiterst onplezierig door de eigenaar zelf, zeer onprofessioneel.
dhrsimon .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke ongedwongen sfeer. Het is erg fijn om geen gerecht te hoeven kiezen, maar je te laten verrassen door het menu van de dag. Eten was heerlijk en de kok/eigenaar/bediening was heel erg goed. Een aanrader om hier te eten.
Hilda D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Gastvrij huiskamer restaurant, heerlijk en relaxed eten zonder keuzestress bij de menukaart. Herhaling waard!
Gert-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Buitengewoon goede prijs-kwaliteitsverhouding. Je hebt het gevoel in de woonkeuken te zitten bij de eigenaren. Bijzonder vriendelijke bediening. De gerechten zijn niet heel geavanceerd, maar wel goed klaargemaakt en er wordt ruimhartig van verse gerechten gebruik gemaakt. Een aanrader!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Eenvoudige maar zéér smakelijke gerechten. Goede bediening, zelf bij grote drukte (zomer/terras). Uitstekende kwaliteit eten !
wim V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Verrassend voordelig en zeer smaakvol 4-gangen diner gegeten. Antipasti met knapperig warm brood, vitello tonnato, zalige pasta met een pittige romige saus met rauwe ham en parmezaanse kaas en citroentaart en tiramisu toe. Alles zag er aantrekkelijk uit, heerlijk verse rucola bij de gerechten. De fles pinot grigio smaakte er goed bij. Klein, gezellig restaurantje. De gastheer kookte en bediende en alles liep op rolletjes! Wij komen zeker terug.
S. Z.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hebben hier een heerlijk 4-gangen diner gegeten voor een zeer lage prijs. Ze hebben een vast menu, en mocht je dit niet lusten kan je dit aangeven. Ook lekkere wijnen. Wij komen terug.
Maurits M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Fijn knus restaurant aan het Hof. Simpel maar prima concept. Elke week een ander menu, bestaande uit typische Italiaanse gerechten. Heel smakelijk allemaal, lekkere wijnen erbij en zeer vriendelijke bediening voor een zeer aantrekkelijke prijs
Tante P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wat een heerlijk eten ! Maar kom op tijd. Er is voldoende, maar op drukke dagen is de voorraad soms op. Erg te begrijpen. Wordt gerund door 2 serveersters en 1 kok. Wij komen terug.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gisteren een drie gangenmenu bij Riposo gegeten. Heerlijk! Echt een vleugje zonnig Italie op een Nederlands terras. Porties zijn niet groot maar voldoende. Alles vers klaargemaakt met verse producten en erg smakelijk. Heerlijk met een glas koud Italiaans bier! Bediening is goed, vriendelijk personeel; je hoeft niet lang op je drankje of je eten te wachten. Ik ga er zeker weer eten.
Alastair .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Lunchen in Nederland wordt steeds leuker door restaurants als Riposo! Goede en simpele gerechten, mooie wijn en vriendelijke ongedwongen service. De prijs is top en bijna frans; een lunchmenu voor€12,50!
Chapeau voor de patron die de tent tijdens ons bezoek in zijn eentje runt....