Riposo

3811 3811 Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Riposo

Voor een lekker aperitiefje, zomaar een kopje koffie of hapje eten. Je bent welkom in hartje Amersfoort. Bij Riposo zorgen ze voor Italiaanse verwennerij. Alles vers en dat proef je. Kwaliteit is bij Riposo belangrijker dan kwantiteit. Wil je een avondje uit en daarbij ook nog eens een goede prijs-kwaliteitverhouding, dan ben je hier op het juiste adres.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Riposo

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Riposo

Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heel goed restaurant. Altijd lekker, vriendelijke mensen
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het is wel steeds hetzelfde, voor ons mag er wat meer variatie komen! We hebben wel lekker gegeten.
Maar we wachten nu even met terugkomen.
John D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Geweldig gegeten. Zeer goede wijn. Heel vriendelijk ontvangen. Heel lekker gegeten voor heel weinig geld. Zeer correcte en plezierige bediening. Absolute aanwinst. Wij komen snel terug!
Remco R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer sympathieke, kleine zaak met goed, eenvoudig eten voor een geweldige prijs op een toplocatie in de historische binnenstad van Amersfoort.
Heerlijk gegeten!
Rudy B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekker eten in dit mini restaurant, prettige bediening, goede wijn en verrassende entourage. Zeker voor herhaling vatbaar, erg gunstig geprijsd!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima zaak waar je relatief snel, lekker en zeker goedkoop kunt eten. Prettige sfeer en goede bediening. Geluid weerkaatst nogal omdat er weinig zachte materialen aanwezig zijn die dempen, maar dat is dan ook het enige minpuntje
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk!!! Goed, eerlijk en vers. Heerlijke gerechten. Hele goede prijs-kwaliteitsverhouding. Geen kaart, maar een wekelijks variërend 3- of 4-gangen menu. Mooie producten, met zorg bereidt. Fijne, kleinschalige aandacht en service. Prima wijnen erbij. Heerlijke avond gehad.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! Er is geen keuze mogelijkheid. Er is 1 vast menu en de mogelijkheid om vooraf een extra plank met antipasti te nemen. Dit hebben wij besteld. Was erg lekker. Bij het dessert konden we kiezen uit citroentaart, perentaart of limoncello-tiramisu. Ze allemaal uitgeprobeerd. Heerlijk!!
Je proeft dat er gekookt wordt met verse producten. Voor ons zeker niet de laatste keer dat wij hier zijn geweest.
Aanrader!!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuke gemoedelijke sfeer. Prima eten voor een mooi prijsje. Zeker een aanrader!
arthur H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mooi concept met liefde voor koken.
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig klein restaurant. Lekker eten en leuk dat je in de keuken kan kijken. Bediening vriendelijk.
Enrico H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Klein restaurant, alsof je in de keuken zit. eten is heerlijk en wordt waar je bij zit voor je klaar gemaakt. Je eet gewoon wat ze hebben klaargemaakt in een 3 of 4 gangen menu voor een prijs waar je normaal gesproken alleen een hoofdgerecht voor hebt. absolute aanrader
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Geweldig gegeten in een klein, gezellig restaurantje. Goede wijn en fijne gastheer/kok.
We hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker terug als we weer in Amersfoort zijn.
Elsbeth V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten en een goed glas wijn gedronken. De gerechten waren niet heel bijzonder maar wel prima. Niet iets wat je thuis niet zou kunnen maken. De jongeman in de bediening was zeer vriendelijk maar niet helemaal op de hoogte van wat er geserveerd wordt. Leuk dat de kok gewoon staat te koken in de zaak. Het ruikt daarom heerlijk en het doet aan als woonkeuken.
wendy E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Knus huiskamerrestaurant. Kok kookt met heel veel liefde! Lekker en bijzonder in zijn eenvoud, goede producten. Heerlijk gegeten. Het liefst zou je dit restaurant voor jezelf willen houden....... Jammer dat we zover weg wonen....
Gert S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Leuke lokatie, leuke bediening en heerlijk eten!
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor weinig geld!
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk puur Italiaans eten op een ongedwongen informele locatie voor een belachelijk lage prijs. Aanrader!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs. EUR 50 voor twee personen voor een vier gangen diner is natuurlijk absoluut betaalbaar. Wijnglazen werden ook goed vol geschonken. Aardige bediening, enige minpuntje was dat het redelijk rumoerig was (vrijwel vol) en je zit redelijk dicht bij de andere gasten. We kwamen hier voor het eerst maar zeker niet voor het laatst.