Riposo

Woensdag t/m Zondag

• Af te huren , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Tante P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wat een heerlijk eten ! Maar kom op tijd. Er is voldoende, maar op drukke dagen is de voorraad soms op. Erg te begrijpen. Wordt gerund door 2 serveersters en 1 kok. Wij komen terug.
Eten12kiezen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gisteren een drie gangenmenu bij Riposo gegeten. Heerlijk! Echt een vleugje zonnig Italie op een Nederlands terras. Porties zijn niet groot maar voldoende. Alles vers klaargemaakt met verse producten en erg smakelijk. Heerlijk met een glas koud Italiaans bier! Bediening is goed, vriendelijk personeel; je hoeft niet lang op je drankje of je eten te wachten. Ik ga er zeker weer eten.
Alastair .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Lunchen in Nederland wordt steeds leuker door restaurants als Riposo! Goede en simpele gerechten, mooie wijn en vriendelijke ongedwongen service. De prijs is top en bijna frans; een lunchmenu voor€12,50!
Chapeau voor de patron die de tent tijdens ons bezoek in zijn eentje runt....
Marloeskoolhof .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heel klein knus en informeer tentje gerund door 1 persoon. Heerlijk 'simpel' eten voor een goede prijs!
Wij komen nog eens terug.
Femke S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Geweldig gegeten voor een goede prijs. We vonden de limochello tiramisu zo heerlijk dat we nog een stuk kregen om te delen. Heerlijk! Voelde me heel erg op mijn gemak!!
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Bij Riposo op het terras gekozen voor het menu van 12,50 euro. Als je een los voor-, hoofd- en nagerecht kiest ben je ongeveer hetzelfde kwijt. Met een wijntje en espresso erbij eet je hier voor 20 euro. Naast deze erg schappelijke prijs zit je ook nog eens eersterangs op het Hof. Het personeel is bijzonder aardig.

Voor pizzeria-prijs eet je bij Riposo op niveau. Vooraf heerlijke scampi's met sla en brood. Daarna spinata romana, met een lekker pittige salami. Een vrij simpel gerecht, maar met goede smaken. Echt Italiaans. De tiramisu zag er niet heel aantrekkelijk uit, maar smaakte geweldig door de goede limoncello. Een perfecte espresso maakte de maaltijd helemaal af.
P. T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Een dikke acht voor de prijs/kwaliteitsverhouding. Dit is het soort gelegenheid waar je aan het einde van de dag binnenloopt voor een lekker glaasje wijn met wat antipasti, en dan blijft plakken voor een goed bord pasta. Geen poespas, vriendelijke prijzen en persoonlijke bediening. Wij gaan hier zeker terugkomen!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Met tien vrouwen een heerlijke avond bij Riposa beleefd. Het benadert mijn idee over gezamenlijk beleven. Een samenspel tussen de man achter de counter die de borden vult, een buitengewoon aardige jonge vrouw die steeds weer op het goeie moment de heerlijkheden op tafel zet. Alles in een buitengewoon gastvrije sfeer.

Jarl M.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Riposo is meer een Italiaanse lunchroom dan een restaurant met slechts een paar tafeltjes. Wij hebben er gedineerd. Het menu is beperkt, het eten is eenvoudig, maar lekker. Italiaans: goede ingredienten en weinig poespas verder. De prijzen zijn, nou ja, gewoon passend laag! O ja, en lekkere wijn.
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad met gewoon geweldig goed eten. Juiste producten van topkwaliteit met fijne wijnen erbij. En dit voor een heelklein prijsje, ik zeg ga hier naartoe!
Ilse-93 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Afgelopen zaterdag bij Riposo gegeten. Wat een avond! We zijn begonnen met een plankje met allerlei lekkers. Daarbij kregen we een heerlijke wijn. Vervolgens namen we alle vier het menu dat op het bord stond. Twee van ons wilden liever een andere pasta dan die op het menu stond, maar dat was geen probleem. De bediening was fantastisch! De eigenaar/chefkok/ober zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak. Hij kwam langs zodra hij zag dat de wijnglazen leeg dreigden te raken en af en toe bleef hij even staan voor een praatje. Na het menu gaven we aan dat we nog even wilden wachten met het toetje en ook dat was geen probleem. We voelden ons ontzettend op ons gemak en hebben een heerlijke avond gehad!
Liesbyte .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Heerlijke plek in de avondzon op het terras. Het eten is licht en luchtig, puur en met goede ingredienten gemaakt, eenvoudig maar doeltreffend. Prijs/Kwaliteit verhouding dik in orde, vandaar de 9. De wijn is goed en interessant, geen grote keuze maar dat hoeft niet als het goed is.
Casper D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Prima plek om binnen te lopen voor lunch, tegen schappelijke prijzen. Zowel lekkere antipasti, Italiaanse broodjes als pasta's staan op het menu.
Annemarie1102 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Op vrijdagmiddag geweest voor heerlijke huisgemaakte soep, daarna echt geweldige taartjes op: een perenclafoutis en abrikozen/appel/mascarpone taart! Koffie ook niet te versmaden. Zeer gastvrije ontvangst.
Eten12kiezen .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Inmiddels ben ik vaste klant bij Riposo. Regelmatig ga ik er heen voor een cappuccino, een lekker broodje of een glaasje wijn. Vanmiddag heb ik de tramezzini tonno gegeten; ik heb ervan genoten. Een Italiaanse witte wijn met anti pasti is ook een echte aanrader.
Grace L.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Afgelopen zondag Amersfoort bezocht en hier binnengelopen. Leuk ingerichte zaak en gevarieerd menu. De eigenaar was erg flexibel. Op de kaart stond onder de antipasta vitella tonnato. We hadden eigenlijk trek in een broodje, dus werd het op een heerlijk warm ciabattabroodje geserveerd. Ook de thee en de cappucino smaakten lekker. We komen hier zeker nog een keer terug, als we weer in Amersfoort zijn.