Riposo

Hof 38 3811 CK Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Riposo

Voor een lekker aperitiefje, zomaar een kopje koffie of hapje eten. Je bent welkom in hartje Amersfoort. Bij Riposo zorgen ze voor Italiaanse verwennerij. Alles vers en dat proef je. Kwaliteit is bij Riposo belangrijker dan kwantiteit. Wil je een avondje uit en daarbij ook nog eens een goede prijs-kwaliteitverhouding, dan ben je hier op het juiste adres.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Riposo

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

9,1

Jouw recensie over het restaurant Riposo

Sascha S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
(h)eerlijk Italiaans eten voor een schappelijke prijs op een prachtige plek zonnige plek op de Hof in Amersfoort, met leuke aardige eigenaar en bediening. We zijn al een paar keer geweest en we komen terug!
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Origineel Italiaans restaurant, met leuk concept! Lekker eten en heerlijke wijnen, voor een zeer nette prijs. Heb wel het idee dat de menu's redelijk hetzelfde zijn, waardoor ik er niet te vaak naartoe zou gaan.
Kari H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Klein, gemoedelijk restaurantje met heerlijk verse gerechten in hartje Amersfoort. Bediening is erg vriendelijk en het is leuk dat je kan zien hoe je gerechten worden bereid. Echt een aanrader!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijke avond met vrienden bij dit leuke restaurant. Concept is eenvoudig Goed! Aanrader. Van gerechten, wijnen tot aan de koffie toe een dikke plus.
Als er iets te verbeteren valt is het de accoustiek, maar dat is pand gerelateerd. Bediening, eten en de prijs-kwaliteitverhouding zijn meer dan prima.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prima plek om te eten! Goede sfeer en leuke bediening, heel persoonlijk. Eigenaar is ook de kok rn staat in de zaak te koken! Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend! Het is een beetje rumoerig en warm, maar dat is Italië...
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Op een zaterdagavond weer het 3-gangenmenu gekozen. De vorige keren beviel dit prima. En ook nu. Vrij simpele gerechten, maar de smaak is prima. Prijs/kwaliteit is uitstekend, waar eet je nu zo goed voor 12,50 euro? Ook nog eens vriendelijke mensen en op A-locatie.

Enig minpunt (omdat we hier voor de vierde keer kwamen) is dat het 3-gangenmenu wel vaak hetzelfde is. De variatie in gerechten mag wat groter, dan kwamen we hier nog vaker.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Aannrader voor iedreen die van de Italiaans keuken houdt. Smaakvol, eenvoudig en uitstekende prijs-kwaliteit verhouding !
Lennart D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Met z’n tweeen 4 heerlijke gangen en een paar goede glazen wijn in een mooie zaak voor nog geen 5 tientjes! Een absolute aanrader als je van mooie, simpele Italiaanse gerechten houdt!
Sharon C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Een echte aanrader. Puur en ongecompliceerd. Heerlijk gegeten.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Je zit op een simpele stoel of bankje maar het is knus met prettig licht en leuke kijk op het plein. Eten wordt klaargemaakt waar je bij zit en is erg smakelijk!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Riposo vonden we verrassend goed. Prijs kwaliteit was ongelovelijk als je goede kwaliteit afzet tegen een relatief lage prijs. € 12.50 voor een drie gangen menu.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Mooie locatie aan sfeervol plein. Heel prettige sfeer. Lekker gegeten. Goede kwaliteit van de gerechten. We gaan hier graag weer naartoe.
Gerben W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Aanrader. Voordelig weekmenu met scala aan kwaliteitswijnen (€25/fles). Smaakvol, klein restaurant met keuken in één kamer. Rustig de tijd tussen gerechten.
Richtje U.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten, goede sfeer en bediening voor een nette prijs. Voor herhaling vatbaar!
A. K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Niet wat we verwachtte nadat ik alle recensies had gelezen.
Het kamer is echt gehoorig, eten is (echt) simpel en redelijk lekker.
Wellicht gordijnen of andere stof van de inrichting zou helpen om geluid iets te dempen?
Menu zou iets meer verrassend kunnen zijn.
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten, en dat voor maar 12,50! Omdat we allebei niet zo van paprika houden konden we het voorgerecht ruilen voor een plankje met kaas, worst, brood en olijven. Het hoofdgerecht was een simpele maar heerlijke pasta en ook de citroentaarr met een kopje espresso was erg goed
Ella S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten, prima kwaliteit en een gezellig ambiance! Eigenaar maakt zelf het eten, dus eten wat de pot schaft! Maar dat maakt het juist zo leuk! Zeker aan te bevelen! Wij komen terug!
Arjan H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
In één woord: fantastisch. Wij namen het 4 gangenmenu. Heerlijke gerechtjes, mooi gebalanceerd, en zeer betaalbaar. Fijn klein restaurant met een goede ambiance. Echt een aanrader!
Joep S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Riposo is echt de moeite waard als je van gezelligheid, een ontspannen sfeer en de Italiaanse keuken houdt. Heerlijk eten voor een goede prijs.