Ripasso

Moerdijkseweg 10 4844 PD Terheijden Nederland Kaart

Over het restaurant Ripasso

Wine & Dine in Ripasso

Landelijk gelegen tussen Terheijden en Wagenberg ligt het romantische restaurant Ripasso. Het restaurant serveert Nederlands-Franse gerechten die bereid zijn seizoensproducten. Het restaurant heeft elke zes tot acht weken een nieuwe menukaart die je elke keer weer kan verrassen! Ripasso is ook een wijn uit de Italiaanse streek Veneto, dus hier kan je gegarandeerd de heerlijkste wijnen drinken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Ripasso

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag vanaf 13:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
abroeken .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met z'n achten gebruik gemaakt van AH restaurantactie. Verrassingsbezoek met extra tussengerecht. Porties waren zeer bescheiden. Geen bijlagen. Hoofdgerecht bestond uit 24 uur gegaard rundvlees. Helaas trof een van mijn tafelgenoten een stuk rundvlees dat na 24 dagen nog niet gaar zou zijn geweest. Dit werd opgelost door een moot zalm aan te bieden. Helaas was deze koud en wel erg rosé van binnen. Voor €32,50 + 11,50 extra voor tussengerecht zou je toch wat meer mogen verwachten. We konden ons dan ook niet aan de indruk onttrekken dat het 2e menu "gratis" op een of andere manier weer terug verdiend moest worden. Jammer, ik zou zeggen doe dan niet mee aan de AH actie.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
wij 3 zussen en hun moeder hebben erg genoten van de exclusieve gerechten en de bijpassende uitstekende wijnen die geserveerd werden. De passie van Yannick en Wijnanda voor lekkere wijnen en eten is een genot, ze vertellen met veel plezier en enthousiasme over de gerechten en wijnen die geserveerd werden. Het is dus een aanrader om bij de gerechten het bijpassend wijn arrangement te bestellen.
ppoppenk1 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Op een locatie die je niet direct zou uitzoeken toch een heel gezellig, sfeervol en smaakvol ingericht restaurant aangetroffen. Ontvangst was hartelijk en voorkomend. Bediening werd door een dame en een heer gedaan, welke beiden hun gastheer of -vrouw- schap met plezier uitoefenden. De sfeer in het restaurant wes erg gezellig zonder druk te zijn, was voldoende ruimte tussen de tafels om toch een zeker privacy - gevoel te hebben. Hte was voor ons een verrassingsmenu, dat vooraf gegaan werd door een ontvangsthapje en een amuse. Beide smaakvol en eetlust opwekkend. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht bestond uit vis (op ons vooraf aangegeven verzoek), die op aparte wijze was klaargemaakt. Mijn vrouw vindt zal meestal nogal overheersend qua smaak, maar was nu erg onder de indruk van de manier van klaarmaken van de zalm in het voorgerecht. Wij konden voor het dessert keizen uit een kaas-assorti of een de meer zoet uitvallende vorm met ijs e.d. Gekozen voor het ijs om de lekkere smaak van het hooofdgerecht niet te sterk te laten beinvloeden door de kaas. Als laatste gang gekozen voor een kopje groene thee, waarbij een aantal lekkere bonbons bij dit thee-arrangement hoorden. Al met al een heerlijke avond doorgerbacht, waarbij de 2,5 uur (dat wijd aar waren) voor ons bijna waren omgevlogen.
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Geweldig restaurant. Hele fijn sfeer. De gerechten waren uitstekend bereid. Het voorgerecht niet helemaal mijn smaak, maar dat doet niks af aan de kwaliteit daarvan. Hoofdgerecht super mals en ook het dessert was om van te smullen. Het menu uitgebreid met een kaasplankje. Ook erg lekker. We komen zeker nog eens terug!
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Alle geserveerde waren heerlijk van smaak. We hebben genoten! De bediening was correct en ter zake heel deskundig. Wij waren allen zeer tevreden en komen zeker terug.
jos.horsten .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Eerste bezoek en dat is uitstekend bevallen. Het eten was voortreffelijk, uitstekende prijs-/kwaliteitsverhouding.
Moet op een zomerse avond nog plezieriger zijn, gezien de ligging en het terras.
ccqwestie .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We waren daar door de AH-restaurant actie. Ze hadden voor die gelegenheid een verrassingsmenu. Lekkere hapjes. Het draadjevlees was erg goed klaargemaakt, niet droog wat het nl ook wel eens kan zijn. Toetje was niet helemaal mijn smaak maar dat niets af aan de kwaliteit. Leuke inrichting. Prima stoeltjes. Wel heel rustig. Kan soms ook prettig zijn. Zeker voor herhaling vatbaar.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Iedere keer weer blijft het een hele beleving. De gerechten zijn compleet in balans, qua smaak en portiegrootte. Wij hebben genoten van een 6-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Echt een aanrader!
anjabielars .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Nee niet mijn ding. We hebben allemaal wel eens iets wat we niet lekker vinden maar geen van de gerechten waren lekker. Rare combinaties en zo niet lekker. Zelfs geen friet of aardappels bij hoofdgerecht. Komen nooit meer terug.
Ald .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met familie hier gegeten. Op ons verzoek was de tafel prachtig gedekt met linnen in de sfeervolle serre met een mooi bloemstuk en menukaartjes op de tafel
In samenspraak met ons had het restaurant een 6 gangenmenu samengesteld.
De amuses waren te zuur naar onze smaak. De overige gerechten waren verrassend en mooi geserveerd (o.a. de 24 uur gegaarde ui met kruidnagel, kreeft en Parmezaanse kaas)
Dit restaurant heeft zeker potentie om een heel bijzonder en goed (sterren?) restaurant te worden.
Prijs-kwaliteit: ik vond het wel wat te duur voor het geheel.
rosannedewith .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Super gegeten, goede bediening, heerlijke wijn en verassende gerechten. Heerlijk ook de amuses, dik pluspunt! Ga hier zeker eten!
sandy_kries .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Toen we binnen kwamen waren wij erg onder de indruk. De sfeer en de beoordelingen op Iens waren veel belovend. We hadden ervoor gekozen met de ah actie kennis te maken met dit voor ons nieuwe restaurant.

De gastheer was vriendelijk. Het eten was ons jammer genoeg erg tegengevallen. Voor en na vonden wij beide niet lekker. Hoofd was gewoon, niets bijzonders. Het eten was wel mooi op het bord geserveerd.

Voor ons is dit niet voor herhaling vatbaar. Uiteindelijk draait het namelijk niet om de sfeer en de ambiance, maar om het eten en dat vonden wij niet lekker.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We waren zeer tevreden het is een aanrader voor iedereen die van genieten houdt.
Bediening was goed wist waarover ze over sprak, de keuken zeer goed, prijs kwaliteitsverhouding goed.
Voor ons was het een top avond.
Remee .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Mooi restaurant met heerlijke gerechten. Wij hebben het AH verrassingsmenu uitgebreid met een tussengerecht, dat is echt een aanrader. De gerechten zijn ook goed qua porties, je gaat goed gevuld weer naar huis. Een bijpassend wijnarrangement is ook zeker een aanrader. Lekkere wijnen en je krijgt er een goede uitleg bij.
Rokritisch .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Zeer vriendelijk ontvangst. Het was niet erg druk dus konden we zelf een tafeltje uitkiezen. Het restaurant ziet er leuk en gezellig uit. De gerechten waren niet echt bijzonder. Ik zelf vond het wat karig allemaal. Ze hebben ook een vrij beperkte kaart. Wel heerlijke wijnen en een lekker dessert. Misschien hadden we geen goede keuze gemaakt. Want ik denk wel dat ze er alles aan willen doen om de gasten het naar hun zin te maken.
carinasm.smit .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het restaurant ademt een heel mooie ambiance uit, de bediening uitermate service gericht en vriendelijk.
Het diner ons aangeboden voldeed aan onze verwachtingen gezien het prijs/kwaliteit kaartje.
Beslist aan te raden.
marleen_888 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Normaal gesproken gaan wij niet naar dit soort, wat chiquere, restaurants maar nu kwamen we hier uit met de actie van ah.
De gerechten zijn goed vullend en zien er mooi uit. Maar we hadden er meer van verwacht.
Helaas hebben we best lang moeten wachten tussendoor, op het dessert maarliefst 50 minuten! Dat was dan weer wel de moeite waard, want het dessert was de lekkerste gang van heel het menu.
Wij voelen ons toch meer thuis in een minder luxe of een 'all you can eat' restaurant.
jan.en.louise .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ik vind het een schitterende ambiance, mede door het uitzicht. Het zitten aan een ronde tafel ervoer als heel gezellig. De bediening was perfekt. Het eten was erg lekker, alleen het vlees vond ik iets te taai en iets te veel. Maar alles samenvattend
: "het was heel erg fijn". met vriendelijke groet Jan van Acht.
florien87 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Een erg mooi plekje met een mooie zonsondergang!
Vriendelijke bediening die een stapje extra doet voor hun gasten! Echt een aanrader!
pimermens .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We kenden het restaurant niet, met de AH Restaurantactie mee kennis gemaakt en erg goed bevallen. We komen hier zeker nog eens terug! (ook zonder AH restaurantactie)
Dankuwel! Ondanks de spetters een erg leuke avond van kunnen maken :) We hopen u snel weer te zien!