Ripasso

Moerdijkseweg 10 4844 PD Terheijden Nederland Kaart

Over het restaurant Ripasso

Wine & Dine in Ripasso

Landelijk gelegen tussen Terheijden en Wagenberg ligt het romantische restaurant Ripasso. Het restaurant serveert Nederlands-Franse gerechten die bereid zijn seizoensproducten. Het restaurant heeft elke zes tot acht weken een nieuwe menukaart die je elke keer weer kan verrassen! Ripasso is ook een wijn uit de Italiaanse streek Veneto, dus hier kan je gegarandeerd de heerlijkste wijnen drinken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Ripasso

Woe t/m vrij vanaf 12.00 uur
Lunch 12.00-14.30 uur
Diner vanaf 17.00 uur

Zat vanaf 17.00 uur (alleen diner)
Zon vanaf 12.00 uur
Lunch 12.00 tot 16.00 uur
Diner vanaf 17.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Invalidentoilet , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Perfecte gastvrouw, attent en deskundig. Mooi opgemaakte borden, prima portiegrootte en heel lekker eten. Goed passend wijn-arrangement. Comfortabele stoelen, mooi gedekte tafels. In de serre zit je met prettig uitzicht.
In alle opzichten een aanrader!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Het driegangenmenu was prima !! : Kleine hapjes van het huis, amuse hapje, een lekker voorafje.
De Diamanthaas was heerlijk mals. Het nagerecht lekker.
De bediening heel netjes.
We konden heerlijk buiten op het terras zitten.
Eén nadeel : Jammer, dat we zo lang op iedere 'gang' moesten wachten .
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Onverwacht bij Ripasso in Ter Heijden gegeten in het kader van de AH-restaurantactie. Wat moeilijk te vinden maar eenmaal daar is Ripasso een feestje van begin tot eind. Geweldige en persoonlijke ontvangst. Mooi en in dit geval ook een heel zonnig terras. Tijdens diner als bonus ook nog een zonsondergang in de serre. Uitstekend verrassingsmenu met alles er op en er aan. Ook de extra dineropties zijn voortreffelijk en mooi geprijsd. Het koffieservies kwam met een mooie prachtig verpakte selectie friandises: gaat dat zien.
Er was geen sprake van een aparte behandeling i.v.m. de AH-korting; integendeel. Zo hoort het! Ook zonder de AH korting een prima prijs-kwaliteitsverhouding. We komen zeker terug!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We herkenden de eigenaar meteen toen we binnen kwamen, hij bleek bij een favoriet restaurant van ons te hebben gewerkt. Dat schepte hoge verwachtingen maar die heeft Ripasso waar gemaakt. Het verrassingsmenu in het kader van de ah-actie was heerlijk! Het voorgerecht met zeewolf, curry en kokos was een zomers feestje op je bord en de diamanthaas van het hoofdgerecht smolt op je tong. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij werden goed ontvangen en de service was de hele tijd erg prettig.
We werden geholpen bij de keuze van de wijn en deze paste heel goed bij het hoofdgerecht.
Ik wist niet goed of de vis van het voorgerecht koud of warm moest zijn, hij was in ieder geval te koud naar mijn mening.
De gerechten waren allemaal erg mooi opgemaakt en smaakten goed. Helaas hebben mijn vriend en ik allebei meerdere bezoekjes aan het toilet moeten brengen 's nachts en 's ochtends dus iets was er toch niet helemaal goed.
Overdag hebben wij niets hetzelfde gegeten dus het zal echt van het avondeten zijn. Dit was erg jammer.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten op het terras met een weids uitzicht aan een klein riviertje met meerkoeten met kleine pulletjes. Echt genieten.
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben heerlijk op het terras gezeten! Service was prima, de gerechten volgden elkaar in een goed tempo op en het belangrijkste: het eten was erg lekker!!!
Met de AH bonnen was het vervolgens ook betaalbaar....
65lekker .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het was een mooie dag en zijn voor het eerst hier geweest.
Buiten op het terras is het goed toeven met een fraai uitzicht en leuk opgezet.
Ontvangst vriendelijk.
We hebben een drie gangen menu, met de AH actie, genomen.
Daarbij passende wijnen.
We hebben een heerlijke middag gehad.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten met AH actie. Geen uitgekleed menu maar een erg lekker verrassingsmenu. Zeer gastvrij en vriendelijke eigenaren. Top kaasplank en lekkere wijn met enthousiaste uitleg. We komen zeker nog een keer terug!
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten op paaszondag! Bij binnenkomst werden we hartelijk verwelkomd door de gastvrouw. Zij wees ons een mooi plekje in de serre, met uitzicht op water en ondergaande zon. Meteen kregen we een kaart met allerlei verschillende aperitieven, waaronder ook een tweetal alcoholvrije cocktails. Ideaal voor de chauffeur! Bij het aperitief kregen we 3 verschillende soorten hapjes, meteen lekker! We kozen voor het 5 gangen paasdiner. Er volgde nog een amuse, bitterbal met paddestoelen, en daarna kwam er huisgebakken brood gemaakt van meel van de molen ui Terheijden. Er volgden 5 heerlijke gerechten. Waaronder tongschar met asperges, parmezaanse kaas en truffel. Als hoofdgerecht kregen we biefstuk uit de schouder met pompoen en wortel, komijn en piment, wat een heerlijk gerecht! Na het dessert namen we nog koffie en kregen we een klein eierdopje vol chocolade eitjes. We mochten deze mee naar huis nemen dus dat deden we. Het was wederom een fantastische avond uit!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Super kwaliteit aan zeer realistische prijzen. Zelden gezien deze combinatie.
Niet alleen ongelooflijk lekker, maar ook prachtig gepresenteerd en voorgesteld.
Met de aangepaste wijnen is het plaatje compleet.
Heel jong team dat zijn strepen duidelijk al verdiend heeft en ons nu mee laat genieten van hun kunnen en ervaring.
Hier komen we zeker nog terug!!
amcderuiter .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Gezellig, knus restaurant. Ruime keuze, goede bediening. Mooi uitzicht. Eten was fantastisch. Goede uitleg van het eten. Echt een aanrader.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Hebben gezellig en lekker gegeten en gedronken
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk gegeten!! Een bijpassende wijn met elk zijn verhaal bij de verschillende gerechten geserveerd. Veel kennis over de producten en een topservice!
Elliot V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prettige ontvangst en bediening. Voor drinken mocht er alleen wel wat vaker langsgekomen worden. Zeker gezien de bestelde fles met water niet op tafel bleef staan, maar even verderop werd neergezet. Hiervoor was men ook hiervoor afhankelijk van de bediening.
Mariadel .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was allemaal heerlijk. Alleen jammer dat je niet kon kiezen tussen vlees of vis. De frietjes waren precies goed en voldoende. Heerlijk gegeten.
Tineke R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We kozen dit restaurant n.a.v. ervaring van familieleden die ook al zo enthousiast waren. En inderdaad, niets teveel gezegd. Het is een restaurant met een zeer prettige entourage, zeer vriendelijke gastheer en -dame.
We waren met 4en vanuit de AHactie en in tegenstelling tot andere restaurants die ook aan deze actie meededen en meestal hiervoor een speciaal AH-menu hadden, was dit een ware verrassing. Het eten was perfect, zeer netjes opgediend (het oog wil ook wat), de wijn was wel wat duurder maar zijn prijs zeker waard. Alleen de prijs van de koffieservies, bestaande uit koffie met wat snoepgoed, vond ik wel erg hoog n.l. € 5,25.
Dit is het enige minpuntje, verder is dit restaurant een echte aanrader en zullen wij zeker voor een speciale gelegenheid nog eens terug komen.
Tineke
marian_ooyen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie, mooie gerechtjes -> leuke combinaties. Personeel is erg attent wat zeer prettig is. Naar onze smaak duurde het wel wat te lang, maar toen we weggingen (wij zaten in de serre, dus konden niet het hele restaurant overzien) zagen we dat het restaurant helemaal vol zat, wat daar misschien een verklaring voor is.
Zeker een aanrader en als we weer eens in de buurt zijn dan zullen we zeker terug gaan.
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Tweede bezoek van ons aan Ripasso. Wederom met de AH aktiebon. Het was weer verrukkelijk. We komen zeker terug (ook zonder AH aktie!).
Birgit D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Erg lekker gegeten! Waren er met de ah-actie en hadden het extra gerecht genomen. Helemaal de moeite waard! Verder erg leuk (en lekker) om een wijnarrangement erbij te nemen. Beide eigenaren hebben veel kennis van wijnen!