Ripasso

Moerdijkseweg 10 4844 PD Terheijden Nederland Kaart

Over het restaurant Ripasso

Wine & Dine in Ripasso

Landelijk gelegen tussen Terheijden en Wagenberg ligt het romantische restaurant Ripasso. Het restaurant serveert Nederlands-Franse gerechten die bereid zijn seizoensproducten. Het restaurant heeft elke zes tot acht weken een nieuwe menukaart die je elke keer weer kan verrassen! Ripasso is ook een wijn uit de Italiaanse streek Veneto, dus hier kan je gegarandeerd de heerlijkste wijnen drinken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Ripasso

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
Zondag vanaf 13:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Hebben gezellig en lekker gegeten en gedronken
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk gegeten!! Een bijpassende wijn met elk zijn verhaal bij de verschillende gerechten geserveerd. Veel kennis over de producten en een topservice!
Elliot V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prettige ontvangst en bediening. Voor drinken mocht er alleen wel wat vaker langsgekomen worden. Zeker gezien de bestelde fles met water niet op tafel bleef staan, maar even verderop werd neergezet. Hiervoor was men ook hiervoor afhankelijk van de bediening.
Mariadel .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was allemaal heerlijk. Alleen jammer dat je niet kon kiezen tussen vlees of vis. De frietjes waren precies goed en voldoende. Heerlijk gegeten.
Tineke R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We kozen dit restaurant n.a.v. ervaring van familieleden die ook al zo enthousiast waren. En inderdaad, niets teveel gezegd. Het is een restaurant met een zeer prettige entourage, zeer vriendelijke gastheer en -dame.
We waren met 4en vanuit de AHactie en in tegenstelling tot andere restaurants die ook aan deze actie meededen en meestal hiervoor een speciaal AH-menu hadden, was dit een ware verrassing. Het eten was perfect, zeer netjes opgediend (het oog wil ook wat), de wijn was wel wat duurder maar zijn prijs zeker waard. Alleen de prijs van de koffieservies, bestaande uit koffie met wat snoepgoed, vond ik wel erg hoog n.l. € 5,25.
Dit is het enige minpuntje, verder is dit restaurant een echte aanrader en zullen wij zeker voor een speciale gelegenheid nog eens terug komen.
Tineke
marian_ooyen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie, mooie gerechtjes -> leuke combinaties. Personeel is erg attent wat zeer prettig is. Naar onze smaak duurde het wel wat te lang, maar toen we weggingen (wij zaten in de serre, dus konden niet het hele restaurant overzien) zagen we dat het restaurant helemaal vol zat, wat daar misschien een verklaring voor is.
Zeker een aanrader en als we weer eens in de buurt zijn dan zullen we zeker terug gaan.
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Tweede bezoek van ons aan Ripasso. Wederom met de AH aktiebon. Het was weer verrukkelijk. We komen zeker terug (ook zonder AH aktie!).
Birgit D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Erg lekker gegeten! Waren er met de ah-actie en hadden het extra gerecht genomen. Helemaal de moeite waard! Verder erg leuk (en lekker) om een wijnarrangement erbij te nemen. Beide eigenaren hebben veel kennis van wijnen!
abroeken .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met z'n achten gebruik gemaakt van AH restaurantactie. Verrassingsbezoek met extra tussengerecht. Porties waren zeer bescheiden. Geen bijlagen. Hoofdgerecht bestond uit 24 uur gegaard rundvlees. Helaas trof een van mijn tafelgenoten een stuk rundvlees dat na 24 dagen nog niet gaar zou zijn geweest. Dit werd opgelost door een moot zalm aan te bieden. Helaas was deze koud en wel erg rosé van binnen. Voor €32,50 + 11,50 extra voor tussengerecht zou je toch wat meer mogen verwachten. We konden ons dan ook niet aan de indruk onttrekken dat het 2e menu "gratis" op een of andere manier weer terug verdiend moest worden. Jammer, ik zou zeggen doe dan niet mee aan de AH actie.
Beste mevrouw Broeken,

Helaas hebben wij moeten constateren dat er een deel van het stuk vlees dat we hebben gegaard niet voldeed aan onze kwaliteitseis. Zoals ik al aan tafel heb toegelicht kan dit helaas wel eens gebeuren, bijvoorbeeld doordat het dier een trap heeft gehad of iets anders. Dit was dan ook de reden dat wij het tussengerecht voor mevrouw hebben aangeboden en van de rekening hebben geschrapt en u deze dan ook niet heeft hoeven betalen.
Lidia R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Vis vooraf was te glazig. Het vlees (nek van het rund) was bij een van ons vieren veel te vet. Meer vet dan vlees. Gemeld en de eigenaar kwam gelijk zijn verontschuldigingen aanbieden en vragen of diegene een nieuw stukje vlees wilde hebben. Desert was lekker.
Minpuntje vind ik dat er van te voren niet gemeld wordt dat een bakje frites extra betaald moet worden en dat er voor het kaasplankje € 4,50 extra berekend wordt. Dit komt waarschijnlijk omdat men bij het AH verrassingsmenu geen menukaart te zien krijgt. Ambiance is mooi maar voor ons geen reden om er nog een keer te gaan eten.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
wij 3 zussen en hun moeder hebben erg genoten van de exclusieve gerechten en de bijpassende uitstekende wijnen die geserveerd werden. De passie van Yannick en Wijnanda voor lekkere wijnen en eten is een genot, ze vertellen met veel plezier en enthousiasme over de gerechten en wijnen die geserveerd werden. Het is dus een aanrader om bij de gerechten het bijpassend wijn arrangement te bestellen.
ppoppenk1 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Op een locatie die je niet direct zou uitzoeken toch een heel gezellig, sfeervol en smaakvol ingericht restaurant aangetroffen. Ontvangst was hartelijk en voorkomend. Bediening werd door een dame en een heer gedaan, welke beiden hun gastheer of -vrouw- schap met plezier uitoefenden. De sfeer in het restaurant wes erg gezellig zonder druk te zijn, was voldoende ruimte tussen de tafels om toch een zeker privacy - gevoel te hebben. Hte was voor ons een verrassingsmenu, dat vooraf gegaan werd door een ontvangsthapje en een amuse. Beide smaakvol en eetlust opwekkend. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht bestond uit vis (op ons vooraf aangegeven verzoek), die op aparte wijze was klaargemaakt. Mijn vrouw vindt zal meestal nogal overheersend qua smaak, maar was nu erg onder de indruk van de manier van klaarmaken van de zalm in het voorgerecht. Wij konden voor het dessert keizen uit een kaas-assorti of een de meer zoet uitvallende vorm met ijs e.d. Gekozen voor het ijs om de lekkere smaak van het hooofdgerecht niet te sterk te laten beinvloeden door de kaas. Als laatste gang gekozen voor een kopje groene thee, waarbij een aantal lekkere bonbons bij dit thee-arrangement hoorden. Al met al een heerlijke avond doorgerbacht, waarbij de 2,5 uur (dat wijd aar waren) voor ons bijna waren omgevlogen.
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Geweldig restaurant. Hele fijn sfeer. De gerechten waren uitstekend bereid. Het voorgerecht niet helemaal mijn smaak, maar dat doet niks af aan de kwaliteit daarvan. Hoofdgerecht super mals en ook het dessert was om van te smullen. Het menu uitgebreid met een kaasplankje. Ook erg lekker. We komen zeker nog eens terug!
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Alle geserveerde waren heerlijk van smaak. We hebben genoten! De bediening was correct en ter zake heel deskundig. Wij waren allen zeer tevreden en komen zeker terug.
jos.horsten .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Eerste bezoek en dat is uitstekend bevallen. Het eten was voortreffelijk, uitstekende prijs-/kwaliteitsverhouding.
Moet op een zomerse avond nog plezieriger zijn, gezien de ligging en het terras.
ccqwestie .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We waren daar door de AH-restaurant actie. Ze hadden voor die gelegenheid een verrassingsmenu. Lekkere hapjes. Het draadjevlees was erg goed klaargemaakt, niet droog wat het nl ook wel eens kan zijn. Toetje was niet helemaal mijn smaak maar dat niets af aan de kwaliteit. Leuke inrichting. Prima stoeltjes. Wel heel rustig. Kan soms ook prettig zijn. Zeker voor herhaling vatbaar.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Iedere keer weer blijft het een hele beleving. De gerechten zijn compleet in balans, qua smaak en portiegrootte. Wij hebben genoten van een 6-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Echt een aanrader!
anjabielars .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Nee niet mijn ding. We hebben allemaal wel eens iets wat we niet lekker vinden maar geen van de gerechten waren lekker. Rare combinaties en zo niet lekker. Zelfs geen friet of aardappels bij hoofdgerecht. Komen nooit meer terug.
Ald .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met familie hier gegeten. Op ons verzoek was de tafel prachtig gedekt met linnen in de sfeervolle serre met een mooi bloemstuk en menukaartjes op de tafel
In samenspraak met ons had het restaurant een 6 gangenmenu samengesteld.
De amuses waren te zuur naar onze smaak. De overige gerechten waren verrassend en mooi geserveerd (o.a. de 24 uur gegaarde ui met kruidnagel, kreeft en Parmezaanse kaas)
Dit restaurant heeft zeker potentie om een heel bijzonder en goed (sterren?) restaurant te worden.
Prijs-kwaliteit: ik vond het wel wat te duur voor het geheel.
rosannedewith .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Super gegeten, goede bediening, heerlijke wijn en verassende gerechten. Heerlijk ook de amuses, dik pluspunt! Ga hier zeker eten!