Ripasso

Moerdijkseweg 10 4844 PD Terheijden Nederland Kaart

Over het restaurant Ripasso

Wine & Dine in Ripasso

Landelijk gelegen tussen Terheijden en Wagenberg ligt het romantische restaurant Ripasso. Het restaurant serveert Nederlands-Franse gerechten die bereid zijn seizoensproducten. Het restaurant heeft elke zes tot acht weken een nieuwe menukaart die je elke keer weer kan verrassen! Ripasso is ook een wijn uit de Italiaanse streek Veneto, dus hier kan je gegarandeerd de heerlijkste wijnen drinken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Ripasso

Woe t/m vrij vanaf 12.00 uur
Lunch 12.00-14.30 uur
Diner vanaf 17.00 uur

Zat vanaf 17.00 uur (alleen diner)
Zon vanaf 12.00 uur
Lunch 12.00 tot 16.00 uur
Diner vanaf 17.00 uur

Elly G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Ontvangst was al gezellig, goede tussen poses van de gangen serveren. Heel culinaire maaltijden en uitleg wat er op het bord lag. Zeer gezellige eigenaresse en prachtige lokatie en interieur. Lekker rustig kunnen genieten van alles er om heen. Kortom perfect
Edith O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten, wat gewoon vraagt om nog een keer terug te gaan. Erg gastvrije vriendelijke bediening. Een absolute aanrader!
jan.vanzelst .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Een uitstekend restaurant. Bezocht voor een lunch.
Aanrader. Bediening uitstekend, uitleg wat wordt geserveerd prima.
Kortom een bijzondere gelegenheid.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Bediening was heel attent. We werden verrast met een amuse vooraf.
Porties van het diner waren niet groot maar wel verrassend opgediend.
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Uitstekend gegeten in een verrassend leuk gelegen locatie. Bediening was zeer vriendelijk, maar wel ietwat zakelijk . Hele goede prijs kwaliteit verhouding. Toch dankzij de AH restaurantactie zo'n prima restaurant ontdekt !
clasiendewindt .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Prima restaurant waar m n probeert het de klant naar de zin te maken.
Heerlijk gegeten.
Mooi opgemaakt.
prijs /kwaliteit prima
Hari2 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Kende deze gelegenheid alleen van vroeger, was toen een redelijk simpel café/restaurant. Nu van binnen leuk opgeknapt en mooi terras met uitzicht over buitengebied. Maar het gaat natuurlijk vooral om het eten en dat was echt buitengewoon lekker en heel fraai opgediend! Begon al met enkele amuses. Voorgerecht Roodbaarsfilet, tussengerecht (tegen meerprijs) met mosseltjes, echt heel apart en smakelijk. Hoofdgerecht diamanthaas die smolt op de tong, heerlijke verse frietjes gevolgd door een zalig nagerecht van yoghurtparfait met frambozenijs. Tot slot nog een koffie met grappig gepresenteerde frandises, heel apart en echt heel lekkere koffie (en ik ben een kenner)
Al met al prima avond gehad, heerlijk gegeten en vriendelijke uitbaters met verstand van een goed glas wijn.
Ripasso.....klasse!
R D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Uitstekend,waren er al maanden geleden een keer geweest maar heeft in tussen niet in waardering ingeboet.Naast de goede smaak combinaties werd elk gerecht erg mooi gepresenteerd.
Hanneman .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Hier zondag gegeten. Na verschillende verhalen gehoord over deze locatie, dus nieuwsgierig uiteraard. De ontvangst was "houterig" ietwat onhandig vonden wij. De kaart was niet uitermate spannend en er was het nodige niet meer voorradig. Dus we hebben verschillend besteld: vis/duif. En toen gebeurde het: zowel voorgerecht, hoofdgerecht was uitermate goed bereid, Echt klasse! Zowel de duif (smolt bijna op je tong) als de vis: geweldig goed: top!!! Ook het dessert en de wijn ( Le baron). Kortom: het eten was genieten. De sfeer is er meer een van ons kent ons, waardoor je je soms een beetje ongemakkelijk voelt. Al verbetert dit wel gedurende de avond dat de bediening meer toeschietelijk wordt. Al met al: zeker een aanrader!
Sanne L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten bij Ripasso is werkelijk waar een feestje. Ieder gerecht is perfect. De bediening is enorm gastvrij en vriendelijk.
laj.krechtig .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
we hebben lekker gegeten, leuke combinaties, de ontvangst was heel vriendelijk en de bediening prima. het restaurant is heel mooi gelegen, fijn uitzicht.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Perfecte gastvrouw, attent en deskundig. Mooi opgemaakte borden, prima portiegrootte en heel lekker eten. Goed passend wijn-arrangement. Comfortabele stoelen, mooi gedekte tafels. In de serre zit je met prettig uitzicht.
In alle opzichten een aanrader!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Het driegangenmenu was prima !! : Kleine hapjes van het huis, amuse hapje, een lekker voorafje.
De Diamanthaas was heerlijk mals. Het nagerecht lekker.
De bediening heel netjes.
We konden heerlijk buiten op het terras zitten.
Eén nadeel : Jammer, dat we zo lang op iedere 'gang' moesten wachten .
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Onverwacht bij Ripasso in Ter Heijden gegeten in het kader van de AH-restaurantactie. Wat moeilijk te vinden maar eenmaal daar is Ripasso een feestje van begin tot eind. Geweldige en persoonlijke ontvangst. Mooi en in dit geval ook een heel zonnig terras. Tijdens diner als bonus ook nog een zonsondergang in de serre. Uitstekend verrassingsmenu met alles er op en er aan. Ook de extra dineropties zijn voortreffelijk en mooi geprijsd. Het koffieservies kwam met een mooie prachtig verpakte selectie friandises: gaat dat zien.
Er was geen sprake van een aparte behandeling i.v.m. de AH-korting; integendeel. Zo hoort het! Ook zonder de AH korting een prima prijs-kwaliteitsverhouding. We komen zeker terug!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We herkenden de eigenaar meteen toen we binnen kwamen, hij bleek bij een favoriet restaurant van ons te hebben gewerkt. Dat schepte hoge verwachtingen maar die heeft Ripasso waar gemaakt. Het verrassingsmenu in het kader van de ah-actie was heerlijk! Het voorgerecht met zeewolf, curry en kokos was een zomers feestje op je bord en de diamanthaas van het hoofdgerecht smolt op je tong. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij werden goed ontvangen en de service was de hele tijd erg prettig.
We werden geholpen bij de keuze van de wijn en deze paste heel goed bij het hoofdgerecht.
Ik wist niet goed of de vis van het voorgerecht koud of warm moest zijn, hij was in ieder geval te koud naar mijn mening.
De gerechten waren allemaal erg mooi opgemaakt en smaakten goed. Helaas hebben mijn vriend en ik allebei meerdere bezoekjes aan het toilet moeten brengen 's nachts en 's ochtends dus iets was er toch niet helemaal goed.
Overdag hebben wij niets hetzelfde gegeten dus het zal echt van het avondeten zijn. Dit was erg jammer.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten op het terras met een weids uitzicht aan een klein riviertje met meerkoeten met kleine pulletjes. Echt genieten.
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben heerlijk op het terras gezeten! Service was prima, de gerechten volgden elkaar in een goed tempo op en het belangrijkste: het eten was erg lekker!!!
Met de AH bonnen was het vervolgens ook betaalbaar....
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het was een mooie dag en zijn voor het eerst hier geweest.
Buiten op het terras is het goed toeven met een fraai uitzicht en leuk opgezet.
Ontvangst vriendelijk.
We hebben een drie gangen menu, met de AH actie, genomen.
Daarbij passende wijnen.
We hebben een heerlijke middag gehad.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten met AH actie. Geen uitgekleed menu maar een erg lekker verrassingsmenu. Zeer gastvrij en vriendelijke eigenaren. Top kaasplank en lekkere wijn met enthousiaste uitleg. We komen zeker nog een keer terug!