Ripasso

Moerdijkseweg 10 4844 PD Terheijden Nederland Kaart

Over het restaurant Ripasso

Wine & Dine in Ripasso

Landelijk gelegen tussen Terheijden en Wagenberg ligt het romantische restaurant Ripasso. Het restaurant serveert Nederlands-Franse gerechten die bereid zijn seizoensproducten. Het restaurant heeft elke zes tot acht weken een nieuwe menukaart die je elke keer weer kan verrassen! Ripasso is ook een wijn uit de Italiaanse streek Veneto, dus hier kan je gegarandeerd de heerlijkste wijnen drinken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Ripasso

Woensdag t/m zaterdag vanaf 17.30 uur
Zondag vanaf 13.00 uur, diner vanaf 17.00 uur
Woensdag t/m vrijdag uitgebreid lunchen mogelijk tussen 12.00 en 14.00 uur. U dient hiervoor een dag vooraf te reserveren.

Jouw recensie over het restaurant Ripasso

Kitty C.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het was weer geweldig eten en bediening. Altijd genieten bij Ripasso!!! De sfeer is hier altijd fijn en alle gerechten zien er prachtig uit en smaken verrukkelijk.
Pippa2 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Echt meer dan fantastisch gegeten, eten voortreffelijk, bediening top! met alle productkennis in huis en warme gemoedelijke sferen!
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Mooi opgemaakt eten in een prettige sfeer
Roxanne B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het was HEERLIJK! Super lekker gegeten en een fijne sfeer!
De bediening was ook top. Goede uitleg, vriendelijk. Hielden rekening met bepaalde allergieen of het niet lusten van bijv schelpdieren.
Sandra E.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Mooie gerechtjes, klein maar zeer smaakvol. Bediening is netjes en correct.
Voldoende ruime parkeerplaatsen, mooi uitzicht op de polder.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten, Ieder gerecht was een plaatje, van amuse tot dessert. Beslist de moeite waard om vaker naar toe te gaan. Vooraf werd gevraagd waar je niet van hield en of er allergieën waren. Verder werd bij iedere gang duidelijk over de gerechten verteld. Bediening ook voortreffelijk. Complimenten voor zowel bediening als de keuken.
Katrijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Op en top gastvrijheid. Bij de AH-reservering heb ik vermeld dat ik zwanger ben en een allergie heb. Nooit eerder werd daar met zoveel zorg rekening mee gehouden. Chapeau! Naast de rustgevende ambiance is het eten verrassend goed. Ripasso springt in op precies dat wat nog nodig was in de omgeving. Reserveer, ervaar en geniet.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Hoewel goede wijn geen krans behoeft, willen wij nogmaals onze waardering uitspreken voor de vriendelijke bediening, het smaakvolle en mooi gepresenteerde 3-gangen lunchmenu, de uitstekende bijpassende wijnen en de sfeervolle ambiance. Wij hebben ervan genoten!
20041955 S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
In een woord geweldig.Met een A-H kaart gegeten.Voelde ons zeer welkom. Klein min puntje breng de frites niet apart in rekening en serveer die dan op zijn minst vers gesneden.Een geweldige avond geweest.
Bob K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Fantastisch gegeten, mooie eigentijdse gerechten. Bediening deskundig en vriendelijk. Zeker de moeite om om te rijden, top zaak!!
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Een verrassingsmenu met culinaire gerechten. Heerlijke amuse als voorafje . En alles met biologische producten. Zeer vriendelijke bediening .een echte aanrader.
grigora .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Lekker gegeten in de gezellige serre. Leuk terras aanwezig. Leuk detail is dat er verse bloemen staan op tafel. Ook een mooi wit tafelkleed en echte servetten maken het af.
groenrianne .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
het eten was fantastisch, ook werd er goed rekening gehouden met intolerantie en speciaal dessert gemaakt!! echt geweldig!! een aanrader!!
Janet K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Met onze AH restaurantzegels heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu had een goede afwisseling, het tussengerecht had zeker meerwaarde. Kundige uitleg bij de gerechten en de wijnen.
Dit alles in een fijne sfeer
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellig even avond gehad met familie uit province Utrecht. Alles werd mooi opgediend, werkelijk plaatjes.
Vriendelijke bediening en smakelijk gegeten. Hartelijk dank!
Kesley B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Een heerlijke avond uit gehad.

Met een 6-gangen verrassingsmenu hebben we van 19:00 - 23:30 uur heerlijk genoten van diverse gerechten. De gangen werden prachtig opgemaakt geserveerd en smaakten uitstekend. De wijn was lekker. Geluidsniveau van de muziek was perfect, de indeling van de ruimte was goed en de akoestiek van de ruimte uitstekend. De ontvangst / de bediening was ook goed en er werd heldere en rustige uitleg gegeven van de gerechten wanneer deze werden geserveerd. De gerechten zelf waren keer op keer kunstwerkjes.

Wil je echt een keer rustig en heerlijk uitgebreid dineren, dan is dit een absolute aanrader. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We zijn hier gisteravond geweest met een AH restaurant bon maar hier werd geen onderscheid in gemaakt. Goede ontvangst,zeer goede, mooie verse gerechten waar veel aandacht aan besteed is. Zeer goede kennis van gerechten en wijnen. Nette vriendelijke bediening. Als nagerecht kon je ook een kaasplankje kiezen voor een kleine bijbetaling. Dit hebben we gedaan. de bediening kwam met een volle kar met veel verschillende soorten buitenlandse kazen waaruit je mocht kiezen. Ze had zeer goede kennis van de kazen, wist waar deze vandaan kwamen en wat voor soort kaas het was. We zijn al bij meerdere AH actie restaurants geweest, maar dit restaurant is het beste.Het is ons uitstekend bevallen en komen hier zeker nog een keer terug.!!!!
ycmapeters .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ontvangst en bediening prima. Heerlijke amuses. De porties zijn klein, maar ik had genieg. Alhoewel ik er graag een schaaltje met extra groenten bij zou zien. Voor de friet moet je bij betalen.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Zeer goed ontvangen,heel lekker gegeten !We hadden een Albert Hein actiebonWe kregen een zeer goed diner met goede uitleg!Echt heel tevreden!!Voor herhaling vatbaar!!
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Prima gegeten, goede ontvangst, gerechten mooi opgemaakt, maar belachelijke prijs voor een kopje koffie € 5,25!
Jammer want voor de rest een prima locatie.
Beste meneer of mevrouw Anoniem,

Jammer dat u vergeet te vermelden dat er ook 4 luxe friandises, waaronder 3 handgemaakte bonbons, en een eventueel 2e kopje koffie bij deze 'dure' prijs inbegrepen zit.

Met vriendelijke groet,
Team Ripasso