Over restaurant Ripasso

Wine & Dine in Ripasso

Landelijk gelegen tussen Terheijden en Wagenberg ligt het romantische restaurant Ripasso. Het restaurant serveert Nederlands-Franse gerechten die bereid zijn seizoensproducten. Het restaurant heeft elke zes tot acht weken een nieuwe menukaart die je elke keer weer kan verrassen! Ripasso is ook een wijn uit de Italiaanse streek Veneto, dus hier kan je gegarandeerd de heerlijkste wijnen drinken!

Meer informatie over restaurant Ripasso

Rick L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Jos.horsten .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Eerste bezoek en dat is uitstekend bevallen. Het eten was voortreffelijk, uitstekende prijs-/kwaliteitsverhouding.
Moet op een zomerse avond nog plezieriger zijn, gezien de ligging en het terras.
Ccqwestie .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We waren daar door de AH-restaurant actie. Ze hadden voor die gelegenheid een verrassingsmenu. Lekkere hapjes. Het draadjevlees was erg goed klaargemaakt, niet droog wat het nl ook wel eens kan zijn. Toetje was niet helemaal mijn smaak maar dat niets af aan de kwaliteit. Leuke inrichting. Prima stoeltjes. Wel heel rustig. Kan soms ook prettig zijn. Zeker voor herhaling vatbaar.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Iedere keer weer blijft het een hele beleving. De gerechten zijn compleet in balans, qua smaak en portiegrootte. Wij hebben genoten van een 6-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Echt een aanrader!
Anjabielars .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Nee niet mijn ding. We hebben allemaal wel eens iets wat we niet lekker vinden maar geen van de gerechten waren lekker. Rare combinaties en zo niet lekker. Zelfs geen friet of aardappels bij hoofdgerecht. Komen nooit meer terug.
Ald .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met familie hier gegeten. Op ons verzoek was de tafel prachtig gedekt met linnen in de sfeervolle serre met een mooi bloemstuk en menukaartjes op de tafel
In samenspraak met ons had het restaurant een 6 gangenmenu samengesteld.
De amuses waren te zuur naar onze smaak. De overige gerechten waren verrassend en mooi geserveerd (o.a. de 24 uur gegaarde ui met kruidnagel, kreeft en Parmezaanse kaas)
Dit restaurant heeft zeker potentie om een heel bijzonder en goed (sterren?) restaurant te worden.
Prijs-kwaliteit: ik vond het wel wat te duur voor het geheel.
Rosannedewith .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Super gegeten, goede bediening, heerlijke wijn en verassende gerechten. Heerlijk ook de amuses, dik pluspunt! Ga hier zeker eten!
Sandy_kries .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Toen we binnen kwamen waren wij erg onder de indruk. De sfeer en de beoordelingen op Iens waren veel belovend. We hadden ervoor gekozen met de ah actie kennis te maken met dit voor ons nieuwe restaurant.

De gastheer was vriendelijk. Het eten was ons jammer genoeg erg tegengevallen. Voor en na vonden wij beide niet lekker. Hoofd was gewoon, niets bijzonders. Het eten was wel mooi op het bord geserveerd.

Voor ons is dit niet voor herhaling vatbaar. Uiteindelijk draait het namelijk niet om de sfeer en de ambiance, maar om het eten en dat vonden wij niet lekker.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We waren zeer tevreden het is een aanrader voor iedereen die van genieten houdt.
Bediening was goed wist waarover ze over sprak, de keuken zeer goed, prijs kwaliteitsverhouding goed.
Voor ons was het een top avond.
Remee .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Mooi restaurant met heerlijke gerechten. Wij hebben het AH verrassingsmenu uitgebreid met een tussengerecht, dat is echt een aanrader. De gerechten zijn ook goed qua porties, je gaat goed gevuld weer naar huis. Een bijpassend wijnarrangement is ook zeker een aanrader. Lekkere wijnen en je krijgt er een goede uitleg bij.
Rokritisch .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Zeer vriendelijk ontvangst. Het was niet erg druk dus konden we zelf een tafeltje uitkiezen. Het restaurant ziet er leuk en gezellig uit. De gerechten waren niet echt bijzonder. Ik zelf vond het wat karig allemaal. Ze hebben ook een vrij beperkte kaart. Wel heerlijke wijnen en een lekker dessert. Misschien hadden we geen goede keuze gemaakt. Want ik denk wel dat ze er alles aan willen doen om de gasten het naar hun zin te maken.
Carinasm.smit .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het restaurant ademt een heel mooie ambiance uit, de bediening uitermate service gericht en vriendelijk.
Het diner ons aangeboden voldeed aan onze verwachtingen gezien het prijs/kwaliteit kaartje.
Beslist aan te raden.
Marleen_888 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Normaal gesproken gaan wij niet naar dit soort, wat chiquere, restaurants maar nu kwamen we hier uit met de actie van ah.
De gerechten zijn goed vullend en zien er mooi uit. Maar we hadden er meer van verwacht.
Helaas hebben we best lang moeten wachten tussendoor, op het dessert maarliefst 50 minuten! Dat was dan weer wel de moeite waard, want het dessert was de lekkerste gang van heel het menu.
Wij voelen ons toch meer thuis in een minder luxe of een 'all you can eat' restaurant.
Jan.en.louise .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ik vind het een schitterende ambiance, mede door het uitzicht. Het zitten aan een ronde tafel ervoer als heel gezellig. De bediening was perfekt. Het eten was erg lekker, alleen het vlees vond ik iets te taai en iets te veel. Maar alles samenvattend
: "het was heel erg fijn". met vriendelijke groet Jan van Acht.
Florien87 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Een erg mooi plekje met een mooie zonsondergang!
Vriendelijke bediening die een stapje extra doet voor hun gasten! Echt een aanrader!
Jhavenga .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Fijne ontvangst. Buiten op het terras was het op zaterdag 27 Augustus goed toeven. Goede uitleg over de gerechten die we kregen. Het was de moeite waard.
Pimermens .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We kenden het restaurant niet, met de AH Restaurantactie mee kennis gemaakt en erg goed bevallen. We komen hier zeker nog eens terug! (ook zonder AH restaurantactie)
Dankuwel! Ondanks de spetters een erg leuke avond van kunnen maken :) We hopen u snel weer te zien!
Montfulleda .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Een avondje met vrienden op een zonnig terras genietend van een 3 gangen verrassingsmenu op deze mooie locatie was een heerlijke beleving.
Het restaurant bevindt zich in het hogere prijssegment, maar door de smaak combinaties van de gerechten en de passende wijnen die werden geserveerd is het dat meer dan waard.
R.j.a.m.smeulders .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Was gezellig en lekker eten. Alleen de frietjes waren niet van vers en te zout. Maar zeker voor herhaling vatbaar. Aan te raden.
Familie V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We gaan regelmatig bij verschillende restaurants eten met de AH actie. Overal is hetzelfde principe, maar niet bij Ripasso. Na een lekker avondje weg, hou je er een rot gevoel aan over. Er werd gevraagd of we een tussengerecht wilde tegen meerprijs. Dit hoefde voor ons niet. Er werd ook gevraagd of we frietjes wilde. Dit wilde we wel. Bij de koffie kwam er een ober keurig met handschoentje en mooie doos met bonbons. Hij vroeg wat we wilde. Voorzichtig koos ik er twee uit. Ik vond het een luxe en voelde me bezwaard dit te nemen. De eigenares kwam voorbij en maakte nog een opmerking dat het niet erg was als de doos leeg gegeten werd. Oké ik nam er nog één. In totaal drie. Mijn man nam twee bonbonnetjes. Rekening vluchtig bekeken bij betalen, maar toen we thuis waren en beter keken, zagen we dat ze voor de bonbons bij de koffie wel € 10,50 hadden afgerekend. Ook de friet hadden ze er op gezet voor € 3,50. Alleen bij het tussengerecht hadden ze laten weten dat het een meerprijs was, maar bij de friet en de bonbons niet. Ik voelde me zelfs bezwaard en de eigenares maakt een opmerking dat het niet erg is het te nemen en dan vervolgens dit in rekening brengen.
Extra service of luxe is helemaal niet erg, maar geef het netjes aan van te voren.
Het restaurant zag er leuk uit, het eten was prima, maar op deze manier kom je niet terug bij een restaurant. Volgens mij is dat wel de bedoeling van de AH actie. Laten zien wie je bent en wat je in huis hebt en hopen dat klanten terug komen of mondelinge reclame maken om meer klanten te krijgen. Echt heel jammer.
Het nare gevoel wat we er aan over hadden gehouden, heb ik netjes naar hun gemaild. Echter geen enkele reactie hierop.