Ripasso

Moerdijkseweg 10 4844 PD Terheijden Nederland Kaart

Over het restaurant Ripasso

Wine & Dine in Ripasso

Landelijk gelegen tussen Terheijden en Wagenberg ligt het romantische restaurant Ripasso. Het restaurant serveert Nederlands-Franse gerechten die bereid zijn seizoensproducten. Het restaurant heeft elke zes tot acht weken een nieuwe menukaart die je elke keer weer kan verrassen! Ripasso is ook een wijn uit de Italiaanse streek Veneto, dus hier kan je gegarandeerd de heerlijkste wijnen drinken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Ripasso

Woensdag t/m vrijdag en zondag vanaf 12.00 uur
Zaterdag vanaf 17.30 uur
Lunch: Woensdag t/m vrijdag tot 14.30 uur. Zondag tot 15.30 uur.
Doorlopend geopend op woensdag t/m vrijdag en zondag.

Uitmuntend
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Ripasso

Francien K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Top avond, weer perfect, mooie bordjes met mooie begeleidende wijnen. Heerlijke avond gehad!
DP Z.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
1e keer in dit mooi gelegen restaurant - fraai uitzicht en terras in de avondzon. Zeer prettig gastvrouwschap. Niet al te grote kaart (om de 6 weken wisselend) met leuke en redelijk geprijsde gerechten. Amuses niet zo bijzonder; voorgerechten (vis) smaakvol. Hoofdgerecht (vlees) van mooie kwaliteit - saus iets te aanwezig, bijlagen kan ook iets beter. Desserts en koffie prima - oa crème brulée met geitenkaas en perenijs.
Prettige ervaring al met al.
Met iets meer zorg voor borden zou het nog aangenamer zijn.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
De gerechten waren schilderijtjes op een bord. De combinatie wijn en gerechten was erg goed. Al met al een aanrader. We zullen hier zeker terugkomen.
Ilona P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Ripasso maakt echt sprongen voorwaarts. We hebben weer heerlijk gegeten. Cratieve gerechten, op mooi opgemaakte bordjes. Niks overdrven, gewoon prima. Hier en daar mag de smaak pallet absoluut wat gedurfder.

Voor ons zeker de kwaliteit van een bib gourmand.. ik hoop dat ze die gaan krijgen
Jolande L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het was weer geweldig! Zoveel nieuwe smaken en smaakcombi aties geproefd. Alles prachtig opgemaakt met heerlijke wijnen erbij. Het is elke keer weer een feestje om bij Ripasso te eten!
cees V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad.
diane V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
de gerechten zijn zo mooi en anders dat je de ingredienten soms niet meer herkent, ik zou op een klein kaartje (ergens in of op ) zetten wat je aan het eten bent of wat wat is.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Dit is een avondje culinair genieten. Heerlijke wijnen passend bij de uitstekende gerechten.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellig en leuk restaurant. Goede en vriendelijke bediening aan de tafel en bij ontvangst. Lekker eten en een goede en vriendelijke uitleg en bediening.
Ricky V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Ondanks dat wij alleen konden kiezen in een carnavalsmenu was het goed ! Ook was de bediening goed !alleen de messen moeten hoognodig geslepen worden of anders specialen messen voor
De biefstuk dat is en was echt nodig gr Ricky
Goedendag mevrouw van der Sanden,

Op onze website stond op de homepage én op de reserveringspagina dat we op zaterdag en zondag 10 en 11 februari enkel het carnavalsmenu serveren. Tijdens het carnavalsweekend werken wij altijd met een eenvoudiger concept dan anders. Helaas hebben we zondag uit uw opmerking al geconstateerd dat u hier niet van op de hoogte was. Onze spijt daarvoor. Dat is dan ook de reden dat wij onze Laguiole messen niet hebben ingedekt. Wanneer u hierom had gevraagd had u deze uiteraard kunnen krijgen!

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen binnen ons normale concept.

Met vriendelijke groet,
Team Ripasso
Tim-N .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Fantastisch, ambiance, kwaliteit van het eten en de service zijn allemaal top . Is de 10 dik waard. Ga zeker weer terug, echt een aanrader!
De tafel van Cees D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Tja, de ligging is een beetje in een uithoek. De verrassing schuilt in het gebodene: de gerechten zijn een feest voor het oog en een streling van de smaakpapillen. Een absolute aanrader!
AEM D.
Heerlijk gegeten, maar wel jammer dat er erg weinig klanten waren!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Verrassingsmenu genomen. Heerlijk gegeten, vol met verrassingen die we anders waarschijnlijk niet hadden genomen.
Hoofdgerecht had wat groter kunnen zijn, desondanks heerlijk gegeten.
S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Prima voor een zakenlunch, mooie gerechten en goede service. Rustig, leuke locatie, goed bereikbaar. Aan te raden voor zowel zakelijk als prive gelegenheden.
HePa .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het is er altijd erg lekker en gezellig. Personeel is erg gastvrij. Het is echt een avondje uit om verwend te worden. Ze hebben alijd goede wijnen in huis.
Kees M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Fijne sfeer, smaakvolle gerechten. Een culinaire aanwinst voor de regio. De naam Ripasso suggereert een Italiaanse keuken, maar dat is het niet.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een perfecte ambiance en een uitmuntende en vriendelijke gastvrouw!
Perfecte maaltijd!
Kijk nu reeds uit naar een volgende reservering bij dit restaurant in Terheiden!
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
I. S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten, keurige bediening en prima toelichting bij de mooie gerechten. Jammer dat zowel de rosbief als de frietjes bremzout waren. Dit ook gemeld en zeer vriendelijk personeel gaf aan: 'de chef-kok is wel vaker te scheutig met het zout". Toch jammer en onnodig: er staat ruim (zee)zout op tafel om naar eigen smaak toe te voegen. Nog een minpuntje, bij het bestellen van "2 cappuccino" ontvang je automatisch 2x "koffieservies" (totaal € 10,50) met mooie bonbons. Heerlijk, maar in feite niet besteld. We hebben er maar niets van gezegd, het was een heerlijk etentje.
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bij een volle serre veel rumoer ook in het aangrenzende deel van het restaurant . Verder was alles perfect. Het eten was heerlijk en de bediening was zeer gastvrij. We voelden ons echt verwend.