Ripasso

Moerdijkseweg 10 4844 PD Terheijden Nederland Kaart

Over het restaurant Ripasso

Wine & Dine in Ripasso

Landelijk gelegen tussen Terheijden en Wagenberg ligt het romantische restaurant Ripasso. Het restaurant serveert Nederlands-Franse gerechten die bereid zijn seizoensproducten. Het restaurant heeft elke zes tot acht weken een nieuwe menukaart die je elke keer weer kan verrassen! Ripasso is ook een wijn uit de Italiaanse streek Veneto, dus hier kan je gegarandeerd de heerlijkste wijnen drinken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Ripasso

Woensdag t/m zaterdag vanaf 17.30 uur
Zondag vanaf 13.00 uur, diner vanaf 17.00 uur
Woensdag t/m vrijdag uitgebreid lunchen mogelijk tussen 12.00 en 14.00 uur. U dient hiervoor een dag vooraf te reserveren.

Jouw recensie over het restaurant Ripasso

Kees M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Fijne sfeer, smaakvolle gerechten. Een culinaire aanwinst voor de regio. De naam Ripasso suggereert een Italiaanse keuken, maar dat is het niet.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een perfecte ambiance en een uitmuntende en vriendelijke gastvrouw!
Perfecte maaltijd!
Kijk nu reeds uit naar een volgende reservering bij dit restaurant in Terheiden!
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
I. S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten, keurige bediening en prima toelichting bij de mooie gerechten. Jammer dat zowel de rosbief als de frietjes bremzout waren. Dit ook gemeld en zeer vriendelijk personeel gaf aan: 'de chef-kok is wel vaker te scheutig met het zout". Toch jammer en onnodig: er staat ruim (zee)zout op tafel om naar eigen smaak toe te voegen. Nog een minpuntje, bij het bestellen van "2 cappuccino" ontvang je automatisch 2x "koffieservies" (totaal € 10,50) met mooie bonbons. Heerlijk, maar in feite niet besteld. We hebben er maar niets van gezegd, het was een heerlijk etentje.
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bij een volle serre veel rumoer ook in het aangrenzende deel van het restaurant . Verder was alles perfect. Het eten was heerlijk en de bediening was zeer gastvrij. We voelden ons echt verwend.
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gisterenavond hier voor het eerst gegeten. Deden dit met een AH-spaarkaart. Vroeger café leek aan de voorzijde gewoontjes. Wel gemakkelijk te parkeren. Correcte ontvangst in een gezellig ingericht restaurant. Gezelliger was het nog in de serre met uitzicht over een royaal terras wat grenst aan een waterloop met daarachter "groen". Mooi. We kozen voor een driegangen-verrassingsmenu. Net zo gemakkelijk. Voor de aperitieven had men een speciale mooie kaart. Gestart werd met een heerlijke amuse, gevolgd door een broodje met smeerseltjes. De tafels waren overigens stijlvol met echt tafellinnen gedekt. De gerechten waren erg mooi opgemaakt, goede uitleg vooraf, goede bereiding en goede smaak. Minpuntje was, dat de gerechten wat aan de erg kleine kant waren. Een pietsje royaler had het wel gemogen. Men moet niet overdrijven. De thee achteraf was van Max Havelaar en gezellig en lekker aangekleed. Kortom, prima gegeten, erg gezellige entourage. Nogmaals, de porties waren wat erg klein, de prijzen op de menukaart een beetje hoog. Dit zou wat meer in balans moeten zijn. Wij gaan evenwel zeker terug.
Michèle P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden bij Ripasso naar aanleiding van de AH restaurantactie. Het was een superavond! Bediening goed, gerechten mooi opgediend en dit alles in een prima tempo. Overheerlijke wijntjes die goed passen bij het eten. Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wat was het weer een feest om bij Ripasso te kunnen lunchen.Super lekker en erg goed.Tot de volgende keer.Lekkere en bijzondere amuses en ook onze neef ui Z.Afrika was erg enthousiast.
peterenneldewijs .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Uitgaande van onze beleving bij Ripasso was: vriendelijke bediening, erg smakelijke gerechten en goede uitleg daarover, in een woord: VOORTREFFELIJK.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ripasso: gewoon een fantastisch plek om te genieten! Precies zoals op hun wijnkaart staat.

Vriendelijke en relaxte ruimte en waar het in 1e instantie om draait: de gerechten en de wijn; uitstekend.

Wij genoten van een heerlijk opwarmertje , daarna een amuse!

Voorgerecht: rode poon
Hoofdgerecht heerlijke diamanthaasje, perfect bereid.
Toetje: kaas en een dessert .

Dikke aanrader!
Pippa2 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Echt meer dan fantastisch gegeten, eten voortreffelijk, bediening top! met alle productkennis in huis en warme gemoedelijke sferen!
Kitty C.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het was weer geweldig eten en bediening. Altijd genieten bij Ripasso!!! De sfeer is hier altijd fijn en alle gerechten zien er prachtig uit en smaken verrukkelijk.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Mooi opgemaakt eten in een prettige sfeer
Roxanne B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het was HEERLIJK! Super lekker gegeten en een fijne sfeer!
De bediening was ook top. Goede uitleg, vriendelijk. Hielden rekening met bepaalde allergieen of het niet lusten van bijv schelpdieren.
Sandra E.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Mooie gerechtjes, klein maar zeer smaakvol. Bediening is netjes en correct.
Voldoende ruime parkeerplaatsen, mooi uitzicht op de polder.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten, Ieder gerecht was een plaatje, van amuse tot dessert. Beslist de moeite waard om vaker naar toe te gaan. Vooraf werd gevraagd waar je niet van hield en of er allergieën waren. Verder werd bij iedere gang duidelijk over de gerechten verteld. Bediening ook voortreffelijk. Complimenten voor zowel bediening als de keuken.
Katrijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Op en top gastvrijheid. Bij de AH-reservering heb ik vermeld dat ik zwanger ben en een allergie heb. Nooit eerder werd daar met zoveel zorg rekening mee gehouden. Chapeau! Naast de rustgevende ambiance is het eten verrassend goed. Ripasso springt in op precies dat wat nog nodig was in de omgeving. Reserveer, ervaar en geniet.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Hoewel goede wijn geen krans behoeft, willen wij nogmaals onze waardering uitspreken voor de vriendelijke bediening, het smaakvolle en mooi gepresenteerde 3-gangen lunchmenu, de uitstekende bijpassende wijnen en de sfeervolle ambiance. Wij hebben ervan genoten!
20041955 S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
In een woord geweldig.Met een A-H kaart gegeten.Voelde ons zeer welkom. Klein min puntje breng de frites niet apart in rekening en serveer die dan op zijn minst vers gesneden.Een geweldige avond geweest.
Bob K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Fantastisch gegeten, mooie eigentijdse gerechten. Bediening deskundig en vriendelijk. Zeker de moeite om om te rijden, top zaak!!