Ripasso

Moerdijkseweg 10 4844 PD Terheijden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Ripasso

Wine & Dine in Ripasso

Landelijk gelegen tussen Terheijden en Wagenberg ligt het romantische restaurant Ripasso. Het restaurant serveert Nederlands-Franse gerechten die bereid zijn seizoensproducten. Het restaurant heeft elke zes tot acht weken een nieuwe menukaart die je elke keer weer kan verrassen! Ripasso is ook een wijn uit de Italiaanse streek Veneto, dus hier kan je gegarandeerd de heerlijkste wijnen drinken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Ripasso

Woensdag t/m vrijdag vanaf 17.00 uur
Zaterdag vanaf 17.30 uur
Zondag vanaf 13.00 uur

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Ripasso

Riet D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
We vonden het voorgerecht en het dessert heel geslaagd, maar we hadden nooit dit hoofdgerecht gekozen.
Dat was het nadeel van het verrassingsmenu. Jammer.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gegeten! met AH actie. Er werd een verrassingsmenu geserveerd en vooraf een paar heerlijke amuses! Wij hadden een 4e gang erbij genomen. Was heerlijke truffelrisotto. Op de rekening bleek dat dat (erg kleine) gerechtje 11.50 euro per persoon was. Dat vonden wij wel veel, maar de smaak was voortreffelijk. Ook het voorgerechtje was super! Van 18 tot 21.30 aan tafel gezeten, je hebt dus echt een avond gevuld uitje.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Een hele leuke avond gehad en super lekker gegeten.
Wat een smaak sensatie.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Verrassend en heerlijk!
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Via AH actie hier terecht gekomen. Leuke ambiance , lekkere gerechten. Echt een avondje uit eten. Vriendelijke bediening.
Anneke C.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We hebben genoten van het verrassingsmenu met de AH bon. De gerechten waren met zorg bereid en mooi opgemaakt. De rode wijn Ripasso uit Italië a €8,- per glas ging zeer goed samen met de langzaam gegaarde entrecote . De wijnen zijn niet goedkoop en voor frites moet extra betaald worden. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Het restaurant ziet er sfeervol uit. Met linnen gedekt , wat je tegenwoordig niet veel meer ziet. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk gegeten prijs kwaliteit prima enige minpuntje voor kaasplankje i p v dessert werden extra kosten berekend
Jessica V.
Heerlijk gegeten!
Wijnand K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Gewoon een prima restaurant, aardige bediening, zeer smakelijke gerechten. Best wel een aanrader!
M En J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heel goed gegeten met een restaurant bon van ah . Kwaliteit gerechten zeer goed, zeer goede smaak verhoidibgen en houden heel erg goed rekening met een allergie,. Het was een zeer geslaagde avond en ECHT een aanrader!!! Zeker als je van lekker eten houdt en een gezellig avondje uit wilt.
Elly J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Weer heerlijk gegeten !
Diny H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Duurde vreselijk lang, prijs-kwaliteit kan beter en prijs-kwantiteit ook.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Gastvrij, de gastvrouw en -heer proberen aan het eten een bepaald hoogstaand cachet te geven. Frites werd als extra gezien. Gelukkig hadden wij al gelezen dat dit naast een aardappelgarnituur extra was.
Vooraf werd twee keer een setje amuses op tafel gezet. Al met zeer tevreden.
Bep S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Ik kon zelf geen keuze maken.
Het eten Was goed.
De gerechten waren bijzonder.
Nieuwsgierig A.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Gisteren een heerlijke avond gehad. Lekker eten en vriendelijke eigenaren die dit restuarant runnen. Het was niet druk wat wij niet begrijpen want dit restaurant verdiend veel meer bezoekers TOP
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Dit restaurant is zeer aan te bevelen. Fijne ontvangst, verrukkelijke gerechtjes met een mooie/aparte opmaak. Gewoon een aanrader!
Madeleine V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Keurig restaurant, heerlijke gerechten,attente bediening. Een aanrader!
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten in het mooie ej

Heelijk gegeten,top bediening,een prachtig restaurant waar je ook buiten kunt genieten van zowel de maaltijd als ook van de natuur
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het was een heerlijke smaakbeleving!!
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Jammer dat we moesten wachten op het hoofdgerecht totdat de andere gasten hun tussengerecht op hadden. Voor een kleine porte friet 3,50 euro extra is best veel, terwijl je dit bij andere restaurants gratis erbij krijgt. ook de extra prijs voor kaas (omdat ik geen chocolade lust en er verder geen keus was) vonden wij nogal hoog.
Werden wel heel vriendelijk geholpen.
Beste meneer van Gool,

Allereerst bedankt voor uw recensie. Op de eerste opmerking over het tussengerecht; u hoefde niet te wachten tot het op was, wij hebben slechts eerst de tussengerechten van de andere gasten mee gegeven en daarna uw hoofdgerecht.
Wij rekenen voor de frites een meerprijs omdat er bij ons hoofdgerecht een meel spijs component zit. Voor de kaas wordt een meerprijs gerekend omdat kaas nu eenmaal duurder is met de inkoop dan een dessert. Daarnaast is er met u overlegd of u kaas wilde daar antwoorden u of uw vrouw volmondig ja op en daar is ook verteld dat u een meerprijs moest betalen voor de kaas. Als u daar niet mee akkoord was, had u dat op dat moment ook aan kunnen geven en heeft u ook niet bij ons gemeld dat u geen chocolade lust. Wij vinden het erg vervelend om dit zo op internet terug te moeten lezen.

Met vriendelijke groet,
Restaurant Ripasso