Ripasso

Moerdijkseweg 10 4844 PD Terheijden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Ripasso

Wine & Dine in Ripasso

Landelijk gelegen tussen Terheijden en Wagenberg ligt het romantische restaurant Ripasso. Het restaurant serveert Nederlands-Franse gerechten die bereid zijn seizoensproducten. Het restaurant heeft elke zes tot acht weken een nieuwe menukaart die je elke keer weer kan verrassen! Ripasso is ook een wijn uit de Italiaanse streek Veneto, dus hier kan je gegarandeerd de heerlijkste wijnen drinken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Ripasso

Woensdag t/m vrijdag vanaf 17.00 uur
Zaterdag vanaf 17.30 uur
Zondag vanaf 13.00 uur

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Ripasso

Joop A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten
Hele goede bediening
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten, een ster waard! Presentatie bediening en smaak waren allen perfect!
Wil.meijer M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten en heel goed ontvangen. Voor herhaling vatbaar!
M V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Heel gastvrij ontvangst en vriendelijke bediening. Echt een avondje uit!
Henriette P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Het eten was echt heel goed. De porties waren wel klein en wat ik erg jammer vond dat we voor de frietjes apart moesten betalen. Toch wel een minpunt als je een behoorlijk bedrag aan een menu betaald. Verder zat er ook geen salade bij. Als nagerecht werd er een kaasplankje aangeboden en er werd niet bijgezegd dat dit niet in het menu zat en er dus extra voor bijbetaald diende te worden. Jammer.
Rian G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Fijn restaurant, met appie actie hier wezen eten van een voortreffelijk menu, het eten was heerlijk met verrassende combinaties, hier komen we zeker nog een keer terug.
Voor een dinsdagavond was het rustig (zo’n 5 tafeltjes bezet) en dat was fijn daar hadden we ook op gerekend. De gastvrouw had voldoende tijd voor ons om alles uit te leggen en een praatje te maken, kortom genieten met een grote G.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Met AH restaurant actie hier gegeten. Hele vriendelijke spontane gastvrouw met kennis van zaken zeker mbt de wijnen. Er werd ook flexibel omgegaan met onze wensen mbt de gerechten. Het was kortom gezellig en een aanrader.
Heleen T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
We hebben een hele fijne avond gehad! De eigenaars zijn ontzettende aardige en gastvrije mensen. Er is ruimte voor persoonlijke aandacht en onze gastvrouw heeft kennis van zaken. Ze neemt de moeite om dingen aan tafel te vertellen over de gerechten en de wijn. Het wijnarrangement was heel goed afgestemd op de gerechten. Ja en dan de gerechten........verrukkelijk!! En wat een plaatjes op de borden. Het smaakt naar meer. Het is voor ons 35 km. rijden maar zeker de moeite waard. Een pareltje in de polder! Graag tot de volgende keer!
Bea K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Jus'dorange was lekker maar magertjes...erg weinig in groot glas; beetje vreemd dat bij het maken van de keuze voor kaasplankje gelijk werd vermeld dat er een meerprijs op zat omdat ze extra had moeten rijden voor een bepaalde kaas; en de bestelde cappuccino werd leuk geserveerd met snoepgoed maar wel erg duur kopje capu..... € 5,75..... De gerechten waren goed maar magere (kleine) porties (klein "kwakkie" mayo voor 2 personen viel ook in negatieve zin op.
Carol V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
helaas waren er maar enkele tafels bezet, waardoor sfeer automatisch wat minder was, maar gaan zeker nog een keer terug
Riny R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
We hebben genoten ,lekker op ons gemak gegeten en het eten was overheerlijk.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijk geeten, vriendelijke bediening en rustige omgeving. Is een herhaling zeker waard!
Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We hebben via de Ah-bon een zeer verrassende en ontzettende leuke avond gehad. We werden de avond zeer gastvrij geholpen. Het eten was goed, uitdagend, spannend en prachtig opgediend. Naar onze smaak geen ster waard, maar het ligt er wel tegenaan. De wijnen werden goed toegelicht en waren ook een fijne verrassing. Het restaurant is ongedwongen chique ingericht. Zeker een aanrader!
Antoonbeppie A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Ook met het AH menu, gerechten als schilderijtjes op je bord, perfect van smaak, vriendelijke correcte bediening. 'n absolute aanrader !!!
Antoonbeppie A.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
De gerechten waren als schilderijtjes op je bord, maar nog belangrijker ze waren heerlijk! De bediening was vriendelijk en prettig. Enigste minpuntje, het duurde allemaal erg lang. Dat werd erkend en ook uitgelegd waarom. 'N nieuw voorgerecht en hoofdgerecht, 'n nieuwe kok in combinatie met 3 grotere groepen. Maar al met al, 'n aanrader!!
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Uitstekende, vriendelijke ontvangst. Heerlijk eten , fijne smaken, maar had iets meer mogen zijn. Met de AH kaart was de verhouding prijs /kwaliteit oké.
Bea B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Erg prettige sfeer, plezierige en correcte bediening en uitstekend eten! Aanrader!
Myriam V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Jonge bediening, keurig, netjes, vriendelijk en correct.
Sommige porties mogen wel iets groter...
Heerlijk gegeten.
Mrs. D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Een zeer goed restaurant met goed personeel het was uitstekend,
Het eten was zeer culinair en de uitbaters zeer goede en correcte mensen
Komen zeker terug.
Ik heb er geen woorden voor zo goed was het