Ripasso

Moerdijkseweg 10 4844 PD Terheijden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Ripasso

Wine & Dine in Ripasso

Landelijk gelegen tussen Terheijden en Wagenberg ligt het romantische restaurant Ripasso. Het restaurant serveert Nederlands-Franse gerechten die bereid zijn seizoensproducten. Het restaurant heeft elke zes tot acht weken een nieuwe menukaart die je elke keer weer kan verrassen! Ripasso is ook een wijn uit de Italiaanse streek Veneto, dus hier kan je gegarandeerd de heerlijkste wijnen drinken!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Ripasso

Woensdag t/m vrijdag en zondag vanaf 12.00 uur
Zaterdag vanaf 17.30 uur
Lunch: Woensdag t/m vrijdag tot 14.30 uur. Zondag tot 15.30 uur.
Doorlopend geopend op woensdag t/m vrijdag en zondag.

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Ripasso

Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten, creatieve gerechten. Prima bediening
Kitty C.
Weer heerlijk gegeten.
Moerdijk H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Ja. wat moet ik hier nu van zeggen. Waar die negens en tienen vandaan komen weet ik niet. Daar gaan we. Prachtige zaak op een unieke locatie en een geweldige eigenaar. Ontvangst matig, op het terras zat iemand de gehele avond te roken, om over na te denken, dus een tafel in de serre. Hadden het AH, geen keuze maar een verrassings menu geboekt. Hadden we beter niet kunnen doen. Amuses, afschuwelijk, voor en hoofd gerecht heel matig en het dessert absolute top. Frietjes besteld, was men vergeten, overigens ordinaire diepvries friet. Gekozen voor glazen witte wijn, prima kwaliteit, maar het serveren werd een drama. Wijn was niet koel dus terug, nieuwe glazen, weer niet koel, een fles had al 15 minuten niet gekoeld op een andere tafel gestaan. Toen een nieuwe fles op een andere tafel in een koeler met ijs. Even wachten, toen werd er steeds een beetje bijgeschonken. Zo gaat een sommelier natuurlijk niet met wijn om. Half uur gewacht op het uitstekende dessert en afgerekend. Bijgeschonken wijnen stonden niet op de rekening. Wat moet ik hier nu mee. Als men aan de AH actie mee wil doen laat dan zien wat je kan met als doelstelling, ik ga er van uit dat u terug komt. Anders moet men niet mee doen. Dit sloeg nergens op. Ik wens de eigenaren heel veel succes met dit mooie bedrijf, maar er is veel te verbeteren.
Elly J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Een pareltje! Alles klopt.Elk gerecht een feestje! Je voelt je heel welkom.
Winnie G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
We hebben alleen buiten op het terras gezeten en dat was prima
Lucia S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Hoge kwaliteit en houden heel goed rekening met bijzondere wensen zoals allergieën. Mooi ingericht terras met uitzicht op het polderlandschap.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was veel te lang
Tondiepstraten D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het 3 gangen AH menu was geweldig en vooraf gegaan door hele mooie en lekkere amuses. We hebben genoten op het mooi aangelegd en verzorgd buiten terras. Het enige wat ons nog steeds bij veel restaurants stoort is het feit dat je voor het water moet betalen. Daar haal je geen punten mee. Verder een fijne avond gehad.
Jozefine L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het terras aan het water.
Zalige Pinot Blanc!
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk buiten gezeten. Met een tafeltje aan het water en uitzicht over de landerijen. Een glas heerlijke chardonnay 6,50. Lekkere amuses. 3 gangen menu met de AH actie. Porties waren dit keer wel wat klein. Friet erbij bestellen is een must om niet met honger naar huis te gaan. De gerechten waren smakelijk. We komen zeker nog eens terug. Vooral omdat je hier gewoon heerlijk buiten zit.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk gegeten.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk eten, goede wijnen, goede bediening, fantastisch restaurant.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk eten in een mooie buitensetting .Personeel dat hun vak verstaat is altijd prettig .
Zeer goed verassingsmenu en een super wijnarrangement dat netjes en duidelijk word uitgelegd bij iedere gang .Wij komen zeker terug .
Michelle J.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijke gerechten, leuk om buiten te zitten!
Emily S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten met AH actie. Werd zeker niet bezuinigd op de gerechten. We zaten buiten op het terras, uitzicht is een plaatje. We komen zeker nog een keer terug!!
Misschien wel verstandig om even te melden, dat je bij de koffie een assortiment bonbons krijgt, waar voor je extra betaald. Wij vonden het zeker niet erg en hebben er van genoten, maar er zullen best mensen zijn die niet zo van bonbons houden.
Bedankt voor uw recensie! Het 2e kopje is inbegrepen bij die prijs, inclusief de 5 handgemaakte friandises. Wij vinden dat je een mooi diner afsluit met een feestelijke koffie en serveren het koffieservies daarom op deze manier.
Hanneman .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Kom je aan fietsen, ligt daar een zonnig terras aan het water, waar je de visjes ziet zwemmen. In de avondzon. Lekkere cocktail er bij, flesje wijn er bij. a la carte gegeten en het was weer heerlijk. Gebakken eendenlever: heerlijk mals, Van een voorgerecht een hoofdgerecht maken: geen probleem. De kok kwam nog langs om het toe te lichten. Dessert: zalig. Kortom, het was een gigantisch mooi avondje, met goed eten en heerlijke drank. Aanrader als je van goed, verfijnd en koken/genieten met aandacht houdt.
Arianne B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We konden door het prachtige weer buiten eten. Dat gaf een extra dimensie aan ons etentje.
De ligging van het buitenterras is fraai.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijke avond. Buiten gezeten met prachtig weer en natuurlijk goede gerechtjes en bijpassende wijn. De gerechten op zich waren kleine schilderijtjes.
Rieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten van de nieuwe kaart voor een hele goede prijs. De taxiservice beviel ons ook uitstekend, absoluut voor herhaling vatbaar.
Francien K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Top avond, weer perfect, mooie bordjes met mooie begeleidende wijnen. Heerlijke avond gehad!