Rio Santa

Magdalenastraat 11 4461 AL Goes Nederland Kaart

Over het restaurant Rio Santa

Vriendelijk en gastvrij Mexicaans – Argentijns restaurant waar u eerlijke en verse gerechten krijgt geserveerd. Een knusse inrichting met ‘doorkijkjes’ waar kleine details en kleurrijke accessoires in het oog springen. Heerlijke Mexicaanse ovengerechten met verse groenten en kruiden en veel keuze uit mals, Argentijns vlees dat smelt op uw tong. Als u dat wenst, pittige gerechten maar bij Rio Santa is de klant koning dus kunt u zelf aangeven hoe ‘spicey’ u het wilt. Tip: Elke donderdag onbeperkt spareribs eten!

Meer informatie over restaurant Rio Santa

• : Valet parking

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00
Dinsdag gesloten

jmderuijter .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ondanks de vriendelijke dames van de bediening geen aanrader. Voorgerecht zo, zo, saladebar zielig. Hoofdgerecht (ossenhaas) was een goed gebakken stukje vlees van goede kwaliteit. Daar hield het ook op. Bijgerechten niet om over naar huis te schrijven, rode wijnsaus had niets mets rode wijnsaus te maken. Van de nagerechten was (op het ijs na) 30% uitverkocht. Half uur moeten wachten op een besteld glas wijn. De dames kwamen vriendelijk vragen of het gesmaakt had, niet of je nog iets wilde drinken. Gemiste kans!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
met AH actie bij Rio Santa geweest, keuze was uit hele kaart en het goedkoopste gerecht was telkens gratis. Zeer vriendelijke bediening, lekker eten en gezellig restaurant. Een aanrader.
comy968l .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Prima eten, jong maar vriendelijk personeel. Fijne avond gehad.
Alleen in de straat is het wat druk met langskomend verkeer.
marianne L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
leuk, klein maar gezellig restaurant. prima bediening.
eten was erg goed, behalve de Mexicaanse rijst, die was erg hard, droog en plakkerig.
zou er zeker nog een keer terug gaan
febe D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
tussentijds werd de saladebar niet bijgevuld en bediening vroeg tijdens het eten niet of je nog wat wilde drinken. Wel of het smaakte.
Ria E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten in het sfeervolle restaurant met hele toepasselijke achtergrondmuziek. Deze keer met de AH kortingsactie maar konden kiezen uit de hele menukaart wat niet in alle restaurants kan. Ook de bediening was super vriendelijk!!!
vanwezel .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Met ah bonnen met familie gegeten.Kwaliteit van het eten erg goed en zeer lekker.Ook de sfeer en bediening super.De prijzen voor deze kwaliteit is top
Nan J.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuke gerechten en bijzonder vriendelijke en attente bediening.
Echt een aanrader, ga er vast meer naar toe.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Inrichting wat donker. Eten was prima. Bediening was goed. Mensen die niet hadden gereserveerd werden bot afgewezen, "Ik heb geen tijd voor u" kan iets subtieler vind ik.
j.c.schlukebir .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Een volgende keer als we in de buurt zijn weer dit restaurant kiezen. Kwaliteit spreekt ons aan. Goede ontvangst. Bediening ook zeer vriendelijk en correct.
Jacques D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Goed restaurant. Lekkere gerechten. Vriendelijke bediening. Er stond maar 1 serveerster terwijl het toch wel redelijk bezet was. Maar ze was wel efficient en bleef kalm.
AvN07 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prima gegeten, het eten was vers en goed. Bediening was vriendelijk. Er was ook een saladebar, die was wat magertjes maar voor de prijs/kwaliteit in orde.
Bianca J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heel positief vonden wij dat je vd kaart kon kiezen en zelf je menu samen kon stellen.
Je bepaalt zelf hoe duur het menu wordt daardoor is het 2e menu gratis zeer aantrekkelijk en blijft het een goede prijs/kwaliteitsverhouding
Ankemoer .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Hebben gebruik gemaakt van de AH actie en mochten gewoon uit heel de menukaart kiezen. Het eten was prima, alleen jammer dat het hoofdgerecht wat langer op zich liet wachten.
We hebben een leuke avond gehad en lekker gegeten.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gisteravond bij Rio Santa gegeten via de AH-restaurantactie. Er geldt geen keuzebeperking, d.w.z. het driegangenmenu (€ 25) kan geheel naar eigen wensen worden samengesteld. Het goedkoopste tweede gerecht per menugang is dan gratis. Zowel de voor- als hoofdgerechten waren goed bereid, smaakvol en voldeden aan onze verwachtingen. De churro’s en gebakken banaan spanden de kroon.
Bediening was vlot en vriendelijk. De inrichting van het restaurant is gerelateerd aan de naam. Het was wat rumoerig i.v.m. een vrijgezellenfeest, wat ook best hilarisch was omdat de groom-to-be verkleed was als ballerina. Kortom, een geslaagd diner bij Rio Santa!
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Hier heerlijk gegeten en toen de portie te groot bleek werd er vanuit de bediening aangeboden een doggy bag mee te nemen , super! Mooie uitgebreide kaart, goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker gegeten, voor zeer goede prijs met de ah restaurant actie. Enige minpuntje misschien is, wat als pittig op de kaart staat, wat ons betreft niet pittig was. Alleen een iets pittige nasmaak. Wel lekker, alleen niet wat we verwachtten
Lucy P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het was gezellig en de bediening was super vriendelijk. De steak was precies goed gebakken. We hebben niet te lang hoeven te wachten. de kaart was gevarieerd genoeg.
Margreet1303 H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Leuke vlotte bediening en heerlijk eten. Een aanrader gezellige ambiance. En frisse saladebar.
Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.
dn.van.staden .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten en gezeten in een fijne omgeving met een vriendelijke bediening.
Wij vinden dit restaurant een aanrader en komen er zeker terug !