Rio Santa

Magdalenastraat 11 4461 AL Goes Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rio Santa

• : Valet parking

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
hartelijk ontvangen , drankjes volgden snel. lekker gegeten. en ondanks dat het ergdruk was hoefden we niet lang te wachten. de haaspunten met aubeginesaus is een echte aanrader en ook het nagerecht een brownie erg lekker
Arnold1969 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Eten was beneden de maat, enchiladas waren droog en waren aan bovenkant bijna aangebrand. De biefstuk was niet super. Wel eetbaar maar enigszins taai, niet zoals je in restaurant mag verwachten. De wijnsaus die ik bij de biefstuk had besteld leek zo uit een tube/ fles te komen. De rijst die erbij werd geserveerd was droog en zag er uit alsof deze al ouder was en opgewarmd. Zo smaakte deze ook.
Al met al was de maaltijd slechter, in iedergeval niet beter, dan wanneer ik hem zelf thuis maak. En dat mag je voor een betaalde maaltijd mijn inziens wel verwachten. Het enige positieve dat ik heb ervaren is dat de bediening ok was.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Bediening kwam slecht opgang, kennis/advies over het eten was niet goed.
Eten was lekker, het voorgerecht , Mexicaanse garnituur ( genoeg voor 2 personen) en nagerecht gebakken banaan was lekker
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Laatst hier een heel gezellig etentje gehad met familie.
Het eten was mijns inziens niet in verhouding qua prijs/kwaliteit. Als vegetarier had ik zelf de vegetarische enchilladas. Het geheel was erg fantasieloos, de (niet huisgemaakte) wraps waren erg hard en droog geworden aan de bovenkant en de vulling bestaande uit groenten en kaas had zeer weinig smaak. De (ook niet huisgemaakte) chilisaus op de salade had zeer weinig Mexicaans en deed me denken aan de saus bij Aziatisch fast food.

De bediening vergat zo af en toe de bestelde drankjes ook naar de tafel te brengen, maar ik moet er wel bij zeggen dat hun vriendelijkheid hier grotendeels voor compenseerde.

Het decor was prima.

Pim S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Ik en mijn vrouwke hebben hier heerlijk gegeten,meerdere keren en ik neem meestal de spare ribs, die zijn ook nog onbeperkt. Deze zijn erg lekker mals en precies zoals t hoort.het is er heerlijk eten en de bediening is ook goed. De keuken is subliem. De sfeer van het restaurant is erg sfeervol, voor je het weet zit je er 90 minuten..Die zijn zo voorbij. Top restaurant!
Jp233 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Heerlijk gegeten met 4 personen.

De spareribs waren supermals en goed gemarineerd en ook nog eens onbeperkt. De ossenhaaspunten waren uit de kunst en ook de saladebar lekker vers.

De zaak was redelijk gevuld maar niet te druk, gewoon gezellig en wij hebben allen genoten. Jammer dat de churros op waren en hopen dat deze er de volgende keer weer zijn.

Prima zaak, ga zo door.
C. L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Wij kwamen hier op Valentijnsavond zonder reservering en gelukig mochten wij hier eten, want dat was lekker zeg!!
We namen een stokbroodje kruidenboter vooraf en kregen lekker vers en warm brood.
Als hoofdgerecht nam mijn partner een steak en ik de spareribs. De spareribs waren echt verrukkelijk!! Ik heb een tweede portie besteld! Heerlijk mals en superlekkere marinade!
De bediening was zeer vlot en vriendelijk.
Ondanks dat het druk was hebben we nergens lang op hoeven wachten.
Wij komen hier zeker terug!!
Lydiajanssen .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
heerlijk gegeten, de sfeer in de zaak is leuk niet zo strak en modern allemaal heeel relaxt juist. prima service gehad. mijn partner had de spareribs deze waren zeer mals en goed gemarineerd, ik nam de ossenhaaspuntjes met pepersaus deze waren heerlijk mals. leuk was de saladebar welke je zelf kunt samenstellen. prima zaak zeker een aanrader.
Renzo M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Het was echt heel erg slecht. Het bordje taco's a 6 euro waren met Thaise chilisaus overgoten, dat was de 'salsa'. De vissoep was aangemaakte zalmsmurrie. Als je boter wil bij het brood dat ze geven, wordt dat aangerekend, a 50 cent. De meisjes van de bediening doen hun best, maar dit is echt erg erg slecht. Werd vervolgens door de bazin afgesnauwd toen ik iets over de boter zei. Afschuwelijk.
tacos serveren wij niet met chili saus nog met salsa saus. de vissoep zit geen zalm in maar zwaardvis. stokbrood word bij ons standaard geleverd inclusief kruidenboter en hier is 3 keer bijbesteld. ik neem aan dat u ook niet voor niets werkt voor uw baas. in het restarant is geen bazin maar ik ben al 35 jaar een man. en uw tafel en omgeving was verschrikkelijk smerig achtergelaten en andere gasten in het restaurant ondervonden bijzonder veel hinder van u en uw kind en hebben hierover geklaagd.

Reactie van proever:

Toch opvallend dat bijzonder hoge waarderingen hier regelmatig afgewisseld worden met recensies van mensen die melden dat de tapa's uit de diepvries komen, voor mayonnaise en boter apart betaald dient te worden, en er chili saus wordt gebruikt om de gerechten smaak te geven. Nou, het is een goed dat vele klanten dat kunnen waarderen.

anf 2e reactie van restaurant:

Naast uw zwaar ongepaste gedrag in de zaak gaat u hier gewoon verder. Dit zegt gelukkig alles over uw eigen karakter en heeft niets te maken met ons bedrijf.
MB1966 B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Een paar dagen voor kerst hebben we hier gegeten met een deal. Hier eten we dus niet meer. Voor had ik tortilla chips met een salsa en kaas. De salsa was gewoon chili saus, slechte zaak. Ons hoofdgerecht waren fantasieloos. Het nagerecht was creme brulee, echter de suiker was niet eens gebrand. Kortom deze kok moet iets meer passie in z'n eten stoppen, ook als het een deal is, jammer.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
wederom weer heerlijk gegeten. mijn vrouw had vooraf de gegrilde drumstick met heerlijke honing-marinade ik zelf had niet veel honger dus deed het met wat brood(lekker vers gebakken) als hoofdgerecht nam ik de tournedos welke uitmuntend mals was en goed te combineren met aubergine-saus. mijn vrouw had ditmaal de enchiladas en ook deze waren heerlijk. een heerlijke avond gehad niets op aan te merken.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Afgelopen weekend gegeten bij Rio Santa. Wat een afknapper ! De missers uit de keuken volgden elkaar op : de geserveerde romige pepersaus was donkerbruin en smaakte aangebrand, waarschijnlijk het laatste restje van de bodem van een te vaak opgewarmd pannetje. Na vijf minuten volgde nieuwe saus, die grijsbruin, waterig en wel peperig maar verder smakeloos was. Van de mixed grillspies was het rundvlees goed, maar de kip en het varkensvlees waren voorgegaard, droog en niet meer lekker. Bovendien waren bij alle vleesstukjes de randen te zwart geblakerd. Hoewel alle hoofdgerechten volgens de kaart geserveerd worden met sausje , kregen de kinderen niet de sausjes bij hun spareribs zoals deze opgenomen en opgeschreven waren bij de bestelling, want : " het vlees van de sparrenbos is al gemarineerd" . Benieuwd naar deze smaak mocht ik proeven, maar ook de spareribs zijn ruim voorgekookt en het vlees daarvan heeft zodoende zijn smaak grotendeels verloren. Toen we besloten om maar geen toetje te nemen, maar de rekening vroegen ( overigens zonder te reclameren over de slechte kwaliteit van het gebodene), werd deze zonder een woord op tafel gedeponeerd , hetzelfde gold voor het wisselgeld . Wij zijn geen verwende eters, maar komen hier dus nooit meer .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
wat een heerlijke verassing weer. eten top bediening top , ook fijn dat het personeel niet steeds wisselt. we komen hier graag en zijn blij dat de gemarineerde drumsticks er weer zijn.
Yiannis L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Service was slecht moesten 45 minuten wachten op voorgerecht ondanks dat het niet druk was en we van te voren verteld hadden dat we niet zoveel tijd hadden. Bediening wist niks vd gerechten!!! Eten was waardeloos, weinig smaak en zeer mager gepresenteerd, het kindergerecht werd geserveerd met een in plastic verpakte appelmoes!
Ik zag mijn 150 euro verdrietig achteraan, was nog geen 15 euro waard!!!
hoe is het in de wijngaardstraat?
Jevp .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
Als regelmatig terugkerende bezoeker hebben hier weer verrassend lekker gegeten, deze keer met een groupon actie. Een ruime keuze uit voor, hoofd en nagerechten. Het salade-buffet, lekker vers. Bediening attent en vriendelijk.
Erna R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
We werden vriendelijke ontvangen in het gezellige restaurant, waarna een vlotte prettige bediening volgde. We hebben bij Ria Santa heerlijk gegeten. De verhouding prijs - kwaliteit was wat ons betreft prima.
En we vinden het extra leuk dat ze af en toe met acties meedoen!