Rio Santa

Magdalenastraat 11 4461 AL Goes Nederland Kaart

Over het restaurant Rio Santa

Vriendelijk en gastvrij Mexicaans – Argentijns restaurant waar u eerlijke en verse gerechten krijgt geserveerd. Een knusse inrichting met ‘doorkijkjes’ waar kleine details en kleurrijke accessoires in het oog springen. Heerlijke Mexicaanse ovengerechten met verse groenten en kruiden en veel keuze uit mals, Argentijns vlees dat smelt op uw tong. Als u dat wenst, pittige gerechten maar bij Rio Santa is de klant koning dus kunt u zelf aangeven hoe ‘spicey’ u het wilt. Tip: Elke donderdag onbeperkt spareribs eten!

Meer informatie over restaurant Rio Santa

• : Valet parking

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00
Dinsdag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Rio Santa

verschrikkelijkeikke .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening. Wij waren met een gezelschap en ieder had iets anders en allen waren tevreden over de maaltijden. De zaak ziet er sfeervol uit en doet je echt denken in een ander land te zijn met alle oude dingen. Een puntje van kritiek is dat sommige bankjes wel wat haperingen in de stof hebben maar al met al is de aankleding een geslaagd geheel.
Jessica M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Als kennismaking was dit ideaal. We hebben echt genoten van alles. Dat onze nieuwe hond, nog maar 5 weken bij ons, meekon, was echt super. Hij heeft zich ook zeer netjes gedragen. We zouden graag nog eens terugkomen en er een mooie dag in het aangename Goes van maken. Het restaurant is zeker aan te bevelen. We hebben het ook laten blijken dat we echt genoten hebben.
Nehallenia .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Een teleurstellende ervaring. Om te beginnen blijkt dat de kok zure room zelf maakt van slagroom. Dat proef je dus. Dan werd de tortilla met tonijn geserveerd met koude vis. De gepofte aardappel is niet goed gegaard. De saladebar is bedroevend. De spare ribs waren veel te weinig. Wij waren met onze kinderen uit eten en wilden niet elke 2 minuten het etentje onderbreken door eenvoudige instructies te geven aan het personeel. Het moet gewoon in 1 keer goed zijn. Als je het opeet en niet tijdens het eten spuugt of klaagt mag je achteraf niets zeggen. Het meest vervelende aspect is nog niet eens het wat tegenvallende eten. Het is ook redelijk goedkoop daar en ze stunten met allerlei kortingsacties om de zaak wat gevuld te krijgen. Wat mijn humeur verpest heeft is de grove reactie van de eigenaar. Met opmerkingen of kritiek kun je iets doen als restaurateur. Dat wordt niet gedaan. Er is direct een aanval op de gast en geen enkel begrip. Je wordt eigenlijk de tent uitgeschopt als je wat te mekkeren hebt.
F. D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Apart sfeertje , Denk aan de decoratie zichtbare witte stopcontact in boom .Gezellige meedenkende bediening , ben je in Goes , is aan te raden .

P.S denk aan de buiten presentatie .
Franca D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We zijn hier 19 augustus geweest, nadat ik had gezocht op keuken die tot laat open is. We hadden 20.30 gereserveerd, het restaurant was niet zo vol, meesten waren bijna klaar met eten.
Meerdere hoofdgerechten van de kaart waren al op, dus moest een van ons een duurder gerecht nemen, welke ook volledig werd berekend. Hoezo service??? Bovendien bestelden we drankjes en vroegen een karafje kraanwater erbij, waarna we een fles spa blauw kregen voor 5 euro!!!
Maar het ergste was nog dat er al werd schoongemaakt terwijl wij nog op ons gerecht wachten, tijdens het eten liep de dame vrolijk met emmertjes sop heen en weer...en toen ik na het eten naar het toilet moest stond ze het toilet volledig uit te soppen!!! En dan te bedenken dat ze tegelijkertijd serveert aan de tafels...bah!
Toen ik er wat van zei, werd er domweg gemeld dat ze die avond eerder dicht gingen en dat we gewoon konden blijven hoor!! Ik heb daarop gezegd dat we ons een beetje weggekeken voelden. Maar de dame vond het nodig om alleen maar te verdedigen waarom zij al schoonmaakte, vroeger dicht wilde, en in Goes is het normaal geen kraanwater te serveren...!!! Geen discussie mogelijk dus.
Frietjes waren niet goed gebakken, saladebar was praktisch leeg toen wij er waren en werd ook niet meer aangevuld.
Pluspunt (jawel, dat is er ook): vlees was erg goed, toetjes verrukkelijk.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten met AH kortingskaarten.Konden gewoon a la carte bestellen. Geen vooraf samengesteld menu.
Gewoon super. Bedankt namens ons 4en.
jan-petra V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben goed gegeten moesten voor het voorgerecht wel wat lang wachten, maar de rest liep eigenlijk vrij vlot.
Compliment voor de zeer vriendelijke en aardige bediening.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Bediening is goed, erg vriendelijk. door drukte duurde het wat langer voor we konden eten maar niet te lang. Lekker gegeten, we komen nog eens terug.
liane D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
heerlijk gegeten werkelijk een aanrader
de bonensoep zou ik het recept wel van willen
bij de mixed grill viel het vlees van de botjes dus goed gaar (kip.varken)
aardige bediening en geen lange wachttijd voor ons zeker voor herhaling vatbaar
beagletjes .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gisteren met de ah aktie hier gegeten. We werden zeer vriendelijk ontvangen en mochten van de hele kaart 3 gangen kiezen! Alles was lekker op smaak en niet te pittig . De tijd tussen de gangen was net iets te lang maar het was de moeite waard om te wachten.
moniquegeluk .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heel erg lekker gegeten. .vriendelijk en attente bediening.voor herhaling. Vatbaar..ook zonder AH restaurant actie.wij komen zeker nog een keer terug.
emenheere .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het was prima en de service was goed, lekker gegeten. Echt een aanrader voor uit eten in Goes. We gaan hier zeker nog een keer eten.
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Spies met kip en spareribs waren oké.
Vlaamse frieten mogen iets krokanter.
De Mexicaanse rijst was ietwat flauw en te weinig op smaak.
Afknapper vond ik de uitgezakte toefjes slagroom naast het overigens heerlijke ijs.
zapatos4371 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het was weer fantastisch !! Heerlijk gegeten uit de ruime keuze aan gerechten.
Alles aantrekkelijk en verzorgd opgediend en een bijzonder vriendelijke en attente bediening. Gaan we zeker weer eens eten, want is echt een aanrader.
Dayony-Chanelle M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Vlees was heerlijk, iets roder dan medium waarom ik had gevraagd en daarmee precies goed! Voorgerechten tonijnsalade en nacho's met kaas en salsasaus en nagerechten gebakken banaan en walnootijs, ook erg lkkr! Personeel was erg vriendelijk, aantal jonge dames die duidelijk erg hun best deden en een praatje met ons maakten. Prijs was met de ah actie slechts 38 euro voor 2x3 gangen plus 2 drankjes dus echt heel netjes en zeker voor herhaling vatbaar!
d.jonckheer .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Lekker gegeten en aardige bediening. Wij waren op fietstocht en kregen de gelegenheid ons te verkleden in een ruimte......
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij de open schuifpui. Jong nieuw onwennig meisje in de bediening. Haar collega was heel goed en ervaren.
J.M. D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ondanks de vriendelijke dames van de bediening geen aanrader. Voorgerecht zo, zo, saladebar zielig. Hoofdgerecht (ossenhaas) was een goed gebakken stukje vlees van goede kwaliteit. Daar hield het ook op. Bijgerechten niet om over naar huis te schrijven, rode wijnsaus had niets mets rode wijnsaus te maken. Van de nagerechten was (op het ijs na) 30% uitverkocht. Half uur moeten wachten op een besteld glas wijn. De dames kwamen vriendelijk vragen of het gesmaakt had, niet of je nog iets wilde drinken. Gemiste kans!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
met AH actie bij Rio Santa geweest, keuze was uit hele kaart en het goedkoopste gerecht was telkens gratis. Zeer vriendelijke bediening, lekker eten en gezellig restaurant. Een aanrader.
comy968l .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Prima eten, jong maar vriendelijk personeel. Fijne avond gehad.
Alleen in de straat is het wat druk met langskomend verkeer.