Ringo's

Heuvel 93 5664 HN Geldrop Nederland Kaart

Over restaurant Ringo's

Gastvrije ontvangst in Geldrop

In Geldrop zijn bezittingen van rendierjagers opgegraven, duizenden jaren oud. Geniet net als zij van een heerlijk vleesgerecht of van verse vis, pasta en groenten in deze mooie omgeving. Op de kaart staan ruim honderd gerechten, dus dat wordt smullen! Brasserie Ringo’s heeft een terras aan het gezellige plein in het centrum, waar je goed kunt parkeren. Of je nu komt om te winkelen of te genieten van de omgeving, bij Ringo’s doe je weer nieuwe energie op.

Meer informatie over restaurant Ringo's

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 00:00
Zondag vanaf 12:00

PatriciaBartels .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Weer heerlijk gelunched bij Ringo's. Favoriet blijft de omelet ham-kaas, lekkerste omeletje in de regio! Ook de vissoep viel erg in de smaak bij mijn tafelgenoot.
Bedankt voor de mooie recensie.
Mvg Ton Janssen.
Jstoom .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
We hebben lekker gegeten het vlees was goed gebakken varkenshaas mooi rose en ook het biefstukje was mooi rose gebakken.
Alleen werd er zeer weinig groente bij het hoofd gerecht geserveerd.
Grt.
Jo Jegerings
G.platenburg .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Genoten:
Voorgerecht en hoofdgerecht uit de kunst. Nagerecht: poffertjes, ijs en slagroom meer voor kinderen.

Inrichting restaurant, tafels dicht bij elkaar.
H.bakker-de .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
vooral het voorgerecht was erg lekker, Vlees een beetje vet.
Vlotte bediening.Verrassingsmenu.
We gaan vast nog eens terug.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
we hadden een aanbieding 16,50 voor een driegangen menu. eten was prima. maar het tempo veel te hoog. 18:45 waren we binnen. om 20:15 stonden we weer buiten. en dan hadden we nog een koffie na. De bediening vond ik wat ik wat onprofessioneel. het was het net niet. Zou ik de normale prijs betalen. nee. dan is het te duur voor wat je krijgt.
Robert1958 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Vanaf oktober ook maandmenu verkrijgbaar. Heerlijk en zeer betaalbaar. 4 gangen voor 23,50.
Zeker een aanrader.
Verder erg vriendelijke bediening.
Dirtsa .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Ringo's is een prima gelegenheid om ongedwongen een hapje te gaan eten. We hebben met drieën een hoofdgerecht genomen. Twee vleesgerechten en een visgerecht. Deze werden netjes opgediend met wat verschillende soorten groenten en frites. De frites waren ongezouten en dat verdient lof! Bij de koffie na werd een verrassende etagère met chocolade snoeperijen en een glaasje likeur met slagroom geserveerd. Dat zorgt ervoor dat een klant zich gast voelt en tilt de maaltijd omhoog. Comfortabele stoelen waarin je uren kunt zitten. Als de wat felle verlichting in de zaak nog een beetje gedimd zou worden, zou dat volgens ons alle drie de sfeer zeker ten goede komen. In ieder geval voor herhaling vatbaar.
SheWolf78 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Heerlijk geluncht een aantal maanden geleden. Lekker in de vakantie met mijn man weer eens in Geldrop geshopt en een lekkere boeren omelet gepakt. Echt heerlijk!
Bediening was ook erg vriendelijk en netjes.
Dirk L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Uitstekend gegeten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Goede kaart met genoeg keuzes en niet alleen standaard gerechten. Een kritiekpuntje: saus bij het vispannetje was iets teveel een vleessaus. Advies om in het weekend wel te reserveren. Enig geduld is dan ook vereist. En een beetje jammer dat de garderobe (nou ja, kapstok) niet is afgestemd op het aantal stoelen.