Rimini

• : Parkeerplaats

Voordelig
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Een paar weken geleden met het team hier tussen de middag pizza gegeten. Ruim twintig personen maar ze wisten het voor elkaar te krijgen vrijwel iedereen tegelijk te bedienen. Prima pizza, zeker gezien de prijs.
Vanavond heb ik hier uitgebreid met mijn dochter gegeten. Voor-, hoofd- en nagerecht waren allemaal dik in orde. Flinke porties zodat we er werkelijk niets meer in konden krijgen. Een aanrader.
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Leuke tent in de buurt van Leidseplein die vooral erg geliefd is bij studenten vanwege de 5 euro pizza's. Een aanrader als je met een grote groep voor niet al te veel geld uit eten wil. Ga er echter niet heen met te hoge verwachtingen over het eten. Het is prima, maar zeker niet uit de kunst. Maar goed wat verwacht je voor 5 euro!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Als u lekkere pizza wilt eten moet je inderdaad hier zijn. Ben zelf niet een echte pizza-liefhebber. Dus vaak veel op aan te merken. Maar nu, we hebben ervan genoten. Zeker voor herhaling vatbaar. De prettige ober had inderdaad gelijk ????. De beste pizza. En zeker voor die prijs.
Maureen2212 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Ik kom al jaren bij Rimini. Altijd druk (groepen toeristen) maar de pizza's zijn qua prijs-kwaliteit echt prima. Soms lang wachten en geschreeuw van grote schoolgroepen, maar het was altijd het wachten waard. Afgelopen woensdag weer geweest en nu blijken de prijzen te zijn verhoogd met een paar euro per pizza. (Quattro Formaggio van 5 naar 7,25 euro)
Beetje jammer want voor datzelfde bedrag kan je ergens anders met wat meer sfeer een pizaatje eten. In de olijven op de pizza zaten nog pitten waardoor het moeilijk was om de pizza normaal te eten. Toch altijd tevreden geweest. Hebben ze wellicht een nieuwe eigenaar?
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Dikke kans dat het er propvol zit met groepen en toeristen, maar als je zin hebt in een lekkere pizza zonder veel toeters en bellen dan ben je hier op de juiste adres. Niet een restaurant voor een intiem romantisch dineetje, maar wil even snel, lekker en goedkoop eten (pizza's zijn maar €5!) en daar wel even bij willen zitten, Rimini it is!
Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2013
Prima pizza quattro fromaggi gegeten gister en dat voor maar 5 euro. Ik vind dit een prima tent voor als je eens snel een hapje buiten de deur wilt eten, maar er niet teveel geld aan uit wil geven. Het is kan hier wel druk zijn vanwege grote groepen scholieren/studenten, maar wij hadden daar gister weinig last van. De bediening is (erg) snel en correct. Wil je een romantisch avondje waarbij je wat langer kunt (na)tafelen, dan is dit restaurant misschien niet zo geschikt.
Angel020 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
De prijs/kwaliteit verhouding van dit restaurant is goed. Voor €5,- krijg je een, naar mijn mening en die van mijn tafelgenoten, lekkere pizza die redelijk belegd is. Decor is prachtig, overal hout en mooie geschilderde muren. Personeel is alert en haalt de lege glazen weg en vraagt op tijd of wij iets wilden bestellen. Verder vond ik het brood erg lekker maar vooral de bijgeleverde kruidenboter was royaal. Het Italiaanse restaurant lijkt gerund te worden door een eigenaar van Turkse afkomst waardoor het beleg zoals ham etc niet van varken is maar rund en kalkoen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Benno19 B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2012
Pizza's en Pasta's zijn 5 euro. Wat kun je verwachten? Pizza hawai zijn 8 stukjes ananas op. Pasta was de saus erg flauw. Erg weinig smaak aan het eten. Service is ok maar spreken nauwelijks nederlands en decor zit wel erg simpel in elkaar met houten schotten en onstabiele stoelen. Voor een snelle goedkope hap maar niet om uitgebreid te gaan eten. Vlakbij het leidsplein.