Rilette

Sint Pieterstraat 54 6211 JP Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rilette

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Terras

Jouw recensie over het restaurant Rilette

Stephan W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijke pasta gegeten!
Riet S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Ben tevreden. Kom er geregeld.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden eigenlijk iets anders verwacht (iets wat iemand anders bij binnenkomst voor z’n neus had staan) maar onze pasta met zeevruchten was erg lekker.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Even wachten voordat ons gereserveerde tafeltje vrij was, maar dan heb je ook wat! Op een ander tafeltje de visschotel voor 2 personen gespot; niet op de menukaart, maar wel te bestellen. Een genot! Sliptong, tonijn, gegratineerde oesters, corvina, pasta al vongole, pittige mosselen. Alles even lekker en keuze uit een prima wijntje erbij. Fijne bediening en hartelijke ontvangst. Dat gaan we nog eens doen!
Albert T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Erg gezellige en sfeervolle omgeving.
Bediening komt niet in het juiste tempo de bestelling opnemen en de wachttijd voor het eten is lang.
Toen mijn hoofdgerecht kwam had ik geen bestek (was tijdens voorgerecht gebruikt en meegenomen) en toen het eten kwam moest ik te lang op het bestek wachten. Ik zou zeggen: zorg dat het bestek klaar ligt en serveer dan pas.
Kwaliteit van het eten was goed en de vriendelijkheid van het personeel ook.
Willy G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prijs-kwaliteitsverhouding eten goed. Bediening zeer attent en vriendelijk. Minpuntje € 4,25 voor een ondermaatse martini erg duur. Toch een aanrader om te eten. Ga beslist terug.
Etienne F.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
We hebben Baskische mosselen gegeten. De kwaliteit was uitmuntend. Vriendelijke eigenaar en personeel. Een terugkomertje zeker waard!!
Henryk S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
gerechten: penne arabiata met lendebief. concentratie van de smaken was goed. portionering prima. cuisson lendebief was uitstekend. De arrabiata gaf een indruk van gebruik van bouillonpoeder. iets te weinig pepersmaak. prijs kwaliteit is prima
op orde.
Christopher E.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Waardeloos. Vanaf de straat kijkende mooie gedekte tafels met mooie linnen. Blijkt echter alleen voor de show. Je kan er immers geen plaatsnemen. Je wordt neergezet aan een type kroegtafel. Gezellige joviale jongen in de bediening. Soms iets te. Maar niet storend. Menu genomen van het bord. Vleeswaren gewoon uit een pakje. Tongetjes waren prima. Panna cotta droog en zuur als in ver van te voren in kant en klare porties gesneden en waarschijnlijk onafgedekt in de koelkast bewaard. Ondanks kant en klaar toch 30 minuten moeten wachten op t desert haha. Chapeau!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk voorgerecht, namelijk aspergesalade. Echt top!
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Erg jammer ! Reservering gemaakt met uitdrukkelijk verzoek Niet bij de ingang , plaats jullie achter in de zaak was antw ! Bij aankomst tafel bij ingang erg krap / klein . Kom hier al jaren altijd prima sfeer nu domper . Geen service cq aandacht jammer . Veel mensen doorgestuurd , altijd gezellig dus wat is er loos ??
GerardenHeleen V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vanavond met 6 personen gegeten. Eten was goed en heel smaakvol. Het was druk en beetje lawaaierig, Dat houdt in: vooral gezellig, maar wel even aanpassen/wennen aan het geluidsniveau..
Ook heerlijke Verdecchio gedronken, top! Het was druk, maar toch tijd voor een persoonlijk accent: dessert met vuurwerk!!! Erg leuk!
Merijn D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij hebben fantastisch gegeten. Ook voor de kinderen een fijne locatie. Goeie sfeer, fijne en attente bediening. Alles was goed op smaak. We hadden de lamsrack en de spaghetti bolo. Beide super!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Zeer slecht: het restaurant was gesloten.Dit terwijl wij gereserveerd hadden en hiervan bevestiging kregen. Zeker op oudejaarsavond erg onhandig,aangezien andere restaurants geen plek meer hadden of gesloten waren.
Lizbeth B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Bij Rilette kun je altijd goed eten, we wisten alleen niet de prijs van te voren van het kerstmenu, dit staat zowel niet op de site van Iens vermeld en ook in het restaurant niet. Wat jammer was was dat de soep lauw was. Voor de rest prima gegeten.
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
het was niet slecht maar ook weer niet echt goed.....
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Eten was verrassend goed! Heerlijke zalmcarpaccio en risotto met zeevruchten.
Moesten wel een aantal keren vragen naar het menu en biologische wijn per glas werd geen nieuwe fles opengemaakt.
Een lastige zwerver zou door personeel de deur gewezen moeten worden!
egbert A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Al 18 jaar komen wij bij Rilette. En ieder keer een feestje! Heerlijke menu (Baskische mosselen, tournedos met bearnaise en chocotaartje), goede wijnen, attente bediening en perfecte tempo (voor de kids). Tot snel!
Hanneke W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Eenvoudig eetcafe, dat merk je aan de accuratesse van het bedienend personeel en aan de kwaliteit van een gebakken biefstukje. Personeel aardig maar vergeetachtig, biefstuk van matige kwaliteit. Jammer.
Huberke .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Voor het vieren van mijn 25 jarig jubileum bij m'n werkgever heb ik gekozen om te gaan eten bij Rilette. Enkele weken ervoor de afspraak en het eten besproken, we waren tenslotte met 27 mensen !! Bij aankomst om kwart over zeven, waren de tafels keurig ingedekt en konden bij een drankje de speciaal voor de gelegenheid gemaakte kaart eens rustig bekijken.
De eigenaars hadden zich precies aan de gemaakte afspraken gehouden !

Heerlijk menu met als keuze in de voorgerechten: Baskische mosselen,Witlofsoep met gedroogde ham of Carpaccio.
Hoofdgerecht de keuze uit Steak au poivre ,Duo van zalm en Victoriabaars met beurre blanc of Eeendeborst met appel/ Balsamicosaus.

De reactie van de collega's na het voorgerecht ! waren die van de overtreffende trap, ze vonden het geweldig , net als ik zelf. (Baskische mosselen !)
Alles liep heel soepel mede door de prima bediening !!
Met het hoofdgerecht werden de puntjes op de i gezet, zelf had ik een steak met heerlijke pepersaus, fluweel zacht van smaak en toch lekker pittig.

Bij het nagerecht, met als keuze Dame Noir, Crème Brulée of Annanas met vanille ijs en slagroom, begonnen we al lekker na te tafelen, iedereen schoof een plaatsje op of verruilde van tafel, wat voor de bediening geen probleem bleek te zijn.

Ik ben blij dat ik voor dit restaurant gekozen heb, afspraken nagekomen, bediening TOP en eten heerlijk !! waarvoor dank aan de koks !

Iedereen van Rilette bedankt voor de geweldige avond !