Rilette

Sint Pieterstraat 54 6211 JP Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Rilette

Eatery Rilette stands for sustainability. This shows in their use of fish from the 'viswijzer', distinguishing biological products and other pearls they find in the region. Their focus is on meat and fish, among which -like their name- are rilettes which is a creamy pastry of (from origin pork) meat. The dishes are mostly from the Southern European cuisine.

Meer informatie over restaurant Rilette

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Rilette

Carola V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Hoi Miel en Yvonne, ik begreep van jullie schoonmaakster dat Rilette verkocht wordt. Wat jammer want soms was het best redelijk
Rico N.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Gezellige avond, erg vriendelijke bediening!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Niet onder de indruk, ondanks dat het rusting was in de zaak bijna 1,5 uur moeten wachten op het hoofdgerecht. een pasta, niks speciaals aan. smaak was ok. zeker half uur op het na gerecht moeten wachten die in etappes geserveerd werd, gezien de drukte leek het me niet lastig om gezamelijk het eten te krijgen. helaas. ik ga hier niet meer terug.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Eten was goed het was er gezellig.
Leuke avond gehad
Gerry F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Fantastisch eten, echte aanrader! Leuke tent, aardige bediening (ze waren ons alleen even vergeten) en ga er zeker nog een keer eten als ik weer in Maastricht ben
ML P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Altijd lekker eten, gezellig, Franse sfeer, goede bediening .
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Warme plek met oprechte gastheren en vrouwen en heerlijk eten. Geen pretenties en daarom zeer verrassend. Fantastische matching wines.
Ronald B. W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Men was niet op de hoogte van de gemaakte reservering. Vervolgens een uur gewacht op een tafel. Kregen dachten wij een fles wijn aangeboden die wij achteraf gewoon op de rekening aantroffen ... Wij kenden de eigenaar die altijd erg vriendelijk is alsmede zijn echtgenote. Hadden echter wel gebaar verwacht. Speciaal kerstmenu was ok doch niet uitzonderlijk. Wel een gezellige zaak.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ondanks dat onze reservering van Iens niet was verwerkt heeft de eigenaar er alles aan gedaan om ons toch een tafeltje te geven. We hebben er weer heerlijk gegeten. Zoals ook verwacht.
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Lekker informeel, gezellig luid. 45 minuten wachten op onze tafel, uitloop. Goed gedineerd, goed geamuseerd. Prima avond
Stephan W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijke pasta gegeten!
Riet S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Ben tevreden. Kom er geregeld.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden eigenlijk iets anders verwacht (iets wat iemand anders bij binnenkomst voor z’n neus had staan) maar onze pasta met zeevruchten was erg lekker.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Even wachten voordat ons gereserveerde tafeltje vrij was, maar dan heb je ook wat! Op een ander tafeltje de visschotel voor 2 personen gespot; niet op de menukaart, maar wel te bestellen. Een genot! Sliptong, tonijn, gegratineerde oesters, corvina, pasta al vongole, pittige mosselen. Alles even lekker en keuze uit een prima wijntje erbij. Fijne bediening en hartelijke ontvangst. Dat gaan we nog eens doen!
Albert T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Erg gezellige en sfeervolle omgeving.
Bediening komt niet in het juiste tempo de bestelling opnemen en de wachttijd voor het eten is lang.
Toen mijn hoofdgerecht kwam had ik geen bestek (was tijdens voorgerecht gebruikt en meegenomen) en toen het eten kwam moest ik te lang op het bestek wachten. Ik zou zeggen: zorg dat het bestek klaar ligt en serveer dan pas.
Kwaliteit van het eten was goed en de vriendelijkheid van het personeel ook.
Willy G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prijs-kwaliteitsverhouding eten goed. Bediening zeer attent en vriendelijk. Minpuntje € 4,25 voor een ondermaatse martini erg duur. Toch een aanrader om te eten. Ga beslist terug.
Etienne F.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
We hebben Baskische mosselen gegeten. De kwaliteit was uitmuntend. Vriendelijke eigenaar en personeel. Een terugkomertje zeker waard!!
Henryk S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
gerechten: penne arabiata met lendebief. concentratie van de smaken was goed. portionering prima. cuisson lendebief was uitstekend. De arrabiata gaf een indruk van gebruik van bouillonpoeder. iets te weinig pepersmaak. prijs kwaliteit is prima
op orde.
Christopher E.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Waardeloos. Vanaf de straat kijkende mooie gedekte tafels met mooie linnen. Blijkt echter alleen voor de show. Je kan er immers geen plaatsnemen. Je wordt neergezet aan een type kroegtafel. Gezellige joviale jongen in de bediening. Soms iets te. Maar niet storend. Menu genomen van het bord. Vleeswaren gewoon uit een pakje. Tongetjes waren prima. Panna cotta droog en zuur als in ver van te voren in kant en klare porties gesneden en waarschijnlijk onafgedekt in de koelkast bewaard. Ondanks kant en klaar toch 30 minuten moeten wachten op t desert haha. Chapeau!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk voorgerecht, namelijk aspergesalade. Echt top!