Rilette

Meer informatie over restaurant Rilette

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Terras
7,2

Jouw recensie over het restaurant Rilette

Willy G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prijs-kwaliteitsverhouding eten goed. Bediening zeer attent en vriendelijk. Minpuntje € 4,25 voor een ondermaatse martini erg duur. Toch een aanrader om te eten. Ga beslist terug.
Etienne F.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
We hebben Baskische mosselen gegeten. De kwaliteit was uitmuntend. Vriendelijke eigenaar en personeel. Een terugkomertje zeker waard!!
Henryk S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
gerechten: penne arabiata met lendebief. concentratie van de smaken was goed. portionering prima. cuisson lendebief was uitstekend. De arrabiata gaf een indruk van gebruik van bouillonpoeder. iets te weinig pepersmaak. prijs kwaliteit is prima
op orde.
Christopher E.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Waardeloos. Vanaf de straat kijkende mooie gedekte tafels met mooie linnen. Blijkt echter alleen voor de show. Je kan er immers geen plaatsnemen. Je wordt neergezet aan een type kroegtafel. Gezellige joviale jongen in de bediening. Soms iets te. Maar niet storend. Menu genomen van het bord. Vleeswaren gewoon uit een pakje. Tongetjes waren prima. Panna cotta droog en zuur als in ver van te voren in kant en klare porties gesneden en waarschijnlijk onafgedekt in de koelkast bewaard. Ondanks kant en klaar toch 30 minuten moeten wachten op t desert haha. Chapeau!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk voorgerecht, namelijk aspergesalade. Echt top!
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Erg jammer ! Reservering gemaakt met uitdrukkelijk verzoek Niet bij de ingang , plaats jullie achter in de zaak was antw ! Bij aankomst tafel bij ingang erg krap / klein . Kom hier al jaren altijd prima sfeer nu domper . Geen service cq aandacht jammer . Veel mensen doorgestuurd , altijd gezellig dus wat is er loos ??
GerardenHeleen V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vanavond met 6 personen gegeten. Eten was goed en heel smaakvol. Het was druk en beetje lawaaierig, Dat houdt in: vooral gezellig, maar wel even aanpassen/wennen aan het geluidsniveau..
Ook heerlijke Verdecchio gedronken, top! Het was druk, maar toch tijd voor een persoonlijk accent: dessert met vuurwerk!!! Erg leuk!
Merijn D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij hebben fantastisch gegeten. Ook voor de kinderen een fijne locatie. Goeie sfeer, fijne en attente bediening. Alles was goed op smaak. We hadden de lamsrack en de spaghetti bolo. Beide super!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Zeer slecht: het restaurant was gesloten.Dit terwijl wij gereserveerd hadden en hiervan bevestiging kregen. Zeker op oudejaarsavond erg onhandig,aangezien andere restaurants geen plek meer hadden of gesloten waren.
Lizbeth B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Bij Rilette kun je altijd goed eten, we wisten alleen niet de prijs van te voren van het kerstmenu, dit staat zowel niet op de site van Iens vermeld en ook in het restaurant niet. Wat jammer was was dat de soep lauw was. Voor de rest prima gegeten.
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
het was niet slecht maar ook weer niet echt goed.....
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Eten was verrassend goed! Heerlijke zalmcarpaccio en risotto met zeevruchten.
Moesten wel een aantal keren vragen naar het menu en biologische wijn per glas werd geen nieuwe fles opengemaakt.
Een lastige zwerver zou door personeel de deur gewezen moeten worden!
egbert A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Al 18 jaar komen wij bij Rilette. En ieder keer een feestje! Heerlijke menu (Baskische mosselen, tournedos met bearnaise en chocotaartje), goede wijnen, attente bediening en perfecte tempo (voor de kids). Tot snel!
Hanneke W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Eenvoudig eetcafe, dat merk je aan de accuratesse van het bedienend personeel en aan de kwaliteit van een gebakken biefstukje. Personeel aardig maar vergeetachtig, biefstuk van matige kwaliteit. Jammer.
Huberke .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Voor het vieren van mijn 25 jarig jubileum bij m'n werkgever heb ik gekozen om te gaan eten bij Rilette. Enkele weken ervoor de afspraak en het eten besproken, we waren tenslotte met 27 mensen !! Bij aankomst om kwart over zeven, waren de tafels keurig ingedekt en konden bij een drankje de speciaal voor de gelegenheid gemaakte kaart eens rustig bekijken.
De eigenaars hadden zich precies aan de gemaakte afspraken gehouden !

Heerlijk menu met als keuze in de voorgerechten: Baskische mosselen,Witlofsoep met gedroogde ham of Carpaccio.
Hoofdgerecht de keuze uit Steak au poivre ,Duo van zalm en Victoriabaars met beurre blanc of Eeendeborst met appel/ Balsamicosaus.

De reactie van de collega's na het voorgerecht ! waren die van de overtreffende trap, ze vonden het geweldig , net als ik zelf. (Baskische mosselen !)
Alles liep heel soepel mede door de prima bediening !!
Met het hoofdgerecht werden de puntjes op de i gezet, zelf had ik een steak met heerlijke pepersaus, fluweel zacht van smaak en toch lekker pittig.

Bij het nagerecht, met als keuze Dame Noir, Crème Brulée of Annanas met vanille ijs en slagroom, begonnen we al lekker na te tafelen, iedereen schoof een plaatsje op of verruilde van tafel, wat voor de bediening geen probleem bleek te zijn.

Ik ben blij dat ik voor dit restaurant gekozen heb, afspraken nagekomen, bediening TOP en eten heerlijk !! waarvoor dank aan de koks !

Iedereen van Rilette bedankt voor de geweldige avond !

Bart T.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Rilette werd ons aanbevolen door vrienden die er twee jaar eerder gegeten hadden. Het was meer dan de moeite waard!! Vanaf de Kerstmarkt op het Vrijthof, door de regen, richting Rilette gewandeld. Daar aangekomen, werden we vriendelijk begroet. Jassen werden opgehangen en al vrij snel werd ons gevraagd wat we wilden drinken. Lekkere wijn! Daarna voor- en hoofdgerecht besteld. We kozen de Chateau Briand als hoofdgerecht (voor 2 personen) en het advies was van het buitengewoon vriendelijke meisje in de bediening dat we dan beter het voorgerecht konden laten vervallen. Zo gezegd zo gedaan, een goed advies. Aan het eind van de avond - iedereen was al vertrokken - nog gezellig met de baas/eigenaar staan kletsen over van alles en nog wat. Kortom, een prima eetgelegenheid met echte Maastrichtse bourgondische gastvrijheid! Een absolute aanrader.
tantejopie .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Geen succes! bij binnenkomst aan de bar duurde het al 10 min voordat we aangesproken werden, zelf een drankje moesten bestellen. Het was erg druk, dus vooruit. Aan de carpaccio en zalm (doordrenkt in olie) zat geen smaak. De chateau briand was veel te doorbakken en zag er niet smakelijk uit ook. Als klapper ook nog half rauw patat. Als dat al niet lukt, gaat het toch niet goed in de keuken. Misschien hadden wij pech, want zagen best leuke recensies staan, maar er zijn zoveel eettentjes in Maastricht dat ik nooit meer hier heen zou gaan.
Sarah T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Deze week heerlijk bij rilette gegeten! Wat een gezellig eetcafe met een ontspannen sfeer! Het voelt bijna alsof je thuis komt.. wij hebben de chateau briand gegeten en die was werkelijk voortreffelijk! De service was super vriendelijk en attent! Wij gaan hier zeker snel weer eten!
Flow_80 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Nadat we al heel erg vaak aan dit restaurant voorbij waren gelopen, besloten we vorige week om hier eindelijk eens te dineren. Jammer, dat hadden we beter niet kunnen doen. De gerechten waren matig bereid en weinig creatief. De tonijnsteak was droog en werd geserveerd met smaakloze noedels en de opmaak van de salade deed denken aan de jaren 80. Al met al viel het ons nogal tegen, zeker vanwege de (hoge) prijzen die gehanteerd worden. De volgende keer wandelen we toch weer verder het Jekerkwartier in.....
Maritieme .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
We waren gisteren bij restaurant Rilette!
daar hebben we een visschotel besteld geweldig!
Een grote schaal met verschillende soorten vis,schaal en schelpdieren!
perfect zeker een aanrader!