Riksja

6,3
6,8
Konger .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Dat dit "restaurant" nog niet is gesloten is mij een raadsel! Magnetron maaltijden, veel te zout, geen smaak en te vet. Je zou er ziek van worden. Man man man..
AndreSwartjes .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Zojuist afhaalmenu; Babi Pangang met Mihoen gehaald bij Riskja omdat 'vaste Chinees' wegens vakantie gesloten was. Wat een teleurstellend slecht gerecht. Gevraagd naar mager vlees maar 'vettig' vlees gekregen. Saus & vlees waren smaakloos! Eens.... Maar nooit meer.
PeerkeF .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Waarschijnlijk zijn er niet veel restaurants waarvan je als je weer buiten staat zegt: "hier kom ik écht nooit meer."
"Riksja" aan het Julianaplein in Beuningen is er wat mij betreft zo een. Zaterdagmiddag half 6, behalve de supermarkten en wat restaurants is alles al dicht maar de straten zijn leeg. Zo ook "Riksja" op enkele afhalers na waar je je langs moet wringen wanneer naar het restaurant wil. Omdat er maar één (vriendelijke) zowel het restaurant als de afhalers moet bedienen, duurt het even voor we kunnen bestellen.
Daar valt nog wel overheen te komen, maar dan moet het gebodene goed zijn. En dat is het niet, verre van dat zelfs. Voor mijn partner tjap tjoy met kip en bami (10,40). De stukken kip, die netjes naast de tjap tjoy liggen, smaken vreemd, een beetje zurig. De groenten gaan vergezeld van véél bami, helaas zonder kraak of smaak.
Mijn bami rames speciaal (13,60) zier er voornamelijk bruin uit. De smakeloze bami is begraven onder rundvlees met saus, daarnaast een forse schep pindasaus en seroendeng. Apart een klein stokje sate, ook met pindasaus, wat sla en een stukje knapperige kip (dat wel), met een soort tomatensaus.
Alle ingrediënten zijn erg flauw, iets wat niet kan worden goedgemaakt door het zelf toevoegen van ketjap of sambal, en niet erg warm.
Terugsturen is ook geen optie, dit is geen foutje van de kok maar gewoon de manier van koken.
Inclusief een glas bier en en glas vers sinaasappelsap rekenden we 28,50 af. Normaal gesproken niet duur, maar wat heb je daar aan wanneer je al snel teleurgesteld je bestek neerlegt.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2015
Een afhaal maaltijd gehaald. Ik wilde de kaart bekijken , ook omdat ik vegatarisch wilde bestellen. Degene die de bestelling op nam was mi ongeduldig en op mijn vragen kreeg ik beperkte en korte soms op het botte af antwoorden. De Bami was smakeloos en de sate saus was erg flauw. Hier ga ik niet meer heen, maar helaas is de andere afhaal chinees op maandag dicht.
Marc_Davids .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2014
Ik heb gebruik gemaakt van de afhaalbalie, dus niet gegeten in het restaurant. Het was ontzettend rustig, ik was de enige in de wachtruim en er zat niemand in het restaurant. De bestelling (babi pangang en koe loe kai met bami en mihoen) smaakte ons niet zo. De koe loe kai (gefrituurde kip in deeg) was in ieder geval slap/taai en totaal niet knapperig. Dat betekent dat het niet vers gebakken, maar opgewarmd is. De babi pangang was ook taai.
En nu denk ik ook te snappen waarom ik vier keer "ping" in de keuken hoorde. Ik vermoed nu dat de vier verschillende bakjes gewoon in de magnetron opgewarmd waren! Ik snap gerust dat veel gerechten van te voren voorbereid zijn, maar was het echt zoveel moeite geweest om de koe loe kai vers te bakken, en het vlees van de babi pangang even aan te braden? Ik ben erg teleurgesteld.
Chris A.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Voor de tweede keer lekker gegeten daar. Het menu biedt alles wat je van een Chinees restaurant kunt verwachten, maar daarnaast wat bijzondere specialiteiten. In het bijzonder de babi pangang van spekjes is aan te raden. De gastvrouw zorgde dat we ons thuis voelden in dit stadje dat verder weinig te bieden heeft.