Rijnzicht

Sterreschans 15 6686 MS Doornenburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rijnzicht

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Rijnzicht

Dewy P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Culinair genieten!

Dit is een bedrijf dat weet hoe het moet. De bediening was uitstekend en de gerechten waren top. Wat een geweldig concept. Ongelofelijk dat ze nog geen ster hebben, want dat vedienen ze zeker. Wat ik ook als erg prettig ervaren heb was het contact van de chef/koks met hun gasten. Bij iedere gang kwam er een kok mee aan tafel om vervolgens vol passie de gast uit te leggen wat er weer geserveerd werd.

Een bezoek aan Rijnzicht is voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het Innovatiemenu van Rijnzicht is niet alleen culinair buitengewoon hoogstaand (Sterwaardig), maar een complete belevenis. Dit is hoe je uit eten wilt gaan. Verrassende gerechten op een heel originele manier opgediend in een ideaal tempo. Bediening en kok (die brachten het eten) zijn absolute top. een aanrader voor iedereen die niet van standaard houdt, maar wel van heel erg lekker en bijzonder eten.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Gisteravond met z,n vieren genoten van het menu.Elke gang was weer een verrassing. Volgens ons vieren hebben we nog nooit zo lekker gegeten, Elly en Jan komen in januari terug en wij hebben onze kinderen en onze schoondochters uitgenodigd in februari". De sfeer was prima, bedankt voor deze geweldige avond. Een goed uiteinde voor allemaal en een succesvol jaar.GrElly,Jan, Huub en Nel
Liset B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Gisteren zijn we met 4 personen bij dit bijzondere restaurant geweest. We hebben het uitgebreide innovatiediner genomen. Het was echt fantastisch! Elk gerecht was even bijzonder en verassend gepresenteerd en daarbij smaakte het ook nog eens heerlijk. De wijnen erbij waren ook heerlijk. De 1 uur en 5 min rijden meer dan waard! Ga zo door! In de toekomst misschien toch weer met hotelmogelijkheden? Dan komen we zeker terug!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
De verwachtingen waren hoog toen wij gisteravond bij Rijnzicht binnenstapten. En dan is het dus heel knap dat die bij vertrek tegen twaalven volledig waargemaakt zijn! Het 9-gangen innovatiediner met bijpassend bob-wijnpakketje was zeer verrassend in presentatie en geslaagde smaakcombinaties. Een continue glimlach aan tafel. Ook door de prettige ongedwongen bediening, die attent aanwezig was. Korte leuke toelichting en enthousiaste gesprekjes hoe dit allemaal tot stand komt. Kortom een pareltje, waar we zeker nog eens een nieuw innovatiediner gaan proberen.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prachtig menu en origineel geserveerd. De smaak van de gerechten is wel wat aan de zoete kant. Wat opviel: bij de 5-gangenvariant krijg je ook 2 desserts.
Dus 40% van zo’n menu is zoet. Was logischer geweest om een extra tussengerecht te serveren en 1 dessert.
De wijn past goed bij het eten maar is verder niet heel bijzonder. Jas werd wel aangenomen bij binnenkomst maar niet aangegeven bij vertrek.
Karoetje .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij waren erg verrast door de heerlijke gerechten, ook de vegetarische. Dat belooft wat... Goede wijnkeuze behorende bij de verschillende gangen. Prijs-kwaliteit is prima, bediening zeer sociaal en maakte tijd voor praatjes tussendoor. Informele sfeer in het restaurant. Wij gaan zeker terug, als we weer in de buurt van Nijmegen zijn.
Een interessant restaurant om te gaan volgen!
Mahlee P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wauw! Wat een mooie avond heeft het team van Rijnzicht ons bezorgd! Inderdaad gelokt door de geweldig goede recensie stapten wij toch wel vol verwachting bij Rijnzicht binnen. Die verwachting hebben ze meer dan overtroffen. De gerechten en amuses zijn stuk voor stuk creatief, ze verwonderen je, zetten je op het verkeerde been en verrassen je door hun bijzondere en zonder uitzondering heerlijke smaak. Vergeet niet het wijnarrangement erbij te bestellen, want ook de wijnen zijn stuk voor stuk perfect gekozen en toegelicht. Het leukste van Rijnzicht is misschien nog wel het enorme enthousiasme waarmee alles op tafel wordt gezet. De koks lopen de gerechten regelmatig zelf uit, en ook bij de bediening spat het plezier er vanaf. Dat zorgt voor een enorm sympathieke sfeer. Elke drie maanden verschijnt er een nieuw innovatiemenu. Ik ga alvast reserveren!
Hanneke T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Een Michelin ster waard!
Vorige week genoten van het innovatiemenu. Creatieve presentatie van de gerechten, mooie combinaties en bijzondere smaaksensaties. Geweldig onverwachte verrassing met bijzonder prettig en kundig bediening. Ook voor de vegetarische disgenoot, lekkere gerechten. Gerookte brocolli stronk: heerlijk! Komen zeker terug!!
Sluit me aan bij eerdere rescent: sfeer aan tafel kan verbeterd worden door verse bloemen, tafelkleed en iets meer sfeerverlichting , spotjes in systeemplafond zijn niet echt gezellig. Maar dat zijn omgevingsdetails. Restaurant is aanrader voor iedereen met goede smaak, kwaliteit - prijs is perfect!
Marietta W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Na een buitengewoon goede recensie zijn we vanuit Den Haag (!) naar Doornenburg gereden om dit als geweldig beoordeelde restaurant te bezoeken. De binnenkomst was warm.
We werden naar een prettige tafel geleid, het viel op dat er niet te veel tafels in de ruimte stonden, ze raakten alle bezet. Het was de moeite waard deze reis te ondernemen! We startten met een goede crémant, vervolgens een paar zeer bijzondere amuses en daarna het innovatiemenu van 9 gangen. We hebben van 7 tot half 12 genoten van alle heerlijkheden die langs kwamen. De timing van de gerechten klopte, de bediening was goed, vriendelijk en attent. geweldig dat de 2 broers (eigenaren) ook geregeld aan de tafels kwamen. Men heeft kennis van wijn en pasten goed bij de gerechten. Wat ons het meeste opviel aan dit restaurant was de originaliteit van de geboden gerechtjes, wat een kunst van smaken; behalve dat werden ze opgediend op bijzonder mooi en verrassend servies.
We hebben een opmerking: het restaurant is smaakvol en modern verbouwd en ingericht maar het mag iets ' gezelliger' , haal bijvoorbeeld de sombere plantjes op boomschors van de tafel en zet er iets kleurrijks voor terug, ook een kaarsje zou op tafel mogen. Tafelkleden misschien?
Al en met was het een zeer geslaagde en mooie avond, we hebben genóten, we aten zelden zo bijzonder en origineel.
Allard B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben genoten van het Innovatiemenu, een menu vol verrassingen. Vooraf onder meer verkoolde biet, met een verrassende smaak. Het ene voorgerecht was nog weer lekkerder dan het andere. Prima presentatie van de zeeduivel en het hoofdgerecht hert. Elk gerecht werd voorzien van een duidelijke uitleg. Heerlijk toetje met mandarijn, yuzu, kokos en koriander. Als 'uitsmijter' konden we marshmallow in een privévuurtje op tafel smelten. Een aanrader. Tijdig reserveren is een must.
R.J.F.M. T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Aangelokt door een goede recensie betreffende het innovatiemenu hebben wij op 4 oktober 2017 het restaurant bezocht. Als aperitief kozen wij een glas witte wijn. Per ongeluk stootte ik mijn glas omver. Een norse vrouwelijke bediende die aan het eten was, heb ik hierover geinformeerd. Zonder op te staan gaf ze mij een servet waarmee ik mij maar moest behelpen. Het servet werd nog net niet toegeworpen.
Met het servet heb ik de vlekken op mijn jas en het tafelkleed gebet. De bediende liet zich verder niet meer zien.
Toen we daarna ook nog lang op de gevraagde menukaart moesten wachten - deze moest nog worden ingevoegd - hebben we onze reservering ongedaan gemaakt en zijn we vertrokken. De keuken mag dan voortreffelijk zijn, de gastvrijheid is ver te zoeken. Een AFKNAPPER!!
joey19860 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gisteren hebben wij genoten van het innovatiemenu bij restaurant Rijnzicht. In één woord: WAUW! Bij ieder gerecht was het weer een verassing wat er op tafel kwam. Alles zag er prachtig uit, en alles smaakte ZO lekker! Heel leuk was, dat de koks zelf aan tafel kwamen met de gerechten. Ik heb zelf weinig verstand van wijnen, dus wat ik erg leuk vond is dat je bij iedere wijn (bij elk gerecht) een korte uitleg kreeg waar de wijn vandaan komt en waarom hij mooi bij het gerecht past. Wij hebben een heerlijke avond gehad, bedankt !!!
13Corrie .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De bediening is keurig afgestemd, de gerechten zijn creatief opgediend op allerlei takje, stenen, kiezels, prachtige kommetjes, de gerechten zien er kleurrijk, subtiel uit, ware kunstwerkjes met bloemetjes en kruiden, als een kers, een steen, verkoold hout. Kortom de creativiteit is enorm. De beleving in de mond is niet te beschrijving, soms bijna overweldigend. Ware kunst zowel voor het oog als voor de mond.
Het innovatiemenu is een waar feest voor de zintuigen.
De vegetarische variant is ook geweldig. Fijn om te weten dat er ook koks zijn die lekker kunnen koken met groenten zonder alles te gratineren met kaas. Dus ook een aanrader voor de vegetariër.
Superknap zoals de koks elk gerecht weer een feest weten te maken voor alle zintuigen.
Vvdwolf .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Neem het innovatiemenu van koks die hun inspiratie bij ***restaurants Koetshuis en Librije hebben opgedaan:echt TOP eten
A B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Super lekker gegeten met ons viertjes
Alles erg lekker en mooi opgediend
Smaakvol van begin tot het eind
vriendelijk en goede bediening
Zeker de moeite waard
c T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Innovatiemenu gehad en werkelijk geweldig gegeten. Wat een creativiteit zowel in smaak als bij de bij presentatie. Compliment ook voor de bediening. We hebben een prachtige avond gehad, buiten op het terras. Wij gaan zeker terug!
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Bijzonder eten op een bijzondere lokatie. Lekker en smaakvol opgediend, het innovatiemenu met bijpassende wijnen. Vriendelijke en attente gastheren -en vrouwen.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Met vier personen op eerste Paasdag buitengewoon heerlijk gegeten. De presentatie van de gerechten is bijzonder creatief en verfijnd. De smaak heel erg goed. De wijn van uitstekende klasse. Dit is echt een top restaurant!! En een compliment voor de bediening.
joey19860 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Helemaal top!!!
Ik zie dat er mensen ontevreden zijn maar ik ben voor de 3e x wezen eten en snap niets van de negative berichten!
ik had het innovatie menu wat een smaaksensatie!!! Vooraf goeie amuseer echt ver boven verwachting!!! En zeker heel verrassend... ben wel wat kwa eten gewend maar dit was echt geweldig....
Heerlijke wijnen bij elk gerecht en tot slot de koks nog even aan tafel:-)
Werd ons nog even verteld dat die bij de leest heeft gewerkt
Ons zien jullie snel terug!!!