Rijnmozaïk

52-A Rijnkade 6811 HB Arnhem Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Rijnmozaïk

Bij restaurant Rijnmozaik aan de prachtige Rijnkade kun je genieten van echte Turkse gastvrijheid in Arnhem. Op het terras met uitzicht over het water heb je een bijzonder uitzicht over de Rijn. Je kunt hier zowel terecht voor lunch als diner.

De zeer uitgebreide kaart is gebaseerd op de authentieke Turkse keuken. Alle producten zijn vers en de gerechten worden allemaal à la minute bereid. Naast heerlijk vlees en uitstekende vis van de grill, zijn er ook een hoop vegetarische gerechten verkrijgbaar met veel groenten. Ook biedt de keuken een ruime keuze uit pizza's, waarbij de traditionele Turkse pizza met pittig lamsgehakt uiteraard niet ontbreekt. Laat je ook op Turkse wijze verwennen en reserveer nu bij Rijnmozaik in Arnhem.

Meer informatie over restaurant Rijnmozaïk

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Rijnmozaïk

Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk aan de Rijn en in het zonnetje
ron J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Zomaar 2.5 euro op de rekening zetten voor een kan kraanwater bovenop de drankrekening vind ik niet ok.
Dori V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk aan het water gezeten. Toen het wat kouder werd kregen we een dekentje!
Eten was ook lekker.
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk eten en goede service. Sympathieke eigenaar.
Lydia F.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het eten was heerlijk, maar het was veel te druk, waardoor verschillende bestellingen niet doorkwamen. Het personeel was vriendelijk, compliment daarvoor, want ze liepen zich de benen uit het lijf, terwijl de klanten ontevreden begonnen te worden. Kortom, met een bruiloft binnen en het maximum aan tafels buiten moet er meer personeel beschikbaar zijn!
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Sfeervolle originele inrichting, alsof je in Turkije op een terras bij de bazar zit. Vriendelijke bediening, lekker overvloedig eten Uit eten zoals je van uit eten verwacht: lekker prettig!
hedwig G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Prima bediening
Wendy C.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gezellig.
Heerlijk gegeten met collega en gezin.
Alpay A.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Goed
Yakup D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer lekker. Veel aandacht. Gezellig. Top!!
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en toen we een aangepast toetje vroegen gingen ze daar in mee. Super !
Coosvangalen .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Vlekken eten. Groot restaurant maat voelt niet zo massaal als dat het eruit ziet.cvriendelijk personeel watvallescin de gaten houd. Goede prijs kwaliteitsverhouding
Ruud en leny M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Mooi restaurant vriendelijke personeel zeer beleefd naar alle gasten ook heerlijk gegeten hadden veel plezier met ons vieren we komen graag nog eens bij jullie met vriendelijke groet van van molenaar
Husniye V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het eten was heerlijk en veel!!! We zijn ontzettend leuk geholpen door Rauf (jongeman met bril). Zeker een aanrader als je sfeervol Turks wilt eten.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Leuk terras, slecht eten, rommelige bediening. Gisteravond Rijnmozaik bezocht, tafeltje buiten. Leuke plek. De bediening was chaotisch en in paniek. Rommelig renden ze door elkaar en her en der bleken gasten hun ontevredenheid te uiten. Grappig om te zien. Toen eindelijk onze vleesschotel voor twee personen werden we zwaar teleurgesteld. De "salade" was smakeloos. Het vlees niet gekruid en onder een stukje vlees ontdekten we zowaar een beetje saus. De schaal was afgemaakt met smakeloze kleffe rijs en merkwaardige zaken als mango (echt Turks..), pruimen en rauwe paprika. Het smaakte op geen enkele manier. Bij het afrekenen vroeg de ober ook niet of het naar wens was, want dat wisten ze zelf natuurlijk al lang: SLECHT. Nooit meer naar toe gaan tenzij je een drankje wil drinken op het terras. Jammer en niet eens goedkoop.
Isadora T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Een rustig, beetje sleets, terras voor op een mooie warme dag met uitzicht op de Rijn, het personeel is vriendelijk. Een prima plek om een beetje te eten, drinken en kletsen. Mijn partner had een pizza, yedi iklim, die niet echt Turks smaakte naar ons idee maar wel goed belegd met zeevruchten Ook bij mijn pizza, Comlek "de ovenschaal" miste ik het Turkse element. Misschien een idee om om een echt Turkse pizza te vragen als je van authentiek Turks eten houdt. En een pizza mes bij een pizza lijkt me ook handiger dan een mes om brood mee te smeren. Met de prijs-kwaliteitsverhouding is niets mis.

Jo O.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Er ging van alles mis met de bediening. Bij afhalen gerecht viel een gebruikte vork op mijn broek. Gevolg vlekken op mijn kleding. Dan wordt de rekening gebracht van de verkeerde tafel. Later bij bekijken van de rekening blijkt er 2 eur teveel gerekend voor een gerecht. Dan heb ik het nog niet gehad over de sausplek gemorst in de menukaart. Kortom: Bediening ver onder de maat. De keuken is gelukkig wel op orde want het gerecht was ruim voldoende en het uitzicht prima.
Prisca .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Een van onze gasten was jarig, maar dit hadden we niet van tevoren gemeld. Er is toen alsnog een hele versierde tafel klaargezet en een verrassingstoetje geregeld. De bediening was erg gezellig en vriendelijk, het eten was ook ontzettend goed: uitgebreide, originele kaart.
Berto D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
In tijden niet zo in de watten gelegd op alle fronten... Ultieme avond gehad qua eten, bediening, sfeer... Onze man deed bij alles net dat stapje meer, echt top!
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Vanaf het moment van binnenkomst werd er aandacht aan ons besteed, en dat bleef zo tot na het laatste drankje. We voelden ons zeer welkom. De grote ruimte is zo ingericht dat het knus overkomt. Ondanks de goede bezetting hadden we mazzel met onze last minute reservering: we mochten kiezen welk tafeltje we wilden, het werd een tafeltje aan het raam.
Osmanl? Teps?s? ('een reis door het Ottomaanse rijk') was heel lekker, zeer gevarieerd, ruim voldoende, en nog verantwoord ook. Het waren diverse gerechtjes, sommige uit de oven, sommige met vis, sommige met vlees, met groente, met fruit, salade, echt helemaal compleet.
Hier gaan we zeker terugkomen!