Ries Eten en Drinken

Kruisstraat 17 5211 DT Den Bosch Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ries Eten en Drinken

Eenvoud verveelt nooit

Smaak, toewijding en liefde, dat zijn de kernwoorden van dit intieme restaurant. Hier zit je in een ongedwongen sfeer heerlijk te tafelen, terwijl de chef in de open keuken de heerlijkste gerechten voor je bereidt. Eenvoud verveelt nooit en Ries zal dat bewijzen. Een genot om te zien hoe iedereen met zijn vak bezig is.

Meer informatie over restaurant Ries Eten en Drinken

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering
karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Ries zelf kwam wat nors over maar kwam gedurende het diner wel uitleg geven wat een goede aanvulling was. Mooi klein restaurant, goede sfeer en lekker eten. De dames van de bediening waren erg behulpzaam en vriendelijk. Zeer de moeite waard!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten!! Fijn dat het eten zichtbaar bereid wordt en de smaken waren goed op elkaar afgestemd.

Kortom, we hebben genoten!
agnetademan .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Leuke sfeer, gezellige knusse inrichting. Erg vriendelijk personeel. Echt een aanrader. Een aandachtspunt is de afwasbak. Die stond regelmatig op de rand vd trap als deze leeg werd geruimd. Totaal niet storend maar mocht de bak in het trappengat naar de wc vallen kan het gevaarlijk zijn. Je zult er net lopen... Verder echt geen opmerkingen. Zeker een keer gaan eten.
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Aanrader! Goede prijs/kwaliteitverhouding. De open keuken in het midden van de zaak laat zien dat er keurig gewerkt wordt, dat geef vertrouwen. Complimenten voor de kok/eigenaar.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Ries. Alle gerechten zijn goed op elkaar afgestemd. kortom een aanrader!!!
Vooral het voorgerecht was heel bijzonder.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Een geweldig heerlijk culinair menu met de AH actie! Alle smaken op elkaar afgestemd, op een natuurlijke wijze. Kies Ries ????????
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Mooie combinaties en alles even smaakvol. Goede actie zo met de AH om kennis te maken, hier komen we zeker nog eens terug.
Pip G.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Voortreffelijk gegeten, fijne bediening.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wij waren al vaker bij Ries geweest en vonden het toen ook al heel goed . Nu kregen we een nieuwsbrief dat er met de Paasdagen een ander consept was met kleinere porties maar dan meerdere . Wij vonden dit wel een leuk idee en hadden ons aangemeld . Het is ons erg goed bevallen en dit idee mag meer gedaan worden . Verder wordt je er hartelijk ontvangen en het ziet er gezellig uit . De kok neemt even tijd om een praatje te maken en dat waardeert iedereen wel . Kortom , wij gaan beslist weer eens eten hier !
Arjan W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.
Jolijn M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
mooie, goede producten.
combinatie van smaken, zeer creatief.
huiskamer sfeer.
pluspunt: open keuken. Kok straalt uit dat hij geniet, totaal geen stress.
bediening top en persoonlijk.
al met al een top restaurant!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gastronomisch gegeten voor een prima prijs. Er waren veel tafels voor de relatief kleine ruimte en de tent zat vol (zaterdagavond), wat een goed gesprek lastiger maakte door het lawaai. Voor een lange avond met goede gesprekken zou ik op een door de weekse avond terugkomen. En dat ben ik zeker van plan.
michelle W.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Wij hadden het 3 gangen verrassingsmenu, dat was heerlijk. Het is een gezellig en intiem restaurant , waar heerlijk wordt gekookt. Komen zeker nog eens terug !!!!
GERRIT V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Voor het eerst bij Ries gegeten.Was verrassend en hoop dat Ries konstante goede kwaliteit zal blijven leveren.Kom zeker weer terug.
bernardine_fleuren F.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk verrassend surprise menu gegeten met een uitgebreide uitleg over de gerechten en de wijn. Ook werd er rekening gehouden met wat we niet wilde eten. We komen er zeker terug.
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wauw! Wat n culinaire verwennerij weer met al die heerlijke gangen op Tweede Kerstdag! Na drie gangen zaten we al goed vol, maar gelukkig zat er na de spoom even een goede pauze voor dat t hoofdgerecht kwam zodat we optimaal konden genieten v hoofdgerecht en dessert. Ook de goodie bag bij t afrekenen was n leuke verrassing! Dank en tot de volgende keer!!
benraaij .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wij hebben genoten van een overheerlijk 6-gangenKerstdiner. Mooie lekkere gerechten op de juiste wijze bereid en gepresenteerd..Alles begeleid door prima kwaliteitswijnen en gezellige bediening.
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wij komen hier regelmatig maar na vanavond? Bediening erg slecht. Steeds zelf om drinken vragen (na 3x vragen nog een leeg glas), soep wordt gezerveerd zonder lepel....als we met de vork het bord met moeite leeg gelepeld krijgen komt een ander een lepel brengen, kinderen meer dan 2uur op hun hoofdgerecht moeten wachten en het hoofdgerecht wordt onvolledig geserveerd (gedeelte van het gerecht wordt als het bord bijna leeg is gebracht). Dan staat ze op mijn mans broek te knoeien, duwt een bord in mijn gezicht en geen excuus of niks. Het viel ons vies tegen.....jammer want we waren erg fan
Camille D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Lekker gegeten, mooi menu verdeeld over de avond, alles was lekker en mooi gegarneerd.

Bediening echter onhandig; 4x iets laten vallen, te luidkeels bij uitleg over gerechten en over het algemeen nog wat onervaren.

Intichting van dit restaurant is leuk, maar krap. De ronde tafel waar we aan zaten was gammel.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben hier op zaterdag gegeten en kozen het 4 gangen verrassingsmenu (voor kaas als dessert moet overigens fors bijbetaald worden). Heel duidelijk aangegeven dat 1 ingredient echt niet gebruikt mocht worden. Bij de tweede gang was de kok dit al vergeten en moesten we het bord terugsturen. Erg slordig en een risico voor de gezondheid van gasten. Soort van excuus gekregen alleen moest dat ook nog een paar keer luid door de zaak geroepen worden.
Al met al ongemakkelijke sfeer, de bediening doet z'n werk plichtmatig zonder veel enthousiasme (er wordt al routinematig gevraagd of alles naar wens is voordat ik een hap van mijn gerecht heb genomen). Als de chef-kok aan tafel komt ontstaat er een ongemakkelijke sfeer, alles bij elkaar niet prettig.
Voor de rest was het eten wel smaakvol en het vlees van de kleine BBQ erg lekker.
Dit restaurant mist wat mij betreft alles wat je van een warmte en gezelligheid waar je met plezier gaat eten.
Meneer schijft dat hij voor een 4 gangen verassingsmenu heeft gekozen dit is niet zo hij heeft voor een 3 gangen AH menu gekozen. Waarbij je het tweede gerecht gratis krijgt.
Wanneer je een 4e gang besteld (kaasplankje) moet je hier inderdaad voor betalen. Je wordt netjes op de hoogte gebracht van de kosten van een extra gang wanneer je dit te duur vindt bestel het dan niet.
De heren maakte over alles een probleem over de plek waar ze zaten de lichtjes die aan waren kortom niets was goed.
Ze hadden inderdaad een uitzondering doorgegeven maar door de commotie die ze al hadden veroorzaakt liep zowel de bediening als de koks op hun tenen en zijn ze inderdaad de uitzondering vergeten. Maar zoals wij begrepen had het niets met een allergie te maken en is dit ook heel snel opgelost.Echter vonden de heren het nodig hier steeds op terug te komen in een vol restaurant.
Ben blij dat er genoeg recensies zijn die het tegendeel bewijzen en zeggen dat wij wel warmte en gezelligheid uitstralen.