Ries Eten en Drinken

Kruisstraat 17 5211 DT Den Bosch Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Verrassingsmenu
    • Het voorgerecht bestaat uit vis
      Het hoofdgerecht bestaat uit vlees
      Een overzoet dessert uit eigen keuken
  • .
    • U kunt uiteraard aangeven welke ingredienten U liever niet lust, Vis/Vlees/Vegetarisch of bepaalde dieetwensen/Allergieen.
      U kunt het menu ook uitbreiden met een extra vis tussen gerecht of plankje Brabantse boerenkazen.

Over het restaurant Ries Eten en Drinken

Eenvoud verveelt nooit

Smaak, toewijding en liefde, dat zijn de kernwoorden van dit intieme restaurant. Hier zit je in een ongedwongen sfeer heerlijk te tafelen, terwijl de chef in de open keuken de heerlijkste gerechten voor je bereidt. Eenvoud verveelt nooit en Ries zal dat bewijzen. Een genot om te zien hoe iedereen met zijn vak bezig is.

Meer informatie over restaurant Ries Eten en Drinken

• Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Ries Eten en Drinken

Alex S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
het was als vanouds geweldig en ries een toffe gastheer super restaurant
Petronella V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten. Gerechten waren heerlijk en van uitstekende kwaliteit.
Leuk, gezellig en rustig restaurant.
Willem Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Heerlijk gegeten bij Ries, voor ons de eerste keer maar dat is goed bevallen. We aten het AH keuze menu en dat smaakte prima. Een leuke aanvulling was de rendang van jonge geitenbok behalve dat het lekker was is het ook mooi als een chef zich inspant om iets op de kaart te zetten wat anders als een reststroom verdwijnt.
De bediening was vriendelijk en attent, een pinstoring werd met een tikkie opgelost.
Al met al een prima avond, een aanrader.
Wsoeriasantoso S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Er wordt zeer goed gekookt; grote variatie aan groentes. Vis en vlees hebben daarnaast een goede cuisson. Hulde.
De bediening is charmant, attent en doet keurige uitleg over de wijnen en ingrediënten.
Geen minpunten? Ja toch, op sommige plekken in de zaak is het koud en tochtig. En jammergenoeg werkte het pinapparaat niet; cash moest bij de dichtsbijzijnde flappentap gehaald worden...
Ine A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
we hebben een verrassingsmenu besteld en dat was top!
goede huiswijn en een leuke persoonlijke bediening die alle tijd nam om gerechten toe te lichten
we gaan zeker terug.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Bij binnenkomst wat rommelige ontvangst. Jassen werden niet aangenomen. Toen er hulp kwam in de bediening kwam er rust. Gerechten waren smaakvol, Er was goede uitleg over de gerechten. Vorige keer dat we er waren was het rustiger en beter.
Suzan S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Was de 2e keer binnen een aantal weken. De vorige keer waren we er op een dinsdag, nu op zaterdag.
Het was drukker, maar er waren ook meer medewerkers.
Vorige keer rendang gehad bij het hoofdgerecht, nu niet. Het was allemaal net iets minder.
Bediening vriendelijk, maar het lijkt alsof ze gewend is om of met kinderen of met ouderen om te gaan.
Lekkere wijn.
We moeten nog maar een keer gaan voor een goede vergelijking!
Rein V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Voor de 2e keer in korte tijd heerlijk gegeten!
Annerieke L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
We hebben een heerlijke gezellige,smakelijke ervaring beleefd bij Ries,echt genoten!gezellige ambiance,vrolijke bediening en uitzonderlijk smaakvol gegeten..absoluut een aanrader,wij komen zeker een keertje terug
Chantal F.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Het was heerlijk! De wijnen paste erg goed bij het eten.
A.e V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
De chef-kok/eigenaar leek niet helemaal zijn dag te hebben qua humeur, verder prima gegeten!
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Een kerstmenu met mooie bijondere, originele gerechten met heerlijke uiteenlopende smaken en individuele aandacht van bediening en Ries zelf !
Geerke B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Wederom heerlijk gegeten in een fijne sfeer
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Keuze van de wijn bij de verschillende gerechten was niet voor iedere gast ultiem maar totaalplaatje goed prijs/kwaliteit.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Lekker gegeten met ah actie, kregen verassingsmenu aangeboden.
Vriendelijk en vlot geholpen, met uitleg wat de gerechten waren.
Gaan zeker nog eens terug.
Maud S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Al veel vaker geweest en toevallig troffen we deze keer een tafel in onze omgeving die ontzettend luidruchtig was.
Daar zou door de eigenaar of het personeel iets van gezegd moeten worden. Van meer mensen hoorden we dat ze er erg veel last van gehad hadden, maar.................het eten is voortreffelijk, een geweldige kok!!!!!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Uitstekend gegeten maar redelijk rumoerig gezelschap van 6 personen overheerste zonder dat personeel dat probeerde te beperken.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Wij waren met 3 vriendinnen en zijn erg tevreden over alles.............maar........
Het was die avond heel koud en doordat het halletje v.d. ingang heel klein is, werd de buitendeur en binnendeur vaak tegelijkertijd open gedaan........aan het tafeltje naast die ingang voel je daardoor HEEL VEEL kou!!
Dat is echt niet prettig!
Amarins B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Erg lekker gegeten met de ah restaurantactie. Een 3 gangen verrassingsmenu. Op de site stond dat je a la carte mocht bestellen maar dit bleek niet het geval. Flexibel meegedacht door de eigenaar.
Het interieur is erg warm en stijlvol.
Wij hebben ons bezoek als aangenaam ervaren. En het eten was echt verrukkelijk. Aan te raden!

Groetjes Amarins.
Suzan S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Zeer goed gegeten. Leuk dat Ries zelf zijn gerechten serveert en de bediening op zich neemt. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Een absolute aanrader.