Ries Eten en Drinken

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Ries Eten en Drinken

Eenvoud verveelt nooit

Smaak, toewijding en liefde, dat zijn de kernwoorden van dit intieme restaurant. Hier zit je in een ongedwongen sfeer heerlijk te tafelen, terwijl de chef in de open keuken de heerlijkste gerechten voor je bereidt. Eenvoud verveelt nooit en Ries zal dat bewijzen. Een genot om te zien hoe iedereen met zijn vak bezig is.

Meer informatie over restaurant Ries Eten en Drinken

Leo V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijke gerechten waar je niets van wilt laten liggen. Prima wijn en ontspannen sfeer.
goan R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Een heerlijke afsluiting van een hele dag shoppen. Het relatief kleine restaurant zagen we al snel vollopen.
Toch alle aandacht voor de klant en de extra's verrasten ons. Heerlijk brood met verse roomboter en een schaaltje olijven. Bij de koffie heerlijke friandises !
Ik had een vis voorgerecht dat er niet alleen mooi uit zag, maar ook voortreffelijk smaakte. Ook voor het hoofdgerecht koos ik voor vis en liet voor de vangst van de dag de keuze over aan de chef kok. Ook dit werd met passie bereid. Mijn dochter had voor de vleesgerechten gekozen en heeft ook heerlijk gegeten. Helaas geen plekje meer voor een dessert, maar afgesloten met koffie en gesnoept van fijne chocolade en fudge.
Met lekkere huiswijn erbij, is dit echt een aanrader!!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Geweldig. Sinds lange tijd niet zo goed gegeten. Ambiance goed, open keuken en personeel (kok komt naar je toe) en perfect eten.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk eten met soms een echter verrassende smaakcombinatie. Prima huiswijn zowel de rode als de witte. Gezellige avond gehad. Komen zeker terug.
Nicoline P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker gegeten. Kon helaas niet alles op maar kreeg zonder probleem een doggybag mee.
Petrina .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk eten. Goed verzorgd, mooi opgemaakte borden. Laat je vooral verrassen door het surprise menu te nemen! Gezellig intiem restaurant waar je de koks ziet koken.
monique B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Leuk avondje uit gehad. Lekker gegeten. Mooie entourage. Prettige bediening.
Demi L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Gezellig jaar en heerlijk verrassend gegeten
rob W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
erg gezellig gegeten, en heerlijk gekookt door Richard, heerlijk rustig gegeten waarbij erg rekening gehouden werd met onze wensen.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prima keuken. Zeer smaakvol. Bovengemiddelde keuken. Huiswijn te eenvoudig; even verder kijken. Wij komen graag nog eens terug.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een gastvrije admosfeer!
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk eten! Vriendelijke bedoening. Gezellige inrichting. Goede prijs/kwaliteit verhouding!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben prima gegeten en genoten van een paar lekkere flessen wijn. De ambiance was uitstekend en de sfeer heel ontspannen.
Antoon R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het was allemachtig lekker. We hadden gekozen voor wild. Ikzelf had de rosbief van hert en mijn tafelgenoten de procureur van wildzwijn. Beide waren een smaakbelevenis, de rosbief smolt bijna op je tong. Als hoofdgerecht hadden we hertenrugfilet en hazenpeper. Beide gerechten wederom bijzonder smaakvol in combinatie met de groenten. Tevens een portie waar je voldoende aan hebt. Ries bracht als extraatje nog wat hertenstoof. Ik heb ook daarvan gesmuld. De geadviseerde wijnen pasten er prima bij. Als wijnliefhebber stelde ik het zeer op prijs dat er nieuwe flessen geopend werden. Het was mijn eerste kennismaking met dit restaurant maar zeker niet mijn laatste.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Ries, het was weer fantastisch!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van het verrassingsmenu
Bo S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Top! Het eten was bijzonder lekker! De gastvrijheid was geweldig! Ik kan er helemaal niks op aanmerken! Ik ga hier zeker nog eens heen!
Walter G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Er wordt met veel zorg gekookt. Klein restaurant, leuke persoonlijke sfeer. Behalve de kaart (nu veel wild) elke dag een menu van de chef (3, 4, 5 gangen).
De tafel van Adrie G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
gezellig, vriendelijke mensen en lekker eten!
H. D.
Prettig en informeel restaurant met aandacht voor goed eten.
Een kok met aandacht voor gerechten en weet hoe hij vegetariërs kan verwennen.