Ries Eten en Drinken

Kruisstraat 17 5211 DT Den Bosch Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Verrassingsmenu

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Ries Eten en Drinken

Eenvoud verveelt nooit

Smaak, toewijding en liefde, dat zijn de kernwoorden van dit intieme restaurant. Hier zit je in een ongedwongen sfeer heerlijk te tafelen, terwijl de chef in de open keuken de heerlijkste gerechten voor je bereidt. Eenvoud verveelt nooit en Ries zal dat bewijzen. Een genot om te zien hoe iedereen met zijn vak bezig is.

Meer informatie over restaurant Ries Eten en Drinken

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Ries Eten en Drinken

De tafel van Leontienvanbentum V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
We waren met vijf personen en hebben heerlijk gegeten. Fijne, persoonlijke bediening. De kok is zeer creatief, zonder problemen werden de gerechten aangepast voor mijn melkallergie! We komen zeker een keer terug.
Marianne V.
Er is een goede sfeer en een gezellige inrichting. We ,kregen uitleg bij ieder gerecht ,wat prettig overkwam.
We hebben de jonge, enthousiaste serveerster daar een compliment voor gegeven.
Alle gangen waren heerlijk van smaak. Hulde aan de kok!
Tineke B.
Gezellig restaurantje, heerlijk eten!
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
We hebben een hele fijne avond gehad.
Lekker eten
Goede bediening
We komen zeker terug
Catharine M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
heerlijk gegeten, mooi opgemaakte gerechten, vriendelijke bediening, rustige omgeving.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening die lekker meedenkt en bijpassende wijnen ook zalig!
Carola B.
Open keuken ! Goede en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
prima gegeten
Gemma W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Het eten was origineel en heel smaakvol
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Knus, klein restaurant.
Heerlijk gegeten.
Hartelijke bediening.
Saskia T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het eten was erg lekker, wel hing er op een gegeven moment een ontzettende rioollucht in het restaurant. Bediening was vriendelijk, maar toen we om wat kraanwater bij de wijn vroegen kregen we te horen dat we dat niet kregen omdat we met de albert heijn aktie kwamen eten en dat ze anders niks aan ons verdienden. We hadden wel allerlei extra dingen besteld, zoals brood met boter vooraf en frietjes met saus. Als je dat niet had gedaan was het echt te weinig, maar de gerechten waren top!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
De kwaliteit is geweldig, de service goed. Het eten hier is eerlijk, goed bereid en lekker. De combinaties zijn bijzonder en je merkt dat er echt een chef in de keuken staat. Alleen de prijs vond ik eerlijk gezegd minder. Hadden we geen kortingsactie gehad dan was de rekening voor 2 personen 120 euro geweest en dat bedrag vind ik te hoog voor een keertje gezellig uit eten. Ik vind het ook jammer dat je niet gewoon een karafje kraanwater krijgt, maar een fles water moet kopen. De dame van het KW1C in de bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. De chef bediende ons ook en legde netjes het menu toe. Het was een fijne avond met goed eten en lekkere bijpassende wijn. Vooral de puree met pittige pompoen vond ik zalig!
Cor J.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Ontvangst is correct-.goede voorlichting over menu gerechten en wijnen zeer vriendelijk en meedenkend personeel en de eigenaar komt regelmatig langs of alles naar wens is,
Kortom een fijne culinaire avond.een aanrader wij gaan hier meer een afspraak maken zowel prive als zakelijk.
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Complimenten voor de gastvrouw en het eten ????????
Gerla S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk eten, puur van smaak
Geen fratsen en gemoedelijk qua sfeer
Voor HERHALING vatbaar!
Aat D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Een verrassend verrassingsmenu. Zeer lekker gegeten met de AH diner actie.
Pim E.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijke avond gehad. Keuze menu was erg lekker, bijpassende wijnen zijn aan te raden. Huiswijn ook erg lekker. Goede bediening. Een TOP restaurant!
J. L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk gegeten goed rekening gehouden met dieet! Fijne gastheer niet opdringerig.
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Al een aantal keer gegeten, ook deze keer weer heerlijk genoten. Erg leuk om te zien dat de inrichting is veranderd sinds ons vorige bezoek, ziet er nu erg leuk uit!
Dian S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Alles was super.. Bedienen top. Waar we wel beetje van schrokken was de rekening!
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Prima restaurant, goede sfeer, goede bediening en smaakvol verrassingsmenu. Vond het alleen vreemd dat er bij de bestelling meteen gevraagd werd of wij frietjes bij het hoofdgerecht wilden hebben. Ik dacht al, ojee, te kleine porties dus, en ja, de (overigens heerlijke) frietjes waren echt nodig.
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Hartelijke ontvangst en heerlijk AH-menu gegeten. Wijn is aan de dure kant, maar was wel erg goed.