Ries Eten en Drinken

Kruisstraat 17 5211 DT Den Bosch Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ries Eten en Drinken

Eenvoud verveelt nooit

Smaak, toewijding en liefde, dat zijn de kernwoorden van dit intieme restaurant. Hier zit je in een ongedwongen sfeer heerlijk te tafelen, terwijl de chef in de open keuken de heerlijkste gerechten voor je bereidt. Eenvoud verveelt nooit en Ries zal dat bewijzen. Een genot om te zien hoe iedereen met zijn vak bezig is.

Meer informatie over restaurant Ries Eten en Drinken

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering
Martin J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima gegeten in leuke setting. Goed tempo, relaxte sfeer. Tafeltjes wel dicht op elkaar, buren luisterden tijd mee met gesprek.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prima gerechten, meisje was zeer vriendelijk, een extra tussengerechtje voor 2 werd op 4 borden geserveerd ! Sympathiek , dat gebeurt in het buitenland heel veel ( delen van gerechten) in Nederland is dat niet zo ! Vooral de visgerechten waar erg lekker !
Janet Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Lekker gegeten, gastvrije bediening . De kok lette overal op. Ik zat wat te neuzelen over het vleesgerecht en werd er meteen bijgeroepen door hem om te komen kijken wat het gerecht inhield. Personeel deed echt hun best om het iedereen naar de zin te maken. Alles oké , alleen de cheese cake die ook bij het toetje zat was wat minder.
Thom R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten met mijn vader. We hadden een lekker bier arrangement bij ons eten en het is ook leuk dat Ries (kok) langs je tafel komt om te vragen of het smaakt. Absoluut een aanrader!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hadden het AH menu. Het was allemaal erg smakelijk! Mijn hoofdgerecht wou ik graag vegetarisch. Was ook erg lekker. Een echte aanrader! De kok Ries houdt alles feilloos in de gaten...mooi om te zien...;-)
ValG .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Lekker gegeten bij Ries. Wij waren er met de Ah actie en het geselecteerde menu was zeer smakelijk. Service was ook goed. Wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was wat aan de lange kant. De originele prijs van het menu is wat ons betreft te hoog, dus deze actie was zeer welkom
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het eten was redelijk tot goed maar te duur voor een 3-gangenmenu. De kok kan beter niet meer met de AH-restaurantactie meedoen , hij heeft daar problemen mee. In een eerder telefoongesprek klaagde hij al over de geringe verdiensten voor het vele werk en toen hij het hoofdgerecht serveerde sprak hij denigrerend: "en dat allemaal voor zo weinig geld". Zo toonde hij zich geen goed gastheer.
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Gezellige avond gehad, het driegangenmenu was redelijk tot goed, de koffie erg lekker en de huisgemaakte limoncello een aanrader.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Prima verzorgd. Gemoedelijke sfeer en goede bediening. De witte huiswijn is wat vlak van smaak. De rode wijn smaakt lekker.
saskia313 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Erg lekker gegeten met AH bon. Met name het voorgerecht sprong eruit. Verder werd er zeer goed omgegaan met het feit dat een van ons beide geen varkensvlees at. Hiervoor in de plaats roodbaars gegeten.
Het enige waarvan ik zeg had nog wat rustiger gemogen, was de tijd tussen de gangen in. Maar dat is misschien persoonlijk.
Ries is absoluut een aanrader!
Flappie D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Leuke en vlotte bediening, goed eten voor een prima prijs, hulde voor de kok, vind het zeker een restaurant om er nog eens terug te komen
Sendert .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
AH-menu was prima. Ries heeft een vast menu maar als je iets niet lekker vindt wordt er iets anders klaargemaakt. Tafelgenoot houdt niet van chocolade en kreeg een ander dessert. Alles producten goed bereid en smaken op elkaar afgestemd. lekkere bijpassende wijnen van het wijnarrangement. Vriendelijke bediening, De gangen kwamen iets te snel na elkaar. Het was voor ons voldoende maar je hebt de mogelijkheid om tegen een meerprijs friet en/of een tussengerecht te bestellen.

Het is Ondanks de AH-bon super goedkoop. De uiteindelijke rekening was €90 voor 2 personen (inclusief wijnarrangementen, brood, tafelwater, bier en koffie) maar nog steeds een goede prijs/kwaliteitverhouding.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het voorgerecht en hoofdgerecht waren ruim voldoende maar voor verfijnde smaken en mooi nuances moet je hier niet naar toe. Het nagerecht was ronduit teleurstellend met een combinatie die niet passend was. Een 3 gangenmenu is normaliter 37,50 en dat was dit menu zeker niet waard. Omdat het tweede menu gratis was, is de prijs/kwliteit verhouding nog redelijk. Wij zaten achterin en een TL licht scheen hinderlijk in ons zicht. Voor ons niet voor herhaling vatbaar....
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Prima tent
Hoop dat ze het drukker krijgen want er was wat weinig bezetting.
Bediening vriendelijk en geduldig.
Leuke plek ook in de stad
A A.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het eten was prima en de bediening erg vriendelijk. Het zou echter iets professioneler overkomen dals bij een minder druk moment het personeel niet append tegen de bar geleund staat. Daarnaast is 3.80 voor een cappucino en 3.40 voor 1 kopje koffie best aan de prijzige kant.
Anoeska S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ontzettend genoten bij Ries. Fijne service en heerlijk eten met bijpassende wijnen. De huisgemaakte limoncello is ook echt een aanrader. We komen zeker nog eens terug!
henk K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ontvangst was zeer vriendelijk hetzelfde gold voor de bediening
goede toelichting t.a v de gerechten
de kwaliteit van de 3 gangen was zeer goed;goede smaakbalans
de mosterdmayonaise bij de friet was heel lekker
het dessert was bijkans perfect de chocolademousse was zeer
verfijnd
kortom een aanrader
we komen hier beslist terug
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Voorgerecht lekker en genoeg.
Hoofdgerecht was karig zeker met betrekking tot aardappeltje ( 2 kl stukjes ) wij dachten dat friet
erbij hoorde .....dus daar moesten we drie euro 50 cent voor bij betalen en het brood was ook niet
gratis, dat word je zo gevraagd of dat het wel is...........
Het dessert was lekker en voldoende. Verder vonden wij 3 euro voor een glas thee dik betaald...
Donkie71 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Ik heb samen met een vriendin bij Ries gegeten en ik moet zeggen dat ik lekker heb genoten van de gerechten met een lekker bijpassend drankje erbij.
Robby007 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het Albert Hein menu gegeten, gerechten waren van goede kwaliteit, de bediening was prettig, jammer dat wij niet buiten konden zitten bij het zomerse weer