Ries Eten en Drinken

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ries Eten en Drinken

Eenvoud verveelt nooit

Smaak, toewijding en liefde, dat zijn de kernwoorden van dit intieme restaurant. Hier zit je in een ongedwongen sfeer heerlijk te tafelen, terwijl de chef in de open keuken de heerlijkste gerechten voor je bereidt. Eenvoud verveelt nooit en Ries zal dat bewijzen. Een genot om te zien hoe iedereen met zijn vak bezig is.

Meer informatie over restaurant Ries Eten en Drinken

• Af te huren , Airconditioning , Catering

Jouw recensie over het restaurant Ries Eten en Drinken

vincent P.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Persoonlijk en gezellig restaurant met erg lekker eten
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ontvangst niet geweldig, jassen werden niet aangenomen dus die hebben we aan de stoel gehangen. Obertje moet nog veel leren. De heren eerst en voor de mensen langs een bord neerzetten , een keer had hij de borden met een theedoek vast omdat het heet was en reikte het bord over de tafel aan met de mededeling" is heet".
Het eten was prima, niet heel verrassend maar prima. Of we nog eens terug gaan...... Ik denk het niet.
Erica P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gegeten met de AH restaurantactie. Vriendelijke ontvangst en bediening. Heerlijke gerechten , ook smaakvol geserveerd. Aanrader!
Aimee V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk menu via AH-actie.
Verrassende smaken.
Leuke ambiance.
Zeker voor herhaling vatbaar en ook zonder actie een aanrader.
ans V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
we hebben heerlijk gegeten, de gerechten mooi gepresenteerd en dat je de kookkunst kunt zien is erg leuk. de tafeltjes staan wel wat kort op elkaar waardoor je niet echt een goed gesprek kunt voeren zonder dat een ander meeluistert. misschien de zitgelegenheid wat meer verdelen bv ook achterin.
Jack H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Gastronomie zoals je dat zelden nog tegenkomt in Nederland! Wij waren de gasten en dat voelde je. We werden vriendelijk en correct bediend. Het drie-gangen verrassings-menu was een streling voor de tong. Wij vierden er onze trouwdag en op mijn verzoek stond er schitterende bos rozen op onze tafel en werd de favoriete muziek van mijn vrouw gedraaid. Kortom, een mooi slotakkoord van een feestelijke dag. Bedankt Ries!
Steef H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten, met zorg bereide gerechten. Prima bediening, prettige sfeer, met op de achtergrond soft pop muziek.

Zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan!
andre W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
heerlijk eten. je kan alleen niet kiezen wat je wilt, ze hebben twee menu's maar dan je eigenlijk niet uit kiezen.
Wel een beetje opdringerig wat betreft iets extra's. Is echt een aanrader.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Zonder voorkennis (we wonen in Haarlem) via de AH-actie geboekt bij Ries. Op een super zonnige namiddag is het heel aantrekkelijk om door Den Bosch te wandelen, met de volle terrassen en gezellige straatjes. In één van die straatjes vonden we Ries alwaar de gezelligheid van buiten meegenomen werd naar binnen. Het kleine team straalde warmte uit en werkte fantastisch samen! We hebben heerlijk gegeten en zelfs aan het feit dat wij 5 jaar samen waren werd aandacht geschonken d.m.v. een mooi opgemaakt dessert! Al met al een verrassende avond die we zeker in ons achterhoofd houden voor ons volgende bezoek aan Den Bosch!
Donnie J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten was heerlijk en de locatie smaakvol en gezellig. Kon, ondanks het vastgestelde ah menu, aangepast worden. Zeker voor herhaling vatbaar.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekker gegeten, AH menu met wat aanpassingen op ons verzoek. Prima service en de keuekn is middenin het restaurant; mooie toevoeging aan de sfeer!
Bart295 D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Ries heeft er voor gekozen om voor de AH-actie één menu te serveren voor een prijs van € 37,50. Je krijgt wel een kaart en je kunt aangeven of je iets beslist niet wil eten. Voorgerecht met vis (kabbeljouw), hoofdgerecht getrancheerde procureur, nagerecht petit grand dessert. Wel kun je het menu tegen meerprijs uitbreiden met een extra gang. ook voor gebakken aardappelen moet extra worden betaald. Wij hebben heerlijk gegeten. Het bijpassende wijnarrangement was perfect. Heerlijke, goed bij de gerechten passende, wijnen. ook het glaasje huisgemaakte limoncello bij de koffie smaakte goed. Ries heeft een open keuken en een nadeel daarvan is dat de 'keukengeluiden"' of en toe hinderlijk in het restaurant doorklinken. Al met al , wij komen hier beslist nog een keer terug.
mathieu T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
lekker eten
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Uitstekend gegeten, en zeer vlotte en attente bediening. De keuze van het menu was ondanks de beperkingen door de AH diner bon toch dik in orde.
Nikolaas V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het diner wat wij genoten hebben was heel goed en de prijs/kwaliteit zeer gunstig. het was een gezellige sfeer voor een woensdagavond.
Martin J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima gegeten in leuke setting. Goed tempo, relaxte sfeer. Tafeltjes wel dicht op elkaar, buren luisterden tijd mee met gesprek.
h-altena .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima gegeten bij Ries. Deskundig personeel, vriendelijk en goed op de hoogte van de gerechten en bijpassende wijnen.
Een aanrader!
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prima gerechten, meisje was zeer vriendelijk, een extra tussengerechtje voor 2 werd op 4 borden geserveerd ! Sympathiek , dat gebeurt in het buitenland heel veel ( delen van gerechten) in Nederland is dat niet zo ! Vooral de visgerechten waar erg lekker !
Janet Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Lekker gegeten, gastvrije bediening . De kok lette overal op. Ik zat wat te neuzelen over het vleesgerecht en werd er meteen bijgeroepen door hem om te komen kijken wat het gerecht inhield. Personeel deed echt hun best om het iedereen naar de zin te maken. Alles oké , alleen de cheese cake die ook bij het toetje zat was wat minder.
Thom R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten met mijn vader. We hadden een lekker bier arrangement bij ons eten en het is ook leuk dat Ries (kok) langs je tafel komt om te vragen of het smaakt. Absoluut een aanrader!