Ries Eten en Drinken

Kruisstraat 17 5211 DT Den Bosch Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Verrassingsmenu

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Ries Eten en Drinken

Eenvoud verveelt nooit

Smaak, toewijding en liefde, dat zijn de kernwoorden van dit intieme restaurant. Hier zit je in een ongedwongen sfeer heerlijk te tafelen, terwijl de chef in de open keuken de heerlijkste gerechten voor je bereidt. Eenvoud verveelt nooit en Ries zal dat bewijzen. Een genot om te zien hoe iedereen met zijn vak bezig is.

Meer informatie over restaurant Ries Eten en Drinken

• Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Eten lekker, geen sfeerbeleving
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Erg goed eten, prima en vakkundig bereid en gepresenteerd. Tweede maal hier gegeten, nu door middel van de AH-actie (tweede menu gratis). Het vis (voor-) gerecht was wel zeer hetzelfde als eerder, medio mei. Misschien is een iets hogere omloopsnelheid van de gerechten op het menu een aardig idee? Bediening zou wat meer rust mogen uitstraling, maar zeker attent. Goede wijn-advies gekregen voor bij het hoofd-gerecht. Smakelijk en gezellig getafeld, mooie opbouw van smaken van de ene naar de volgende gang. Al-met-al een aanrader.
Katja M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten met AH-actie bon. Prachtige gerechtjes met liefde bereid. De ober was zeer vriendelijk en gaf hele fijne service. Ik wilde hier altijd al een keer eten en mijn verwachtingen werden zeker waargemaakt!
Giaan D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Via vast AH menu gegeten. Lekkere smaken sensatie. Alle 3 gerechten (roodbaars, eend en rode vruchten toetje) waren lekker. Ik waardeer altijd als er ook veel groenten aanwezig zijn en hiermee gevarieerd wordt (pittige pompoen, zoete aardappel, erwtenstampotje en snijbonen). Mooi geserveerd, prima bediening, leuke cosy sfeer. De chef werkt midden in het restaurantje in open keuken, waardoor je mee kan kijken.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijke Roodbaars en Kalfszijlende gegeten. Goed klaargemaakt, mooi opgediend en uitstekend aangepast aan dieet! Een goed glas rode wijn erbij, gezellige sfeer. Kortom: een geweldig leuke avond gehad. Voor herhaling vatbaar!
Elles L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijke gerechten die met passie worden klaargemaakt in een ontspannen reataurant
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
De aspergesoep was ronduit voortreffelijk; het hoofdgerecht, zeebaars met aardappelvariantjes en groenten was mij iets te basic, daar had ik wat meer verrassende smaken verwacht. De bediening was erg vriendelijk en flexibel. ook stond een ventilator aan, wat erg welkom was gezien de warmte. Al met al vind ik dit restaurant wel een aanrader en kom ik er zeker terug.
Pascal H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Leuk en gezellig restaurant waar gekookt wordt in dezelfde ruimte. Persoonlijke aandacht en originele kaart.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Leuk restaurant met aandacht, zowel voor de gerechten als de gasten. Ik kom hier graag nog eens terug.
Gabby T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Het lawaai uit de keuken was wel eens te luid, er viel nogal eens een keer iets. Het hoofdgerecht viel een beetje tegen, te weinig smaken die er uit sprongen, te vlak. We hadden procureur en buikspek. Jammer.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Wat een verborgen parel in Den Bosch dit leuke restaurant. We zijn tot 20:00 de enige gasten, maar de eigenaar doet alles om het ons naar de zin te maken. Mooi opgemaakte gerechten met eerlijke verse producten. Een mooi stuk rundvlees en lam vergezeld van prima wijnen en prijzen die volledig in overeenstemming zijn met hetgeen wordt aangeboden. Zonder dat we hierom hoeven te vragen wordt er tafelwater geserveerd; dat zien wij graag. Gezellig ingericht en zeker voor herhaling vatbaar!
katia D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Ontvangst was super. Hele mooie gezellige inrichting. Heerlijk midden in het centrum. Wij hadden een 4 gangenmenu. Dat is in een woord gezegd TOP!!
edbever .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Voor de eerste keer hier gegeten. Verrassingsdiner is echt een aanrader. Wij hadden de 6 gangen.
Heerlijke gerechten, van uitstekende kwaliteit. Bediening was erg vriendelijk.
Wat kan beter in ons oogpunt en voor onze beleving:
De keuken midden in het restaurant is erg prettig, maar de chef moet ook begrijpen dat klanten komen om met elkaar te kunnen praten. Het hard toespreken van de bediening als blijkt dat de genoemde Vis op was en het een andere is, is niet helemaal prettig.
Tafels staan erg dicht tegen elkaar aan, waardoor bij het afhalen van de tafel naast je de bediening letterlijk tegen je aanstaat. Bediening dient ervoor te zorgen dat ze van achter de gast afhaalt en niet van tussen de tafels. Tevens is er minder privacy in het gesprek.
Als laatste Tip. Aan het einde van de avond is het netter als gewacht wordt met opruimen en napraten en glaswerk wegbrengen totdat de gasten klaar zijn en het liefst vertrokken zijn. Dit is niet professioneel en past niet bij dit prachtige restaurant.

Verder vooral zo doorgaan en de gasten blijven verrassen met de heerlijke gerechten en de goede wijnkeuze.
Wij komen toch zeker een keer terug.
petronella V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Geen commentaar. We hebben heerlijk gegeten en komen graag nog eens terug.
Elsenjanvanos V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Gezellig restaurant. Leuke bediening. Lekker eten. Niet goedkoop.
Graag aan alle gasten de wijnkaart laten zien of de prijs noemen als er iets aangeboden wordt.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk 3 gangen gegeten, vers bereid door de Chef kok Ries himself, met correcte bediening in een gezellig restaurant. Aanrader!
Had er zelfs goede gesprekken met mijn buurtafeltje!
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
heerlijk eten. mooie ambiance.
enig minpunt was dat bij het bestellen van een menu niet even aangegeven werd dat de korting waarmee wij gereserveerd hadden dan niet zou tellen. goed opgelost door alsnog een (lagere) korting te krijgen, maar het had wat ons betreft beter gekund.
h-altena .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Verrassende gerechten. Prima afwisseling van vis en vlees. Dessert goed in verhouding. Verrassingsmenu is een aanrader.
Lies L.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Het eten was heerlijk. De prijs/kwaliteit verhouding prima. We hadden een viergangen verrassingsmenu dat lekker samengesteld en goed opgebouwd was. De eerste twee gangen kwamen in een prima tempo op tafel, hoofd- en nagerecht hadden iets sneller uitgeserveerd mogen worden. Dat deed niets af aan het feit dat we een geweldige avond hebben gehad. Absolute aanrader.
Nielke K.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Een avondje eten bij Ries is echt het perfecte recept voor een goede avond uit: Heel hartelijk en warm ontvangst, goede service en kwaliteit van het eten is zeer hoog. We hebben genoten!