Ries Eten en Drinken

Kruisstraat 17 5211 DT Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Ries Eten en Drinken

Eenvoud verveelt nooit

Smaak, toewijding en liefde, dat zijn de kernwoorden van dit intieme restaurant. Hier zit je in een ongedwongen sfeer heerlijk te tafelen, terwijl de chef in de open keuken de heerlijkste gerechten voor je bereidt. Eenvoud verveelt nooit en Ries zal dat bewijzen. Een genot om te zien hoe iedereen met zijn vak bezig is.

Meer informatie over restaurant Ries Eten en Drinken

ursula12 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Familie73 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de actie van AH. Er was een vastgesteld menu, vooraf vis,hoofdgerecht vlees en een dessert maar als je iets niet lust dan kon het gewoon aangepast worden. Dit was voor ons niet nodig. Alles smaakte erg lekker.. Het enige kleine minpuntje vonden wij wel het rumoer. We zaten bewust achter in het restaurant, en niet alle tafels waren bezet maar het geluid kan niet "weg" waardoor het lastig was om een gesprek met je partner te voeren. Ondanks dat komen we zeker nog een keer terug!
Rambags.paul .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Sfeervol restaurant met puike gerechten en een vriendelijke bediening.
De uitleg bij de gerechten was uitstekend en gewaardeerd.
Zeker een aanrader voor een herbezoek !
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een leuke moderne ambiance. Vriendelijke bediening.
Tip: praat iets langzamer hij de uitleg van het gerecht en doe iets aan de gevaarlijke hoge entree / afstap.
Igor V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
echt goede kwaliteit eten,de chef kwam zelf ook regelmatig vragen of alles naar wens was. kortom de moeite waard om een keer te gaan eten.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Wij zijn met zussen na een dagje winkelen gaan eten bij Ries met AH zegels. Goed ontvangen en het eten was heerlijk. Een van ons wilde liever geen speenvarken en kreeg daarvoor in de plaats een mooi stukje vis. De huiswijn was erg lekker. Al met al een geslaagd etentje.
Tinekewestendorp .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Afgelopen woensdag met vrienden gegeten , gebruikmakend van de AH restaurant actie. Ries had een standaard 3-gangen menu hiervoor samengesteld. Ondanks het feit, dat alles smakelijk was en wij begrijpen dat zo'n actie rendabel moet zijn , vonden wij de kwaliteit niet opwegen tegen de keren dat we er waren en a- la -carte konden kiezen. Een gemiste kans vinden we, aangezien we onze vrienden enthousiast hadden gemaakt over de bijzondere kwaliteit van de vorige keren. Zij werden dus niet getriggerd om nogmaals te gaan. De ontvangst was wat rommelig omdat de dames van de bediening, toevallig net buiten waren voor een korte pauze. Zij waren overigens verder erg vriendelijk. Jammer genoeg zat ik tegen de geluidsboxen aan, waardoor het geheel erg rumoerig was.
ReijnvdBurg .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heb het AH-menu gehad. Het eten was qua smaak veelal heerlijk. Qua hoeveelheid meestal (ruim) voldoende, al was de verhouding tussen onderdelen niet altijd in balans. Zo had ik bijvoorbeeld graag meer saus bij de spiesjes gewild.
Personeel was erg vriendelijk en had er duidelijk plezier in, maar hield in gesprek geen rekening met de open keuken, waardoor wij konden meeluisteren met gesprekken met betrekking op de zaak.
Verder viel de rekening onverwacht hoger uit, wegens onduidelijkheid over supplementen: over toeslag in wijnarrangement wegens aanvullende gang (kaasplankje) was niet (adequaat) gecommuniceerd. Kaasplankje was daarentegen heel erg lekker.
Geerke B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Ries, dit keer op basis van de AH restaurant-actie. Zeer smaakvolle gerechten in het 4-gangen menu, gecombineerd met prima wijnen. Vlotte bediening, die ons vooraf nog even informeerde dat er later op de avond een grote groep zou komen, waardoor het wat rumoeriger zou kunnen zijn. Prima !
Komen graag weer terug.
Jelka O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuk avondje uit gehad, tot er een groep binnenkwam van 20pers. Hierdoor kon je elkaar slecht verstaan en vond dit niet passen bij dit restaurant, erg jammer!
Klein drankje gekregen voor de geluidsoverlast.

Eten en presentatie waren top!
Ammerzoden04 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heel goed restaurant om gezellig te gaan eten. Vriendelijk personeel. De gerechten worden als 'n schilderijtje opgemaakt. Zeker 'n aanrader om bij Ries te gaan eten.
Wij gaan zeker nog 'n keer terug.
Anke P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Top: We waren hier met 8 personen en maakten gebruik van de ah actie. Er was een vast drie gangen menu met de mogelijkheid om uit te breiden naar een 4e gang. De gerechten waren goed bereid, goed op smaak met een origineel garnituur; heerlijke smaakcombinaties. Er werd goed rekening gehouden met de dieetwensen. De huisgemaakte limoncello is echt een aanrader. We hadden een top avond.
Tip: check bij een leeg glas of degene nog wat wil drinken.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het 3 gangen verrasingsmenu was heerlijk.
Cheff S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Met de Albert Heijn actie hier gaan eten. Erg vriendelijk personeel, goed eten en mooi opgemaakte borden. Knus restaurant met open keuken.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Kaart werd gebracht en toen Oh sorry willen jullie wat drinken en o ja de jassen moet ik nog weghangen.
We bestellen 2 rode port Vraag Ruby of Tawny Doe maar gewoon Ruby Op de rekening stond een 10 jaar oude port, die de bediening per ongeluk verkeer voor ons inschonk Prijs 8 euro per glas. Menu 3 gangen was ook hoger dan normaal Wijn arrangement was lekker maar ook aan de prijs . Heerlijk gegeten, maar wij vonden het echt te duur.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een erg leuk restaurantje waar de eigenaar zelf kookt in een open keukentje. Goed menu, zelfs met de albert heijn actie. De rode huiswijn is een aanrader!
Martijn F.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Erg goed eten, goede service en een heerlijke avond gehad. Goed restaurant! Wij zijn geweest met de restaurantactie van AH, maar dit restaurant biedt ook waar voor haar geld zonder deze actie.
Ralph.bauling .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Ries. Elke gang is een feest voor de smaakpappillen!
De bediening is vriendelijk, zeer professioneel en aangenaam. Kortom als je lekker wilt eten in een leuk en gezellig restaurant dan moet je bij Ries zijn.
Helemaal top!
Mayke W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de ah actie. Apart, creatief en gezellig. Eten kwaliteit was boven gemiddeld. Daardoor ook terecht wat duurder als gemiddeld restaurant. Gezellige sfeer. Open keuken daardoor direct contact met de kok. Zeker de moeite om een keertje tegaan eten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Goed en lekker eten, Zeer goede kwaliteit.
Leuk en heel spontaan personeel.
Geen haast werk. Maar ook absoluut geen lange tijden moeten wachten op de gerechten
Ries maakt werk van zijn gerechten.
zonder meer voor herhaling vatbaar.