Ries Eten en Drinken

Kruisstraat 17 5211 DT Den Bosch Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Ries Eten en Drinken

Eenvoud verveelt nooit

Smaak, toewijding en liefde, dat zijn de kernwoorden van dit intieme restaurant. Hier zit je in een ongedwongen sfeer heerlijk te tafelen, terwijl de chef in de open keuken de heerlijkste gerechten voor je bereidt. Eenvoud verveelt nooit en Ries zal dat bewijzen. Een genot om te zien hoe iedereen met zijn vak bezig is.

Meer informatie over restaurant Ries Eten en Drinken

• Af te huren , Airconditioning , Catering

Jouw recensie over het restaurant Ries Eten en Drinken

Birgitta V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was top maar we voelden ons niet echt welkom. We waren aan de vroege kant,( 18:10 ipv 18:30 ) eerder en dit werd voor ons gevoel niet echt gewaardeerd. Er was nauwelijks aandacht voor ons als gasten en we moesten regelmatig zelf de aandacht trekken als we nog iets te drinken wilden bestellen bv. Erg groot is het niet dus je zou toch verwachten dat ieder tafeltje in de gaten kan worden gehouden. Toen we de rekening wilden vragen ben ik dan ook maar opgestaan en het zelf gaan vragen want dit werd niet opgemerkt. Kortom het eten was heerlijk en de wijn was ook top maar de service kan een stuk beter.
Paulien A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening, ook fijne stoelen!!
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Neem de Hazenpeper, die is bijzonder goed klaar gemaakt. De smaak combinatie met pittige pompoen puree, zuurkool, rode kool, stoofpeer etc was goed doordacht en uitvoer was top. Het hoofdgerecht van mijn gezelschap was hertenrugfilet en was eveneens erg goed. We eten vaker uit en deze gerechten vielen echt op. Deze kok verstaat zijn vak.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Al meerdere keren bij Ries wezen eten. De kwaliteit van het eten is altijd heel goed. De keuken is in het midden van de zaak. Je ziet de kok aan het werk. Hij brengt de borden samen met de bediening naar de tafel en verteld wat het gerecht is. Er wordt goed rekening gehouden met ieders wensen en allergieën. De borden zijn prachtig opgemaakt en het eten smaakte heerlijk.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig vol, veel over gelezen. Mooi interieur, vloer mag wel een keer gelakt worden. Maar heel gezellig ingericht, modern toch warm.
Bediening prettig niet al te opdringerig, maar is nooit ver weg.
Heb voor hert als voorgerecht gekozen, was goed, proefde echter een wat leverachtige toon, ook de saus iets te veel aanwezig. Nogmaals het was mijn eigen kruze, maar zou dit niet weer nemen.
De tournedos was perfect! Perfect gegaard, voldoende garnituur, je gaat echt niet met een half lege maag weg.
Nagerecht achterwege gelaten ivm het volle gevoel.
Mijn mede eetster was niet heel blij met de huiswijn, maar er werdt direct een andere voorgesteld.
Voor mij een 7.5. Deels doordat ik voor wild als voorgerecht gekozen gad.
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ries is een heel leuk klein restaurant. De kwaliteit van zowel eten als bediening was perfect. We gaan hier zeker nog eens naar toe!
mwbouwmans .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
heerlijk gegeten ,komen zeker nog eens terug , het kopje koffie als afsluiter was ook erg lekker met heerlijke chocolaatjes
ineke59 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het was een AH restaurantdealmenu, dus je kunt niet kiezen. Ze hebben een prima driegangen menu dat eigenlijk iedereen wel lekker vindt geserveerd. Prima dus.
Aan ons verzoek om het een beetje snel te servereren (omdat wij nog een afspraak hadden) is gehoor gegeven. Prima !!
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het ontvangst was vriendelijk, tijdens de gangen was de communicatie relax, klein minpuntje, we konden geen karaf kraanwater krijgen, de reden was omdat het een AH actie was, het eten was goed maar niet super.
f2havaart .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuk menu met lekkere gerechten en een goede wijn. Uitleg over de gerechten.
Prettige, vriendelijke bediening.
Intiem restaurant waar je jezelf thuis voelt.
B B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten is op prima niveau en erg verzorgd. Jammer dat je dan moet bijbetalen voor je broodje en wat frietjes. Ook de wijnglazen worden precies niet lekker ingeschonken. kunnen er dus 7 glazen uit een glas....... De kwaliteit is verder prima.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker eten en prima wijn, personeel mag iets oplettender zijn, paar keer geprobeerd iets te vragen maar keken steeds de andere kant op. Verder prima!
Roswitha V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
In AH menu geen keuzemogelijkheid. Hoofdgerecht van varken, niet echt bijzonder.
Kraanwater "schenken wij niet bij het AH menu"!. Om een fles water moest vervolgens.tot 3 keer toe gevraagd worden.
Achter in de zaak zitten betekent krappe plaatsen en personeel dat voortdurend op en neer rent naar de kelder waar kennelijk een deel van de keuken is.
Bij andere restuarants hebben we vele malen betere AH menu's gegeten in een prettiger ambiance. Voor ons.geen Ries meer, met of zonder AH actie.
theko .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
met de A.H. actie heerlijk gegeten.ze hebben een vast menu hiervoor,dat door de vriendelijke serveerster heel goed werd uitgelegd we waren een half uur te vroeg maar dat was geen bezwaar.we hadden een heel geslaagde avond om terug te komen.
Kamiel R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Matige ontvangst, wel professioneel maar niet hartelijk. Kwaliteit van eten niet bijzonder, frieten slecht (veel te vet en veelal hol)
Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Bij aankomst om 17.55 bleek de deur nog op slot, wij hadden gereserveerd voor 18.00 uur.
Verder was het eten en de ambiance prima in order.
Lekker gegeten met een prima bediening.
J-L V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Goede, persoonlijke ontvangst en bediening in informele, gezellige sfeer. De kwaliteit van het eten was goed en smaakvol klaargemaakt. Voor herhaling vatbaar!
theoenjac .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het AH-menuutje was OK, niet heel bijzonder. Borden nonchalant opgemaakt. Aangeboden wijn zeer matig, een Josselin, voor minder dan vijf euro te koop bij de Sligro. Bediening niet onvriendelijk,maar ook echt niet vriendelijk. Bij een fooi van € 10 geen dank je wel. Tweede keer dat ik hier was. Ook nu viel me op dat het erg rumoerig is in dit restaurant. Kunnen ze niets aan doen, maar voor mij niet prettig. Ik heb geen reden om nog een keer te komen.
uswente .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Wij waren hier vanwege de AH actie. Voorgerecht: prima gebakken kabeljouw met lekkere garnering, hoofdgerecht zowel de zeebaars als het scharrelvarken waren heerlijk. Extra compliment voor de goedgebakken frites. Een heerlijk, niet te machtig dessert en goede droge witte wijn.
Een leuke gelegenheid, mooi met zo'n open keuken. Dat geeft vertrouwen. Ries komt op ons Bossche restaurantlijstje. Aparte vermelding voor de bediening: jong en daardoor minder ervaren maar ze deed het uitstekend.
rob W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Ries, leuke gerechten zonder poeha! goede akoestiek waardoor je geen hinder hebt van andere gasten.