Riekélt

Rijksweg 184 6247 AN Gronsveld Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Riekélt

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Marcoen V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Hoewel de bediening prima was, liet het eten te wensen over... De schnitzel was groot genoeg en redelijk zout, maar deze was óver de (paar stukjes) groenten gelegd waardoor het eens soort soep van pepersaus met groenten was geworden. Mijn tafelgenoot had in plaats van een bakje frites gevraagd om extra groenten, maar hoewel zij exact hetzelfde gerecht had als ik, waren de extra groenten 1 extra boontje en een roosje te lang gekookte bloemkool erbij. Voor een hapje 'tussendoor' prima, maar in combinatie met de weinig sfeervolle zaal waar we zaten te eten voor ons de volgende keer een andere locatie wanneer we weer eens in Rijckholt zijn.
RobertVega .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Ik had een Griekse salade met frites. De salade was goed, maar aan de prijzige kant. De frites waren iets te kort gebakken. Mijn tafelgenoot had een vleesgerecht. De groenten waren buitengewoon karig: slechts twee sperziebonen en twee kleine stukjes broccoli! Het duurde bijna een halfuur voordat het eten geserveerd werd. Dat is te lang voor een eetcafé. Verder was de bediening goed.
Ilse M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Eerlijk Eetcafe met hele aardige bediening, lekkere spare ribs en een goede saté. Aanrader!! Volgende keer komen we terug