Ridderikhoff

Meer informatie over restaurant Ridderikhoff

NS station en bushalte op 10 minuten lopen
  • Kom je met de auto?
    uitgebreide routebeschrijving op website
  • : Gratis parkeren in de buurt op ABC terrein, betaald parkeren langs de Westerdijk

Maandag 16.00 - 20.30
Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 20:30
Zaterdag 11:00 - 20.30
Zondag 14:00 - 20.30

Jouw recensie over het restaurant Ridderikhoff

marvin O.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
De bediening was erg vriendelijk en communiceerde goed. Mijn eendenbout was lauw geserveerd, maar gelukkig kreeg ik vrij snel een nieuwe. De sfeer is netjes en best gezellig.
judith370 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Gisteravond heerlijk op het terras gegeten, de sfeer was relaxed en de bediening was oprecht aardig en goed! Tevens kwam het eten snel, en smaakte prima. Zeker voor herhaling vatbaar.
Trudie P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We hebben allebei een verschillend lunchmenu gekozen.
Allebei een klein kopje soep. Het vegetarische menu bestond verder uit een puntje spinaziequiche en een broodje met eiersalade.
Het andere menu bestond uit een kroket en een broodje met salade en ham.
Alles smaakte voortreffelijk en het was ook een leuk geheel als lunch.
Ook de bediening was heel vriendelijk en het zit in een mooi sfeervol oud pand.
Kortom, een positieve ervaring.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Heerlijk even van te voren gevraagd of ze vegan konden koken. Ik was met een groep die wel alles eten.
Was geen probleem

lekker gegeten prima 3 gangen menu
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Ik heb hier op een donderdagavond met een vriendin gegeten. We kwamen om 20.30 uur, een bijna lege zaak binnen ,en vroegen of we nog iets konden eten. Dit was geen probleem. We hebben allebei een schnitzel menu besteld en eerlijk gezegd heb ik wel eens een betere schnitzel gehad. Het pand waarin dit restaurant gevestigd is is erg mooi met mooi uitzicht op de Roode Steen (plein).
Ik lees bij andere recensies dat dit restaurant gerund wordt door verstandelijk beperkten. Ik heb hier niets van gemerkt en zag ook nergens een mededeling hierover.
Bart Jan M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Op een warme donderdag was het mogelijk om buiten te eten, maar we kozen er toch voor om rustig binnen te dineren. Mijn zus trakteerde ons op dit etentje.
Mijn partner koos voor pesto gevuld met spinazie en overgoten door een bijzondere saus. Mijn zwager koos voor een stoofpotje met kippendijen ; zelf koos ik voor een sate op glutenvrije basis en mijn zus koos voor een flinke moot zalm.
Groente en aardappeltjes waren heerlijk. De bediening was prettig door mensen met een handicap. Super!! Daarna nog een coupe ijs genomen en zo waren wij in korte tijd voldaan en verkwikt en konden we thuisreis aanvaarden.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
We hebben op kerstavond lekker gegeten bij Ridderikhoff.
Het eten was lekker en de bediening was top!
Prijs/kwaliteit verhouding is prima.
De sashimi met wasabi mayonaise was heerlijk, de biefstuk perfect gebakken (was alleen een beetje flauw gekruid). Het dessert met warme kersen was ook zalig!
Aanrader!
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Samen met mijn moeder met een Grouponvoucher wezen high tea-en (4 gangen) in dit prachtige pand. We waren tijdig de deur uit gegaan maar stonden helaas toch vast in de file waardoor we ruim een half uur te laat waren. Dit telefonisch doorgegeven en gelukkig, dit was geen enkel probleem.

Eenmaal aangekomen zijn we gastvrij ontvangen. De eerste gang, 2 waldkornbolletjes en een groentequiche, viel goed in smaak. De 2e gang, een rabarbergebakje, was heerlijk ! De 3e gang, een aardbeiensorbet met cointreau, was erg lekker. En tot slot de 4e gang, een goedgevulde etagere. Mini-tompoucen, een brownie, citroenkwark en caramel/walnotengebakje... Stuk voor stuk om de vingers bij af te likken.
Ik heb het aan het personeel gezegd, maar dat doe ik hier ook: dit waren de lekkerste tompoucen die ik gegeten heb !

Niets anders dan lof voor deze zaak.
Xkimm .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Mooi oud pand in het hartje van hoorn op de rode steen. We hebben hier een high tea lunch gehad. De bediening was super vriendelijk. Er werd een ruime uileg bij alle gangen gegeven. Ook konden ze nog het een en ander vertellen over de historie van het pand. We zaten heerlijk in de serre waar het erg sfeervol en licht was. Het eten was prima en de theetjes waren ook lekker. Zeker de moeite waard om nog eens een keer terug te komen.
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Sfeervolle plek waar wij vandaag met 4 personen hebben genoten van een heerlijke High Tea. Alles wat wij hebben gegeten was lekker en de bediening was zeer vriendelijk en gastvrij.