Ridder Van Asenrode

Dorpsstraat 90 6042 Roermond Nederland Kaart

Over restaurant Ridder Van Asenrode

Wat een nachtmerrie! In De Ridder van Asenrode heeft zondagochtend 11 september 2016 een grote brand gewoed.
Hoewel de ridder de strijd nog is aangegaan, heeft hij toch verloren van het vuur. Gelukkig hebben zijn zwaard, schild en lans de vlammen overleefd. Deze tegenslag kan de ridder dus niet helemaal stoppen! Na een grondige verbouwing zal De Ridder van Asenrode sterker dan ooit terugkeren. We wachten allemaal in spanning af tot de deuren weer opengaan...

Meer informatie over restaurant Ridder Van Asenrode

- Diner vanaf 17:00
- Brunch 11:30 - 14:00

Kim_H .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Leuke ervaring! En voor de vegetariër ook echt een aanrader :-) wel van te voren aangegeven zodat ze er rekening mee konden houden. Ik kon van het "buffet" gerechtjes kiezen, kreeg netjes uitleg waar wel en geen vlees/vis inzat en daarnaast hadden ze een apart voor- en hoofdgerecht voor me gemaakt. Het voorgerecht waren verschillende kleine gerechtjes en was uitnodigend opgemaakt en heerlijk. Het hoofdgerecht was een groentewrap ook fijn om bij een hoofdgerecht eens iets anders te eten dan een vegetarische pasta zoals je op de meeste plekken krijgt. We hebben buiten gegeten en terras was modern, binnen vond ik de inrichting persoonlijk wat ouderwetser. Bij dit restaurant komen we zeker terug en zag dat ze ook 2x per maand een zondagsbrunch hebben, die wil ik ook proberen.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Ridder van Azenrode; een plek waar ik al jaren kom om speciale gelegenheden te vieren! Eet all-you-can DELUXE concept waar je hoogwaardige kleine gerechtjes kan eten vers vanuit de keuken waar alles per entrée klaar staat! Laat je heerlijk verwennen met de beste ingrediënten van hoge kwaliteit! Zeker de moeite waard; reserveer voor af daar het zomaar kan zijn dat ze vol zitten. Parkeergelegenheid is soms moeilijk op het eigen terrein maar bij de kerk kun je makkelijk parkeren.
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Een bijzonder concept in een drukke ambiance. hoewel goed bezet was er geen enkele wachtrij. Mede dankzij volop vriendelijk personeel en een attente eigenaar verliep alles op een vlotte wijze. Het tastou concept betekent dat voor een vast prijs er vele gerechten klaar staan. Alle in kleine, snel eetbare porties. Je loopt naar de enorme keuken en pakt op je bordje waar je goesting naar toe gaat. Een groot aanbod aan voorgerechten, vele soorten vlees en vis en een aantal tapas hapjes zoals de wildbitterbal. Voor elk wat wils. niet altijd was alles even warm en dat is een nadeel van het concept hoewel de vriendelijke chefkok zijn best deed om het overzicht te hebben en te bewaren. Overigens lukt hem dat in de regel ook. Het enige nadeeltje is dat je door het nuttigen van kleine hapjes iedere keer weer op nieuw over je verzadigingspunt heen gaat. Het is ook allemaal zo lekker!!!!! We hebben elkaar naar de auto gerold. Lekker, bijzonder concept en vriendelijke mensen in een mooie schone zaak. We gaan vast nog eens terug.
Parelhorst .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Met (klein)kinderen gegeten bij de Ridder. Heerlijke hapjes, mooi verzorgd. Voor ieder wat wils. Vlotte bediening tegen een prettig prijsje
P R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Zondagavond ontvangen door Bart, een van de eigenaren, die ons rondleidde. Je gaat hier naar toe en ziet wel vaker al you can Eat formules, maar dat mondt meestal uit in vreetschuren waar het eten in lamellen wordt gepresenteerd. Hier is alles keurig in kleine porties apart in bakjes neergezet. Presentatie en smaak enorm goed en het personeel is enorm attent. Voor € 10,00 extra kun je al je drankjes (bier, wijn en limonade) afkopen. Wij wonen zelf in het Westland en zouden zo'n formule hier enorm toejuichen. Bart en Pierre bedankt en we komen zeker,alleen al voor jullie restaurant, terug naar Limburg.
Sssunny .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
We komen hier altijd graag. Heel veel keuze en vanallerlei kleine gerechtjes zodat je vanalles kunt proeven. De prijs is het meer als waard. De toetjes zijn overheerlijk!
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Wat hebben wij hier afgelopen zondag genoten van een fantastische keuken en enthousiast personeel en leiding.
Via een buffet met een “all you can eat” concept kan je de heerlijkste gerechten kiezen.
Een groot gevaar is dat je toch te veel eet (voor een keertje dan maar).
We hebben bijzonder genoten en als we weer in de buurt zijn zullen we zeker op herhaling gaan.
Voor de prijs hoeft je het niet te laten al dan niet met een drank arrangement voor 10 euro pp excl. gedestilleerd.
Pierre en Bart veel succes en hou vast aan deze prima formule.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
War een mooi heerlijk concept. Super lekker gegeten zoveel als je wil van allemaal heerlijke gerechtjes. De Creme brûlée als afsluiting smullen maar de kok kwam aan tafel zijn geheim brengen en kregen het recept van ja de Creme brûlée . Personeel petje af wat zijn jullie vriendelijk en in voor een geintje. Regelmatig drinken aangeboden niets is ons te kort gekomen.
BEDANKT we hebben een super avond gehad.
Lizette H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Vanavond met 4 personenin dit restaurant gegeten wij zijn er aleensgeweest. Iedere meer is het weer een feestje wat uit kunt zoeken bij het buffet. Je kunt alles pakken. Dus kunt van alles proeven. Erg leuk concept. Je weet van te voren wat de prijs is. Erg gezellig zitten, leuke bediening. We gaan zeker nog eens terug
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Vorige week uitgenodigd voor een etentje met een groep in dit restaurant. Wat was dat leuk!! De bediening was super aardig en het concept was erg leuk. De gastvrouw had een arrangement geboekt voor 40 euro per persoon waarin dus 3 uur tafelen en onbeperkt drank bij zat (geen sterke drank natuurlijk). De bediening kwam regelmatig langs voor de drank, daar werd niet op beknibbeld. Het buffet was prachtig. Allemaal hele kleine gerechtjes, zodat je veel dingetjes kon proeven. Er was een hoek met soep, zelf af te snijden brood, voorgerechtjes, hoofdgerechten en nagerechten. Er was voor ieder wat wils. En allemaal even lekker. Vooral de garnalenkroketjes met kreefenjus zijn mij bijgebleven. Een heerlijke avond gehad.
Jantje01 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2013
Afgelopen week hier gegeten en een top avond gehad. Genoten van de heerlijke gerechtjes en de bediening maakte de avond compleet. De nieuwe eigenaren hebben hier weer iets moois neergezet. Hier is uit eten ook nog een ouderwets avondje uit. En je proeft dat alles vers bereid word. Naast de voorgerechtjes raad ik iedereen aan het huisgemaakt ijs eens te proberen. Super.
Spoeuhk .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Ridder van Asenrode is een aardig restaurant, veel verschillende soorten aperitiefjes.

De bekleding is erg leuk gedaan en er heerst een aangename sfeer. Jammer dat de stoelen niet overal bij de tafels passen.

Vriendelijke bediening en de tafels worden op vlot tempo tussendoor leeggeruimd.

Het eten is goed bereid en lekker. Veel variatie in de aperitiefjes.
Wel niet veel bijzonders wat het in vergelijking met een andere soortgelijke restaurants aardig prijzig maakt.
Han G.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
Wat hebben wij hier geweldig lekker gegeten met zijn viertjes in een mooie doch drukke omgeving. Alles was bereid in een keuken waar je de bereidingen kon volgen en het mag gezegd: "Voor eenieder volop keuze in voorgerechten, soepen, vlees- en visgerechten, nagerechten en diverse thee- en koffie soorten!" En de buffetvorm sprak ons ook heel erg aan. Een echte aanrader en wij komen er zeker graag terug
Ludger V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Met grotere groep gegeten. Ideale formule voor zoiets. Doordat je regelmatig naar het buffet loopt, is het op vrij natuurlijke wijze mogelijk om ook af en toe eens naast een ander te gaan zitten. Naast plaatsen om met grotere groepen te zitten,zijn er ook wat intiemere plaatsen, zodat het gezellig eten met zijn tweeën is. Het deel van het restaurant voor grote groepen mist nog wat aan gezelligheid, vandaar ook de 7 voor decor. De nieuwe eigenaren zijn zich daarvan bewust.
Eten is uitstekend. Volop keuze en ook nog verfijnd. Iets wat ik niet verwacht had, maar ook nog vernieuwende smaak combinaties gehad. In principe heb je drie uur de tijd om te eten en drinken wat je wil. De dranken worden uitgeserveerd Men kwam meer dan voldoende vaak vragen of er nog drank wensen waren, dus ook dat prima. Dat alles ( eten en drinken) voor een vaste prijs van nog geen 40 euro. Dat is meer dan prima dus. Zeker aan te bevelen
Martalammen .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Wij waren erg verrast want wij waren niet op de hoogte van de formule van het restaurant. Voor €35 p.p. eet je en drink je alle gerechten van het buffet en de huiswijnen. Het buffet wordt constant aangevuld met heerlijke hapjes en als men speciale wensen heeft (ook op het gebied van diëet) kan men dat aanvragen bij het keukenpersoneel.De bediening ( voor zover nodig) is zeer vriendelijk en gastvrij.Het restaurant heeft twee gedeeltes; voor een deel is het ingericht als een soort brasserie met grote houten tafels en stoelen, maar wij gaven de voorkeur aan het klassiek ingerichte deel met comfortabele stoelen en gedekte tafels, al zaten we hier verder weg van het buffet en moesten we iedere keer dat we iets haalden een klein trappetje op en af. Verder was alles perfect in orde. Zeer aan te bevelen